Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Hm starej rudoch se asi obrací v hrobě spojka vpravo jak na rejži vzezření taky jak rejže ono co by sme chtěli po firmě která dělá 4kolky ,sněžný skůtry a letadla z každého něco přece se to nevyhodí.
Scout je opravdu nádherný kousek železa a mám o čem přes zimu přemýšlet. Původně jsem chtěl na jaře vzít Victory HighBall, ale teď jsem na vážkách. V Polsku se dá navíc předobjednat za krásných 40.642 zlatých (bez DPH) s dodáním jaro 2015. Zlotý je 6,50 takže úspora krásných 40.000,-.
Dotaz na MíraNorton: dočkáme se podobné akce i v česku?
S určitým odstupem musím přiznat, že jsem se při prvním shození Scoutu spletl. Tahle motorka nejspíš bude krokem správným směrem. Indian před téměř 60 lety skončil právě proto, že dělal pořád to samé - těžké motorky se zastaralým dvouválcem SV, kdežto Harley-Davidson už měl od roku 1936 alespoň rozvod OHV.
Došlo mi, že hluboké blatníky a logo Indian by na novou budoucnost nestačilo. Kdepak, chtělo to něco nového - třeba vodníka, který si na nic nehraje falešným žebrováním a lehký slitinový rám - tuhle kombinaci v této třídě ještě nikdo jiný nemá. Ustupuji ze své konzervativní pozice a měním názor, Polaris našel odvahu a pod legendárním názvem Scout pustil do světa hodně zajímavou motorku. Za tu odvahu si zaslouží uznání a když nového Scouta porovnávám s modelem 45 z třicátých let, jehož obrázek mi visí na zdi, nacházím i určitou vzhledovou návaznost. Scoutovi přeji dobré vykročení do budoucnosti. Doufám, že se na něm budu moci někdy svézt.
Jsem rád, že Polaris neusíná na vavřínech, ale snaží se jít pořád dopředu. Líbí se mi, že si davají hodně záležet na motorech jak po stránce funkčnosti, tak i po stránce vzhledové. A je jedno jestli je to Victory, Indian Chief nebo Scout. Celkově jsem z nového Scouta nadšen, tradice s novou technoligií. Akorát mám trochu obavy jak to bude s cenou pro Evropu a konkrétně pro ČR. "Nechám se překvapit".
Ten posez je podobný jako na staré Californii Stone, která je ale o něco vyšší. Na jízdu i ovládání motorky je to skvělé a pohodlné, byť to na pohled vypadá legračně jako posezení na WC.
Včera jsem v komentáři Scouta shodil, hodně jsem se na jeho uvedení těšil a proto jsem teď celkem zklamaný.
Nezda se vam, ze je to nejake nizke? Myslim hlavne nadrz, jak na tom jede ten chlap, tak ma stehna zaroven s horni hranou nadrze. Proste sedi NAtom, ne Vtom.
Motorka nádherná, jsem nadšen :) Reklamní video strašlivě otravné, hlavně ke konci. Očividně věděli, že vodník neudělá nejlepší dojem, tak se to snažili co nejvíc "omlouvat", fuj na ně.
Ještě pro MíruNortona: S tímhle Scoutem vám to Polaris nijak neulehčil, ale naštěstí máte náčelníka, a ten je povedenej. Držte se chlapi, je skvělé, že u nás má Indian zase po dlouhých letech zastoupení, vedené nadšenci!
Za mě : je to vodník a vzhledově nic, co by nadchlo. Kam se to hrabe na Sportster od HD (nemyslím ty nové s objemem 500 a 750, nýbrž klasiku 883 a 1200), chlazený vzduchem, s lepší vizáží, zvukem a nižší cenovkou. Tohle je přešlap a i přes všechny ty reklamní kecy má s původním Scoutem společnou jenom jmenovku.
Pro klid v duši :
Yamaha Bolt = u nás XV950 stojí v USA 8000 USD.
U nás se prodává za 230000 CZK = 11500 USD při kurzu 20 kaček za dolar.
Tzn. cena se navýší pro náš trh koeficientem 1,43.
Cena Indian je v USA 11000 USD. Když to násobím x 1,43 dostávám 15730 USD, což je x 20=315000 CZK. Tolik by měl stát Indian Scout.
Někde soudruzi od Polarisu udělali chybu v počtech.
Prodejci u nás to bohužel odskáčou za ně nízkým prodejem...
To srovnání s Dácií/VW bylo trochu nadnešené, že jo? Yamaha vyrábí moto od roku 1954, Polaris: 1998.
s tou cenou to sranda je, vzpomínám si když jsme ve čtvrťáku tloukli hlavou do zdi že nejlevnější sportster stojí v přepočtu 90 tisíc a night train 215, co že je to za bordel jak si na tom někteří mastí kapsu a jak ještě tady rejžofilové vyčítají američanům kolik že se nestydí za ty šroty za vodou říct.
přitom cena bez našeho dovozce byla poloviční oproti japonské rozpočtové šestce
to MíraNorton:
ten Wolksvagen u nás stojí třeba 350000 a v německu 450000. Tato cenová politika mi přijde taky naprosto scestná. Kdo ho fakt bude chtít, počká na homologaci a pak si ho nechá dovést individuálně a ušetří 50 klacků...
Mozna je spravne,ze se Indian nedal cestou tradice. Vsichni miri dopredu a tak je to spravne. Jezdit na hardtailech a startovat pakou by se dnes uz chtelo jen malokomu. Ten kdo chce tradici si ji v podstate muze koupit, firma Kiwi Indian uspokoji vsechny tradicionalisty No pockame s cim prijdou pristi rok Za me ...cim vic na to koukam tim vic se mi to libi
Jen pro uklidneni nekterych dusi.
Cena pro USA je 11 000 USD bez DPH. Cena pro Evropu je 13.000 EUR včetně DPH. My bohuzel ceny neurčujem,ale jen motocykly prodáváme.
Nekdo tam psal neco o tom,ze Yamaha stoji dveste tis a je v podstate stejna jako Indian. Dacia take stoji dveste tis a je v podstate stejna jako Wolksvagen...Volba cim budu jezdit je na kazdem...
Ač tenhle segment nemusim, tohle je hezký A cena v doláčích pěkná, soudná, dostupná mašina Škoda jen, že to zde čeští hamižní prodejci cenově nafouknou do výšin a stane se z toho klenot pro prachatý pozéry...
su konzervativec jak sviňa ale tohle se mně líbí. jako zastánce vzducháčů dávám motor vypadá pěkně, ono to kolikerý žebrování, napodobování a imitace za každou cenu kolikrát vypadá spiš trapně a naopak fádně. tohle je současná verze legendy, naprosto v pořádku. motor se mně vzhledově líbí. před padesáti letama to taky bylo žihadlo proti autům tak proč je neska brzdit?
když se podíváte na nové dodge challenger, taky si zachovává původního ducha ale na první pohled je vidět že je to současník.
jsou tři pojmy- konzervativismus, zpátečnictví a pozérství. jde o to najít konzervativní (správnej) kompromis
Motorka je to pěkná, ale udělal bych na ní 2 změny - na motoru bych naznačil žebrování a místo dvou trubek výfuku bych dal jednu pořádnou, nebo je alespoň šikmo seřízl... takto to vypadá "zvláštně"
První Indian který se mi fakt líbí ! Ale nechtěl bych ho kvůli použitýmu motoru.. Kdyby tam dali motor z Chiefa, neměl by tenhle bike chybu. Takže pro mě je pořád jednička H-D ať se Indian nebo Victory snaží sebevíc.
360 000?
Na to zapomeňte! To je u nás skoro neprodejné. Pro srovnání nová Yamaha XV950 stojí 230 000. A je NÁDHERNÁ.
A taky tam je marže+clo+DPH.
Yamaha už to pochopila, že motorka má stát polovinu, ne dvojnásobek auta
Taky bych si toto dovedl představit v garáži.Konečně malej čopřík,co trochu pojede.A vůbec nepochybuju o tom,že s tím jde bublat krajinou téměř na volnoběh.Podle mě dobrý,na trhu něco podobnýho chybí.Jméno si s tím firma určitě nezkazí.
Já to taky moc nechápu s tou cenou US cena 220.000,- to je koncovka, která už obsahuje marži prodejce, velkoobchod tak 200.000,- K tomu clo 10% a DPH 21%,, to je 262.000,- a tak 15-20.000,- doprava, to je, ať nežeru, 280.000,- K tomu tedy dobře, ta původní marže 20.000,- to je 300.000,- to bych doved pochopit. A těch 60.000,- zbejvá na homologaci?
Hm starej rudoch se asi obrací v hrobě spojka vpravo jak na rejži vzezření taky jak rejže ono co by sme chtěli po firmě která dělá 4kolky ,sněžný skůtry a letadla z každého něco přece se to nevyhodí.
Scout je opravdu nádherný kousek železa a mám o čem přes zimu přemýšlet. Původně jsem chtěl na jaře vzít Victory HighBall, ale teď jsem na vážkách. V Polsku se dá navíc předobjednat za krásných 40.642 zlatých (bez DPH) s dodáním jaro 2015. Zlotý je 6,50 takže úspora krásných 40.000,-.
Dotaz na MíraNorton: dočkáme se podobné akce i v česku?
Smekám nejsem fanda vodního chlazení ale tohle je opravdu krásnej vodník.
S určitým odstupem musím přiznat, že jsem se při prvním shození Scoutu spletl. Tahle motorka nejspíš bude krokem správným směrem. Indian před téměř 60 lety skončil právě proto, že dělal pořád to samé - těžké motorky se zastaralým dvouválcem SV, kdežto Harley-Davidson už měl od roku 1936 alespoň rozvod OHV.
Došlo mi, že hluboké blatníky a logo Indian by na novou budoucnost nestačilo. Kdepak, chtělo to něco nového - třeba vodníka, který si na nic nehraje falešným žebrováním a lehký slitinový rám - tuhle kombinaci v této třídě ještě nikdo jiný nemá. Ustupuji ze své konzervativní pozice a měním názor, Polaris našel odvahu a pod legendárním názvem Scout pustil do světa hodně zajímavou motorku. Za tu odvahu si zaslouží uznání a když nového Scouta porovnávám s modelem 45 z třicátých let, jehož obrázek mi visí na zdi, nacházím i určitou vzhledovou návaznost. Scoutovi přeji dobré vykročení do budoucnosti. Doufám, že se na něm budu moci někdy svézt.
Jsem rád, že Polaris neusíná na vavřínech, ale snaží se jít pořád dopředu. Líbí se mi, že si davají hodně záležet na motorech jak po stránce funkčnosti, tak i po stránce vzhledové. A je jedno jestli je to Victory, Indian Chief nebo Scout. Celkově jsem z nového Scouta nadšen, tradice s novou technoligií. Akorát mám trochu obavy jak to bude s cenou pro Evropu a konkrétně pro ČR. "Nechám se překvapit".
Ten posez je podobný jako na staré Californii Stone, která je ale o něco vyšší. Na jízdu i ovládání motorky je to skvělé a pohodlné, byť to na pohled vypadá legračně jako posezení na WC.
Včera jsem v komentáři Scouta shodil, hodně jsem se na jeho uvedení těšil a proto jsem teď celkem zklamaný.
Nezda se vam, ze je to nejake nizke? Myslim hlavne nadrz, jak na tom jede ten chlap, tak ma stehna zaroven s horni hranou nadrze. Proste sedi NAtom, ne Vtom.
Motorka nádherná, jsem nadšen :) Reklamní video strašlivě otravné, hlavně ke konci. Očividně věděli, že vodník neudělá nejlepší dojem, tak se to snažili co nejvíc "omlouvat", fuj na ně.
Ještě pro MíruNortona: S tímhle Scoutem vám to Polaris nijak neulehčil, ale naštěstí máte náčelníka, a ten je povedenej. Držte se chlapi, je skvělé, že u nás má Indian zase po dlouhých letech zastoupení, vedené nadšenci!
Za mě : je to vodník a vzhledově nic, co by nadchlo. Kam se to hrabe na Sportster od HD (nemyslím ty nové s objemem 500 a 750, nýbrž klasiku 883 a 1200), chlazený vzduchem, s lepší vizáží, zvukem a nižší cenovkou. Tohle je přešlap a i přes všechny ty reklamní kecy má s původním Scoutem společnou jenom jmenovku.
Zedsdead : Výpočty cen pro Evropu bohuzel nejsou na nasich bedrech a urcite veris tomu,ze bychom byly radi aby cena noveho Scoutu byla co nejnizssi...
Pro klid v duši :
Yamaha Bolt = u nás XV950 stojí v USA 8000 USD.
U nás se prodává za 230000 CZK = 11500 USD při kurzu 20 kaček za dolar.
Tzn. cena se navýší pro náš trh koeficientem 1,43.
Cena Indian je v USA 11000 USD. Když to násobím x 1,43 dostávám 15730 USD, což je x 20=315000 CZK. Tolik by měl stát Indian Scout.
Někde soudruzi od Polarisu udělali chybu v počtech.
Prodejci u nás to bohužel odskáčou za ně nízkým prodejem...
To srovnání s Dácií/VW bylo trochu nadnešené, že jo? Yamaha vyrábí moto od roku 1954, Polaris: 1998.
s tou cenou to sranda je, vzpomínám si když jsme ve čtvrťáku tloukli hlavou do zdi že nejlevnější sportster stojí v přepočtu 90 tisíc a night train 215, co že je to za bordel jak si na tom někteří mastí kapsu a jak ještě tady rejžofilové vyčítají američanům kolik že se nestydí za ty šroty za vodou říct.
přitom cena bez našeho dovozce byla poloviční oproti japonské rozpočtové šestce
to MíraNorton:
ten Wolksvagen u nás stojí třeba 350000 a v německu 450000. Tato cenová politika mi přijde taky naprosto scestná. Kdo ho fakt bude chtít, počká na homologaci a pak si ho nechá dovést individuálně a ušetří 50 klacků...
Mozna je spravne,ze se Indian nedal cestou tradice. Vsichni miri dopredu a tak je to spravne. Jezdit na hardtailech a startovat pakou by se dnes uz chtelo jen malokomu. Ten kdo chce tradici si ji v podstate muze koupit, firma Kiwi Indian uspokoji vsechny tradicionalisty No pockame s cim prijdou pristi rok Za me ...cim vic na to koukam tim vic se mi to libi
P.S. pockame az to prijede...na vlastni oko to bude lepsi
Jen pro uklidneni nekterych dusi.
Cena pro USA je 11 000 USD bez DPH. Cena pro Evropu je 13.000 EUR včetně DPH. My bohuzel ceny neurčujem,ale jen motocykly prodáváme.
Nekdo tam psal neco o tom,ze Yamaha stoji dveste tis a je v podstate stejna jako Indian. Dacia take stoji dveste tis a je v podstate stejna jako Wolksvagen...Volba cim budu jezdit je na kazdem...
Ač tenhle segment nemusim, tohle je hezký A cena v doláčích pěkná, soudná, dostupná mašina Škoda jen, že to zde čeští hamižní prodejci cenově nafouknou do výšin a stane se z toho klenot pro prachatý pozéry...
su konzervativec jak sviňa ale tohle se mně líbí. jako zastánce vzducháčů dávám motor vypadá pěkně, ono to kolikerý žebrování, napodobování a imitace za každou cenu kolikrát vypadá spiš trapně a naopak fádně. tohle je současná verze legendy, naprosto v pořádku. motor se mně vzhledově líbí. před padesáti letama to taky bylo žihadlo proti autům tak proč je neska brzdit?
když se podíváte na nové dodge challenger, taky si zachovává původního ducha ale na první pohled je vidět že je to současník.
jsou tři pojmy- konzervativismus, zpátečnictví a pozérství. jde o to najít konzervativní (správnej) kompromis
Motorka je to pěkná, ale udělal bych na ní 2 změny - na motoru bych naznačil žebrování a místo dvou trubek výfuku bych dal jednu pořádnou, nebo je alespoň šikmo seřízl... takto to vypadá "zvláštně"
První Indian který se mi fakt líbí ! Ale nechtěl bych ho kvůli použitýmu motoru.. Kdyby tam dali motor z Chiefa, neměl by tenhle bike chybu. Takže pro mě je pořád jednička H-D ať se Indian nebo Victory snaží sebevíc.
ten vodnik tam vyzera zvlastne.. je tam ako päsť na oko..
Zde nové video:
//www.motorcycle-usa.com/1797/Motorcycle-Video/2015-Indian-Scout-First-Ride.aspx
360 000?
Na to zapomeňte! To je u nás skoro neprodejné. Pro srovnání nová Yamaha XV950 stojí 230 000. A je NÁDHERNÁ.
A taky tam je marže+clo+DPH.
Yamaha už to pochopila, že motorka má stát polovinu, ne dvojnásobek auta
Taky bych si toto dovedl představit v garáži.Konečně malej čopřík,co trochu pojede.A vůbec nepochybuju o tom,že s tím jde bublat krajinou téměř na volnoběh.Podle mě dobrý,na trhu něco podobnýho chybí.Jméno si s tím firma určitě nezkazí.
Mě se to náhodou líbí moc, ačkoliv mi tato kategorie strojů jinak nic neříká
tak ona maloobchodní cena bude určitě výrobcem ošetřená, aby se jednotlivý trhy nekanibalizovali. V UK bude stát těch 360 000 taky. Škoda..
Já to taky moc nechápu s tou cenou US cena 220.000,- to je koncovka, která už obsahuje marži prodejce, velkoobchod tak 200.000,- K tomu clo 10% a DPH 21%,, to je 262.000,- a tak 15-20.000,- doprava, to je, ať nežeru, 280.000,- K tomu tedy dobře, ta původní marže 20.000,- to je 300.000,- to bych doved pochopit. A těch 60.000,- zbejvá na homologaci?
Krása a spousta neokoukaných prvků
MíraNorton
MíraNorton (178.255.168.xxx) napsal 04.08.14 v 17:52:
Cena motocyklu se bude pohybovat kolem 350-360 tisic korun.
To to povezete do EU raketoplánem?