Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
KTM 800 Adventure. 2V, WP se zdvihy 300mm. 21/18", nadrz na 26 litru, 80 koni a 90Nm. Spotreba do peti litru. Hmotnost sucha 165kg
Tak to by se mi libilo Na takove to mrdani se po lese
KTM to dělá dobře. Její oranžová je oblíbená. Sám bych uvítal nějakého "rozumnějšího" naháče s objemem kolem litru. 2-Véčka jsou na ústupu a každý podobný počin uvítám.
Od Husky nic normálního na silnici nečekám. I když ty konceptíky byly hezké, tak ten objem nebyl nic pro mne.
pernik92-kdyz dnesni "zakaznici" si pod pojmem cestovni enduro predstavuji tezkotonazni, elektronikou nabusenou motorku, kde pokud to nema alespon 150poniku, tak je to prece "slabota" bohuzel tohle jsou slova z fabrik a proto to tak vypada a nabidka opravdovych cestovnich endur neni zase tak velka
Super . Doufám, že modely budou i designově trochu odlišný a nebude to jen Duke 125 s motorem 800ccm.
Za mě rozumnej krok, v kombinaci s, doufám, nižší váhou by to mohlo být horký zboží
Každý očakáva návrat Afriky a nakoniec to bude KTM s poriadnym endurom
To bude paráda!
konečne.
KTM 800 Adventure. 2V, WP se zdvihy 300mm. 21/18", nadrz na 26 litru, 80 koni a 90Nm. Spotreba do peti litru. Hmotnost sucha 165kg
Tak to by se mi libilo Na takove to mrdani se po lese
Dobře do toho šlapou,palec hore,ač tuto značku nemusím.
Hura bude nastupce Nudy... KTM Duke 890R radialni mobobloky, wp podvozek a sucha vaha 170kg:)
Jen tak dál
Pernik92: souhlas
KTM to dělá dobře. Její oranžová je oblíbená. Sám bych uvítal nějakého "rozumnějšího" naháče s objemem kolem litru. 2-Véčka jsou na ústupu a každý podobný počin uvítám.
Od Husky nic normálního na silnici nečekám. I když ty konceptíky byly hezké, tak ten objem nebyl nic pro mne.
pernik92-kdyz dnesni "zakaznici" si pod pojmem cestovni enduro predstavuji tezkotonazni, elektronikou nabusenou motorku, kde pokud to nema alespon 150poniku, tak je to prece "slabota" bohuzel tohle jsou slova z fabrik a proto to tak vypada a nabidka opravdovych cestovnich endur neni zase tak velka
měli by udělat cestovní enduro ve střední třídě do 800ccm.
A pokud by měl potřebné kvality jako velký Adventure tak to je kandidát na bestseller
Super . Doufám, že modely budou i designově trochu odlišný a nebude to jen Duke 125 s motorem 800ccm.
Za mě rozumnej krok, v kombinaci s, doufám, nižší váhou by to mohlo být horký zboží