Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Vincent: zajímavé, posuzovat svou pravdu počtem registrací v ČR To že je Atom levnější než X-bow je zcela ověřitelný fakt (950 versus 1100 tis v základu). To že je atom rychlejší je zcela ověřitelný fakt (skoukni pár recenzi) a to že má i Atom street legal homologaci, to je taky zcela jasný fakt, když normálně u nás i ve světě jezdí s SPZ
To Seikos: Pán je odborník. Začneme že se KTM až tak dobře neprodává - V tento okamžik jich je v ČR 26 a Ariel Atom méně než polovina. Proč? Protože kdo tomu rozumí ví že AA není rychlejší a není levnější navíc nemá oficiální homologaci. KTM měla s prodejem jiné plány než je realita ale díky prodeji technologie kterou pro výrobu vyvinula již jsou v černých číslech. Uvedení na trh v roce 2008 a růst ceny karbonu jim také nepomohl. Takže když o tom nic nevíš tak o tom nepiš. Díky
Muscle-biker: KTM vyrábí i lyže, rohožky před dveře nebo jízdní kola. Je to klasické "vytěžování značky". X-bow se až tak dobře neprodává a každý kdo si chce užít zábavu si koupí radši rychlejší, lehčí a levnější Ariel Atom. Přitom KTM na něm prodělala při vyvoji půl miliardy euro, tak je potřeba vyjet s dalšími variantami, aby se prodávaly další kusy a ztráta se pomalu umazávala.
...ale co to ma spolocne s "KTM"... ked tak tam mojli fucknut dva motory z RC8-ky, jeden motor predny nahon, druhy zadny, dostali by 360 kobyl a to by uz s touto motokarou zamavalo poriadne.. aj zvuk by sa dostavil...
Vincent: zajímavé, posuzovat svou pravdu počtem registrací v ČR To že je Atom levnější než X-bow je zcela ověřitelný fakt (950 versus 1100 tis v základu). To že je atom rychlejší je zcela ověřitelný fakt (skoukni pár recenzi) a to že má i Atom street legal homologaci, to je taky zcela jasný fakt, když normálně u nás i ve světě jezdí s SPZ
To Seikos: Pán je odborník. Začneme že se KTM až tak dobře neprodává - V tento okamžik jich je v ČR 26 a Ariel Atom méně než polovina. Proč? Protože kdo tomu rozumí ví že AA není rychlejší a není levnější navíc nemá oficiální homologaci. KTM měla s prodejem jiné plány než je realita ale díky prodeji technologie kterou pro výrobu vyvinula již jsou v černých číslech. Uvedení na trh v roce 2008 a růst ceny karbonu jim také nepomohl. Takže když o tom nic nevíš tak o tom nepiš. Díky
...DAKUJEM, NEPROSIIIIM
A k čemu to je.Prší do toho, fouká do toho, ma to čtyři kola, taková nesmyslná hračka, to už bych fakt nevěděl za co ty prachy mám utratit.
Moc pěkná věcička...ale to už asi patří do autosalonu
seikos: to číslo si musel nějak splést, to by se jim ani při plánovaných prodejích 1000ks/ročně nikdy nevrátilo.
Muscle-biker: KTM vyrábí i lyže, rohožky před dveře nebo jízdní kola. Je to klasické "vytěžování značky". X-bow se až tak dobře neprodává a každý kdo si chce užít zábavu si koupí radši rychlejší, lehčí a levnější Ariel Atom. Přitom KTM na něm prodělala při vyvoji půl miliardy euro, tak je potřeba vyjet s dalšími variantami, aby se prodávaly další kusy a ztráta se pomalu umazávala.
Paráda, ještě by to chtělo koženou čapku, letecké brýle a úsměv od ucha k uchu
...už píšu ježíškovi
Osobně preferuju verzi bez dveří a skla.
no k nám by měli dělat troškou offroadovější verzi ale krok udělat to se sklem bez nutnosti helmy je bezva
...ale co to ma spolocne s "KTM"... ked tak tam mojli fucknut dva motory z RC8-ky, jeden motor predny nahon, druhy zadny, dostali by 360 kobyl a to by uz s touto motokarou zamavalo poriadne.. aj zvuk by sa dostavil...
Vypadá dost dobře a jede ještě líp. Škoda jen té ceny, díky které je (jako druhé auto do garáže) celkem nedostupný.
Jen aby z toho za chvíli nebyl kombík a tdi...
To je hnus, velebnosti.
divná kára