Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nevím,kde s takovou motorkou vůbec jezdit.Nestačil by Duke 890,nebo nový 990?
Mám SD r.2015 a je to o držku..S touhle novou 1390 to bude myslím už rovnou po držce.
Líbí se mi moc, ale čekal jsem větší změnu než jenom 49kubíků navíc . A alespoň 200koni, aby srovnali náskok s elitní konkurencí naháčů. Pořad slýchám, že koni má už dost a ,že je nikdo nevyužije a podobné kecy dokola , ale pravda je taková ,že kdo si kupuje tyhle nabušené bestie tak po čase touží po tom, že by to mohlo ject ještě více:)) Mám SD pět let a jsem zvědavý jestli bude poznat markantní rozdíl,aby to stalo zato vyměnit .
Já sem vážně rad, že někdo stále dělá takovéhle stroje… já si dal 3x Cenduro ( Multice, 1190 a 1290 ) ale proste naked je naked … kamarad si teď koupil 1290 SDR 2018 a když sem před nim jel na MT10, tak to v zrcatkach vypadalo jako ze mě chce ta motorka sežrat … proste bomba. Navíc on má 190 Cm a vypadá na ty motorce super = motorka pro chlapy … má doma ještě Z1000 ale jakmile sednul na Duka tak se mu změnil svět …. Proste ten kroutak a to všechno je boží … takže 1290 SAD je super ALE … Vévoda je jen jeden
Zajímá mě jak to pojede. Měl jsem tu čest jet s 1290 adventure a ten motor jel tolik až to bylo nudný. Po zařazení stačí otočit heftem a bylo nutno řadit další. Jak to bude stíhat zbytek motorky? 1490, 1590...
Ač nemam rád KTM tak motorka vypadá hezky a brutálně, teda kromě toho odporného světla, který vypadá jak hodně špatná kopie světla od suzuki.....ale asi bych do toho nešel protože ten motor extra spolehlivej není..
Za mě ty blinkry to je hnus. Je vidět, že na promo videu ani takto nejsou tak třeba to původně zamýšleli jinak třeba integrované do toho světla a neprošlo jim to přes homo i tak to na mě působí. No, ten pohled od řidiče na ty blinkry
No jako dobrý , ale jestli to nejsou trochu pokrytci. Před pár lety se jich ptali jestli nebudou zase dělat sportovní kapotu, tak prej ne, protože sport. kapoty v lidech vyvolávají nutkání jezdit rychle, což je v dnešní době nežádoucí. 390 v kapotě prý stačí...
Za me dobry, akorat ze je videt, ze sundat kila dolu jde jedine pres nutne komponenty svetla ..., ale stejne bych do toho nesel. Stary dobry design od 2020 je stale lepsi ...
Jel jsem na poslední generaci před tímto a bezpochyby je to na silnici hodně účinná zbraň. Přední světlo mne sere asi nejměně. Co mi vadí je absence zadního, jeho umístění do blinkrů a kde jsou i ty přední umístěny. Trochu BMW móda. Přední 48mm trubky paráda. 60t km na ventilové vůle je celkem výzva. Chtěl bych vědět z čeho a jak jsou s tím spojené komponenty konstuovány. Motorka je za mne spolu se 125 a 390 na rozdíl od řady 790/890/990 i vzhledově hodně povedená, zdravě nasraná a agresivní. Cena malá nebude.
Well done KTM!
Na SD1290 jsem párkrát jel a nepřišlo mi, že by trpěl nedostatkem výkonu - přišlo mi, že trpí neschopností přenést ten výkon efektivně na silnici. Vývojáři v KTMce to evidentně vidí jinak...
No do psí prd.... člověk má dost zamotanou hlavu z toho, co dalšího si koupí do garáže, aby zahnal chmury dlouhých zimních večerů a udělal si radost po tom minimu práce a maximu peněz co za ni dostává a oni přijdou s tímto...
Ještě mě napadlo, že v KTM ale vůbec nepochopili vznešenou myšlenku elektromobility! Na co odporně přemotorované bestie, oteplující planetu, když si každý může vybrat ze škály elektromrdek, který jsou už pro nás připraveny! Mají spoustu plastů, vkusnou baterii, zrychlují jako o život a k další nabíječce prý určitě dojedou! Zdá se mi, že ten gríndýl nechává tohoto zpátečnického výrobce v tmářství dávnověku. Navíc by se taková motorka měla veřejně sdílet, aby bylo učiněno progresivitě zadost! Měli by se v KTM zamyslet....
Chybí tomu dva válce a třicet koní.
Nevím,kde s takovou motorkou vůbec jezdit.Nestačil by Duke 890,nebo nový 990?
Mám SD r.2015 a je to o držku..S touhle novou 1390 to bude myslím už rovnou po držce.
Líbí se mi moc, ale čekal jsem větší změnu než jenom 49kubíků navíc . A alespoň 200koni, aby srovnali náskok s elitní konkurencí naháčů. Pořad slýchám, že koni má už dost a ,že je nikdo nevyužije a podobné kecy dokola , ale pravda je taková ,že kdo si kupuje tyhle nabušené bestie tak po čase touží po tom, že by to mohlo ject ještě více:)) Mám SD pět let a jsem zvědavý jestli bude poznat markantní rozdíl,aby to stalo zato vyměnit .
... s tou RC8 mě to taky napadlo
Zajimava by na tom zakladu byla RC8...
Za mně super
Brutal
Ten výkon by potom mali nechať aj v Super Adventure. Aby si s Ducati MTS neporovnávali pipíky o 1PS, ale aby bolo hneď jasné, kto tu je černoch.
1 reakce
Já sem vážně rad, že někdo stále dělá takovéhle stroje… já si dal 3x Cenduro ( Multice, 1190 a 1290 ) ale proste naked je naked … kamarad si teď koupil 1290 SDR 2018 a když sem před nim jel na MT10, tak to v zrcatkach vypadalo jako ze mě chce ta motorka sežrat … proste bomba. Navíc on má 190 Cm a vypadá na ty motorce super = motorka pro chlapy … má doma ještě Z1000 ale jakmile sednul na Duka tak se mu změnil svět …. Proste ten kroutak a to všechno je boží … takže 1290 SAD je super ALE … Vévoda je jen jeden
Zajímá mě jak to pojede. Měl jsem tu čest jet s 1290 adventure a ten motor jel tolik až to bylo nudný. Po zařazení stačí otočit heftem a bylo nutno řadit další. Jak to bude stíhat zbytek motorky? 1490, 1590...
2 reakce
Ač nemam rád KTM tak motorka vypadá hezky a brutálně, teda kromě toho odporného světla, který vypadá jak hodně špatná kopie světla od suzuki.....ale asi bych do toho nešel protože ten motor extra spolehlivej není..
2 reakce
Prda hoši, prda!
Tak to je "krutus"... Nejlepší je ta spotřeba Není tam překlep? Místo 5,9 bych tipnul 10,9
2 reakce
Za mě ty blinkry to je hnus. Je vidět, že na promo videu ani takto nejsou tak třeba to původně zamýšleli jinak třeba integrované do toho světla a neprošlo jim to přes homo i tak to na mě působí. No, ten pohled od řidiče na ty blinkry
Brrrr , ta je zlá Krásné napsané , četl jsem několikrát Super článek pánové . Co dodat ….Ready to Race
No jako dobrý , ale jestli to nejsou trochu pokrytci. Před pár lety se jich ptali jestli nebudou zase dělat sportovní kapotu, tak prej ne, protože sport. kapoty v lidech vyvolávají nutkání jezdit rychle, což je v dnešní době nežádoucí. 390 v kapotě prý stačí...
Co nato pánové od firmy Tuono?
Za me dobry, akorat ze je videt, ze sundat kila dolu jde jedine pres nutne komponenty svetla ..., ale stejne bych do toho nesel. Stary dobry design od 2020 je stale lepsi ...
Jel jsem na poslední generaci před tímto a bezpochyby je to na silnici hodně účinná zbraň. Přední světlo mne sere asi nejměně. Co mi vadí je absence zadního, jeho umístění do blinkrů a kde jsou i ty přední umístěny. Trochu BMW móda. Přední 48mm trubky paráda. 60t km na ventilové vůle je celkem výzva. Chtěl bych vědět z čeho a jak jsou s tím spojené komponenty konstuovány. Motorka je za mne spolu se 125 a 390 na rozdíl od řady 790/890/990 i vzhledově hodně povedená, zdravě nasraná a agresivní. Cena malá nebude.
Well done KTM!
2 reakce
Na SD1290 jsem párkrát jel a nepřišlo mi, že by trpěl nedostatkem výkonu - přišlo mi, že trpí neschopností přenést ten výkon efektivně na silnici. Vývojáři v KTMce to evidentně vidí jinak...
tvl konečně hezký KTM souhlasim, že čistit to, bude strašnej voser.. ale asi by mi to za to stálo.. musim říct, že tenhle peklostroj se mi FAKT líbí
Peklo samo...
Tak co - rozbít už doma sexistické prasátečko anebo si ještě chvíli počkat na příští verzi 1499 R evo RR?
.. nový Duke 990R ale bude asi lepší..
No do psí prd.... člověk má dost zamotanou hlavu z toho, co dalšího si koupí do garáže, aby zahnal chmury dlouhých zimních večerů a udělal si radost po tom minimu práce a maximu peněz co za ni dostává a oni přijdou s tímto...
Ještě mě napadlo, že v KTM ale vůbec nepochopili vznešenou myšlenku elektromobility! Na co odporně přemotorované bestie, oteplující planetu, když si každý může vybrat ze škály elektromrdek, který jsou už pro nás připraveny! Mají spoustu plastů, vkusnou baterii, zrychlují jako o život a k další nabíječce prý určitě dojedou! Zdá se mi, že ten gríndýl nechává tohoto zpátečnického výrobce v tmářství dávnověku. Navíc by se taková motorka měla veřejně sdílet, aby bylo učiněno progresivitě zadost! Měli by se v KTM zamyslet....
4 reakce
To je pěkná, co pěkná, krásná mrcha!!! Bravo!
Moc rád bych se na tom projel
Za mňa po duke 690 2014-18 , prvá Ktm ktorá sa mi celkom páči. Tie predošlé svetlá som nikdy nedával. Uvidíme koľko a čo za to.
"Teď se v Rakousku asi rozhodli, že je ta dvanáct-devade nějaká chcíplá, tak přicházejí s 1390!"
To je málo ... (Šebek ml., Pelíšky)
1 reakce
tie predne smerovky to je neskutočný ulet...to by som ani neveril že to je final ale skôr prototyp inac zvysok parada...