yamaha_demo_tour




Příchází 1299 Ducati Panigale?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
pagliaorba (64) napsal 27.09.2014 v 21:57-1+1

Steve-CZ ...

Opravdu jsi pobavil, hlavně s tím předraženým servisem. Tím jsi dokázal, že trošku víc "prášíš" a že žádné kamarády s Ducatkou nemáš.
Protože pokud by jsi nějaké měl, tak bys nemohl napsat takovou ptákovinu. Servis u Ducati je podstatně levnější, než třeba u BMW.

Steve-CZ (259) napsal 24.09.2014 v 21:17

opic26
Tobě díky za jeden z mála rozumných příspěvků, akorát musím oponovat, velká V-éčka nemusí mít velkou spotřebu a i bez desmodromů mohou letět do otáček jak zběsilé, jezdím na zmiňovaném Voxanovi a ten umí fakt velké věci při nějakých 5-6l/100 km. Škoda, že se už nevyrábí, umí být i klidný a hodný. Pěkný den

Steve-CZ (259) napsal 24.09.2014 v 20:59

Ahojky všichni oponenti !
Víte co, já si nějakou tu Ducati teda koupím, kéž by byl na jaře k mání ten plánovaný scrambler, tyto modely nejvíc miluju, mám doma Voxana a dva od Triumphu. Ještě ve svých 47 letech jsem zatím schopen na tom nalítat kolem 800 km za den a uvidíme co se bude dít. Zkoušíte tady ze mě dělat blbce, který snad sedlal nejvýše Stadion A že jste tak šikovní a "dozráli" jste na Ducnu, tak těm "nejvtipnějším" s radostí pak půjčím Chevy Corvair, a jestli se s ním nevyklopíte hned v první zatáčce, tak vám koupím oběd . Krásný den "Ducatisti", celkem jste mě pobavili, tak že bych se k vám přidal ??

opic26 (457) napsal 24.09.2014 v 19:13+2

Steve-CZ, otázka zněla:"příjde Panigale 1299?", ne jestli máte rádi Ducati a retro, s*re Vás zvuk suché spojky, nebo jste raději pro hliník než CrMo. Za mne je 1299 marketing a pokračování v označení typu použitelného pro silnici . Zatím jsem nikde neviděl info, že by se měl navyšovat objem motoru superbiku a vzhledem k relativnímu úspěchu mimo WSBK a plánu posunout soutěž níž, je to málo pravděpodobné. Taky bych byl rád jako ZZR1200, kdyby měla špičku krouťáku tam kde 996 a SP1, ale s tímhle brutal podčtvercem to nepůjde.
Pro Steva-CZ: Neznám nikoho kdo má blbou zkušenost s Ducati, jen pár "kolotočářů" co dělají z původně závodních motorek výstavky karbonu, které stojí ranec, když ji proženeš škarpou. Na M750 1996 jsem od nova najel 25000km než šel do světa a krom startovacího relé neměl jediný problém, a to jsem ho nejednou držel vleže, pár desítek km s plynem na plno v honbě za CBR 600F po rovině. 4 i 2-ventilů jsem pár jel a bohužel jsou uskákané, ale to u V2 takového objemu prostě je, ať hladíš elektronikou jak chceš. Mrkni do tabulek, co "žerou" velké dvouválce bez desma a zavzpomínej, jak na tom byla D16 pod Stonerem s výkonem bez omezení otáček, které desmo dovolí hnát setsakramensky vysoko. Desmo je drahé na výrobu a připočteš-li továrnu o 1000 hlavách, nemůže být ve finále cena motocyklu srovnatelná s japonskými giganty. Pokud Ti vadí rám, mažem rovnou 70-80% evropské produkce a jestli Ti nevoní design, tak zapomeňme Tamburiniho a Galluzi s Terblanchem ať vrátí diplomy. Netrefils to chlape. Že jste si s Ducati nepadli do oka to už víme. Díky za info.

makyno695 (61) napsal 24.09.2014 v 15:24-1+1

Steve-CZ: nemas nahodou z tej Ducati komplex ty?Pod clankom o Panigale kydat na trubkovy ram ktory panigale nema..

JA-NE (769) napsal 24.09.2014 v 13:57-1

Musim suhlasit ze niektory komplex maju.. ale co som si vsimol ja vo svojom okolí,tak zvacsa maju komplex z Ducati majitelia japonskych strojov.najmä taky co nikdy ducati nejazdili..pomali si na to zvykam.. ked som mal JAMAHU, KAVU APRILKU nikto nerypal.. hovori sa ze na Ducati musis dozriet

Steve-CZ (259) napsal 24.09.2014 v 13:35+1

makyno695, JA-NE
No právě, pokud je moje moto srdcovka, tak mě nevyvede z klidu, když se někomu jinému nelíbí. A tady vždycky zejméma u této značky rychle narazím. Mají snad majitelé těch motorek nějaký komplex, že se jim na ně nesmí sáhnout a okamžitě napadají a urážejí eventuálního kritika ?? Je to fakt divné

makyno695 (61) napsal 24.09.2014 v 12:23-1+1

Steve-CZ: si trosku mimo

JA-NE (769) napsal 24.09.2014 v 09:39-1+2

Steve-CZ to pretoze Ducati je viac o srdiečku ako napr. Triumph, Honda, Jawa... tomu nasvedcuje aj to ze sa nekona JAWA WORDL WEEK,TRIUMPH WORLD WEEK a tak podobne.. proste silna fanusikovska zakladna..

Orgovany (826) napsal 24.09.2014 v 08:55-1

Objem ničím nenahradíš . Já jsem pro. Podívejte jaká je dnes downsizingová doba . Snížování objemů a počtu válců. K čemu je to dobré ?
Ale nedává mě to smysl co se pravidel WSBK týče ...

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 24.09.2014 v 07:15

1300 na supersport. To zase něco vymysleli ... . za chvíli tam budou výrobci cpát V8

Steve-CZ (259) napsal 24.09.2014 v 00:14

Je zajímavé, že když tady někdo kritizuje např. značku Triumph, tak je to všem jeho majitelům jedno a nereagují. Ale pustit se do Ducati, tak je hned zle To o něčem vypovídá.
Hezký den všem

cechjann (5) napsal 23.09.2014 v 23:24

Steve-CZ: Tedy konečně nějaký odborník, opravdu jsem se pobavil... Tobě nemá smysl nic vyvracet

Steve-CZ (259) napsal 23.09.2014 v 22:48

Všem mínusářům a ironikům:
Prosím, vyvraťte mi nějakým rozumným argumentem, co jsem tady uvedl. Znám ze svého okruhu pár něšťastníků, kteří se zadlužili kvůli tomu, aby si mohli dopřát stroj této značky a hodně toho litovali. Neměli pak ani na předražený servis. Z Ducati se uměle dělá kult, zejména i díky podobným lidem, kteří svůj omyl budou pak otáčet před ostatními opačným směrem. Měl jsem v životě to štěstí, že si mohu vyzkoušet jakýkoliv motocykl a za těch 30 let, co na nich jezdím, si mohu udělat vcelku dobrý obrázek.
A ať se nikdo nezlobí, desmodromy jsou nesmyslem, zbytek světa to ví už asi 40 let
Ale dobrá, moc si přeji, ať se objeví ten slíbený scrambler, koupím si ho a budu jen a jen rád, když mi třeba pomůže změnit názor k lepšímu
Nic mi neudělá větší radost, než podařená motorka.

Kubát (1404) napsal 23.09.2014 v 22:26

ducna měla vždycky zvláštní značování, ale dřív se spíš podceňovala. 888 závodní byla už 916 jestli se nepletu, 996r zase 998 a tak dále...ale proč ne?

seikos (975) napsal 23.09.2014 v 22:05

Steve-CZ: ještě že jsou na světě lidé s tak vytříbeným vkusem a vytříbenými názory, jako ty.
Ještě když se k tomu přidají kvalitní technické znalosti (viz ty rozvody), tak je hned jasné že má člověk čest se setkat s odborníkem...

Oklep (11) napsal 23.09.2014 v 20:57

Steve-CZ: človek by povedal že v tvojom veku by už dotyčný mohol vedieť že svet sa netočí iba okolo neho

Steve-CZ (259) napsal 23.09.2014 v 20:12-11+3

Uskákané, neposlušné a poruchové Ducati s nesmyslnými rozvody mě neberou, děsí mě ale hlavně jejich design
Lešení kolem baráku ve mě vzbuzuje mnohem více emocí. Pokud už jsem byl ochoten skousnout ten chrastící motohoror, tak v rámu krásného retra GT 1000, které mi ale přestali vyrábět dřív, než jsem ho zaregistroval. Snad se objeví plánovaný Scrambler, ten si umím představit ve své sbírce. Zbytek jejich produkce mě nezajímá, takže i pravdivost zdejšího článku je mi ukradená.

Marex (2571) napsal 23.09.2014 v 15:45

Blbina to asi bude. Je to moc okatý. Každopádně je to celkem čurina, když sleduju vývoj objemů strojů Ducati. Jestli se nepletu, tak menší Panigale, má větší objem, než původní superbike od Ducati.

Chuďas899 (314) napsal 23.09.2014 v 14:31

Z Olbrachtovky... přímo psali do Itálie a tam jim bylo řečeno, že je to vtípek jednoho US Dealera

intuic (10) napsal 23.09.2014 v 14:17+1

Trošku mi tato zpráva připomíná Jeremyho Clarksona z Top Gearu, když testoval Pagani Zondu-auto za 4 miliardy liber, protože k autu je třeba si koupit i závodní okruh.Obávám se,že tato Ducati bude stát stejně...

Petta (377) napsal 23.09.2014 v 13:20

To víš odkud, chuďas?

Chuďas899 (314) napsal 23.09.2014 v 12:49

Je to kachna

indi750 (191) napsal 23.09.2014 v 11:55

A to jeste amici z Portlandu spachali Panigale jako offroad

//www.moto.it/news/1199-terracorsa-provocazione-di-motocorsa.html

Petta (377) napsal 23.09.2014 v 11:41

No, zase bych si nebyl tak jistý, že nebude. Třeba si vyjednají zase zvýšení objemu. A nebo to nebude Rko, který je pro SBK, ale pro normální zákazníky..

SLEEPER (1002) napsal 23.09.2014 v 11:28-1

Jiste, ze Panigale nebude mit objem 1299cc, uz pro pravidla ve WSBK...
Jak piste Kostelnik, udicka, marketing...

ZZR1200> U sportovnich motorek se "spodek" neresi, tam je dulezitej stred a samo vrsek.

Kostelník (58) napsal 23.09.2014 v 11:07

To je zas nahazování udiček, tyhle "omyly"

JA-NE (769) napsal 23.09.2014 v 10:04

ZZR1200 Trefa do cierneho,uplne suhlasim..

ZZR1200 (127) napsal 23.09.2014 v 09:24+2

Na Panigale jsem jel, myslím, že by dobře udělali, kdyby těch 100ccm3 využili pro posílení spodku, než další zbytečný koně ve vršku navíc.. Bohužel to ale asi tak nebude, max.hodnota výkonu je strašně silný marketing, na který bohužel spousta lidí stále slyší..

jean192 (153) napsal 23.09.2014 v 09:23+2

Čakám, kto prvý príde so superšportom s objemom motora 2 litre




TOPlist