Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tk tyhle složitosti mi nic neřikaj, atmosféra je atmosféra, a to i u auta. Yamaha umí udělat lepší motory jak konkurence a nepotřebuje žádný foukačky, viz jejich CP motory
07 a 09
H2 asi pojede, ale design je z kategori "fuj". Takhle vypadá nedostižná zelená dokonalost jménem ZX12R :) //p2m.mbike.com/000/001/855/18723348_d.jpg Má nejen dokonalý design, i použitý rám typu monokok je technická lahůdka. Snad časem nějakou původní seženu abych si ji mohl vystavit v obýváku jako umělecké dílo
Turbo v motorce proc by ne?
Mohlo by pomoci strednimu objemu k vyssimu vykonu a tato cesta stejne zrejme nastane a nyni napr.v autoprumyslu to fouka ze vsech stran,ta technika by se mohla prosadit uz jen k posunu,ktery turba urazila,elektroniky bude to fungovat zcela jiste lepe nez drive a vrazit turbo do cca 5kila az 750ky proc ne...
Takove gsxro 750 s moznosti variabilniho vykonu k 200konim,proste snova naloz!!
Foukane 500 kilo by taky bylo zajimavou,hravou raketou.
Plno stihacu by to uvitalo
Turba už na motorkách byla. Každá japonská značka měla aspoň jeden turbo typ na začátku ´80 let. A na tu dobu to byla brutalita, ale vývoj šel jiným směrem. Byla to tak trochu slepá ulička. Prostě ukázali, že to umí. Kawa měla GPZ 750 Tubo, Yamaha XJ650 Turbo a honda CX 500 turbo. Suzuki nevím. V současnosti jsou to zajímavé rarity. Nejmenovaný redaktor nejmenovaného odborného časopisu to tenkrát popsal následovně: "Rozjel jsem se na XJ650 Turbo a motorka se chovala normálně. Tak jsem přidal plyn na 6000 ot. a seděl jsem na raketě." Jistě teď by jsme se jen pousmáli, ale před 35 lety to bylo něco. No a kompresor je tak trochu něco jiného, zejména kontinuelním průběhem. To vůbec nemusí být špatné.
Pokud už si někdo chce koupit takto drahý stroj, za ty peníze by měl být z mého pohledu designově dotažený (od určité cenové hladiny nutná podmínka). Vím, že je design subjektivní. Ale ten boční pohled, to je jak sestavené z několika motorek. A nezachrání to ani kroucení Akrapem ...
Tk tyhle složitosti mi nic neřikaj, atmosféra je atmosféra, a to i u auta. Yamaha umí udělat lepší motory jak konkurence a nepotřebuje žádný foukačky, viz jejich CP motory
07 a 09
Hoši chápu že na tyhle motorky rádi vzpomínáte,
ale objektivně je to z dnešního pohledu vodporný. Design je jinde.
Taky si někdy říkám, že jsem si ji měl nechat. Ale nevyužil bych ji. Takhle furt jezdí.
H2 asi pojede, ale design je z kategori "fuj". Takhle vypadá nedostižná zelená dokonalost jménem ZX12R :) //p2m.mbike.com/000/001/855/18723348_d.jpg Má nejen dokonalý design, i použitý rám typu monokok je technická lahůdka. Snad časem nějakou původní seženu abych si ji mohl vystavit v obýváku jako umělecké dílo
//www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2017/october/kawasaki-supercharged-ninja-h2-sx/
Nutně potřebuju
Turbo v motorce proc by ne?
Mohlo by pomoci strednimu objemu k vyssimu vykonu a tato cesta stejne zrejme nastane a nyni napr.v autoprumyslu to fouka ze vsech stran,ta technika by se mohla prosadit uz jen k posunu,ktery turba urazila,elektroniky bude to fungovat zcela jiste lepe nez drive a vrazit turbo do cca 5kila az 750ky proc ne...
Takove gsxro 750 s moznosti variabilniho vykonu k 200konim,proste snova naloz!!
Foukane 500 kilo by taky bylo zajimavou,hravou raketou.
Plno stihacu by to uvitalo
... zelenocerny cestak H2 SX. Cenka kolem pul mice. Kompresor proc ne. Uz se tesim.
Nejake dotazy ?
Turba už na motorkách byla. Každá japonská značka měla aspoň jeden turbo typ na začátku ´80 let. A na tu dobu to byla brutalita, ale vývoj šel jiným směrem. Byla to tak trochu slepá ulička. Prostě ukázali, že to umí. Kawa měla GPZ 750 Tubo, Yamaha XJ650 Turbo a honda CX 500 turbo. Suzuki nevím. V současnosti jsou to zajímavé rarity. Nejmenovaný redaktor nejmenovaného odborného časopisu to tenkrát popsal následovně: "Rozjel jsem se na XJ650 Turbo a motorka se chovala normálně. Tak jsem přidal plyn na 6000 ot. a seděl jsem na raketě." Jistě teď by jsme se jen pousmáli, ale před 35 lety to bylo něco. No a kompresor je tak trochu něco jiného, zejména kontinuelním průběhem. To vůbec nemusí být špatné.
Žádná Ital sračka
Nepotřebuji ke svému životu žádné turbo, ani v autech a v motorkách už vůbec ne
Pokud už si někdo chce koupit takto drahý stroj, za ty peníze by měl být z mého pohledu designově dotažený (od určité cenové hladiny nutná podmínka). Vím, že je design subjektivní. Ale ten boční pohled, to je jak sestavené z několika motorek. A nezachrání to ani kroucení Akrapem ...
co to je větší litr? to může být i menší půllitr? Jinak moto je asi skvělé.