ktm_unor




Silnější V9 a dle přání zákazníků přeladěná V85 TT, to jsou další novinky Moto Guzzi

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Lubos64 (703) napsal 19.01.2021 v 01:34

Hellrider a Sclavus
V7 je krasna, ale na mne trochu mala. Prohanim sportku 1200 a califu 1400. Uz proto jsem zvedav na novou V7 s vetsim motorem. Prijde mi na fotkach celkove robustnejsi. Na tt85 jsem najezdil celkem cca 2.000 km. Pujcil jsem si ji v Susici na seznameni a pak od kamarada na 3 dny. Hlavni rozdil pro mne byl, ze tt85 nepada tolik do zatacek jako kratsi V7. Jo a take jsem se na ni vesel. Motor mi sterilni neprisel a jedinne co mne neoslovovalo byl displej. U kompu sedim denne a ze bych musel obdivovat tablet - no nemusim. Dva budiky a byl bych spokojeny. Osobne to mam tak, ze na bublani mam Califu. Je fakt pohdlna a kdyz je potreba umi slusne zatahnout. Na zablbnuti mam sportku. Ma agostiniho vyfuk, je premapovana a na dost lepivych gumach. Dost dlouho jsem jezdil na japonskych ctyrvalech, ale tohle ne pro mne o hodne zajimavejsi.

Jenislav (8) napsal 14.01.2021 v 13:00

Jo,Jo Guzzinka...

8enil (6) napsal 14.01.2021 v 09:59

roamer - pre spolujazdca tam podla foto s jazdcami moc miesta neostáva. ak sa posunú vpred, kolená si budú ohrievať na hlave valca. A práve takáto moto by inak bola vhodná na 1 dnový manželský výjazd na kochačku....

TRA (29) napsal 14.01.2021 v 08:40

Za mne u TT85 podstatná vylepšení. Ještě by to chtělo lépe odladit zadní tlumič a větrný štítek. Výkonu papírově opravdu moc nemá, ale při běžné jízdě to rozhodně takový problém není. Jezdí se na mnohem slabších motorkách. Jen prostě musím vědět na čem jedu.

SuperSic58 (1313) napsal 13.01.2021 v 23:25

a kolik je teda těch koní?

Attila31 (0) napsal 13.01.2021 v 20:37

Pěkný stroj, krásný design, zpracování.. cenovka ,ale ten výkon, proč jen 59kw,proč,proč.. hned bych do ni jinak šel. a teda taky nevím jak bych si zvykl na budíky.

Lucasbiker (175) napsal 13.01.2021 v 17:57+2

V85TT potřebovala "doladit", jako koza drbání Jen aby ono vylepšení neproběhlo tak nějak po italsku... Měl jsem rok 85TT ('19) a stačilo, s radostí jsem se jí zbavil. Psalo mi několik dalších majitelů, měli povětšinou podobné zkušenosti jako já, reklamace a i půlsezónní čekání na nový díl a opravu.
Každopádně design italové vážně umí-za mě červeno-bílá Každopádně mně ta italská jebka už nesmí do baráku, protože chci na motorce hlavně jezdit

Sir_CHerokee (117) napsal 13.01.2021 v 17:51

Krásné stroje. Hodně se vylepšují... ještě uvidíme, jaké budou ceny.

vitik (78) napsal 13.01.2021 v 17:47

Tak to mi dělají naschvál... Nechtěl jsem si koupit V85TT, jelikož neměla bezdušové ráfky, ale teď už teda asi budu muset...

Springi (23) napsal 13.01.2021 v 17:46+1

No já furt čekám na něco jako byla MGS-01 . Takovou guzzi bych si koupil hned Ty V9 by byly pecka kdyby se vrátili k letmo uloženýmu kolu.

Juraj22 (169) napsal 13.01.2021 v 17:31

Jako jo, mašiny vypadají krásně, své zákazníky si určitě najdou

jáwkastroj (0) napsal 13.01.2021 v 17:28

Tak to jsem zvědavý na tu v85. Jezdil jsem na ni dva roky zpátky, ale ten motor mě nenatchl, neměl moc spodek a dost se klepal. Teď by to už mohlo být v pohodě, takže nad ní mohu znovu uvažovat




TOPlist