Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pokud má být výkon ca 110 HP, tak jednovál to nebude. Což by znamenalo novou koncepci u KTM- řadový dvouvál. Hmotnost očekávám suchou k 180 Kg, protože u KTM se kila zbytečně nevozí.
Takový Duke by se mi mohl líbit. Uvidíme, jak to dopadne.
Po debata s par lidma z prazske KTMky, to vypada na rozpoctovku ve srovnani s Dukem690/R tak se nechame prekvapit. A kde se to vlastne bude vyrabet se uz presne vi?
KTM avizovala už minulý rok, že vyvíja nový dvojval stredného objemu, vtedy sa špekulovalo na 850ccm. KTM v ich rýchlom raste, nech sa len rozrastá škála modelovej rady, verím že sa Japoncom už konečne otvoria oči a začnú opäť tvoriť motorky aj pre Európanov!
seikos - v článku je bohate pod 200kg to znamená, že to bude niekde okolo 175-180 kg. A 110 koní nie je problém vyždímať z 800, KTM je znám v predimenzovaní výkonu, veď sa pozri na superduka 180hp "a výsledok?" veľa majiteľov čo točilo SD na totálku sa im ventily stretli s piestom - pekné obrázky viď net.
800ccm ve dvouhrnku a 110 koni? A 200 kilo? To neni nic extra pro lehkou a hravou motorku.
Kdyz to vezmu v kontextu s 8 let starym 675ccm Triumphem - 106 koni a 167 kilo, tak to u KTM nevypada na kdovijak peclivou inzenyrskou praci
cechradovan
jees - někdy se divím , co dokáže někdo sesmolit -že by na Dukovi někdy někomu
chyběl výkon , ať třeba na 990 , nebo1290 !? - komu chybí nevím, mě ne
Nestačí tlumení ? komu? podvozek se nechá přenastavit, seřídit ! - nestačí mě, neumíš číst? Na Duke seřídit nejde, to jsi na omylu, pouze pero vzadu. Pokud myslíš že funguje, dej si někdy 100 metrů záplat na silnici nebo nějakou silnici 2-3.třídy
Spojková stavitelná (ano origo) páčka funguje tak že si neumím představit ,
jak by mohla jít lépe! - nepsal jsem že nefumguje, je to hydraulika, tak jak by mohla nechodit? Bylo to o pocitu na páčce a ten je jaký je
Musíš být opravdu ''prvotřídní jezdec ( technik)'' když vypouštíš bludy - myslím, že spíš než moje bludy, to bylo nějaké tvoje vnuknutí něčeho, co nebylo napsáno
motor stávajícího Duka většinou bohatě stačí, co nestačí je tlumení. A ovládání spojky škoda mluvit, aspoň stavitelná páčka by se hodila, takhle to je jako by člověk mačkal pytlík s exkrementy vlastního psa. To lanko by nebylo na škodu, je to citlivější
Sem necekal ze dorazi tak rychle, je to necely 2 mesice, co sem se ptal u dealera jestli se teda nechysta ta slibovana 800 2-val, idealne advik, no a prej ze na to si budu muset dlouho pockat.
NO a až si všichni výrobci uvědoměji že něco jako stará afrika nebo nové GS800 by se mohlo prodávat tak bude všude asfalt a mimo asfalt zákaz a už zase bude stačit Versys, 09 Tracer a Crossrunner, a pro drsňáky Strom na drátech
dejfe, pravdu díš. Je to dvouvál v řadě. Docela novinka u KTM. Je vidět, že se nebojí jít do nového a drží se jen filozofie Ready to race. Jen tak dál nejúspěšnější evropská motofirmo 2014.
1. dobra otazka, ci je to 1 alebo 2 valec ale z motoru idu 2 vyfukove roury, takze je to jasne (o:
2. je divne, ze to nema hydraulicku spojku ale len lanko )o:
3. nema ten vyfukovy "serbel" pod motorom
4. nozna brzda vyzera urcite lepsie = je nizsie ako stupacka, na rozdiel od 690
ci to len nieje nejaka domaca uprava alebo skladacka, cela ta motorka
Pokud má být výkon ca 110 HP, tak jednovál to nebude. Což by znamenalo novou koncepci u KTM- řadový dvouvál. Hmotnost očekávám suchou k 180 Kg, protože u KTM se kila zbytečně nevozí.
Takový Duke by se mi mohl líbit. Uvidíme, jak to dopadne.
Po debata s par lidma z prazske KTMky, to vypada na rozpoctovku ve srovnani s Dukem690/R tak se nechame prekvapit. A kde se to vlastne bude vyrabet se uz presne vi?
KTM avizovala už minulý rok, že vyvíja nový dvojval stredného objemu, vtedy sa špekulovalo na 850ccm. KTM v ich rýchlom raste, nech sa len rozrastá škála modelovej rady, verím že sa Japoncom už konečne otvoria oči a začnú opäť tvoriť motorky aj pre Európanov!
seikos - v článku je bohate pod 200kg to znamená, že to bude niekde okolo 175-180 kg. A 110 koní nie je problém vyždímať z 800, KTM je znám v predimenzovaní výkonu, veď sa pozri na superduka 180hp "a výsledok?" veľa majiteľov čo točilo SD na totálku sa im ventily stretli s piestom - pekné obrázky viď net.
800ccm ve dvouhrnku a 110 koni? A 200 kilo? To neni nic extra pro lehkou a hravou motorku.
Kdyz to vezmu v kontextu s 8 let starym 675ccm Triumphem - 106 koni a 167 kilo, tak to u KTM nevypada na kdovijak peclivou inzenyrskou praci
cechradovan
jees - někdy se divím , co dokáže někdo sesmolit -že by na Dukovi někdy někomu
chyběl výkon , ať třeba na 990 , nebo1290 !? - komu chybí nevím, mě ne
Nestačí tlumení ? komu? podvozek se nechá přenastavit, seřídit ! - nestačí mě, neumíš číst? Na Duke seřídit nejde, to jsi na omylu, pouze pero vzadu. Pokud myslíš že funguje, dej si někdy 100 metrů záplat na silnici nebo nějakou silnici 2-3.třídy
Spojková stavitelná (ano origo) páčka funguje tak že si neumím představit ,
jak by mohla jít lépe! - nepsal jsem že nefumguje, je to hydraulika, tak jak by mohla nechodit? Bylo to o pocitu na páčce a ten je jaký je
Musíš být opravdu ''prvotřídní jezdec ( technik)'' když vypouštíš bludy - myslím, že spíš než moje bludy, to bylo nějaké tvoje vnuknutí něčeho, co nebylo napsáno
Troufám si říct, že jsem toho Duka potkal na německých silnicích, zvuk byl opravdu pěkný, prostě dvouhrnek
jees - někdy se divím , co dokáže někdo sesmolit -že by na Dukovi někdy někomu
chyběl výkon , ať třeba na 990 , nebo1290 !?
Nestačí tlumení ? komu? podvozek se nechá přenastavit, seřídit !
Spojková stavitelná (ano origo) páčka funguje tak že si neumím představit ,
jak by mohla jít lépe!
Musíš být opravdu ''prvotřídní jezdec ( technik)'' když vypouštíš bludy
motor stávajícího Duka většinou bohatě stačí, co nestačí je tlumení. A ovládání spojky škoda mluvit, aspoň stavitelná páčka by se hodila, takhle to je jako by člověk mačkal pytlík s exkrementy vlastního psa. To lanko by nebylo na škodu, je to citlivější
Pozri si foto motora nudy a tejto ktm, ty super konspirator s nulovymi znalostami...
Že by Nuda v cestovnějším kabátě?
Sem necekal ze dorazi tak rychle, je to necely 2 mesice, co sem se ptal u dealera jestli se teda nechysta ta slibovana 800 2-val, idealne advik, no a prej ze na to si budu muset dlouho pockat.
Takže bychom se snad skutečně mohli dočkat cestovního endura od KTM s 800 ccm, paráda
sem na ní hodně zvědavej ktm umí takže to bude super bike
NO a až si všichni výrobci uvědoměji že něco jako stará afrika nebo nové GS800 by se mohlo prodávat tak bude všude asfalt a mimo asfalt zákaz a už zase bude stačit Versys, 09 Tracer a Crossrunner, a pro drsňáky Strom na drátech
ta kamufláž je super
neviem ci je to najuspesnejsia moto firma ale za posledne roky kopli do vrtule statocne
dejfe, pravdu díš. Je to dvouvál v řadě. Docela novinka u KTM. Je vidět, že se nebojí jít do nového a drží se jen filozofie Ready to race. Jen tak dál nejúspěšnější evropská motofirmo 2014.
1. dobra otazka, ci je to 1 alebo 2 valec ale z motoru idu 2 vyfukove roury, takze je to jasne (o:
2. je divne, ze to nema hydraulicku spojku ale len lanko )o:
3. nema ten vyfukovy "serbel" pod motorom
4. nozna brzda vyzera urcite lepsie = je nizsie ako stupacka, na rozdiel od 690
ci to len nieje nejaka domaca uprava alebo skladacka, cela ta motorka
Motor z boku vypadá jako starej známej z Rotaxu, kterej se převaloval i v Jawách. To nový asi budou vrtání a střeva
Některé zdroje hovoří dokonce o vyřazení stávající 990 Adventure??? Pokud vim tak 990 se od 2013 dávno nevyrábí...
ale to uz nebude jednobuch, nebo jo? To vypada spis na 2radak.
Ze by koooooonecne meli motor, kolem kteryho by mohli postavit cestovni enduro jako konkurenci pro BMW F800GS a Triumph Tiger 800 ?
Ze by konecne zaklad pro nastupce LC4 640 A?