globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kuklic (13) napsal 03.09.2009 v 19:25

Nemám slov .Koupím si to místo TV a nebo pověsím na zeď místo obrazu- ještě nevím .

chubby110 (0) napsal 01.09.2009 v 15:57

Lidi, nevíte co se děje v Brně na Výstavišti? Bude vůbec Motosalon? //zpravy.idnes.cz/podle-odboraru-je-za-odchodem-reditele-veletrhu-skrly-mocensky-boj-1d8-/brno.asp?c=A090831_1249476_brno_krc

Grubi (0) napsal 01.09.2009 v 00:40

Tak to je fakt bombice

Paťa (65) napsal 31.08.2009 v 10:47

paráda. akorát ta cena...

Vespa (0) napsal 31.08.2009 v 09:07

Mě se to nelíbí.. to že něco vypadá staře automaticky neznamená že to je hezký

Hofner (0) napsal 31.08.2009 v 01:35

Dunric: a aby si byl stylovej, tak navíc ještě po stylový !silnici" z dvacátejch let. To by bylo teprve to pravý rodeo. I když by si ani nemusel daleko, český slnice se zpevněnejjm polňačkám dost přibližujou:)
Pro mě největší klasika starý jawy a nebo angláni. Američani dělali na můj vkus zbytečně moc "muscle" a překrášlený motorky. Bonneville 4ever!! :)

memphis.unv (17) napsal 30.08.2009 v 22:53

dokonalost sama. američani umí

fort (0) napsal 30.08.2009 v 22:35

DMC.motobiker: tam je taky, dělají se tam motory a příslušenství. Víc by mě ale zajímal Kansas, kde se montují Sportstery a Rody, taky York v Pensylvánii, odkud jsou zase všechny tourery a softaily.

dunric (0) napsal 30.08.2009 v 20:38

Tenhle "defenzivní"styl motek mi nic neříká, ale projet opravdovýho veterána Indian Scout 750 z 20.let s nožní spojkou, předstihem na pravým heftu, plynem na levým a řadicí pákou a místo tlumičů péra pod sedlem - to byl nezpomenutelnej zážitek

DMC.motobiker (-23) napsal 30.08.2009 v 20:20

fort> Byl by to asi ten nejlepší lék...

DMC.motobiker (-23) napsal 30.08.2009 v 20:18

fort> Tak to by bylo vhodné potom ještě navštívit i fabriku kde se vyrábí Harley - Davidson , hádam že bude někde v Milwaukee , aby tě to tam zase napravilo...

Pjercak (48) napsal 30.08.2009 v 18:28

Uz zacinam byt na tu matnou cernou alergicky...
Jinak zajimave strojky

fort (0) napsal 30.08.2009 v 16:45

Pro Jardu z Úpice: Ta fabrika je v Severní Karolíně, kousek od hranice s Jižní. Mám tam kus od toho kamaráda a taky bych se tam rád podíval. Myslím, že to je splnitelný sen.
Obávám se akorát toho, že se tam nakazím a stane se ze mě Indiánskej "pacient". A taková nemoc je strašně nebezpečná, dá se vyléčit pouze tím, že si člověk toho Indiána nakonec pořídí.

Anti (392) napsal 30.08.2009 v 14:57

Ta první věta se mi teda povedla...
Dnešní doba je tak trochu o "přešlapování na místě",pokrok už nejde tak dopředu a proto je oblíbený "návrat ke kořenům",což vyhovuje zrovna třeba značce Indian,protože naváže tam kde skončila a může těžit ze své minulosti.
Trochu mi vadí fakt,že se to od HD zas tolik neliší.

Anti (392) napsal 30.08.2009 v 14:48

kKaždá strana má dvě monce,proto se můžeš dívat na Driftera A)jako na vykrádačku Indiana,nebo B)jako na pokus o návrat do stylu ranných motocyklových časů.Jsou firmy,které tvoří styl a stojí na začátku cesty.Pokud se daný styl líbí,nezbyde jiným firmám než tento styl také převzít.

DMC.motobiker (-23) napsal 30.08.2009 v 13:17

acALIEN> To já se zase musím pousmát když vidím podobný ehm, "motorky", jako je třeba Kawasaki Drifter , vykrádačka stylu Indianů , nechápu že si to vůbec někdo koupí, a když mluvíš o těch tradicích a srdcovkách, tak HD a Indian jsou asi tak nastejno , dobře, Indian je o pár let starší značka, ale co to je v měřítku 106ti let , a s tou spolehlivostí? Ono těch Indianů zatím až tak moc v provozu není, takže těžko soudit, ale pokud bude minimálně stejně spolehlivý jako HD, tak to bude opravdu skvělý stroj , ale smát se HDčkářům? Smát se můžu akorát tak lidem co jezdí na Japonci a myslí si že mají dobrou motoru woe...

acALIEN (-4) napsal 30.08.2009 v 12:37

Az tu zase nekdo bude propagovat HD, jako srdcovou zalezitost, tak doufam, ze si konecne uvedomi, ze Indian je ta prava srdcovka s tradici a jako tresnicka na dortu je tu kvalita, spolehlivost a opravdu stylovy design. Kdyz se podivam na Indiana a blata od HD, musim se tem HDckarum smat...

YBR (18) napsal 30.08.2009 v 12:06

ale je dobre ze prehnane nechromujou...to se mi moc libi...podobne jako na Night trainu od HDcka...

YBR (18) napsal 30.08.2009 v 12:01

chlapci co blbnete...za ten meloun je k tomu i to letadlo

Orgovany (832) napsal 30.08.2009 v 11:54

To vypadá moc dobře .

Lalin (1) napsal 30.08.2009 v 10:54

Prostě pokračování klasiky

Harlejíček (3) napsal 30.08.2009 v 10:11

to Jarda u Úpice: tak to se omlouvám, ale vyznělo mi to tak. To co píšeš je ale o lidech a ne o značce a platí to na obě strany stejně.

Anti (392) napsal 30.08.2009 v 09:57

Kua,vždyť si příznivci HD považují právě tyhle vlastnosti,jako že třeba to vibruje,takže vím že na něčem jedu...
Osobně mám rozporuplné reakce,na jednu stranu akceptuji tuto klasiku,na druhou stranu mi to přijde takové zvláštní...Ale pokud je to myšleno jako maloseriová exkluzivita,tak to beru.

Jarda-z-Úpice (44) napsal 30.08.2009 v 09:57

Nemáš pravdu Harlejíčku. Vůbec mi neleží v žaludku Harley. Dokonce se mi líbí a pokládám ty klasické modely za krásné, ale styl Indiána mi jemilejší a připadá mi krásnější, byť ne všichni semnou souhlasí.A pokud si myslíš, že je tak trochu averze vůči Harleyi, pak věz, že něteří z vás to způsobili svým nadutým chování a opovržením nad ostatními motorkáři. Osobně se se s tím setkal několikrát. Ale vem to čert. Já mám rád všechny motorky a motorkáře. Zamávám každému, ať jede na čem chce.

fort (0) napsal 30.08.2009 v 09:33

Znovuzrození Indiana sleduji již cca dva roky. Jde o nádherné stroje, jejich předchůdci byli svého času nejlepšími motorkami na světě (zejména Powerplus, Scout, Chief a čtyřválec ACE).
Taky by se mi líbilo brázdit Amerikou na takové nádheře. Jde o kvalitně vyrobené stroje s vysoko položenou cenovkou. Konkurence, včetně Harleye stojí zhruba 60 až 70 % a to je o dost méně, přičemž rozdíl v kvalitě nebude velký. Inu Indián je opravdová exkluzivita.
Kromě ceny je tu ještě jedno mínus. Podle zahraničních serverů, jejichž lidi se už povozili, začíná motor PowerPlus od 70 mil výš dost vibrovat. Harley to řeší buď uložením v pryžových blocích (Kingové, Glidy, Dyny a Sportstery) nebo vyvažovací hřídelí (Softaily). Indián vyvažovací hřídel nemá a je v rámu natvrdo. Tak jsem zvědav, zda s tím něco provedou. Tahle motorka by u nás stála v přepočtu tak milión, v základní verzi třičtvrtě. A to už by mělo mít vibrace nějak pořešené.

MarioV2 (9) napsal 30.08.2009 v 09:00

Proboha kluci, jen se v tom jiz moc nestourejte, takhle to je vyborne. Byt za tim Bomberem by mohlo stat neco jineho... Tahle trida motocyklu neni muj salek kavy, hlavne proto co se ze soucasnych HD a jejich napodobenin stalo za mastodonti zrudy. Vlastnici at prominou, asi maji svoje duvody, ktere neznam, ale ja bych radeji neco stylove jednodussiho. Drzim Indianu palce, vzdy se mi libily jejich stroje vic nez Harley Davidsony.

Harlejíček (3) napsal 30.08.2009 v 08:58

áááá jéjej koukám, že zas Harley někomu leží hluboko v žaludku
Já doufám že se "Indiánům" bude dařit a spolu s Harleyem budou zatápět konkurenci

Trebeach (4) napsal 30.08.2009 v 08:54

Moc hezké

Ondra_BIG (0) napsal 30.08.2009 v 08:52

Absoltní paráda...

Jarda-z-Úpice (44) napsal 30.08.2009 v 07:28

Tohle je motorka mých snů. Žádný Harley. A protože je pro mě nedostižná, mám jejího šikmookého bratra Kawasaki VN 1500 Drifter. Chtěl by se alespoň podívat do fabriky a na nějakém se svést.Hodně úspěchů chlapci.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist