globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
pk14 (175) napsal 11.10.2014 v 20:38

Bédˇa na 3: tam ti je člověče kabelů, tím řetězem jde tam " + " a zpátky " - "...
//www.ninja-h2.com/video.html#_u0E2lniaj0

3beda (9) napsal 11.10.2014 v 19:34

Je to určitě nářez, mechanickej kompresor hnanej elektrikou chápu, ale kde vezmou těch cca 3kW elektriky pro pohon kompresoru. Že by měli tak výkonný alternátor? Audi toto plánuje také od Valea, ale jejich systém využívá alternátor na turbíně hnané výfukovými plyny, takže zachování energie podobně jako u klasického turba...

memphis.unv (17) napsal 06.10.2014 v 18:57-2

nejenom že to opravdu vypadá jak panigale...
... že by japonci žačali po vzoru italů dělat aji trubkový rámy místo těch svéch veleslavnéch a velehnusnéch deltaboxů?

Míra (211) napsal 06.10.2014 v 12:59

Než 300 koní bych uvítal cestovní TDI-čko.

b0b4n (100) napsal 06.10.2014 v 01:43

At tam nacpou klidně těch koní víc. Podle mě to bude mít brzo přezdívku REDUKCE. Jak ta "motorkářská rodina" prořídne.
No, hotovej bezmozkův sen

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 05.10.2014 v 20:34

AlePozor: naprostej souhlas, taky mi spadla celist a to nekolikrat uz pri sledovani tech promo videi. na 300 koni ted nadava stejnej typ lidi, jako pred 30 lety nadavali na 100 koni a nedavno na 200 koni ze Turbo Busa jezdila pred 5 lety (no spis vic) po zadech se 300k je uplne jedno, tohle je prvni seriovka, turba se do motorek treba v USA montujou celkem bezne a neni problem i 500hp z litru, ale tady to maj poladeny i na zivotnost atd. neni to custom uprava, kterou trpi dalsi soucasti motorky

Freedomák (18) napsal 04.10.2014 v 23:11

Na ježdění okolo dědiny ideální A s ladákem se i domorodci na lavičkách o poledním srazu u lípy na návsi otočí. Kde mám podepsat kupní smlouvu ?

AlePozor (2) napsal 04.10.2014 v 20:11

Kawasaki měla vždy, neotřelý a originální design. U H2R to platí dvojnásob. Když jsem JI uviděl, spadla mě čelits ... Říkám si, kurwa JO !!! Brutalita.
Jak bude vypadat silniční verze ... nechám se překvapit.
Za mě musím dát: To se mi líbí

IronDave (87) napsal 04.10.2014 v 13:44

Toto je fakt nesmysl, jako o designu se vyjadřovat nebudu, je to rejže. Ale 300 koní?!?!?!?! To bude asi lítat na Měsíc, že? Fakt magoři.

neznamyScooterD (1098) napsal 03.10.2014 v 08:52+1

pro mě teda velký zklamání, motorka(né že na okruh, teda krom nějakýho amatérmrd*ní)ale uplně na ho*no a se 300k busou tu ghostrider jezdil po zádech už před min 5ti rokama Jestli si žabáci myslí, že si tim udělaj nějakou reklamu? Řekl bych, že kdyby ty prachy nasypali do MGP udělali by líp?

Marex (2571) napsal 02.10.2014 v 18:30

Kawa motory umí a vždy uměla. Bída byl ten design modelů posledních let- ER 6n, starej malej Versys,... na druhou stranu VN800, Ninja a její deriváty, jsou moc pěkný strojky. Snad se odrazili ode dna.
Netroufnu si ovšem tvrdit, že 300 \H\P bike = diktování.

JA-NE (768) napsal 02.10.2014 v 12:22

bulldogbiker: bejváávaly casy ked japonci diktovali..
a ja mam v doma v garazi pštrosa, bazén a satelit!

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 02.10.2014 v 10:32

Pěkné protfolio, musím uznat... Já měl poslední ZXR - parádní stroj.

pk14 (175) napsal 02.10.2014 v 09:39

...neni to pekna vlastnost.
KLX 300R do bahna, ZXR 750 H1 origo pro radost, ZZR 14 na daleko a nezeleny Rocket III pro ten motor.
A vypinatelna trakce a abs u ZZR mi fakt nevadi
A spokojenej?

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 02.10.2014 v 08:17

pk14 a co máš za motorku ty? V profilu žádnou nevidím, tak se pochlub

bulldogbiker (-3) napsal 01.10.2014 v 22:27-2+2

Zase špičkový Japonci předběhli dobu a diktuji směr.
Chudáček ital

1203 (1) napsal 01.10.2014 v 19:57

Cameron: já znám zase pk14 i jeho Motodvougaráž s Dílnou. A vůbec se mu nedivím, že to tady radši ani "nevystavuje"...

CameronMitchel (1) napsal 01.10.2014 v 18:27-1+1

pk14: Seikos má alespoň v profilu něco. Koukám že ty nemáš nic a jen hučíš. Seikos mnoha lidem pomohl, včetně mě samotného. Na jaře jsem mu vezl flašku za záchranu na cestě a v garáži toho má mnohem víc než jen tebou mniňovanou dálniční krosku. Na jaře stavěl nějakého scramblera ze staré Hondy XL500. Aktuálně nevím, ale žádnej pitomec to není

Pawka (79) napsal 01.10.2014 v 14:51

novej socialistik dragster za 100 let

pk14 (175) napsal 01.10.2014 v 14:29-1

….. nevite nekdo, co ma vlastne Seikos v garazi? Tu dalnicni krosku z obrazku? Nejakou vlastni domaci konstrukci? Vi, co je to treba pokora, respekt……. ? Jedinacek?

mavr (10) napsal 01.10.2014 v 13:28+1

Zajímavý názory
Je třeba se na to dívat třeba z technického hlediska, zase je posunuta laťka dál a výš .. a klukům zelenej se to povedlo

Mám to štestí, že si pamatuju ze sedla třindy hranici 100k jako nedosažitelný sen a dnes, že by mne 1000k u Bugatti Veyron nutilo vést vášnivé debaty ... PROČ??

Palec nahoru všem geniálním motorářům...

seikos (975) napsal 01.10.2014 v 12:13-3

pk14: zkus se projet třeba na nové KTM SuperDuka 1290 a pak říkej chytračiny.
Nikdo neříkal že je blbost zůstávat u pincka. Ale některý motorky jsou v zásadě bez elektroniky už neřiditelný.
A proto se do nich musí cpát X asistentů proti čemukoliv. Naposledy elektronický stabilizační systém pro KTM, který ti nedovolí se složit v zatáčce.

Ale zklidni se, aby ti nepraskla žilka

Maxim (21) napsal 01.10.2014 v 10:01

Pk14: dobře ty vole

Marex (2571) napsal 01.10.2014 v 09:50

Seikos: Malej Versys má s Fazerem společného krom dvou kol co? Vždyť je to jiná koncepce motoru i rámu!?

SPV (816) napsal 01.10.2014 v 09:46

seikos: Akorát, že podle dostupných informací tato H2R není koncept, ale klidně si ji můžeš koupit i ty! Tedy i ty můžeš okusit 300K, akorát ne na silnici v provozu. S papíry bude verze H2. V US už na ně berou dealeři prý zálohy.

pk14 (175) napsal 01.10.2014 v 09:46+5

---> Seikos a dalsi vyvoji prejici konzervy, co pres noc s prstem v nose vymysli neco uplne lepsiho, rano stoji linka, dopo zvladnou PR a odpoledne je to na krame, a vsichni ten hit kupuji, protoze to projede pul metrovym bahnem, skace lavice, v pribalu kufry a cestovni plexi, v zatackach spraska vsechny SS, max. alespon 320 km/h, koni dle nalady a napisu na kapote, meni barvy podle rocniho obdobi, zere 3l a stoji tak asi 3 ceske platy …. Co furt mate ??? Jezdete na Pionyru 21, 5m dratu, magnet, kladivko, kondenzator, civka, tri polohovy spinac……. Civilne uridite a soused nebude zavidet a taky dojedete vsude. Ale bacha, serizuje se tam odtrh a predstih, takze vlastne nic pro vas, vy chytraci.

puffybodie (390) napsal 01.10.2014 v 07:54

Konecne nahrada za R1Pycovole pro odborniky, kterym je 600ccm pro zacatek malo a litr staci tak na pul roku, protoze to je v hlave a takovy vykon prece chybel a je na nase cesty nezbytne minimum

BadRX (84) napsal 01.10.2014 v 07:48

H2 maso! Kawistu potěšila. Doufám, že ji uvidím i naživo.

seikos (975) napsal 01.10.2014 v 07:05+1

300 koní. Není to málo? Budou tam muset nacpat 2km drátů a 0,5miliardy tranzistorů, aby se to dalo civilně uřídit.
Navíc pokud bude mít sériová verze 225 koní, tak to na ten koncept mohli napsat rovnou 500, aby na sebe strhli ještě víc pozornosti. Nebo rovnou 1000.

Versys? = Fazer. V obou variantách. Konečně tomu nebude nikdo říkat cenduro

markan (0) napsal 30.09.2014 v 23:25+1

Podle mě litrový Versys v Adventure verzi vypadá moc dobře

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist