yamaha_demo_tour




Evoluce motoru Moto Guzzi V7

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
VlastíkPlamínek (0) napsal 12.11.2011 v 09:58

klasika, míň klapek - více plastu. Jsou pozměněné ventilová víka a hlavně je jedna velká plynová klapka pro oba válce. Co se mi moc nelíbí jsou ale ty dlouhatánský husí krky co jsou teď jako příruby k sacím ventilům...

MaraGuzziV11 (41) napsal 08.11.2011 v 13:34

Malý nárůst výkonu určitě k dobru, ale u tohoto typu motorky hraje výkon až druhé housle Design, charizma a styl je předností V7 stejně jako u Guzzi samotné,nikoliv výkon

Fullgas1 (746) napsal 08.11.2011 v 08:48

Myslim, ze im nejde o vykony, ale dizajn. A myslim, ze nebudem jediny kto nepotrebuje k peknej jazde 100 a viac koni.

DMC.motobiker (-23) napsal 07.11.2011 v 21:14

Přes padesák koníků , z toho už jde panečku ale pořádný strach! A ten krouťáček , no do začátků to bude ideální strojovna! Jinak jsou to všechno moc krásné stroje!

pivovarsky (5) napsal 07.11.2011 v 16:05

To se bude přestavovat na kafáče Nicméně nárůst výkonu o 3,5kW není žádná sláva, chtělo by to do toho nacpat jejich větší motor... a škoda, že ten jejich "café racer" je celý plastový... zpátky k plechu a poctivé kovařině!

BlackBlade (15) napsal 07.11.2011 v 15:08

Ten sportovní café racer vypadá správně prďácky




TOPlist