husqvarna_svartpilen_801_2




Honda CRF450R a RX 2017: konečně se startérem

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
chooki (100) napsal 15.08.2016 v 09:19-1

siir, kecy a moudra tu mas trochu aj ty. Tak hlavne, clanok je o novej honde 450 a ja som napisal, ze novinka zaostava v hlavnych parametroch za konkurenciou, to je fakt. Pisat komu sa co pokazilo je pekne, ale asi to nebude take zle, ked v zavodoch mx a endura od hobby po majstrak maju prevahu v start.poli oranzovi, nic v zlom, len dalsi fakt.
Akoze ja som mal tiez v detskom pokojicku plakat hondy ale to uz je velmi velmi davno, niektori ho maju asi do dnes Honda rezignovala na technicky pokrok, chce byt proste no.1 lacnymi, masovymi motorkami, to je vsetko.

PetrTM (6) napsal 14.08.2016 v 09:01

Ohledně problematických KTM (alespoň té nové generace od 2016) vcelku souhlasím - třeba jeden hoch má tady během 50ti hodin na 250 SXF už podruhý rozsypanou převodovku - teď navíc s tím bonusem, že KTM údajně změnila dodavatele a kolečka prostě nejsou k dostání - prý snad v září...bez komentáře. Jen jeden detail - co to je "olejový podvozek"? Bavme se prosím o vzuchovém nebo s vinutými pružinami - olej používají oba typy vidlice, protože je tam kvůli tlumení a né odpružení a žádná se bez něj neobejde .

sirr (55) napsal 13.08.2016 v 08:34-1+1

Ježiši to sou moudra...
Tratě v ČR jsou krátkým a utaženým charakterem stavěné spíš na menší obsah stroje, 500 ccm 2t není kde využít!
chooki - ano Ktm naslouchá požadavkům evropy (japonci to maj daleko) , ale KTM má tolik konstrunkčních nedostatků,že se chová jako stále nodobá zetka- svolávací akce na slabé převodovky, dráty v kolech,nefunkčních startérech,praskající dráty,praskající rozety...,reklamace...
Na vybalené KTM nelze hned závodit, musíš jí nejdřív nastartovat a to není mnohdy tak jednoduché!
Kdo nejede Republiku, jede hobbiky a výkon není až tak potřeba.
Na Hondě 450 jsem měl možnost se svést a udělal namě velice dobrý dojem ..neucuká a neunaví a podvozkem velice obratná..
V USA je nejprodávanější Yamaha s olejovým podvozkem, proč asi...se vzduchem jsou stálé nefunkční problémy!

rsjawkar (85) napsal 12.08.2016 v 11:36

Omlouvám se, za Herlingse si sypu popel na hlavu. Myslím si, že závody by měly být o rozvoji technologií...

jean192 (153) napsal 12.08.2016 v 11:10

rsjawkar, už si s tým miešaním hrušiek s jablkami dosť trápny. 2t motor je niečo úplne iné ako 4t a vždy bolo (s výnimkou 2t do 50. rokov, to len jawa do 90. rokov nepochopila rezonančný efekt).

Kome (64) napsal 12.08.2016 v 10:05

rsjawkar: neni rozumnejsi to jak je to ted, tedy cleneni podle vykonu. Herlings je jen jeden Smrkáč z Nizozemí.

Kubík19: Tak KTM to inovuje několikanasobne casteji nez ostatni a Honda jak se zda na ty MX stroje docela sere. I rally motorky inovuje casteji :D

Kubik19 (777) napsal 12.08.2016 v 09:35+1

Nechci se nikoho dotknout, ale všichni tady řešíte výkony a váhu a podobny věci a děláte MX odborníky a nikdo z Vás se nepozastavil nad tím nejdůležitějším a to je podvozek. Zpět k klasické vidle místo vzduchové? Nový uhel hlavy? Jiná kyvka? Že by Honda konečně dostala rozum? Výkon na motokrose ti je na hovno, když ti nefunguje podvozek na 100% tady nejsme na cestě!... a pokud se někdo ptá ano mam doma motokrosovou motorku o objemu 450 :)

A souhlasím s chooki. Protože KTM vezmeš nastartuješ a jedeš. Neřešíš nic. Do nedávna si do Hondy musel nasypat hromadu peněz do podvozku a do spoustě jiných věcí. KTM je v tomhle směru dokonalá a japonci ji nesahají ani po paty. Už jen hydraulická spojka a starter v zakladu mluví za své. O WP podvozku ani nemluvím

chooki (100) napsal 12.08.2016 v 08:59-1+2

Posledne cr500 mali 70k btw.
Gajser jazdi na tovarenskej MX GP, jasne ze niekto ti zas povie ze to neni tov.tim, ale podporu maju tovarensku. To je jak keby si povedal ze naj ss je honda cbr lebo marquez je rychly
Ktm 450sx ma suchu 100-101kg, honda okolo 104 (ani tomu neverim), so starterom urco viac, plus 1kg min. Takze tolko k suchej hmotn.
Napisat ze nevie kto je Herlings a diskutovat o motokrose je dost velka schiza..
KTM SX vezmes z kramu, a mozes vyhravat zavody. Hondu vezmes, nasypes raz tolko penazi a mozes zavodit..to je ten rozdiel o com som pisal. Potvrdi kazdy co sa venuje motokrosu/enduru...

CR500 (142) napsal 12.08.2016 v 08:51

afro-r1 + rsjawkar = cr500 ma v zakladu 65k avsak zabijackych 80Nm. Zajimave ze od spodu jde mene nez 450 4t. Ten tocak je diky velikemu narustu vykonu ve strednich otackach a ani tolik zdaleka netoci = je to proste potvora (kladivo na carodejnice) a proto si ji budu drzet, na obcasnej poradnej workout misto fitka ci CrossFit Zavodit na cr500 i kdyz je motor lehci muze jen sadomasochista, nikdo pro to nema fyzicku! Tyto nove jsou diky vhodnejsimu motoru proste rychlejsi. :/ Kazdopadne bych se vsadil ze v USA uz si dost nadsencu brousi na novej podvozek CRF pro c500 uz flexi a svarecky

rsjawkar (85) napsal 12.08.2016 v 08:50

Kome Nevím kdo je Herlings... Kdyby se v motokrosu sjednotily třídy podle objemu, tak jak to bylo dříve, tak jsou 250 4T víš kde... Návrat 4T do motokrosu byl možný pouze při změně tech. předpisů v jejich prospěch.

prackarr (1) napsal 12.08.2016 v 07:00

chooki- rozdíl není 5kg. Doporučuji si nastudovat, co je suchá a pohotovostní hmotnost.

Kome (64) napsal 11.08.2016 v 23:16

rsjawkar: Jak se tak koukám na Herlingse, tak bych řekl že 250 4t stačí na vše

rsjawkar (85) napsal 11.08.2016 v 21:59

afro-r1 Ano jsem nostalgik. CR 500 byla zabiják a výkonově dost uškrcená, musím se podívat... Jestli výkon není tak důležitý, tak proč mají při závodech 4T proti 2T výhodu cca dvojnásobného objemu ???

technasia (1933) napsal 11.08.2016 v 21:38

pekny .a serizeni ventil vule bude stejnej porod jako do ted?

afro-r1 (513) napsal 11.08.2016 v 21:32

Nemivala CR500 kolem 80k?
Je pravda, ze maximalni vykon neni u krosky zase tak dulezity.
(no jo, nostalgik, ja vim)

Kome (64) napsal 11.08.2016 v 21:15

chooki: papirove je honda nic moc, ale Gajserovi to asi na nahaneni oranžových staci

chooki (100) napsal 11.08.2016 v 21:04-3

KTM ma 62-63 koni a mozno o 5kg menej, samozrejme dlhe roky so starterom v serii. O com sa bavime ?

Kome (64) napsal 11.08.2016 v 20:52

měla by mít 51,5 koně

rsjawkar (85) napsal 11.08.2016 v 16:11

Jestli jsem to dobře spočítal, tak se Honda CRF450R téměř dohrabala na výkon CR250...

JakeFMX (145) napsal 11.08.2016 v 15:54

Doufám, že bude i verze homologovaná na silnice




TOPlist