Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
aron01 - plácáš nesmysli.
mara1 - taky meleš nesmysli. z lehka se přibrzdit dá. navíc jakákoliv korekce během průjezdu zatáčkou je jen napravováním chyby na nájezdu. řemen je tichý, bezúdržbový a nájezd má kolem 40 tisíc km, tak nevim co řešíš. jediný důvod, proč vyměnil sekundár (podle mě) je výkon. ono 100 koní v XB nebo 180 v 1190, to je k**va rozdíl!
Marex: je to brzdou. kotouč je uchycený na ráfek, to je ta příčina. pokud za ni vezmeš ve vyšší rychlosti v náklonu, tak se motorka narovná. jinak ale brzdí výborně a není nic na co by se nedalo zvyknout a hlavně eliminovat stylem jízdy.
Vtipné mi přijde, že si server m.cz parádně orazítkuje "cizí" fotky, ač jsou, předpokládám, provozovány v rámci platných licenčních podmínek... (já vím, je to automat...)
je to herka...jen na paradu už jen ta katastrofalni předni brzda se kterou se v zatačce neda ani trošku přibrzdit.Aspon že dal do haje ten řemen kterej je k ničemu..
Stým Boratom výstižné a este fotku Pamely na boky a je to 100%
E.Buell neznáša hluk preto tie výfuky. Aj moj ulysses bol extremne pridusený.Ladák urobil aj 10koní.
ty parametry, ten podvozek a nakonec i ten design...tohle se po 1125 povedlo - to byl sysel
Každopádně by se na tom asi jezdit dalo...Erik Buell je dost velkej Bulldog ...a má neotřelý nápady
Jako celek je to pěkná mašina , ale trochu horší to je v detailech... Čočky podle vzoru 999 bych dal raději vedle sebe, zadní světlo a držák na značku bych nedával na tykadlo, trochu by to chtělo pořešit i tu "mřížku" v podsedláku a určitě na to neměli dávat tlumič výfuku ze závodní 2T malorážky! No na starou řadu XB to pořád ještě nemá , ale zas oproti 1125 je to velkej posun vpřed a je to opět něco jiného! Na motorku z USA asi hodně dobrý! Buellu moc fandím , takže přeju ať se daří!
Je sice super, že se nedal odradit a fandím Erikovi jako člověku, ale kdo si Buell někdy vyzkoušel tak ví, že to jsou předražené, rozklepané a škaredé hajtry. Moje osobní zkušenost je nikdy více. Pro skalní příznivce značky ale dobrá zpráva...
časem pořídím :) in black :))
aron01 - plácáš nesmysli.
mara1 - taky meleš nesmysli. z lehka se přibrzdit dá. navíc jakákoliv korekce během průjezdu zatáčkou je jen napravováním chyby na nájezdu. řemen je tichý, bezúdržbový a nájezd má kolem 40 tisíc km, tak nevim co řešíš. jediný důvod, proč vyměnil sekundár (podle mě) je výkon. ono 100 koní v XB nebo 180 v 1190, to je k**va rozdíl!
Marex: je to brzdou. kotouč je uchycený na ráfek, to je ta příčina. pokud za ni vezmeš ve vyšší rychlosti v náklonu, tak se motorka narovná. jinak ale brzdí výborně a není nic na co by se nedalo zvyknout a hlavně eliminovat stylem jízdy.
Nwm me se ty USA barvy líbí ale snad jen kdybych byl miliardář tak bych si ji koupil do toho obyváku
mara: Je to brzdou, nebo spíš krátkou stavbou s hodně strmým úhlem řízení?!?!?!
Za design a papírové parametry
Vtipné mi přijde, že si server m.cz parádně orazítkuje "cizí" fotky, ač jsou, předpokládám, provozovány v rámci platných licenčních podmínek... (já vím, je to automat...)
je to herka...jen na paradu už jen ta katastrofalni předni brzda se kterou se v zatačce neda ani trošku přibrzdit.Aspon že dal do haje ten řemen kterej je k ničemu..
Jako vše co vyjde z EBR .. čím dál lepší a vyladěnejší ... jen tak dál .. Erik to nevzdá
No Erik je fakt žijící dokonalost! A jde si za cílem, který si vysnil.
Právě s tou vlajkou by to mohl sponzorovat i sám Obama.
Klidně by s tím mohl lítat jako CRT v MGP.
Stým Boratom výstižné a este fotku Pamely na boky a je to 100%
E.Buell neznáša hluk preto tie výfuky. Aj moj ulysses bol extremne pridusený.Ladák urobil aj 10koní.
Ten výfuk vzali snad ze skůtru
Jinak designově docela fajn. Do obýváku pěkná
Velice si mi líbí, ale tu verzi s americkou vlajkou si může koupit snad jen Borat
ty parametry, ten podvozek a nakonec i ten design...tohle se po 1125 povedlo - to byl sysel
Každopádně by se na tom asi jezdit dalo...Erik Buell je dost velkej Bulldog ...a má neotřelý nápady
Ja som velký fanúšik buellu aj so ho mal, ale v týchto farbach americkej vlajky by som fakt vyzeral ako ko**t.
v té americké vlajce
Jako celek je to pěkná mašina , ale trochu horší to je v detailech... Čočky podle vzoru 999 bych dal raději vedle sebe, zadní světlo a držák na značku bych nedával na tykadlo, trochu by to chtělo pořešit i tu "mřížku" v podsedláku a určitě na to neměli dávat tlumič výfuku ze závodní 2T malorážky! No na starou řadu XB to pořád ještě nemá , ale zas oproti 1125 je to velkej posun vpřed a je to opět něco jiného! Na motorku z USA asi hodně dobrý! Buellu moc fandím , takže přeju ať se daří!
Buell jde zase tak trošku proti proudu a to je super. Ať mu to vyjde
Buella jsem začal mít rád od tý doby,co přestal používat motory z HD.To je teď úplně jiný kafe.Jel jsem na tom 1125R
kazdemu dle chuti
zajímavej strojek, ale v dnešní době, kdy si člověk může pořídit novou Panigale a za menší obnos, je jasná volba
Je sice super, že se nedal odradit a fandím Erikovi jako člověku, ale kdo si Buell někdy vyzkoušel tak ví, že to jsou předražené, rozklepané a škaredé hajtry. Moje osobní zkušenost je nikdy více. Pro skalní příznivce značky ale dobrá zpráva...
Chlapík co se nechce vzdát svého snu. Fandím mu.
Ten barevnej carbon se mi dost líbí
Jo jo, výfuk se nepoved, ale zas je to něco jiného a pěkného. Na mě moc "USA" hlavně ty barvy, al ejinak fajnové stroječky...
Moc pěkné, mít ty zbytečné peníze, tak není co řešit
njn... patrioti
inak ten vyfuk je fakt hnusny mozno to plni funkcny ucel ale tie dve tenke koncovky co lezu z toho tlmica vyzeraju jak na nejakom 50ccm skutri