Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Melizoy> ano, to chapem. V terene je to s 950/990 naozaj tak - cim pomalsie ides, tym viac to zerie.
Na druhu stranu, treba si uvedomit, ze konstrukcne je to motor z cca roku 2000. Tazko ho porovnavat s dnesnou konkurenciou. Je to vidiet na 1190, ktora berie o 0.5-1.5l menej.
Ahoj,
tak jsem rád, že se cosi klube, ale emoce si nechávám až na chvíli, kdy ji skutečně uvidím a budu si ji moct, v brněnské KTM, také zapůjčit a řádně si s ní zařádit. Pak budu chytřejší...
O předčasné iluze, po anabázi s novou "HRC Afrikou", raděj nemám zájem...
...stejně ale ten člověk opravdu musí vážit tak 150kg...
...a pokud váží 85kg, pak je to další super model na WP tlumičích...
Jak krásné by bylo, kdyby nám výrobci darovali něco nového, normálního, jednoduchého, doma opravitelného, zároveň homologovatelného, euro 13,4 emisního nebo raděj na elektriku nejlépe a s dojezdem přes 800km...
Zdraví Petr Konečný (prasynovec Franty Šťastného )
matuS: myslím na dojezd, kterej třeba v terénu u LC8 kvůli spotřebě dost klesá. Na silnici je to cajk, dá se ujet 300 km,... tady by neškodilo se trochu učit šetřit, podobně jako to umí konkurence, víc v tom nehledej.
Jsem na ní zvědavej, ale zklamalo mě, že má jít do prodeje až v roce 2018
Ještě víc se těším na novou Tenerku 700, ta by měl být již příští rok a její cenovka bude snad příznivější než u KTM 800 A. Pro mne by byla férová cena (i hmotnost) na úrovni ceny Traceru 700
A Frankie, cenově to bude stát stejně nebo víc, než konkurence, svezl jsem se na Superdukovi GT nedávno a koukal jsem, co se dá chtít za peníze za takový druh motorky... KTM určitě laciný nebude.
Ne každý chce do terénu nadlitrovouobludu:) a ne každý, kdo si koupí nadlitrovou obludu, chce do terénu:)
Prosím poraďte mi, co si mám koupit, chci cestovní motorku s příjemným posezem, komfortní pro dva. Nelíbí se mi velké cesťáky, připadá mi, že jsou pro němčoury v důchodovém věku. Mně naprosto uživatelsky nejvýhodnější připadá cenduro, i když na něm do terénu nepojedu. Tak mně omluvte:)
Tak na tento počin jsem opravdu zvědav
Dát tomu nepřehnaný výkon, 21" na předek, WP podvozek, zajímavý dojezd, možnost vypnutí ABS a trakce, klasický otáčkoměr, s váhou nepřesahující 220Kg a zvažoval bych
No konečně někoho rozumnýho napadlo že by si Tiger 800 a F800GS zasloužily pořádnou konkurenci a že ne každý chce do terénu nadlitrovou obludu !
Teď už jen aby to nezkazili zbytečnou naloží elektroniky a cenou...
Melizoy> ano, to chapem. V terene je to s 950/990 naozaj tak - cim pomalsie ides, tym viac to zerie.
Na druhu stranu, treba si uvedomit, ze konstrukcne je to motor z cca roku 2000. Tazko ho porovnavat s dnesnou konkurenciou. Je to vidiet na 1190, ktora berie o 0.5-1.5l menej.
Ahoj,
tak jsem rád, že se cosi klube, ale emoce si nechávám až na chvíli, kdy ji skutečně uvidím a budu si ji moct, v brněnské KTM, také zapůjčit a řádně si s ní zařádit. Pak budu chytřejší...
O předčasné iluze, po anabázi s novou "HRC Afrikou", raděj nemám zájem...
...stejně ale ten člověk opravdu musí vážit tak 150kg...
...a pokud váží 85kg, pak je to další super model na WP tlumičích...
Jak krásné by bylo, kdyby nám výrobci darovali něco nového, normálního, jednoduchého, doma opravitelného, zároveň homologovatelného, euro 13,4 emisního nebo raděj na elektriku nejlépe a s dojezdem přes 800km...
Zdraví Petr Konečný (prasynovec Franty Šťastného )
matuS: myslím na dojezd, kterej třeba v terénu u LC8 kvůli spotřebě dost klesá. Na silnici je to cajk, dá se ujet 300 km,... tady by neškodilo se trochu učit šetřit, podobně jako to umí konkurence, víc v tom nehledej.
Jsem na ní zvědavej, ale zklamalo mě, že má jít do prodeje až v roce 2018
Ještě víc se těším na novou Tenerku 700, ta by měl být již příští rok a její cenovka bude snad příznivější než u KTM 800 A. Pro mne by byla férová cena (i hmotnost) na úrovni ceny Traceru 700
Melizoy> aky je problem so spotrebou 950tky?
A Frankie, cenově to bude stát stejně nebo víc, než konkurence, svezl jsem se na Superdukovi GT nedávno a koukal jsem, co se dá chtít za peníze za takový druh motorky... KTM určitě laciný nebude.
Ne každý chce do terénu nadlitrovouobludu:) a ne každý, kdo si koupí nadlitrovou obludu, chce do terénu:)
Prosím poraďte mi, co si mám koupit, chci cestovní motorku s příjemným posezem, komfortní pro dva. Nelíbí se mi velké cesťáky, připadá mi, že jsou pro němčoury v důchodovém věku. Mně naprosto uživatelsky nejvýhodnější připadá cenduro, i když na něm do terénu nepojedu. Tak mně omluvte:)
Konec OT.
Tak na tento počin jsem opravdu zvědav
Dát tomu nepřehnaný výkon, 21" na předek, WP podvozek, zajímavý dojezd, možnost vypnutí ABS a trakce, klasický otáčkoměr, s váhou nepřesahující 220Kg a zvažoval bych
Tohle vypadá na dost rané stadium prototypu. Bud má ten pilot 200kg, nebo to má sakra krátky zdvihy odpružení.
Tak na tu Adv se těším, stejně tak jako na novou Tenere 700 twin. už aby byly na krámech!
Vevixt: "Stará dobrá 950"... sundat pár kilo dolu, umravnit motor pod 4000, stahnout spotřebu, třeba je to recept na novou 800 , už se na ní těšim.
No nevim,na starou dobrou Adv 950 nedám dospustit!
No konečně někoho rozumnýho napadlo že by si Tiger 800 a F800GS zasloužily pořádnou konkurenci a že ne každý chce do terénu nadlitrovou obludu !
Teď už jen aby to nezkazili zbytečnou naloží elektroniky a cenou...
Možná by tímto zase mohli postavit skutečnou adv motorku a ne navonenej ultracesťák
mohla by to být třefa do černého... i když slovo KTM nemám rád
fotky vskutku špionážní...
Už aby to bylo