Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Opravdu jsi pobavil, hlavně s tím předraženým servisem. Tím jsi dokázal, že trošku víc "prášíš" a že žádné kamarády s Ducatkou nemáš.
Protože pokud by jsi nějaké měl, tak bys nemohl napsat takovou ptákovinu. Servis u Ducati je podstatně levnější, než třeba u BMW.
opic26
Tobě díky za jeden z mála rozumných příspěvků, akorát musím oponovat, velká V-éčka nemusí mít velkou spotřebu a i bez desmodromů mohou letět do otáček jak zběsilé, jezdím na zmiňovaném Voxanovi a ten umí fakt velké věci při nějakých 5-6l/100 km. Škoda, že se už nevyrábí, umí být i klidný a hodný. Pěkný den
Ahojky všichni oponenti !
Víte co, já si nějakou tu Ducati teda koupím, kéž by byl na jaře k mání ten plánovaný scrambler, tyto modely nejvíc miluju, mám doma Voxana a dva od Triumphu. Ještě ve svých 47 letech jsem zatím schopen na tom nalítat kolem 800 km za den a uvidíme co se bude dít. Zkoušíte tady ze mě dělat blbce, který snad sedlal nejvýše Stadion A že jste tak šikovní a "dozráli" jste na Ducnu, tak těm "nejvtipnějším" s radostí pak půjčím Chevy Corvair, a jestli se s ním nevyklopíte hned v první zatáčce, tak vám koupím oběd . Krásný den "Ducatisti", celkem jste mě pobavili, tak že bych se k vám přidal ??
Steve-CZ, otázka zněla:"příjde Panigale 1299?", ne jestli máte rádi Ducati a retro, s*re Vás zvuk suché spojky, nebo jste raději pro hliník než CrMo. Za mne je 1299 marketing a pokračování v označení typu použitelného pro silnici . Zatím jsem nikde neviděl info, že by se měl navyšovat objem motoru superbiku a vzhledem k relativnímu úspěchu mimo WSBK a plánu posunout soutěž níž, je to málo pravděpodobné. Taky bych byl rád jako ZZR1200, kdyby měla špičku krouťáku tam kde 996 a SP1, ale s tímhle brutal podčtvercem to nepůjde.
Pro Steva-CZ: Neznám nikoho kdo má blbou zkušenost s Ducati, jen pár "kolotočářů" co dělají z původně závodních motorek výstavky karbonu, které stojí ranec, když ji proženeš škarpou. Na M750 1996 jsem od nova najel 25000km než šel do světa a krom startovacího relé neměl jediný problém, a to jsem ho nejednou držel vleže, pár desítek km s plynem na plno v honbě za CBR 600F po rovině. 4 i 2-ventilů jsem pár jel a bohužel jsou uskákané, ale to u V2 takového objemu prostě je, ať hladíš elektronikou jak chceš. Mrkni do tabulek, co "žerou" velké dvouválce bez desma a zavzpomínej, jak na tom byla D16 pod Stonerem s výkonem bez omezení otáček, které desmo dovolí hnát setsakramensky vysoko. Desmo je drahé na výrobu a připočteš-li továrnu o 1000 hlavách, nemůže být ve finále cena motocyklu srovnatelná s japonskými giganty. Pokud Ti vadí rám, mažem rovnou 70-80% evropské produkce a jestli Ti nevoní design, tak zapomeňme Tamburiniho a Galluzi s Terblanchem ať vrátí diplomy. Netrefils to chlape. Že jste si s Ducati nepadli do oka to už víme. Díky za info.
Musim suhlasit ze niektory komplex maju.. ale co som si vsimol ja vo svojom okolí,tak zvacsa maju komplex z Ducati majitelia japonskych strojov.najmä taky co nikdy ducati nejazdili..pomali si na to zvykam.. ked som mal JAMAHU, KAVU APRILKU nikto nerypal.. hovori sa ze na Ducati musis dozriet
makyno695, JA-NE
No právě, pokud je moje moto srdcovka, tak mě nevyvede z klidu, když se někomu jinému nelíbí. A tady vždycky zejméma u této značky rychle narazím. Mají snad majitelé těch motorek nějaký komplex, že se jim na ně nesmí sáhnout a okamžitě napadají a urážejí eventuálního kritika ?? Je to fakt divné
Steve-CZ to pretoze Ducati je viac o srdiečku ako napr. Triumph, Honda, Jawa... tomu nasvedcuje aj to ze sa nekona JAWA WORDL WEEK,TRIUMPH WORLD WEEK a tak podobne.. proste silna fanusikovska zakladna..
Objem ničím nenahradíš . Já jsem pro. Podívejte jaká je dnes downsizingová doba . Snížování objemů a počtu válců. K čemu je to dobré ?
Ale nedává mě to smysl co se pravidel WSBK týče ...
Je zajímavé, že když tady někdo kritizuje např. značku Triumph, tak je to všem jeho majitelům jedno a nereagují. Ale pustit se do Ducati, tak je hned zle To o něčem vypovídá.
Hezký den všem
Všem mínusářům a ironikům:
Prosím, vyvraťte mi nějakým rozumným argumentem, co jsem tady uvedl. Znám ze svého okruhu pár něšťastníků, kteří se zadlužili kvůli tomu, aby si mohli dopřát stroj této značky a hodně toho litovali. Neměli pak ani na předražený servis. Z Ducati se uměle dělá kult, zejména i díky podobným lidem, kteří svůj omyl budou pak otáčet před ostatními opačným směrem. Měl jsem v životě to štěstí, že si mohu vyzkoušet jakýkoliv motocykl a za těch 30 let, co na nich jezdím, si mohu udělat vcelku dobrý obrázek.
A ať se nikdo nezlobí, desmodromy jsou nesmyslem, zbytek světa to ví už asi 40 let
Ale dobrá, moc si přeji, ať se objeví ten slíbený scrambler, koupím si ho a budu jen a jen rád, když mi třeba pomůže změnit názor k lepšímu
Nic mi neudělá větší radost, než podařená motorka.
ducna měla vždycky zvláštní značování, ale dřív se spíš podceňovala. 888 závodní byla už 916 jestli se nepletu, 996r zase 998 a tak dále...ale proč ne?
Steve-CZ: ještě že jsou na světě lidé s tak vytříbeným vkusem a vytříbenými názory, jako ty.
Ještě když se k tomu přidají kvalitní technické znalosti (viz ty rozvody), tak je hned jasné že má člověk čest se setkat s odborníkem...
Uskákané, neposlušné a poruchové Ducati s nesmyslnými rozvody mě neberou, děsí mě ale hlavně jejich design
Lešení kolem baráku ve mě vzbuzuje mnohem více emocí. Pokud už jsem byl ochoten skousnout ten chrastící motohoror, tak v rámu krásného retra GT 1000, které mi ale přestali vyrábět dřív, než jsem ho zaregistroval. Snad se objeví plánovaný Scrambler, ten si umím představit ve své sbírce. Zbytek jejich produkce mě nezajímá, takže i pravdivost zdejšího článku je mi ukradená.
Blbina to asi bude. Je to moc okatý. Každopádně je to celkem čurina, když sleduju vývoj objemů strojů Ducati. Jestli se nepletu, tak menší Panigale, má větší objem, než původní superbike od Ducati.
Trošku mi tato zpráva připomíná Jeremyho Clarksona z Top Gearu, když testoval Pagani Zondu-auto za 4 miliardy liber, protože k autu je třeba si koupit i závodní okruh.Obávám se,že tato Ducati bude stát stejně...
No, zase bych si nebyl tak jistý, že nebude. Třeba si vyjednají zase zvýšení objemu. A nebo to nebude Rko, který je pro SBK, ale pro normální zákazníky..
Na Panigale jsem jel, myslím, že by dobře udělali, kdyby těch 100ccm3 využili pro posílení spodku, než další zbytečný koně ve vršku navíc.. Bohužel to ale asi tak nebude, max.hodnota výkonu je strašně silný marketing, na který bohužel spousta lidí stále slyší..
Steve-CZ ...
Opravdu jsi pobavil, hlavně s tím předraženým servisem. Tím jsi dokázal, že trošku víc "prášíš" a že žádné kamarády s Ducatkou nemáš.
Protože pokud by jsi nějaké měl, tak bys nemohl napsat takovou ptákovinu. Servis u Ducati je podstatně levnější, než třeba u BMW.
opic26
Tobě díky za jeden z mála rozumných příspěvků, akorát musím oponovat, velká V-éčka nemusí mít velkou spotřebu a i bez desmodromů mohou letět do otáček jak zběsilé, jezdím na zmiňovaném Voxanovi a ten umí fakt velké věci při nějakých 5-6l/100 km. Škoda, že se už nevyrábí, umí být i klidný a hodný. Pěkný den
Ahojky všichni oponenti !
Víte co, já si nějakou tu Ducati teda koupím, kéž by byl na jaře k mání ten plánovaný scrambler, tyto modely nejvíc miluju, mám doma Voxana a dva od Triumphu. Ještě ve svých 47 letech jsem zatím schopen na tom nalítat kolem 800 km za den a uvidíme co se bude dít. Zkoušíte tady ze mě dělat blbce, který snad sedlal nejvýše Stadion A že jste tak šikovní a "dozráli" jste na Ducnu, tak těm "nejvtipnějším" s radostí pak půjčím Chevy Corvair, a jestli se s ním nevyklopíte hned v první zatáčce, tak vám koupím oběd . Krásný den "Ducatisti", celkem jste mě pobavili, tak že bych se k vám přidal ??
Steve-CZ, otázka zněla:"příjde Panigale 1299?", ne jestli máte rádi Ducati a retro, s*re Vás zvuk suché spojky, nebo jste raději pro hliník než CrMo. Za mne je 1299 marketing a pokračování v označení typu použitelného pro silnici . Zatím jsem nikde neviděl info, že by se měl navyšovat objem motoru superbiku a vzhledem k relativnímu úspěchu mimo WSBK a plánu posunout soutěž níž, je to málo pravděpodobné. Taky bych byl rád jako ZZR1200, kdyby měla špičku krouťáku tam kde 996 a SP1, ale s tímhle brutal podčtvercem to nepůjde.
Pro Steva-CZ: Neznám nikoho kdo má blbou zkušenost s Ducati, jen pár "kolotočářů" co dělají z původně závodních motorek výstavky karbonu, které stojí ranec, když ji proženeš škarpou. Na M750 1996 jsem od nova najel 25000km než šel do světa a krom startovacího relé neměl jediný problém, a to jsem ho nejednou držel vleže, pár desítek km s plynem na plno v honbě za CBR 600F po rovině. 4 i 2-ventilů jsem pár jel a bohužel jsou uskákané, ale to u V2 takového objemu prostě je, ať hladíš elektronikou jak chceš. Mrkni do tabulek, co "žerou" velké dvouválce bez desma a zavzpomínej, jak na tom byla D16 pod Stonerem s výkonem bez omezení otáček, které desmo dovolí hnát setsakramensky vysoko. Desmo je drahé na výrobu a připočteš-li továrnu o 1000 hlavách, nemůže být ve finále cena motocyklu srovnatelná s japonskými giganty. Pokud Ti vadí rám, mažem rovnou 70-80% evropské produkce a jestli Ti nevoní design, tak zapomeňme Tamburiniho a Galluzi s Terblanchem ať vrátí diplomy. Netrefils to chlape. Že jste si s Ducati nepadli do oka to už víme. Díky za info.
Steve-CZ: nemas nahodou z tej Ducati komplex ty?Pod clankom o Panigale kydat na trubkovy ram ktory panigale nema..
Musim suhlasit ze niektory komplex maju.. ale co som si vsimol ja vo svojom okolí,tak zvacsa maju komplex z Ducati majitelia japonskych strojov.najmä taky co nikdy ducati nejazdili..pomali si na to zvykam.. ked som mal JAMAHU, KAVU APRILKU nikto nerypal.. hovori sa ze na Ducati musis dozriet
makyno695, JA-NE
No právě, pokud je moje moto srdcovka, tak mě nevyvede z klidu, když se někomu jinému nelíbí. A tady vždycky zejméma u této značky rychle narazím. Mají snad majitelé těch motorek nějaký komplex, že se jim na ně nesmí sáhnout a okamžitě napadají a urážejí eventuálního kritika ?? Je to fakt divné
Steve-CZ: si trosku mimo
Steve-CZ to pretoze Ducati je viac o srdiečku ako napr. Triumph, Honda, Jawa... tomu nasvedcuje aj to ze sa nekona JAWA WORDL WEEK,TRIUMPH WORLD WEEK a tak podobne.. proste silna fanusikovska zakladna..
Objem ničím nenahradíš . Já jsem pro. Podívejte jaká je dnes downsizingová doba . Snížování objemů a počtu válců. K čemu je to dobré ?
Ale nedává mě to smysl co se pravidel WSBK týče ...
1300 na supersport. To zase něco vymysleli ... . za chvíli tam budou výrobci cpát V8
Je zajímavé, že když tady někdo kritizuje např. značku Triumph, tak je to všem jeho majitelům jedno a nereagují. Ale pustit se do Ducati, tak je hned zle To o něčem vypovídá.
Hezký den všem
Steve-CZ: Tedy konečně nějaký odborník, opravdu jsem se pobavil... Tobě nemá smysl nic vyvracet
Všem mínusářům a ironikům:
Prosím, vyvraťte mi nějakým rozumným argumentem, co jsem tady uvedl. Znám ze svého okruhu pár něšťastníků, kteří se zadlužili kvůli tomu, aby si mohli dopřát stroj této značky a hodně toho litovali. Neměli pak ani na předražený servis. Z Ducati se uměle dělá kult, zejména i díky podobným lidem, kteří svůj omyl budou pak otáčet před ostatními opačným směrem. Měl jsem v životě to štěstí, že si mohu vyzkoušet jakýkoliv motocykl a za těch 30 let, co na nich jezdím, si mohu udělat vcelku dobrý obrázek.
A ať se nikdo nezlobí, desmodromy jsou nesmyslem, zbytek světa to ví už asi 40 let
Ale dobrá, moc si přeji, ať se objeví ten slíbený scrambler, koupím si ho a budu jen a jen rád, když mi třeba pomůže změnit názor k lepšímu
Nic mi neudělá větší radost, než podařená motorka.
ducna měla vždycky zvláštní značování, ale dřív se spíš podceňovala. 888 závodní byla už 916 jestli se nepletu, 996r zase 998 a tak dále...ale proč ne?
Steve-CZ: ještě že jsou na světě lidé s tak vytříbeným vkusem a vytříbenými názory, jako ty.
Ještě když se k tomu přidají kvalitní technické znalosti (viz ty rozvody), tak je hned jasné že má člověk čest se setkat s odborníkem...
Steve-CZ: človek by povedal že v tvojom veku by už dotyčný mohol vedieť že svet sa netočí iba okolo neho
Uskákané, neposlušné a poruchové Ducati s nesmyslnými rozvody mě neberou, děsí mě ale hlavně jejich design
Lešení kolem baráku ve mě vzbuzuje mnohem více emocí. Pokud už jsem byl ochoten skousnout ten chrastící motohoror, tak v rámu krásného retra GT 1000, které mi ale přestali vyrábět dřív, než jsem ho zaregistroval. Snad se objeví plánovaný Scrambler, ten si umím představit ve své sbírce. Zbytek jejich produkce mě nezajímá, takže i pravdivost zdejšího článku je mi ukradená.
Blbina to asi bude. Je to moc okatý. Každopádně je to celkem čurina, když sleduju vývoj objemů strojů Ducati. Jestli se nepletu, tak menší Panigale, má větší objem, než původní superbike od Ducati.
Z Olbrachtovky... přímo psali do Itálie a tam jim bylo řečeno, že je to vtípek jednoho US Dealera
Trošku mi tato zpráva připomíná Jeremyho Clarksona z Top Gearu, když testoval Pagani Zondu-auto za 4 miliardy liber, protože k autu je třeba si koupit i závodní okruh.Obávám se,že tato Ducati bude stát stejně...
To víš odkud, chuďas?
Je to kachna
A to jeste amici z Portlandu spachali Panigale jako offroad
//www.moto.it/news/1199-terracorsa-provocazione-di-motocorsa.html
No, zase bych si nebyl tak jistý, že nebude. Třeba si vyjednají zase zvýšení objemu. A nebo to nebude Rko, který je pro SBK, ale pro normální zákazníky..
Jiste, ze Panigale nebude mit objem 1299cc, uz pro pravidla ve WSBK...
Jak piste Kostelnik, udicka, marketing...
ZZR1200> U sportovnich motorek se "spodek" neresi, tam je dulezitej stred a samo vrsek.
To je zas nahazování udiček, tyhle "omyly"
ZZR1200 Trefa do cierneho,uplne suhlasim..
Na Panigale jsem jel, myslím, že by dobře udělali, kdyby těch 100ccm3 využili pro posílení spodku, než další zbytečný koně ve vršku navíc.. Bohužel to ale asi tak nebude, max.hodnota výkonu je strašně silný marketing, na který bohužel spousta lidí stále slyší..
Čakám, kto prvý príde so superšportom s objemom motora 2 litre