Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No jako obvykle, v diskuzi přemíra suprkonstruktérů a suprdesignérů... takhle blábolit umí každý vůl ! Já myslím, že o úspěšnosti předváděných modelů nakonec rozhodnou prodejní čísla, a né ty kydy co se tady vedou.
a MILLAU ať si svý reklamy na zku*vený banky strčí někam a nezasírá tady pokec o motorkách. Divím se adminovi že něco takového připouští.
A kecám, není to vůbec špatný ... Stálo by za to jako [url=//www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/bmw/alpsky-test-cestovnich-endur-aneb-se-stelviem-na-stelvio-12682.html]tenkrát[/url] provětrat "dvanáctky" v Alpách (a třeba i v ČR po trojkách) a že jich je...
BMW R 1200 GS
Ducati Multistrada 1200
Honda Crosstourer
Kawasaki Versys 1000
Moto Guzzi Stelvio
Triumph Tiger Explorer
Yamaha SuperTenere
a případně k tomu starý známý "konkurenty": Triumph Tiger 1050, Honda XL1000V Varadero, KTM 990 Adventure apod. .
PS: Pokud by bylo málo řidičů, klidně se tu veřejně nabízím jako ING konto pode mnou
ING konto - bonusový úrok 3,5% p.a. na měsíc prosinec
Spořící účet ING konto:
založení, vedení, zrušení, internetbanking, převody zdarma
peníze můžete kdykoliv bez poplatku vybrat
žádný minimální zůstatek
pro jakoukoliv částku
stejný úrok pro celý vklad
nemusíte chodit do banky
snadné a rychlé založení přes internet
kód platí pro neomezené množství osob
pojištění vkladu 100% do 2,5 mil Kč
3,5% p.a. v prosinci, poté 1,75% ročně
úročení denně
Co musíte udělat?
1. Sjednat si první ING Konto nejpozději do 15. 11. 2011 jedním z těchto způsobů:
-prostřednictvím webu www.ingkonto.cz
-ve Finančním centru ING (Plzeňská 1, Praha 5 - Anděl)
-po telefonu na bezplatné infolince 800 159 159 nebo
-v Kioscích ING v Brně, Liberci, Ostravě a Praze více na www.ingbank.cz
2. Při zakládání ING Konta uvést do smlouvy kód 4271089.
3. Do 30. 11. 2011 převést na své ING Konto první vklad v jakékoli výši.
Já myslím, že Honda ví, co dělá, když šetří vývojové i výrobní náklady. Kdo ví, kdy udeří další vlna krize? A kdo pak zaplatí ten vývoj když nikdo nebude ty drahé motky kupovat? Honda = VW = kupuje se rozumem.
Nechci se nikoho dotknout , ale mně to příjde jako přehlídka domácích spotřebičů a jednoho nepovedeného BMW?! Nevím nevím, ale těžko tam hledat něco, co by se alespoň vzdáleně dalo nazvat motorkou... Jak dlouho se o to snaží a pořád nic , ti už se to asi nenaučí...
NC700S vypadá parádně jako jediná z dnes představených, jen jsem nepochopil, proč ten motor nenaladili na větší výkon, hornět má z menšího motoru 57kW, zatímco tohle má slabých 35kW. Točák mají téměř identický, ale hodit tam větší výkon, hned bych měl těžší hlavu s výběrem na příští sezonu..
Ta nova multistrada to ale neskutočne natrela kazdemu v tomto segmente, ked vidím tuto praktickú ryžu /pozrel som si aj nového Versysa/. A to som uplne nestranný ,lebo jazdím motokros.Pravde podobne 5 - 6 rokov nebude mať konkurenciu.
Crosstourer se mi líbí, a bude to v pohodě cesťák, kdo by s tím taky lezl do bláta.., ty malé skůtry , zbytek nicmoc. Na druhou stranu Ducati mě taky ničím nenadchla..
Honda dělá zajímavé kroky. Vyvine motorku a udělá z ní skůtr, naháče, cesťáka a enduro. Převlečená VFR=Crosstourer. Z cestovního endura to nemá vůbec nic. Max 150mm zadní pneu. To už bych si radši koupil Goldwinga. Vlastně nekoupil. Další japonec mi už do garáže nepáchne
Proč Honda pěkný motorky (např. CB 1100) prodává jen doma, nebo v Americe? A v Evropě tyto křížence mezi kosmickou lodí ze Star Treku a designerskými prvky BMW? Pro mě .
Crosstourer se mi docela líbí. Tipoval bycho ho jako nástupce Varadera, oproti kterému nabízí dnes populární „zobákový“ design, větší objem, vyšší výkon a drátěná kola. Takže samá pozitiva. Jenom nechápu, proč to musí být tak těžké? Na polykače kilometrů to má také dost malou nádrž, protože si určitě pápne...
Ježiši tak tady si příspěvek neodpustím, mám rád Hondu nejsem zatížen na jednu značku, ale když se podívám na motorky od Ducati a pak tam hodím Hondu která začíná příšernejma skútrama pak jakýmsi hnusným naháčem kterej ani nepojede a pak crosstourer tím jako chtěj nahradit legendy jako byla třeba africa twin??? konkurovat GS Tenere nebo Stelviu no nevím trocha sklamání
No jako obvykle, v diskuzi přemíra suprkonstruktérů a suprdesignérů... takhle blábolit umí každý vůl ! Já myslím, že o úspěšnosti předváděných modelů nakonec rozhodnou prodejní čísla, a né ty kydy co se tady vedou.
a MILLAU ať si svý reklamy na zku*vený banky strčí někam a nezasírá tady pokec o motorkách. Divím se adminovi že něco takového připouští.
Honda
A kecám, není to vůbec špatný ... Stálo by za to jako [url=//www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/bmw/alpsky-test-cestovnich-endur-aneb-se-stelviem-na-stelvio-12682.html]tenkrát[/url] provětrat "dvanáctky" v Alpách (a třeba i v ČR po trojkách) a že jich je...
BMW R 1200 GS
Ducati Multistrada 1200
Honda Crosstourer
Kawasaki Versys 1000
Moto Guzzi Stelvio
Triumph Tiger Explorer
Yamaha SuperTenere
a případně k tomu starý známý "konkurenty": Triumph Tiger 1050, Honda XL1000V Varadero, KTM 990 Adventure apod. .
PS: Pokud by bylo málo řidičů, klidně se tu veřejně nabízím jako ING konto pode mnou
ING konto - bonusový úrok 3,5% p.a. na měsíc prosinec
Spořící účet ING konto:
založení, vedení, zrušení, internetbanking, převody zdarma
peníze můžete kdykoliv bez poplatku vybrat
žádný minimální zůstatek
pro jakoukoliv částku
stejný úrok pro celý vklad
nemusíte chodit do banky
snadné a rychlé založení přes internet
kód platí pro neomezené množství osob
pojištění vkladu 100% do 2,5 mil Kč
3,5% p.a. v prosinci, poté 1,75% ročně
úročení denně
Co musíte udělat?
1. Sjednat si první ING Konto nejpozději do 15. 11. 2011 jedním z těchto způsobů:
-prostřednictvím webu www.ingkonto.cz
-ve Finančním centru ING (Plzeňská 1, Praha 5 - Anděl)
-po telefonu na bezplatné infolince 800 159 159 nebo
-v Kioscích ING v Brně, Liberci, Ostravě a Praze více na www.ingbank.cz
2. Při zakládání ING Konta uvést do smlouvy kód 4271089.
3. Do 30. 11. 2011 převést na své ING Konto první vklad v jakékoli výši.
Doporučte i svým známým
za mě crosstourer
Zedsdead... nechceš mi říct že motorkáři jezdí na motorkách z rozumu?
Já myslím, že Honda ví, co dělá, když šetří vývojové i výrobní náklady. Kdo ví, kdy udeří další vlna krize? A kdo pak zaplatí ten vývoj když nikdo nebude ty drahé motky kupovat? Honda = VW = kupuje se rozumem.
Už i Jawa 660 Sportard spadá nad úroveň Hondy.
Nechci se nikoho dotknout , ale mně to příjde jako přehlídka domácích spotřebičů a jednoho nepovedeného BMW?! Nevím nevím, ale těžko tam hledat něco, co by se alespoň vzdáleně dalo nazvat motorkou... Jak dlouho se o to snaží a pořád nic , ti už se to asi nenaučí...
Kde to má nádrž?
pekny hnus desingove palubky a hitech technologie ano uvnitr motoru atd ale ty hmotnosti se zblaznily ne
Hmm Nevim za mejch mladejch let jsem hondu miloval ale teď jí vůbec nepřicházim na chuť Tu co těď mám je moje poslední Děkuju ...
Co všechno se dá vytvořit na bázi jednoho stroje Crossruneru ,tohle se hondě daří ,ale jejich nabídka mě od CBS 1300 nějak neoslovuje
NC700S vypadá parádně jako jediná z dnes představených, jen jsem nepochopil, proč ten motor nenaladili na větší výkon, hornět má z menšího motoru 57kW, zatímco tohle má slabých 35kW. Točák mají téměř identický, ale hodit tam větší výkon, hned bych měl těžší hlavu s výběrem na příští sezonu..
Jak v MotoGP honda exceluje, tak v produkci sériovek se topí ve sr**kách Holt finanční krize..
Ta nova multistrada to ale neskutočne natrela kazdemu v tomto segmente, ked vidím tuto praktickú ryžu /pozrel som si aj nového Versysa/. A to som uplne nestranný ,lebo jazdím motokros.Pravde podobne 5 - 6 rokov nebude mať konkurenciu.
kaabo> tak tak
Crosstourer se mi líbí, a bude to v pohodě cesťák, kdo by s tím taky lezl do bláta.., ty malé skůtry , zbytek nicmoc. Na druhou stranu Ducati mě taky ničím nenadchla..
Classic: Přesně tak, poslední pěkná Honda je CB 1100 a do Evropy se nedostane. Japončíci už asi nechtějí Evropu "zasírat" pěknýma motorkama
Honda dělá zajímavé kroky. Vyvine motorku a udělá z ní skůtr, naháče, cesťáka a enduro. Převlečená VFR=Crosstourer. Z cestovního endura to nemá vůbec nic. Max 150mm zadní pneu. To už bych si radši koupil Goldwinga. Vlastně nekoupil. Další japonec mi už do garáže nepáchne
Proč Honda pěkný motorky (např. CB 1100) prodává jen doma, nebo v Americe? A v Evropě tyto křížence mezi kosmickou lodí ze Star Treku a designerskými prvky BMW? Pro mě .
Tohle nejsou už ani motorky ale multifunkční kufříky na kolečkách... kde je ta sláva 60. - 70. let ? a to jsem měl Hondu rád...
Crosstourer se mi docela líbí. Tipoval bycho ho jako nástupce Varadera, oproti kterému nabízí dnes populární „zobákový“ design, větší objem, vyšší výkon a drátěná kola. Takže samá pozitiva. Jenom nechápu, proč to musí být tak těžké? Na polykače kilometrů to má také dost malou nádrž, protože si určitě pápne...
u 1199 mi travlo 10 minut, než jsem sebral čelist z podstola... a vvydýchal tu krásu a eleganci. Tady? Kroutím hlavou ze strany na stranu.
Ježiši tak tady si příspěvek neodpustím, mám rád Hondu nejsem zatížen na jednu značku, ale když se podívám na motorky od Ducati a pak tam hodím Hondu která začíná příšernejma skútrama pak jakýmsi hnusným naháčem kterej ani nepojede a pak crosstourer tím jako chtěj nahradit legendy jako byla třeba africa twin??? konkurovat GS Tenere nebo Stelviu no nevím trocha sklamání
Ani u jedné fotky jsem se nezastavil a neřekl si "tak tahle vypadá dobře" všechno je to úplně oničem. prostě Honda
Musigo: ale tahle modrá je divná (aspoň na tom obrázku)
Jinak - Honda je Honda, numero uno, the best, óčeň charóšaja, prostě nejlepší Kdo jí nemá, ten jen slintá
Kaabo
Crosstourer může být dobrá motorka na německé dálnice a do USA. Mne tím neoslovili
To sedí...kočkopsy
Cesťák si hraje na supersport
Na supersportu se dá cestovat
Na skůtru se dá cestovat po Evropě, ale ne po městě
Enduro neni do terénu