Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Asi ten motor nedělali s tím, že z něj budou chtít vymačkat nějakej výkon, jelikož už ty vícekoňový 125 používají v jinejch modelech. Spíš tipuju že to bude nástupce GY6 s menší hlučností a menšíma emisema., aby byl prodejnej (nejen) v Evropě i další roky.
S tema PR clankama na tema super cinsky a pseudocinsky skutry se tu nejak roztrhnul pytel!!! ! I kdyz Kymco neni primoMde By PRCH, tvari se nejak podezrele podobne.
callowsick - Kdyby jsi to čet, tak nenapíšeš, že tam je motor GY6. Už na začátku článku je "Čtyřtaktní motor je zcela nově vyvinut". No a minutka práce a zjistil jsem, že i základní parametry (vrtání a zdvih) jsou zcela odlišné.
callowsick: Tak kdyz kupujes Cinu, tak pocitas, ze trochu vice se v tom hrabat budes a ze vykon bude nizsi, ale jeho zvyseni zase bude diky cenam dilu o neco nizsi. Jenze Kymco ma ceny jako Japonci a uprimne kdyz jsem to videl na prodejne, tak nevidim pro to u vetsiny jejich modelu prazadny duvod.
No tak v jedne recenzi z Indonesie tam zminuji, ze tam je GY6 motor. To opravdu moc racing nebude Jinak tady //motor.kymco.com.tw/motor/Racing-S-125 a vykon nikde neuvadi, ale vykon zarovek a LED jo (asi je to dulezitejsi parametr uz dneska :D)
Puffybodie: s hlavní myšlenkou souhlas - vzduchem chlazená GY6ka není žádnej racing ani v metrákovým skútru.
Můj čínskej skútr je váhově hodně sníženej, válec 150cc, jiná vačka, sací i výfuková strana jinak, upravená spojka, kontrastka i variátor a teď to jede tak, jak bych býval čekal od původní 125cc
abych jen nehanil - přední 240mm kotouč by mohl brzdit solidně
Co bych ocenil vice by bylo, kdyby Honda dovazela svuj aktualni SuperCub, Yamaha svuj Sniper a hlavne Suzuki svuj Raider 150 (16 koni, v zakladu maximalka cca 160, 6 rychlosti poloautomat - pro Evropu na 125ccm s "minimalnim" poklesem ve vykonu a rychlosti urcite zadny problem) nez tyhle ty parodie.
Racing v podani Asie jsou "ostre" nalepky a blikajici palubovky ala Pokemon az do urovne Epileptik. Tot cely racing. "Sportovni" model od Kymco cili Super 8 125 ma "zavratnych" 7kW a papirovou maximalku 92km/hod. Kdyz se hodne hecnou, tak z toho vyskrabou 7,5 - 8kW a tim cely racing hasne. Pro ty vahy co to ma a kdyz vezmu v potaz posahanou EU a jeji emise, tak nezbytne minimum pro bezny stroj je cca 8,5kW, pro "sportovni" model naprosta nutnost 11kW ani o tuk mene a vaha do 115kg. Delaji z nas osly a kazdy kdo si tyhle parodie koupi, tak je v tom jeste podporuje.
Asi ten motor nedělali s tím, že z něj budou chtít vymačkat nějakej výkon, jelikož už ty vícekoňový 125 používají v jinejch modelech. Spíš tipuju že to bude nástupce GY6 s menší hlučností a menšíma emisema., aby byl prodejnej (nejen) v Evropě i další roky.
S tema PR clankama na tema super cinsky a pseudocinsky skutry se tu nejak roztrhnul pytel!!! ! I kdyz Kymco neni primoMde By PRCH, tvari se nejak podezrele podobne.
alesmoto: je fakt, že tohle slovní spojení jsem přešel jako marketig. Tak snad z toho vyždímou alespoň 10 koní...
callowsick - Kdyby jsi to čet, tak nenapíšeš, že tam je motor GY6. Už na začátku článku je "Čtyřtaktní motor je zcela nově vyvinut". No a minutka práce a zjistil jsem, že i základní parametry (vrtání a zdvih) jsou zcela odlišné.
callowsick: Tak kdyz kupujes Cinu, tak pocitas, ze trochu vice se v tom hrabat budes a ze vykon bude nizsi, ale jeho zvyseni zase bude diky cenam dilu o neco nizsi. Jenze Kymco ma ceny jako Japonci a uprimne kdyz jsem to videl na prodejne, tak nevidim pro to u vetsiny jejich modelu prazadny duvod.
No tak v jedne recenzi z Indonesie tam zminuji, ze tam je GY6 motor. To opravdu moc racing nebude Jinak tady //motor.kymco.com.tw/motor/Racing-S-125 a vykon nikde neuvadi, ale vykon zarovek a LED jo (asi je to dulezitejsi parametr uz dneska :D)
Puffybodie: s hlavní myšlenkou souhlas - vzduchem chlazená GY6ka není žádnej racing ani v metrákovým skútru.
Můj čínskej skútr je váhově hodně sníženej, válec 150cc, jiná vačka, sací i výfuková strana jinak, upravená spojka, kontrastka i variátor a teď to jede tak, jak bych býval čekal od původní 125cc
abych jen nehanil - přední 240mm kotouč by mohl brzdit solidně
Co bych ocenil vice by bylo, kdyby Honda dovazela svuj aktualni SuperCub, Yamaha svuj Sniper a hlavne Suzuki svuj Raider 150 (16 koni, v zakladu maximalka cca 160, 6 rychlosti poloautomat - pro Evropu na 125ccm s "minimalnim" poklesem ve vykonu a rychlosti urcite zadny problem) nez tyhle ty parodie.
Racing v podani Asie jsou "ostre" nalepky a blikajici palubovky ala Pokemon az do urovne Epileptik. Tot cely racing. "Sportovni" model od Kymco cili Super 8 125 ma "zavratnych" 7kW a papirovou maximalku 92km/hod. Kdyz se hodne hecnou, tak z toho vyskrabou 7,5 - 8kW a tim cely racing hasne. Pro ty vahy co to ma a kdyz vezmu v potaz posahanou EU a jeji emise, tak nezbytne minimum pro bezny stroj je cca 8,5kW, pro "sportovni" model naprosta nutnost 11kW ani o tuk mene a vaha do 115kg. Delaji z nas osly a kazdy kdo si tyhle parodie koupi, tak je v tom jeste podporuje.
Kymco na fotkách vidím. Ale kde je ten Racing??