globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JardaBar (164) napsal 08.11.2023 v 19:48+1

Představa lidí VS realita

JardaBar (164) napsal 08.11.2023 v 19:45

Starší Hornet a vypadá zase modernější. Jak to ta Honda dělá?

JohnnyS08 (219) napsal 08.11.2023 v 18:23

Honda to dělá dobře. Na Horneta 750 se tu nakydalo hnoje a ejhle, je to nejprodávanější naked v Evropě. Myslím, že jak litrovej Hornet, tak pětistovky s novýma jménama se budou prodávat taky velice dobře.

JardaBar (164) napsal 08.11.2023 v 16:39

4válcový Hornet je supr, ale chladič vzali asi z náklaďáku ... no a výfuk taky

David-Plzen (16) napsal 08.11.2023 v 14:47

CBR600RR by mohla byt lehci, kdyz litr vazi jen o 7kg vice(v zakladu bez vylepsujicich karbonovych prvku)
Kde je novy CBR RR litr? Na internetu kolovaly zpravy o uplne nove koncepci motoru do V.

libac22 (177) napsal 08.11.2023 v 13:50

Největší provar na EICMA Honda si vyšlapává cestičku do sr...k
Ta kopírka Z1000 od Kavy je pod úroveň Hondy , tedy teď už asi ne

vinokurov (494) napsal 08.11.2023 v 12:27

Jsem skalním příznivcem Hondy,a tudíž velmi zklamán. Jde to s ní už řadu let pěkně z kopce.

WobRetnuh (112) napsal 08.11.2023 v 10:05

Díky super shrnutí Zajímalo by mne zda udělali i nějaké změny na NC 750X?

Simier (143) napsal 08.11.2023 v 10:04-1

Takže CB500X doznalo fakt ukrutné změny - jména NX a lehký facelift kapot - za mě spíš ošklivých
Hondo, Hondo, takže tě ty číňani trumfli a udělali, to co jsi měla udělat dávno ty! Přizvednout 500X víc do offroadu! Dopr.... to je takovej problém udělat u populárního modelu 500X druhou verzi (R, XR nebo jak).
Takže tady máme celkem pěkné CFmoto 450MT s 200mm zdvihy. A jestli to bude pod prdelí fungovat dobře, tak to lidi budou kupovat jak horký rohlíky. Ty číňani to rvou fest! Né, že by se mi to úplně zamlouvalo, ale když jsou klasičtí výrobci tak váhaví, nemůžou se divit, že je číňan převálcuje

gresini (4513) napsal 08.11.2023 v 08:37

Dalo se čekat,že se honda zase vrátí k 600 rr , jinak některé modely jsou jakž takž pěkné ,jen většinou ty kola na těch tenkých paprscích mi nesedí, to už je jak drátky

FiZzeR (362) napsal 08.11.2023 v 08:15+1

Ten litrovej hornet, to je dost bída. Předek z litrovýho zeda, zadek ze speed tripla a prostředek je patnáct let starý cébéčko. Ty skicy co kolovaly po webu byly úplně o něčem jiným... ale to i u 750.

Zato CB500F se docela povedla

will83 (11) napsal 08.11.2023 v 08:03

Honda je je top kvalitní, ale moc uhlazená. Viz přední světlo u těch pětistovek, to je jako ze skútru. Nejhezčí je CB 1000, která je kopií Kawasaki

Dzawar (112) napsal 08.11.2023 v 07:41

Pěkná reportáž , jen mi chybí v nabítce klasický moto jako je XJR1300 ,CB 1000 . Pro mě ideál na kochačku CB350 s automatickou spojkou . V nabítce je to samej ufoun

Wenca24 (76) napsal 07.11.2023 v 22:24+1

Za mě je škoda nevyužit potenciálu odkazu NX...takhle dali akorát CBX nové jméno...skoda
Mám takovy dojem, že za chvilu cinani ty japonce prevalcujou...za nedlouho budou mít fest problém...

wild38 (56) napsal 07.11.2023 v 22:10

designově povedené, výběr jména a designu může být diskutabilní, ale mají to nyní alepsoň více sjednocené jako řady... mě to nevadí CBR / hornet / nx proč ne... Ale nádechy k airboxu u CB650R vypadají už moc industriálně na mě nejvíc povedená za mě je CBR řada na této výstavě
Koukám všechny 500cc přišli o blatníčky u zadního kola, a oni ho snad nikdy neměli z továrny... moje stará 300cc ho ještě měla.

Pedl (183) napsal 07.11.2023 v 21:55

Nejvíc se mi líbí ta 650, samozřejmě ty sporty taky nejsou špatné ale asi je mohli víc odlišit.
Nicméně ta E-Clutch se mi tam teda vůbec nelíbí.

JDB (28) napsal 07.11.2023 v 20:44+2

Mně se 1000 Hornet líbí a chápu i ten tlak na cenu. Ze zvědavosti jsem si našel v komentářích zmiňovanou Hondu GB 750 a tu bych teda nechtěl. Ta se fakt hodí maximálně do Asie. Nejvíc se ale těším na to co bude zdejší osazenstvo říkat na novinku KTM Duke 990. To přední světlo místní estéti a milovníci kulatých světel podle mně nepřekousnou.

pernik92 (163) napsal 07.11.2023 v 20:30+3

tradičně konzervativní a nudná Honda,
Návrat 600ccm CBR-RR chválím ale motorka se mi nelíbí.
Endurové NX500 si označení NX nezaslouží. Zas a opět kanibalizují úspěšné jméno terénní legendy.

Škoda no

Tento rok je pro mě vítěz Suzuki.

Jofré (213) napsal 07.11.2023 v 20:04

Za mě novinek hafo, i Honda to pěkně omladila a má hezky širokou nabídku strojů. Pro věčné remcaly: buďme rádi, že je tady takové množství k výběru v různých kategoriích, výkonech, designech. Je pravda, že se to nedá srovnat s nabídkou 80 let minulého století v ČSSR, ale to by nám nemělo vadit.

opic26 (470) napsal 07.11.2023 v 20:02

Přidávám se k názoru ostatních, že unifikovaná řada CB stojí vzhledově za prd a litr tomu dal korunu. Jednoznačně krok zpět oproti elegantní CB1000 R. Ohl 6-tky RR-a jsem za jedno s Chuďasem že je 100 let za opicema a v SSP nemá šanci. Váha a výfuk tam, kde nemá být, atd. Barvy neurazí. Tak nějak celé obrazem Hondích úspěchů v motocyklovém sportu v posledních letech. Mimo Yamahu japonci lehce hážou zpátečku a je to na jejich sériové produkci poznat.

emánek27 (39) napsal 07.11.2023 v 19:33+1

nojono, já dědek jsem se taky těšil na GB 750...noanebo na GB 1100...?no tak nic,no...

Chuďas899 (314) napsal 07.11.2023 v 19:22+2

CBR600RR naprosto zbytečnej nekonkurenceschopnej bajk… váží to jak litr, jede to nahovno, veškerá ta elektronika je procpotřeby SSP uplne na nic a prvni vec co na okruhu vypnes… v konkurenci nestiha ani a 20 let starou R6. Staci se podivat na WSSP jak tam MIE jelo lucernu. Cena skoro jak litr a na silnici nepoužitelná… král je jen jeden a to už roky dlouho a to R6.

Fireblade… problém fároše je, že to jede jako hovado…ale jen rovně. Oproti Ducati elektronika ze středověku…. Oproti R1 to sice jede jak z kanonu ale R1 zataci jak BMX a ma nejlepsi vyjezdy. BMW nekde mezi kazdopadne take lepsi bajk bohuzel…. Obecne problem jmenem Honda…vyjde model a nic na nej neni ani posrany kapoty a to dost dlouho…dokonce Sembera je mel snad jedinej v Evrope jako prvni pac to nikdo jinej nechtel delat…tak moc bych tu motorku chtel, ale nedava to na okruh vubec smysl…

Zaverem proc verit neco nekomu jmenem Honda kdyz vidime jakou tuzku posledni roky jede…tak moc bych si pral aby zas konecne udelali poradnej bajk na kterej bude material a bude fungovat a clovek nebude muset volit jen mezi koncepcne 10 starou R1, drahou Ducati (v 1100ccm), BMW…. To me tak sere ja Hondař…ale proste si to nemuzu koupit…

MartinXL650V (172) napsal 07.11.2023 v 18:53+1

Nejprve musím poděkovat redakci, jak nám to sem pěkně sypou
Těšil jsem se na Hondu GB750 a bohužel zklamání
CB650R je pořád krásnej naháč, ale novinka to není ani náhodou a žádný facelift si myslím vůbec nepotřeboval. Hlavně že na 500ccm nacpou kontrolu trakce a nový jméno... to už je trochu i k smíchu. Na co proboha někdo potřebuje na A2 motorkách kontrolu trakce a palivový mapy ( viz nový RE) ?
... sorry už remcám jako starej dědek

Lucasbiker (175) napsal 07.11.2023 v 18:37

Inu jak to tak sleduju, v Hondě to jde od 10ti k 5ti, nevadí, naštěstí můžeme jít k Suzuki, která letos chrlí jednu novinku za druhou A hlavně samé povedené kousky

afro-r1 (514) napsal 07.11.2023 v 18:26

Supersporty neumrely na horsi vybavu proti litrum, ale naopak pro stejnou vybavu jaku u litru.
Potom ovsem vysly sestistovky cenove nastejno a zakaznik se (na silnici) rozhodl logicky pro superbike.

nevo7 (97) napsal 07.11.2023 v 18:15+1

Litrový Hornet nenadchne a neurazí. Ale iste CB1000R je/bola krajšia.

Brukev (853) napsal 07.11.2023 v 18:09+1

Hornet si vzal předek ze Z1000 … … jak tu píšou mnozí … nuda a šeď … za mě hlavně ten hornet

Paťa (64) napsal 07.11.2023 v 18:00-2+3

Ani jedna nová hezká motorka...

Johny_Servis (72) napsal 07.11.2023 v 17:56+1

čekal jsem Hondu GB750, případně GB350(RS), která se všude ve světě kromě socialistického skanzenu prodává jak teplé rohlíky. Takto za mě u Hondy a vlastně si už ani teď nevybavuju kterýkoliv z těch nových modelů. Ale je to stejně jedno. Prodávat se bude i to co nabízí a management se poplaca po ramenou za skvělé prodejní výsledky a spokojenost zákazníků

Biker_xx (2325) napsal 07.11.2023 v 17:50

Dejte mi CB1100...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist