globalmoto_duben_nolan




Honda CRF450 a CRF250 2011

Vylepšení terénních mašin od Hondy pro příští sezónu tentokrát přináší jen menší změny. Proč také zásadě měnit modely, které jsou v současné době na špičce....

Oba modely doznaly podstatných změn již vloni, takže letos výrobce přistoupil jen k drobným vylepšením. U čtyřipade se změnilo vstřikování a zvětšil průměr hrdla sání, prodloužil se koncovka výfuku, aby model splňoval požadavky FIM omezující úroveň hluku na 94 dB. Zapracovalo se i na odpružení, které má kromě změn na vidlicích zahrnujících nový tvar pístu i těsnění také inovovaný tlumič řízení.

Honda CRF450R

  • Nové provedení palivového čerpadla
  • Tlumič řízení s větším průměrem pístu pro zajištění maximální stability
  • Nová povrchová úprava předních vidlic
  • Nová, užší, škrtící klapka umožňuje lepší odezvu na plyn ve středních otáčkách
  • Přepracovaný, delší tlumič výfuku v souladu s regulacemi FIM

Náš tip

Přečtěte si redakční testy Hondy CFR450R a Hondy CRF250R ročníku 2010.

Dvě pade pro sezónu 2011 nabídne nové mapy vstřikování, takže si budete zase o něco více hrát s průběhem výkonu. I zde je inovovaný tlumič řízení a nová koncovka výfuku s nižší hlučností. Přední vidlice Showa byla optimalizována pro závodní použití.

Honda CRF250
  • Přeprogramovaná řídící jednotka
  • Nová povrchová úprava předních vidlic
  • Delší tlumič výfuku v souladu s regulacemi FIM
  • Nová grafika polepů

Informace o redaktorovi

Filip Tichý - (Odebírat články autora)
TZ - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (7x):



TOPlist