globalmoto_kveten




Osmistovkový Duke od KTM je na cestě

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2573) napsal 01.09.2015 v 19:52

Pokud má být výkon ca 110 HP, tak jednovál to nebude. Což by znamenalo novou koncepci u KTM- řadový dvouvál. Hmotnost očekávám suchou k 180 Kg, protože u KTM se kila zbytečně nevozí.
Takový Duke by se mi mohl líbit. Uvidíme, jak to dopadne.

seniordriver (-2) napsal 31.08.2015 v 23:49

Po debata s par lidma z prazske KTMky, to vypada na rozpoctovku ve srovnani s Dukem690/R tak se nechame prekvapit. A kde se to vlastne bude vyrabet se uz presne vi?

FicoKiller (3) napsal 30.08.2015 v 14:23

KTM avizovala už minulý rok, že vyvíja nový dvojval stredného objemu, vtedy sa špekulovalo na 850ccm. KTM v ich rýchlom raste, nech sa len rozrastá škála modelovej rady, verím že sa Japoncom už konečne otvoria oči a začnú opäť tvoriť motorky aj pre Európanov!
seikos - v článku je bohate pod 200kg to znamená, že to bude niekde okolo 175-180 kg. A 110 koní nie je problém vyždímať z 800, KTM je znám v predimenzovaní výkonu, veď sa pozri na superduka 180hp "a výsledok?" veľa majiteľov čo točilo SD na totálku sa im ventily stretli s piestom - pekné obrázky viď net.

seikos (975) napsal 30.08.2015 v 13:19

800ccm ve dvouhrnku a 110 koni? A 200 kilo? To neni nic extra pro lehkou a hravou motorku.
Kdyz to vezmu v kontextu s 8 let starym 675ccm Triumphem - 106 koni a 167 kilo, tak to u KTM nevypada na kdovijak peclivou inzenyrskou praci

jees (11) napsal 30.08.2015 v 10:37

cechradovan
jees - někdy se divím , co dokáže někdo sesmolit -že by na Dukovi někdy někomu

chyběl výkon , ať třeba na 990 , nebo1290 !? - komu chybí nevím, mě ne

Nestačí tlumení ? komu? podvozek se nechá přenastavit, seřídit ! - nestačí mě, neumíš číst? Na Duke seřídit nejde, to jsi na omylu, pouze pero vzadu. Pokud myslíš že funguje, dej si někdy 100 metrů záplat na silnici nebo nějakou silnici 2-3.třídy

Spojková stavitelná (ano origo) páčka funguje tak že si neumím představit ,

jak by mohla jít lépe! - nepsal jsem že nefumguje, je to hydraulika, tak jak by mohla nechodit? Bylo to o pocitu na páčce a ten je jaký je

Musíš být opravdu ''prvotřídní jezdec ( technik)'' když vypouštíš bludy - myslím, že spíš než moje bludy, to bylo nějaké tvoje vnuknutí něčeho, co nebylo napsáno

KTMracer (1) napsal 30.08.2015 v 09:22

Troufám si říct, že jsem toho Duka potkal na německých silnicích, zvuk byl opravdu pěkný, prostě dvouhrnek

cechradovan (53) napsal 30.08.2015 v 00:16

jees - někdy se divím , co dokáže někdo sesmolit -že by na Dukovi někdy někomu

chyběl výkon , ať třeba na 990 , nebo1290 !?

Nestačí tlumení ? komu? podvozek se nechá přenastavit, seřídit !

Spojková stavitelná (ano origo) páčka funguje tak že si neumím představit ,

jak by mohla jít lépe!

Musíš být opravdu ''prvotřídní jezdec ( technik)'' když vypouštíš bludy

jees (11) napsal 29.08.2015 v 09:12-1

motor stávajícího Duka většinou bohatě stačí, co nestačí je tlumení. A ovládání spojky škoda mluvit, aspoň stavitelná páčka by se hodila, takhle to je jako by člověk mačkal pytlík s exkrementy vlastního psa. To lanko by nebylo na škodu, je to citlivější

chooki (100) napsal 28.08.2015 v 22:34+2

Pozri si foto motora nudy a tejto ktm, ty super konspirator s nulovymi znalostami...

cat-nikita (14) napsal 28.08.2015 v 12:56

Že by Nuda v cestovnějším kabátě?

avatour (33) napsal 28.08.2015 v 12:06

Sem necekal ze dorazi tak rychle, je to necely 2 mesice, co sem se ptal u dealera jestli se teda nechysta ta slibovana 800 2-val, idealne advik, no a prej ze na to si budu muset dlouho pockat.

Vlnič (199) napsal 28.08.2015 v 12:01

Takže bychom se snad skutečně mohli dočkat cestovního endura od KTM s 800 ccm, paráda

perak89 (4) napsal 28.08.2015 v 11:58

sem na ní hodně zvědavej ktm umí takže to bude super bike

Meli (195) napsal 28.08.2015 v 11:11

NO a až si všichni výrobci uvědoměji že něco jako stará afrika nebo nové GS800 by se mohlo prodávat tak bude všude asfalt a mimo asfalt zákaz a už zase bude stačit Versys, 09 Tracer a Crossrunner, a pro drsňáky Strom na drátech

callowsick (463) napsal 28.08.2015 v 10:51

ta kamufláž je super

JA-NE (781) napsal 28.08.2015 v 10:26

neviem ci je to najuspesnejsia moto firma ale za posledne roky kopli do vrtule statocne

Romanko (1214) napsal 28.08.2015 v 10:23

dejfe, pravdu díš. Je to dvouvál v řadě. Docela novinka u KTM. Je vidět, že se nebojí jít do nového a drží se jen filozofie Ready to race. Jen tak dál nejúspěšnější evropská motofirmo 2014.

Michal_KA (12) napsal 28.08.2015 v 10:19

1. dobra otazka, ci je to 1 alebo 2 valec ale z motoru idu 2 vyfukove roury, takze je to jasne (o:
2. je divne, ze to nema hydraulicku spojku ale len lanko )o:
3. nema ten vyfukovy "serbel" pod motorom
4. nozna brzda vyzera urcite lepsie = je nizsie ako stupacka, na rozdiel od 690

ci to len nieje nejaka domaca uprava alebo skladacka, cela ta motorka

Lemur.R1 (13) napsal 28.08.2015 v 10:07

Motor z boku vypadá jako starej známej z Rotaxu, kterej se převaloval i v Jawách. To nový asi budou vrtání a střeva

Vincent_V (1) napsal 28.08.2015 v 10:05+3

Některé zdroje hovoří dokonce o vyřazení stávající 990 Adventure??? Pokud vim tak 990 se od 2013 dávno nevyrábí...

dejf. (1341) napsal 28.08.2015 v 09:44+1

ale to uz nebude jednobuch, nebo jo? To vypada spis na 2radak.

Frankie (731) napsal 28.08.2015 v 09:43

Ze by koooooonecne meli motor, kolem kteryho by mohli postavit cestovni enduro jako konkurenci pro BMW F800GS a Triumph Tiger 800 ?

KubaLC8 (29) napsal 28.08.2015 v 09:26+2

Ze by konecne zaklad pro nastupce LC4 640 A?




TOPlist