Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
klasika, míň klapek - více plastu. Jsou pozměněné ventilová víka a hlavně je jedna velká plynová klapka pro oba válce. Co se mi moc nelíbí jsou ale ty dlouhatánský husí krky co jsou teď jako příruby k sacím ventilům...
Malý nárůst výkonu určitě k dobru, ale u tohoto typu motorky hraje výkon až druhé housle Design, charizma a styl je předností V7 stejně jako u Guzzi samotné,nikoliv výkon
Přes padesák koníků , z toho už jde panečku ale pořádný strach! A ten krouťáček , no do začátků to bude ideální strojovna! Jinak jsou to všechno moc krásné stroje!
To se bude přestavovat na kafáče Nicméně nárůst výkonu o 3,5kW není žádná sláva, chtělo by to do toho nacpat jejich větší motor... a škoda, že ten jejich "café racer" je celý plastový... zpátky k plechu a poctivé kovařině!
klasika, míň klapek - více plastu. Jsou pozměněné ventilová víka a hlavně je jedna velká plynová klapka pro oba válce. Co se mi moc nelíbí jsou ale ty dlouhatánský husí krky co jsou teď jako příruby k sacím ventilům...
Malý nárůst výkonu určitě k dobru, ale u tohoto typu motorky hraje výkon až druhé housle Design, charizma a styl je předností V7 stejně jako u Guzzi samotné,nikoliv výkon
Myslim, ze im nejde o vykony, ale dizajn. A myslim, ze nebudem jediny kto nepotrebuje k peknej jazde 100 a viac koni.
Přes padesák koníků , z toho už jde panečku ale pořádný strach! A ten krouťáček , no do začátků to bude ideální strojovna! Jinak jsou to všechno moc krásné stroje!
To se bude přestavovat na kafáče Nicméně nárůst výkonu o 3,5kW není žádná sláva, chtělo by to do toho nacpat jejich větší motor... a škoda, že ten jejich "café racer" je celý plastový... zpátky k plechu a poctivé kovařině!
Ten sportovní café racer vypadá správně prďácky