yamaha_demo_tour




Hyosung GD250N už je v Česku!

Nový naháč od jihokorejského výrobce byl představen už na výstavě Eicma 2013, ale k nám do Evropy se dostal teprve nedávno. Mezi čtvrtlitry bude GD250N jistě zajímavou položkou, nabízí totiž solidní porci výkonu, agresivní design za celkem nízkou cenu.

Kapitoly článku

Jihokorejská novinka disponuje novým kapalinou chlazeným jednoválcem s označením X-5 o objemu 249 ccm. Ten nabízí 28 koní při 8 500 otáčkách a 26 Nm při 7 000 otáčkách za minutu. V kombinaci se 155 kilogramy hmotnosti a rozvorem 1340 mm půjde o hbitou mašinku, která se bude ve městě a na točitých cestách cítit jako doma. O rovnoměrný přesun výkonu na zadní kolo se stará šestistupňová převodovka.
Pohodlnou jízdu by měl zajišťovat podvozek, kde se o přední tlumiče stará USD vidlice s průměrem 37 mm od značky Kayaba. Hliníkovou kyvku pruží postranně uložený plynový tlumič s nastavitelným předpětím. Hyosung se pyšní dobrou centralizací hmotnosti, k čemuž určitě přispívá i výfuk, který je umístěn mezi dvojicí sedmnáctipalcových kol. Přední kotouč s průměrem 300 mm brzdí čtyřpístkový třmen, na zadním disku o průměru 230 mm je dvoupístek.
Hyosung, který patří do koncernu S&T Motors, má hlavního dealera v Itálii, kde GD250N stojí lehce pod 4 000 Euro, což není až taková paráda. Mnohem lepší zprávu pro nás má ale české zastoupení značky, kde tuto novinku pořídíte za zhruba 88 tisíc korun. Za takové peníze jde o celkem zajímavou nabídku a všichni začínající motorkáři a motorkářky by měli GD250N zařadit do svého výběru budoucí motorky.
Motocykl se vyrábí ve čtyřech barevných kombinacích – bílá, černá, modrá a červená. Přitom změna barvy se odehrává na 11 litrové nádrži a na bočních plastech. Svým designem se blíží KTM a jejich modelové řadě Duke. Invaze motocyklů z Asie tak dobývá další území a nyní se zdá, že by mohla zabodovat nejen nízkou cenou, ale snad také vyšší kvalitou. Sami se o tom přesvědčíme v redakčním testu na konci letošní sezóny.

Informace o redaktorovi

Roman Daněk - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (5x):
Motokatalog.cz



TOPlist