Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
italofil: evropské prodeje jsem rozebral v odkazu níže, najdeš tam i weby top modelů. Maloobjemy rozhodně i v eu mají smysl (kvůli váze, ovladatelnosti, řp, nákladech), ale je pravda, že se jich tu už nabízí zbytečně moc a jejich ceny jsou příliš blízko větším. Třeba cb500fa za 140 nebo raději škrcené mt-07 bez abs za 150+8? (navíc hmotnost nebo šířka gum už srovnatelná). Přesto hondí pětikila atakují přední místa (fr,de naháč, it cendurko). Velmi úspěšný je ještě duke390. Ostatní minimodely jsou už na středu trhu nebo níže, ale dokud prodaj aspoň 200ks ročně v každym velkym státě eu, tak se zkrátka vývoj modelu zaplatí, i kdyby vůbec nebyl nabízen v tisícových seriích v asii,brazílii a dokonce i austrálii (tam nepochopitelně vede na 1.místě ninja300).
ČR je malinký trh, tady si dobře vedou 3-4maloobjemy (okolo 50ks ročně), zbytek se prakticky nevyplatí dovážet (2-10ks ročně), asi nám chtějí udělat radost (pak musí třeba u rc390 upravit cenu z nesmyslných 155 na krásných 117 a stejně to moc nepomůže)
Neřeším objemy,řeším jen to že v případě volby motorky na A2 to neni špatná varianta (mimochodem ta Kawa 250 vůbec nejede) a to že je tolik objemu je jen dobře.Prodejni statistiky motorek v ČR stejně ovládají malé objemy (hlavně skútry ) a každy prodejce je rad že tam vůbec jsou ,protože by to jinak většina zabalila.Co se týče cen těchto motorek ,tak to už je jiná kapitola,ale dle mě je to motorka pěkna a určitě vidím smysl v teto kategorii.Jsem rad že jsou pryč doby ,kdy první motorka mohl byt litr.Vim že cele ježdění je jen o tom jak to ma kdo srovnané v hlavě ,ale osobně jsem rad že si ty kubatury prošel všechny .čus
Já jezdím CBR 125R 09 co zůstala stát po dceři(JAWA 350-nemá startér) . Na litru jsem se svezl už před 20 lety je to jen tak na okruh. Chtěl jsem koupit CBR 600F, ale říkám ještě pár let musíš živit děti, ale tohle se mi líbí - se žlutou vestou a žlutou helmou by se na tom dalo snad i přežít. Viděl jsem kdysi GPZ 500 co dá každej litr(prodřená kapota u kliky jak to klopil) říkám mu si magor jednou to neklapne a fakt mu to jednou nevyšlo, ale přežil i motorka přežila. Ta byla opravená dřív než mu sundali sádru.
Hlavní je žít, nejlépe jezdit sám, nezáleží na čem jezdíš (říkám manželce každej na svoje triko).
pekos10 : jestli jste reagoval na mě, tak jste nepochopil můj příspěvek. Chtěl bych vidět statistiky prodejů těhle nesmyslných tříd, když to člověk jak u nás, tak v Evropě na silnici nevidí. Nevidím v těhle objemech žádný smysl a jenom zbytečné vyhazování peněz. Už jenom to rozmezí objemů 125, 250, 300, 390, 400, 500 apod, kde ty výkony jsou srovnatelné mě příjde dost postavené na hlavu mít tolik tříd
Nechce se mi věřit, že tydlenc srágory jsou určeny i pro západní trhy. Z podobných prskoletů na silnici vyjímečně zahlídnu tak dvěpade od Kawasaki. Na jihu Evropy frči buď velké moto, skůtr, nebo když uz něco v malém objemu, tak je to buď retro naháč či endurko, ale tohle??...Tak kdo to proboha kupuje??
Tady si asi hodně lidi neuvědomilo, že se jedná o motorku okolo 150.000,- a jsou mezi náma lidi co chcou novou motorku a nemají přes 300.000,- na šestu nebo k půl milionu za litra. A pro ty lidi tu jsou tyto motorky a dá se říci, že jsou čím dál tim hezčí.
Náhodou tahle informace může pomoct tatovi co už chtěl praštit prkenicí o stůl a koupt synátorovi novou mašinu a teď ví, že když to nechá na jaro tak bude novej model
P.S.: já byl taky zklamanej z dlouhých průtahů při uvedení nového v-stroma 650 - když jsem pak zjistil že je to stejná motorka jen s jinejma kapotama... ...no ale teď jsem se svezl a ona to tak uplně stajná motorka neni. Až mi padla brada...
tu funguje nejaká akcia "kopni si do Hondy"?
Jedná sa o ľahký facelift, čo od tohto pojmu čakáte? Technologický prevrat? Uvedenie nového typu pohonu so studenou fúziou?
Jj hlavne ze to vysponujou vykonem,cekam clanek,ze za pouziti slapek z 30k na 32k,slusela by trhu ostra 500 nebo opravdu kit za dobry peniz,jenze jsme u Hondy...hold jedine pridat peniz a koupit trochu jinou ligu 600 tohle je pro strelce a vyhledavace adrenalinu slabota
Nemám rád tyhle mezičlánky. Dříve v tom nebyl takový bordel. Rozpočtové strojky, které se teď zase budou "vybrušovat" do sportovna? Supersport se nedá pro mlaďochy zašpuntovat?
callowsick>to víš, to je Honda, tak se všichni chytaj toho nejméně podstatného, větší nádrž, nová stavitelná vidle, ostřejší kapoty, jinej vejfuk a led světlomety se do "lehkého facelift" nepočítaj ..
Seikos: tak jako LED světlomety, stavitelná vidle, předělanej výfuk, kapoty...to jsi nějak přehlídnul ne?
pod titulkem "lehký facelift" mi to přijde úplně v pořádku
To jsem zvedavy, kolik budou tyto inovace navic stat. Protoze novy zvlneny klicek od zapalovani, to je inovace natolik technologicky narocna, ze vsichni stoji v nemem uzasu.
Ze se Honda nestydi, vydavat pakove 3.14-coviny za inovaci
italofil: evropské prodeje jsem rozebral v odkazu níže, najdeš tam i weby top modelů. Maloobjemy rozhodně i v eu mají smysl (kvůli váze, ovladatelnosti, řp, nákladech), ale je pravda, že se jich tu už nabízí zbytečně moc a jejich ceny jsou příliš blízko větším. Třeba cb500fa za 140 nebo raději škrcené mt-07 bez abs za 150+8? (navíc hmotnost nebo šířka gum už srovnatelná). Přesto hondí pětikila atakují přední místa (fr,de naháč, it cendurko). Velmi úspěšný je ještě duke390. Ostatní minimodely jsou už na středu trhu nebo níže, ale dokud prodaj aspoň 200ks ročně v každym velkym státě eu, tak se zkrátka vývoj modelu zaplatí, i kdyby vůbec nebyl nabízen v tisícových seriích v asii,brazílii a dokonce i austrálii (tam nepochopitelně vede na 1.místě ninja300).
ČR je malinký trh, tady si dobře vedou 3-4maloobjemy (okolo 50ks ročně), zbytek se prakticky nevyplatí dovážet (2-10ks ročně), asi nám chtějí udělat radost (pak musí třeba u rc390 upravit cenu z nesmyslných 155 na krásných 117 a stejně to moc nepomůže)
//www.motorkari.cz/tema/?t=173506
Neřeším objemy,řeším jen to že v případě volby motorky na A2 to neni špatná varianta (mimochodem ta Kawa 250 vůbec nejede) a to že je tolik objemu je jen dobře.Prodejni statistiky motorek v ČR stejně ovládají malé objemy (hlavně skútry ) a každy prodejce je rad že tam vůbec jsou ,protože by to jinak většina zabalila.Co se týče cen těchto motorek ,tak to už je jiná kapitola,ale dle mě je to motorka pěkna a určitě vidím smysl v teto kategorii.Jsem rad že jsou pryč doby ,kdy první motorka mohl byt litr.Vim že cele ježdění je jen o tom jak to ma kdo srovnané v hlavě ,ale osobně jsem rad že si ty kubatury prošel všechny .čus
Já jezdím CBR 125R 09 co zůstala stát po dceři(JAWA 350-nemá startér) . Na litru jsem se svezl už před 20 lety je to jen tak na okruh. Chtěl jsem koupit CBR 600F, ale říkám ještě pár let musíš živit děti, ale tohle se mi líbí - se žlutou vestou a žlutou helmou by se na tom dalo snad i přežít. Viděl jsem kdysi GPZ 500 co dá každej litr(prodřená kapota u kliky jak to klopil) říkám mu si magor jednou to neklapne a fakt mu to jednou nevyšlo, ale přežil i motorka přežila. Ta byla opravená dřív než mu sundali sádru.
Hlavní je žít, nejlépe jezdit sám, nezáleží na čem jezdíš (říkám manželce každej na svoje triko).
pekos10 : jestli jste reagoval na mě, tak jste nepochopil můj příspěvek. Chtěl bych vidět statistiky prodejů těhle nesmyslných tříd, když to člověk jak u nás, tak v Evropě na silnici nevidí. Nevidím v těhle objemech žádný smysl a jenom zbytečné vyhazování peněz. Už jenom to rozmezí objemů 125, 250, 300, 390, 400, 500 apod, kde ty výkony jsou srovnatelné mě příjde dost postavené na hlavu mít tolik tříd
Tudle sragoru sedla syn a dává to kokotum na litrech Osobně nemusím ty, co umí jedině kritizovat druhé
Hezkej pulitr,je to HONDA.
Nechce se mi věřit, že tydlenc srágory jsou určeny i pro západní trhy. Z podobných prskoletů na silnici vyjímečně zahlídnu tak dvěpade od Kawasaki. Na jihu Evropy frči buď velké moto, skůtr, nebo když uz něco v malém objemu, tak je to buď retro naháč či endurko, ale tohle??...Tak kdo to proboha kupuje??
Ouki : Ak to patrilo aj mne, tak na svoju obranu musím povedať, že "starý" model sa mi páčil oveľa viac.
Mně se to líbí.
Tady si asi hodně lidi neuvědomilo, že se jedná o motorku okolo 150.000,- a jsou mezi náma lidi co chcou novou motorku a nemají přes 300.000,- na šestu nebo k půl milionu za litra. A pro ty lidi tu jsou tyto motorky a dá se říci, že jsou čím dál tim hezčí.
uff...já ti nevim Karle...uvidíme naživo, takto na fotkách to pôsobí dosť čínsky lacno...
Ducati Podsedlovka je v kurze
...
No hlavně aby to víčko nádrže nebylo vyndavací jako u současné řady CB500...
sered>no nevím, já mám třetí Hondu v pořadí a jediné na čem mi kdy odešel regler byla Yamaha ...
Ti co kritizují hondu asi se budí ve snu a vidí jak je předjíždí africa.
sered- nekazili se reglery tak okolo roku 2000? Máš tu hondu na veteránských značkách?
Náhodou tahle informace může pomoct tatovi co už chtěl praštit prkenicí o stůl a koupt synátorovi novou mašinu a teď ví, že když to nechá na jaro tak bude novej model
P.S.: já byl taky zklamanej z dlouhých průtahů při uvedení nového v-stroma 650 - když jsem pak zjistil že je to stejná motorka jen s jinejma kapotama... ...no ale teď jsem se svezl a ona to tak uplně stajná motorka neni. Až mi padla brada...
opic26: Bohužel, "zašpuntovat" se supersport nedá. Alespoň u nás. Pořád platí stažení z maximálně 70kW. Když už "mezistupeň" (A2), tak RC390.
tu funguje nejaká akcia "kopni si do Hondy"?
Jedná sa o ľahký facelift, čo od tohto pojmu čakáte? Technologický prevrat? Uvedenie nového typu pohonu so studenou fúziou?
jo a nejlepsi inovaci nechavaji az na Milano: Do ty vetsi poddsedlovky budou pry zdarma pribalovat dva reglery! Jooo, Honda je Honda
Jj hlavne ze to vysponujou vykonem,cekam clanek,ze za pouziti slapek z 30k na 32k,slusela by trhu ostra 500 nebo opravdu kit za dobry peniz,jenze jsme u Hondy...hold jedine pridat peniz a koupit trochu jinou ligu 600 tohle je pro strelce a vyhledavace adrenalinu slabota
Nemám rád tyhle mezičlánky. Dříve v tom nebyl takový bordel. Rozpočtové strojky, které se teď zase budou "vybrušovat" do sportovna? Supersport se nedá pro mlaďochy zašpuntovat?
Kurňa, já už četl že honda vylepšuje CR500R
callowsick>to víš, to je Honda, tak se všichni chytaj toho nejméně podstatného, větší nádrž, nová stavitelná vidle, ostřejší kapoty, jinej vejfuk a led světlomety se do "lehkého facelift" nepočítaj ..
Seikos: tak jako LED světlomety, stavitelná vidle, předělanej výfuk, kapoty...to jsi nějak přehlídnul ne?
pod titulkem "lehký facelift" mi to přijde úplně v pořádku
Nj.Technologický pokrok.
To jsem zvedavy, kolik budou tyto inovace navic stat. Protoze novy zvlneny klicek od zapalovani, to je inovace natolik technologicky narocna, ze vsichni stoji v nemem uzasu.
Ze se Honda nestydi, vydavat pakove 3.14-coviny za inovaci
kawapepek - a prodejci v kocourkově za to budou chtít o 60 litrů víc
Hmmm,tak to je svělé...
Honda vymyslela novej klíček do zapalování a víčko nádrže...