Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
tak pokud máš nerva pokaždý, když ti ubyde v nádrži, tak to je jasný :D mně k psychický pohodě stačí sedět na motorce a kdyz dojde benal, tak se to proste nejak udela...na nervy si vem prasky souhlasim, že na vylety po Mongolsku apod to dulezity je, ale kolik lidi takový výlety dělá...a když už, tak na tyto výlety je určitě lepší střední třída, ne 1K+ obsahy...peace :)
crxjet: Hele ať si každej jezdí jak chce. Nicméně při cestování do neznámých končin se hodí dobrej dojezd. jezdím co rok na větší "výpravy" s pár lidma co mají naháče, tak ty furt řešej pumpy a kolikrát jsme měli namále. Nádrže mají větší než já, ale řere jim to zkrátka víc... takže na cestovní mašině je spotřeba prostě důležitá. přispívá to k celkovýmu komfortu - psychický pohodě... pokud to je někomu buřt tak (IMHO) moc nejezdí!
Diaboluss - irelevantni proto, že pokud chceš šetřit na benzínu, koupiš si |NCčko od hondy a jezdiš za 3,5 litru, když chceš je i na cestaku trosku kosu, poridis raketu a tim padem spotrebu moc nehrotíš...a budeš se divit, ale cestuju vcelku hodne a spotřebu mám prostě v paži, je to koníček a ne denní dojíždění do práce...
Anti: Já neříkám, že slabá motorka neumí pobavit, ale univerzální velký cenduro by mělo zvládat vše "s noblesou" - i několik set km v kuse po dálnici. A tam už oceníš, že můžeš otočit heftem a hejbat se 200+. A na citlivost plynu to má přepínací módy. Já bych to rozhodně jako mínus neviděl. A s tou mm přesností to taky tak horký nebude. Když ti neujede 100 koňová mašina, tak ani 160ti koňová. A k tomu tvýmu krouťáku - ten má přece s výkonem přímou spojitost. (zjednodušeně výkon = krouťák X otáčky x konst.)
Dave81:Já jsem spadl z 58kW na 30,a při první projížďce jsem měl rohlík v helmě.Někdo koně potřebuje,někdo ne.Podle mě je určitá hranice,pokud to má smysl.Třeba na okruhu se každá kW hodí,ale u cestovního endura?To aby se člověk naučil zacházet s plynovou rukojetí s milimetrovou přesností,aby si na mokré trávě při otáčení nerozbil hubu.
Čízy a eMZety jsou fajn,ale já su na ten krouťák...
Mě se moc líbí, koně navíc nikdy nevaděj, lepší, než naopak. Hodně často mi to tu přijde jak v bajce o lišce a kyselých hroznech. Když vám (těm co to tu kritizují) tolik vaděj moderní věci a hromada výkonu, proč nejezdíte na ČZ ´175, či MZ 150??? Je to fakt k smíchu. Před pár lety všichni kritizovali stříkačky, dnes to má skoro každej a drží hubu...
Superadvik vypadá moc pěkně. Zejména jak si poradili s těma přídavníma světlama, to je na potlesk. Koncepce stálého zvyšování výkonu a objemu je směr, jímž to všechno jde (zjevně) tak proč nad tím stále lamentujete... udělejte z toho kasovní propadák tím, že to nekoupíte a oni si to příště v Mattinghofenu rozmislí!
Teď už vážně zbývá, aby se vrhli na segmenent 750-900 a zastřileli do řad F800GS/A a nebo Triumphu 800XC... a člověk pak vážně nebude vědět, pro co se rozhodnout...
A propos: Kdo kdy aspoň trochu cestoval na mašině, tak nebude psát takový nesmysly, jakože spotřeba je irelevantní. Na cestovním stroji podle mě dost podstatná vlastnost.
neni nad klasiku KTM 990 Adventure!!!myslim ze se meli drzet trosku jinym smerem nez se rovnat BMW GS 1200 nebo Ducati Multistrada prijde mi to hodne prehnane a s cestovním endurem uz toho moc spolecneho nema skoda...
K čemu na cestování 160 K? Rozum mi říká -pohodlí, krytí, kardan ?, spolehlivost, spotřebu/dojezd/. Nicméně zájemce si určitě najdou a jdou svojí cestou .
No jo no.Jakmile se firmy začnou trumfovat výkonem,je potřeba zajistit,aby se na tom nezkušený uživatel nerostřelil.Mě to připadá ironické,když se motor nejdřív nadopuje stereoidama a pak se mu udělá elektronická uzda.
Osobně mám rád velké objemy,ale jen kvůli krouťáku.Tyhle výkony využije málokdo,obzvláště na "Enduru".Ale to je je jedno,KTM se teď může plácat po ramenou jak smetla konkurenci...
vilemx: Souhlas. Proto jsem rád, že se ještě pořád dají koupit motorky, který mimo vstřikování paliva nemají žádný tyhle pitominy. Fakt je ten, že čím víc výkonu, tím víc fičur. Každej to nechce, ale třeba v týhle objemový třídě už se asi moc vybírat nedá ...
Naštěstí se zase pomalu rozrůstá střední objemová třída, kde se dají pořídit celkem zajímavý obyčejný motorky.
Vy si z toho děláte legraci, ale podívejte se, jaký výkon a kolik el. fičurin mají ve srovnatelné kategorii auta (ML, X6, Cayenne, Q7 apod.). Takže tahle motorka je ještě chudý křemíkový příbuzný :)
Člověk by tak nějak předpokládal, že řídit několik set koňové auto bude zkušený řidič, který se bude plně věnovat řízení. Výsledek? ABS + ESP, protiprokluz, adaptabilní tempomat, kontrola všeho od deště po dopravní značky, jízdní pruhy, mrtvé úhly, asistent na parkování, jízdu z kopce, do kopce a fůra dalšího. Obezliček jako pro mongola...
P.S. navíc spousta lidí na motorkách (přestože se chlubí kolínkem nebo kilometrem po zadním) má opravdu velký problém otočit se nebo se rozjet v prudším svahu nebo zatočit s plným rejdem. Tedy provést jakýkoliv málo častý manévr v nízké rychlosti. Než se to poctivě naučit je mnohem jednodušší zaškrtnout položku v seznamu příplatkové výbavy.
Koukam,že je to supermegaenduro obutý taky na Contíkách,takže za 2kkm to bude skákat jak raněná mrcha... Výkon je mi u zadku,na silnici ho přenesou a el. pohlídaj,tak proč ne,když to trh žádá.Na cestování dobrý.
tak pokud máš nerva pokaždý, když ti ubyde v nádrži, tak to je jasný :D mně k psychický pohodě stačí sedět na motorce a kdyz dojde benal, tak se to proste nejak udela...na nervy si vem prasky souhlasim, že na vylety po Mongolsku apod to dulezity je, ale kolik lidi takový výlety dělá...a když už, tak na tyto výlety je určitě lepší střední třída, ne 1K+ obsahy...peace :)
crxjet: Hele ať si každej jezdí jak chce. Nicméně při cestování do neznámých končin se hodí dobrej dojezd. jezdím co rok na větší "výpravy" s pár lidma co mají naháče, tak ty furt řešej pumpy a kolikrát jsme měli namále. Nádrže mají větší než já, ale řere jim to zkrátka víc... takže na cestovní mašině je spotřeba prostě důležitá. přispívá to k celkovýmu komfortu - psychický pohodě... pokud to je někomu buřt tak (IMHO) moc nejezdí!
Diaboluss - irelevantni proto, že pokud chceš šetřit na benzínu, koupiš si |NCčko od hondy a jezdiš za 3,5 litru, když chceš je i na cestaku trosku kosu, poridis raketu a tim padem spotrebu moc nehrotíš...a budeš se divit, ale cestuju vcelku hodne a spotřebu mám prostě v paži, je to koníček a ne denní dojíždění do práce...
Anti: Já neříkám, že slabá motorka neumí pobavit, ale univerzální velký cenduro by mělo zvládat vše "s noblesou" - i několik set km v kuse po dálnici. A tam už oceníš, že můžeš otočit heftem a hejbat se 200+. A na citlivost plynu to má přepínací módy. Já bych to rozhodně jako mínus neviděl. A s tou mm přesností to taky tak horký nebude. Když ti neujede 100 koňová mašina, tak ani 160ti koňová. A k tomu tvýmu krouťáku - ten má přece s výkonem přímou spojitost. (zjednodušeně výkon = krouťák X otáčky x konst.)
Dave81:Já jsem spadl z 58kW na 30,a při první projížďce jsem měl rohlík v helmě.Někdo koně potřebuje,někdo ne.Podle mě je určitá hranice,pokud to má smysl.Třeba na okruhu se každá kW hodí,ale u cestovního endura?To aby se člověk naučil zacházet s plynovou rukojetí s milimetrovou přesností,aby si na mokré trávě při otáčení nerozbil hubu.
Čízy a eMZety jsou fajn,ale já su na ten krouťák...
Mě se moc líbí, koně navíc nikdy nevaděj, lepší, než naopak. Hodně často mi to tu přijde jak v bajce o lišce a kyselých hroznech. Když vám (těm co to tu kritizují) tolik vaděj moderní věci a hromada výkonu, proč nejezdíte na ČZ ´175, či MZ 150??? Je to fakt k smíchu. Před pár lety všichni kritizovali stříkačky, dnes to má skoro každej a drží hubu...
Superadvik vypadá moc pěkně. Zejména jak si poradili s těma přídavníma světlama, to je na potlesk. Koncepce stálého zvyšování výkonu a objemu je směr, jímž to všechno jde (zjevně) tak proč nad tím stále lamentujete... udělejte z toho kasovní propadák tím, že to nekoupíte a oni si to příště v Mattinghofenu rozmislí!
Teď už vážně zbývá, aby se vrhli na segmenent 750-900 a zastřileli do řad F800GS/A a nebo Triumphu 800XC... a člověk pak vážně nebude vědět, pro co se rozhodnout...
A propos: Kdo kdy aspoň trochu cestoval na mašině, tak nebude psát takový nesmysly, jakože spotřeba je irelevantní. Na cestovním stroji podle mě dost podstatná vlastnost.
neni nad klasiku KTM 990 Adventure!!!myslim ze se meli drzet trosku jinym smerem nez se rovnat BMW GS 1200 nebo Ducati Multistrada prijde mi to hodne prehnane a s cestovním endurem uz toho moc spolecneho nema skoda...
K čemu na cestování 160 K? Rozum mi říká -pohodlí, krytí, kardan ?, spolehlivost, spotřebu/dojezd/. Nicméně zájemce si určitě najdou a jdou svojí cestou .
No jo no.Jakmile se firmy začnou trumfovat výkonem,je potřeba zajistit,aby se na tom nezkušený uživatel nerostřelil.Mě to připadá ironické,když se motor nejdřív nadopuje stereoidama a pak se mu udělá elektronická uzda.
Osobně mám rád velké objemy,ale jen kvůli krouťáku.Tyhle výkony využije málokdo,obzvláště na "Enduru".Ale to je je jedno,KTM se teď může plácat po ramenou jak smetla konkurenci...
a 390 Adventure nic?
vilemx: Souhlas. Proto jsem rád, že se ještě pořád dají koupit motorky, který mimo vstřikování paliva nemají žádný tyhle pitominy. Fakt je ten, že čím víc výkonu, tím víc fičur. Každej to nechce, ale třeba v týhle objemový třídě už se asi moc vybírat nedá ...
Naštěstí se zase pomalu rozrůstá střední objemová třída, kde se dají pořídit celkem zajímavý obyčejný motorky.
Nejbezpečnější motorka na světě
vilemx
lépe bych to ani nenapsal máš naprosto pravdu.
Vy si z toho děláte legraci, ale podívejte se, jaký výkon a kolik el. fičurin mají ve srovnatelné kategorii auta (ML, X6, Cayenne, Q7 apod.). Takže tahle motorka je ještě chudý křemíkový příbuzný :)
Člověk by tak nějak předpokládal, že řídit několik set koňové auto bude zkušený řidič, který se bude plně věnovat řízení. Výsledek? ABS + ESP, protiprokluz, adaptabilní tempomat, kontrola všeho od deště po dopravní značky, jízdní pruhy, mrtvé úhly, asistent na parkování, jízdu z kopce, do kopce a fůra dalšího. Obezliček jako pro mongola...
P.S. navíc spousta lidí na motorkách (přestože se chlubí kolínkem nebo kilometrem po zadním) má opravdu velký problém otočit se nebo se rozjet v prudším svahu nebo zatočit s plným rejdem. Tedy provést jakýkoliv málo častý manévr v nízké rychlosti. Než se to poctivě naučit je mnohem jednodušší zaškrtnout položku v seznamu příplatkové výbavy.
no se 160k se to ve dvou ani nerozjede, měli by tam dát turbo a překonat novýho ninju.
těď vážně, je to pěkný, výkonu přebytek, takže bych to nevyužil
no, ještě že to má systém, aby se motorka náhodou nerozjela špatným směrem
Jinak pěkná. Snad ten motor vydrží víc než u Super Duka
...neni to enduro, výkon se může vždycky hodit a spotřeba je irelevantní za mě
Vi někdo jakou to má spotřebu dik.
Koukam,že je to supermegaenduro obutý taky na Contíkách,takže za 2kkm to bude skákat jak raněná mrcha... Výkon je mi u zadku,na silnici ho přenesou a el. pohlídaj,tak proč ne,když to trh žádá.Na cestování dobrý.
Moc pěkné ale na enduro 160 koni neni to málo??