Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
seikos: uznávám, s těmi auty jsem to trochu přehnal , Ty tam také vyrábí ten jeden co vydělal ale schytal předtím pár facek od poldů na ministerstvu při žádosti . Prý ho srazili na zem pažbou pušky . No každý žijeme v nějaké zemi, což? Třeba to tu jednou bude taky .
Ale čéče, i to co říkáš s těmi zavšivenými mikrovlnkami je na , ...
nuclear: samozřejmě že můžeš mít pravdu. Já byl v Číně 3x a jednou v Shenzenu. A co jsem tam viděl, tak se spíš firma specializovala na jeden konkretni sortiment. Třeba mikrovlnky, v pondělí se vyráběl Philips a AEG, v úterý Whirlpool, ve středu Bosch a ETA apod.
Ale že by někdo ve fabrikach tak koloval technologie jak ty tvrdíš, to jsem nikde nevidel
jo, a ještě k té výrobě:
v Číně existují provozy, kde se montuje každých 14 dní něco jiného.
Když zavoláte, že něco chcete, za 14 dní máte k dispozici částečně vybavené prostory i se zaměstnanci.
Týden můžete vyrábět erotické pomůcky, další týden auta.
Zhlédli se v prodejním úspěchu Volva.
V Číně na začínajícím trhu je důležitá pouze "evropská značka" . Jestliže nekoupili tovární halu, motorky bude vyrábět něco jako Chunlan nebo ToiToi.
Energetický ředitel a bankovní spekulant zcela jistě neinvestují z lásky, jde jim o to etablování značky.
Jó, kdyby to tak šlo udělat s Jawou !!!
Jawa je ale pořád takto dobře etablovaná v Rusku !!!
Lepší zemřít krásný a mladý, než skomírat ošklivý a porouchaný v Číně... No snad to zůstane v rukách lidí,co mají srdce pro krásný a rychlý mašiny... takže v Evropě.
mmp: asi proto že MM dávno používá doménu motomorini.com
Takže to napovídá velký kulový.
Jink k tématu: právě značka a duševní vlastnictví mají největší hodnotu. Stará haly a mašiny jsou k ničemu. Pro "startup" je lepší výrobu dílů outsourcovat
Koupili pouze značku a "Intellectual property (IP)", tj. duševní vlastnictví, odmítli koupit továrnu v Bologni včetně vybavení - cena byla 5,5 mil. za všechno, nebo 2,6 mio za IP a zařízení bez pozemků, noví vlastníci jako jediní zájemci učinili nabídku na 1,95 mio bez zařízení...předpokládá se , že je za nimi silný investor z Číny nebo Asie a mluví se o tom, že již mají místo, kde budou vyrábět...vzhledem k tomu, že i Ducati a MV Agusta rozjíždí operace v Jižní Americe, Evropa to zřejmě nebude...
naprosto standartní proces v tržním prostředí za 2mega to je za hubičku kolik by asi stála jawa která je v bankrotu 20let a všichni sme do ní z daní nastrkali miliardy s nulovým efektem
Skvělá zpráva! Hlavně je moc dobře, že tato značka zůstáva i nadále v rukou Italských majitelů! Přeji jim teď mnoho štěstí , jsou to velice jedinečné a krásné stroje...
seikos: uznávám, s těmi auty jsem to trochu přehnal , Ty tam také vyrábí ten jeden co vydělal ale schytal předtím pár facek od poldů na ministerstvu při žádosti . Prý ho srazili na zem pažbou pušky . No každý žijeme v nějaké zemi, což? Třeba to tu jednou bude taky .
Ale čéče, i to co říkáš s těmi zavšivenými mikrovlnkami je na , ...
nuclear: samozřejmě že můžeš mít pravdu. Já byl v Číně 3x a jednou v Shenzenu. A co jsem tam viděl, tak se spíš firma specializovala na jeden konkretni sortiment. Třeba mikrovlnky, v pondělí se vyráběl Philips a AEG, v úterý Whirlpool, ve středu Bosch a ETA apod.
Ale že by někdo ve fabrikach tak koloval technologie jak ty tvrdíš, to jsem nikde nevidel
nuclear> No snad nemáš pravdu! I když možné je všechno...
jo, a ještě k té výrobě:
v Číně existují provozy, kde se montuje každých 14 dní něco jiného.
Když zavoláte, že něco chcete, za 14 dní máte k dispozici částečně vybavené prostory i se zaměstnanci.
Týden můžete vyrábět erotické pomůcky, další týden auta.
Zhlédli se v prodejním úspěchu Volva.
V Číně na začínajícím trhu je důležitá pouze "evropská značka" . Jestliže nekoupili tovární halu, motorky bude vyrábět něco jako Chunlan nebo ToiToi.
Energetický ředitel a bankovní spekulant zcela jistě neinvestují z lásky, jde jim o to etablování značky.
Jó, kdyby to tak šlo udělat s Jawou !!!
Jawa je ale pořád takto dobře etablovaná v Rusku !!!
končíto-boží logo
Konečně by mohla zkrachovat i JAWA a koupit ji někdo normální!
Lepší zemřít krásný a mladý, než skomírat ošklivý a porouchaný v Číně... No snad to zůstane v rukách lidí,co mají srdce pro krásný a rychlý mašiny... takže v Evropě.
Držim palce, všechny modely z článku vypadají k světu...
Kéž by se takhle zachránilo více motocyklových značek.. Jentak dál
Jinde píšou, že haly a vybavení dostali do pronájmu
mmp: asi proto že MM dávno používá doménu motomorini.com
Takže to napovídá velký kulový.
Jink k tématu: právě značka a duševní vlastnictví mají největší hodnotu. Stará haly a mašiny jsou k ničemu. Pro "startup" je lepší výrobu dílů outsourcovat
...a ještě drobnost - doména www.motomorini.it je ještě k dnešnímu datu na prodej - což taky leccos napovídá...
tak sand se výroba zase rozjede jsou to moc povedený mašiny a byla by jich škoda
Koupili pouze značku a "Intellectual property (IP)", tj. duševní vlastnictví, odmítli koupit továrnu v Bologni včetně vybavení - cena byla 5,5 mil. za všechno, nebo 2,6 mio za IP a zařízení bez pozemků, noví vlastníci jako jediní zájemci učinili nabídku na 1,95 mio bez zařízení...předpokládá se , že je za nimi silný investor z Číny nebo Asie a mluví se o tom, že již mají místo, kde budou vyrábět...vzhledem k tomu, že i Ducati a MV Agusta rozjíždí operace v Jižní Americe, Evropa to zřejmě nebude...
původně se to nabízelo komplet know-how báráky a nové motorky za 4,65 nebo jen značku za 1,95
koupili značku, nebo fabriku?
snorri to je dvojválec!!!
evropskejch výrobců nebude nikdy dost, tak ať to těm talošům šlape
Jestli byla firma v konkurzu, tak je majetek, technologie atd. fuč a zaměstnanci, co něco umí taky. Vidím to černě.
naprosto standartní proces v tržním prostředí za 2mega to je za hubičku kolik by asi stála jawa která je v bankrotu 20let a všichni sme do ní z daní nastrkali miliardy s nulovým efektem
Neokoukane masiny a to je dobre jen at jim to slape...
Skvělá zpráva! Hlavně je moc dobře, že tato značka zůstáva i nadále v rukou Italských majitelů! Přeji jim teď mnoho štěstí , jsou to velice jedinečné a krásné stroje...
Jolly: Právě jsem o tom samém přemýšlel... Ale zprávička potěšila!!! MM
Takový jednovál má styl
Prodávat na východní trhy???
No snad to podpoří výrobu stávajících modelů v Evropě,protože do Indie určitě nebudou prodávat Corsaro
a pojdme do toho Taloši
super zpráva že chtějí ve výrobě moto pokračovat