globalmoto_kveten




KTM X-Bow dostane dveře a přední sklo

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
seikos (975) napsal 07.03.2013 v 07:18

Vincent: zajímavé, posuzovat svou pravdu počtem registrací v ČR To že je Atom levnější než X-bow je zcela ověřitelný fakt (950 versus 1100 tis v základu). To že je atom rychlejší je zcela ověřitelný fakt (skoukni pár recenzi) a to že má i Atom street legal homologaci, to je taky zcela jasný fakt, když normálně u nás i ve světě jezdí s SPZ

Vincent_V (1) napsal 04.03.2013 v 14:20

To Seikos: Pán je odborník. Začneme že se KTM až tak dobře neprodává - V tento okamžik jich je v ČR 26 a Ariel Atom méně než polovina. Proč? Protože kdo tomu rozumí ví že AA není rychlejší a není levnější navíc nemá oficiální homologaci. KTM měla s prodejem jiné plány než je realita ale díky prodeji technologie kterou pro výrobu vyvinula již jsou v černých číslech. Uvedení na trh v roce 2008 a růst ceny karbonu jim také nepomohl. Takže když o tom nic nevíš tak o tom nepiš. Díky

JA-NE (781) napsal 04.03.2013 v 08:05

...DAKUJEM, NEPROSIIIIM

susta. (-1) napsal 03.03.2013 v 08:38

A k čemu to je.Prší do toho, fouká do toho, ma to čtyři kola, taková nesmyslná hračka, to už bych fakt nevěděl za co ty prachy mám utratit.

Kaabo (136) napsal 02.03.2013 v 11:58

Moc pěkná věcička...ale to už asi patří do autosalonu

bledemon (128) napsal 02.03.2013 v 09:10

seikos: to číslo si musel nějak splést, to by se jim ani při plánovaných prodejích 1000ks/ročně nikdy nevrátilo.

seikos (975) napsal 02.03.2013 v 07:37

Muscle-biker: KTM vyrábí i lyže, rohožky před dveře nebo jízdní kola. Je to klasické "vytěžování značky". X-bow se až tak dobře neprodává a každý kdo si chce užít zábavu si koupí radši rychlejší, lehčí a levnější Ariel Atom. Přitom KTM na něm prodělala při vyvoji půl miliardy euro, tak je potřeba vyjet s dalšími variantami, aby se prodávaly další kusy a ztráta se pomalu umazávala.

Italofil (41) napsal 01.03.2013 v 17:53

Paráda, ještě by to chtělo koženou čapku, letecké brýle a úsměv od ucha k uchu

Heki (401) napsal 01.03.2013 v 17:39

...už píšu ježíškovi

Osobně preferuju verzi bez dveří a skla.

teamwhd (74) napsal 01.03.2013 v 16:25

no k nám by měli dělat troškou offroadovější verzi ale krok udělat to se sklem bez nutnosti helmy je bezva

muscle_biker (50) napsal 01.03.2013 v 16:25+1

...ale co to ma spolocne s "KTM"... ked tak tam mojli fucknut dva motory z RC8-ky, jeden motor predny nahon, druhy zadny, dostali by 360 kobyl a to by uz s touto motokarou zamavalo poriadne.. aj zvuk by sa dostavil...

Petr-RSV (38) napsal 01.03.2013 v 15:39

Vypadá dost dobře a jede ještě líp. Škoda jen té ceny, díky které je (jako druhé auto do garáže) celkem nedostupný.

karf (54) napsal 01.03.2013 v 15:31+4

Jen aby z toho za chvíli nebyl kombík a tdi...

jabba (15) napsal 01.03.2013 v 15:24

To je hnus, velebnosti.

Milinex (12) napsal 01.03.2013 v 15:05

divná kára




TOPlist