yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Petr-Huska (3) napsal 17.10.2010 v 14:21

Zdárek,mě se to dost líbí,na Italy v tomto směru nikdo nemá.Technika musí být alespoň v něčem nová-viz BMW 2008,Husaberg 2009,jinak je firma mrtvá.A proč nesáhnout po"novince"jen vedle do druhého chlívka,když tam chrochtá dobrý motor,i když šikmooký...a v dnešní době řešit kolečko v ose kyvky nebo spojku na klice asi nemá význam,vše se opakuje-viz obě "novinky"byly na ČZetě v 70.letech,stejně jako otočený motor Husara...ono se nedá moc skutečných novinek dnes vymyslet.Takže buďme rádi,že tenkrát"na východě" nebyly dnešní materiály,které to tenkrát nevydržely,a naopak budme hrdí,že dnes motocykloví giganti těží z hlav našich konstruktérů!!!
A ideální motorka-nebyla,není a nebude!!! Jinak bychom mohli pokrok zastavit...P-H.

Itall (10) napsal 14.10.2010 v 14:09

Vana: Rozhodně bych nechtěl mít hůře ovladatelnou motorku s tím zdůvodněním, že ale zas má čisté víčko u nádrže

Itall (10) napsal 13.10.2010 v 11:33

Abych ještě rozvinul tu vizi ideální motorky (protože v kmetském věku se toho dožijeme), tak bych to viděl na elektrický pohon, kde motor bude v náboji zadního kola. A konečně se zbavíme toho zasr...ho řetězu .

Vana666 (1) napsal 12.10.2010 v 23:04

nějak si nedovedu představit rychlé tankování během CC s uzávěrem nádrže překrytým vrstvou bláta

huskyman (4) napsal 12.10.2010 v 22:15

Rypy (0) napsal 12.10.2010 v 21:45

bestik20 (0) napsal 12.10.2010 v 21:31

Nějak se mě ty Husqvarny nelíbej tkahle čistý,to chce pořádnou vrstvu bláta ,D

drippera (32) napsal 12.10.2010 v 20:56

Krásné ostré stroje. opět italský šmrnc a navíc prakticky závodní komponenty. Pro hobíky až moc velkej luxus a dnes už jsou Husky plně schopné konkurence KTM i Betě. Paráda! Jen tak dále...

Itall (10) napsal 12.10.2010 v 15:10

lamar: KTM má zas 350-4T, to také není blbost. Žádná značka zatím neskloubila všechna pokroková řešení do jedné motorky, ani se to nedá čekat, já vím. Ale bylo by to hezké:Takový čtyřtakt 350-400 ccm, s nádrží pod sedlem a sáním vpředu místo nádrže, sání do válce vpředu a výfuk vyvedený vzadu, třeba i skloněný válec vzad, šestikvalt, u endura suchá hmotnost do 108 kg, ale radši méně, bez přepáčka nebo s něčím jednodušším, výkonný, spolehlivý a do 150000,- Kč . Věřím, že jednou to tak bude a na stará kolena si to koupím .

Alen (0) napsal 12.10.2010 v 14:33

wohooooo
Kam se hrabe KTM

jirka89 (0) napsal 12.10.2010 v 13:11

Te 449:
//www.youtube.com/watch?v=XCESRbKGLrE

Itall (10) napsal 12.10.2010 v 10:42

Po stránce technických řešení se mi to zdá dobré. Nádrž pod sedlem - bravo - konečně někdo, čekám na to asi 10 let. Kolečko v ose kyvky teoreticky dobré, ale nevím, jak jeho výměna? A někdo to dělá každou chvíli . Zadní pérování nevím, jak je, ale jestli je to jednodušší, než přepáčko, tak asi dobré - ve světle toho, že PDS zas tak moc dobře nefungovalo, i když to bylo hezké a jednoduché. Hmotnost endura také špičková, tak se mi to docela líbí, narozdíl od předchozích modelů, jen tak dál.




TOPlist