Honda CRF450 a CRF250 2011
Text: Filip Tichý | Foto: TZ | Zveřejněno: 22.7.2010 | Zobrazeno: 17 499x
Vylepšení terénních mašin od Hondy pro příští sezónu tentokrát přináší jen menší změny. Proč také zásadě měnit modely, které jsou v současné době na špičce....
Oba modely doznaly podstatných změn již vloni, takže letos výrobce přistoupil jen k drobným vylepšením. U čtyřipade se změnilo vstřikování a zvětšil průměr hrdla sání, prodloužil se koncovka výfuku, aby model splňoval požadavky FIM omezující úroveň hluku na 94 dB. Zapracovalo se i na odpružení, které má kromě změn na vidlicích zahrnujících nový tvar pístu i těsnění také inovovaný tlumič řízení.
Honda CRF450R
Dvě pade pro sezónu 2011 nabídne nové mapy vstřikování, takže si budete zase o něco více hrát s průběhem výkonu. I zde je inovovaný tlumič řízení a nová koncovka výfuku s nižší hlučností. Přední vidlice Showa byla optimalizována pro závodní použití.
Honda CRF250
Honda CRF450R
- Nové provedení palivového čerpadla
- Tlumič řízení s větším průměrem pístu pro zajištění maximální stability
- Nová povrchová úprava předních vidlic
- Nová, užší, škrtící klapka umožňuje lepší odezvu na plyn ve středních otáčkách
- Přepracovaný, delší tlumič výfuku v souladu s regulacemi FIM
Náš tip
Přečtěte si redakční testy Hondy CFR450R a Hondy CRF250R ročníku 2010.
Honda CRF250
- Přeprogramovaná řídící jednotka
- Nová povrchová úprava předních vidlic
- Delší tlumič výfuku v souladu s regulacemi FIM
- Nová grafika polepů
Informace o redaktorovi
Filip Tichý - (Odebírat články autora)
TZ - (Odebírat články autora)
Jak se Vám líbil tento článek?
Motokatalog.cz