Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
IronDave: Monster byl kult .. bohužel jen po sem, a to právě díky prvkům, které na něm mnozí už nenacházejí. Výkon ani lokty zabořené v asfaltu(tohle nikdy nebyla nej motorka do zatáček)po něm nikdo nechtěl, ale o design šlo především! Netvrdím že mám v šuplíku lepší scatch, ale M1200 má(když to přeženu)blíže k Diavelu, který je za mne jednou z nej Ducati kreací posledních let. Je možná Hi-tech vše zavěsit na motor, ale naked definuje také rám.M1200 vypadá, že se u př.osy zadní vidlice zlomí v půli. Voda přinesla 35k, +13kg a spoustu těch konstrukčních prvků krytých plasty. Taktika Ducati je jasná - 2 ventily napříště už ne, a to mne štve(emise?).Monster to měl táhnout dál s retro biky a café, ke kterým se výrobci vracejí a nacházejí odbyt. Že se na něj top naháči dívají z vrchu nikoho nes... .Slušná 4v obluda je třeba M900 s motorem co měl Andy Meklau, tak na ni mrkni.
Pánové, kteří tu haní výkon, chlazení vodou, malej trubkovej rám, design a podobné věci, uvědomte si, že ne každá motorka je dělaná pro vás a přesně podle vašich představ. Jestli se vám nelíbí, kupte si něco jinýho. Ta taktika Ducati je přece jasná, Monster je přece motorka do zatáček a tam není potřeba mít 200 koní. Ty jsou dobré tak na rovince a tohle je přece naháč. Chtěl bych vidět někoho, kdo bude na naháčovi lítat přes 200km/h. Chlazení vodou udělali proto, že chtěli zaujmout další skupinu lidí, kterým se třeba vzduch nelíbil. Nikdo neříká, že si musíte koupit právě vodníka, je tu přece 1100 evo. Další věc, kterou nechápu je, že někomu vadí, že jsou tam vidět konstrukční prvky - vždyť to je přece podstata naháčů. Když se vám nelíbí naháče, kupte si kapotáž a neotravujte.
t freedom: 100% souhlas , nedávno jsem se poprvé vozil na devítistovkovým monsteru(stará vrána) a byl jsem nadšenej! A to jsem již jezdil na mnohem silnějších bajkách, jen o koňáži to opravdu není...
...co se všichni opíráte o ten výkon...u týhle mašiny je nanic...do háje ten motor má 120Nm/127Nm při 7250rpm...a tady všichni brečej že je to slabý... všichni jste přesně ten důvod, proč každá další motorka musí bejt silnější. Že díky tomu Panigale ztratila spodek a použitelný pásmo otáček max. výkonu u japonců je 750-1000rpm ...jinak máš pod 8.000rpm motor se 130 valachama...tak daleko už nikdo v myšlení nezajde
No hoši, tak novej Monster mě lehce zklamal. Kdo by čekal nišší výkon než u modelu Streetfighter který tu jezdí již pár sezon a má menší objem ... Takto to na KTM stačit nebude bolonští !!!
K tý superlehký štice nemam výhrad - je to prostě bomba na druhou. Ale jak to bude s tou váhou ve WSBK a STC 1000 ? Nebudou muset náhodou výrazně dovažovat. Jaký pak to ale dává smysl ?
ten výkon zas nebude tak hluboko uškrcenej - vylezou vefucky od Akrapa, MiVVa, Zardu...někde se splaší mapa a 150na klice tam bude jako nic Na mě je design moderna, ale zákazníky si to určitě najde... Jen na "S"kách se nešetřilo tolik karbonem
Lidi co to srovnávaj s Dukem jsou úplně vedle - to je jako je to jako "kdybych si mohl vybrat z těch dvou bloncek, vezmu si támhle tu zrzku" to jsou zase soudy.
je paradni Sem rad ze je preslo to prepuleny predni svetlo, to bylo fakt divny a vosklivy.
Me se libi. Vypada moderne a pritom si furt zachovava linii klasickyho nakedbajku. Na muj vkus je ale videt malo trubek ramu, skoda.
e: jo a ta podsedlovka by mohla bejt vykopnuta malinko vejs - sportovnejs..
ja si nemuzu pomoct.. cim vice hadicek, hejblatek, strevicek to ma na okukovani tak me to vice a vice bavi. Dle me tak ma vypadat naked. Vsechno ven a ukazat. V pohybu je to pak jeste vetsi parada. To koleno vyfuku ala Diavel, proc ne? dodava to stroji na mohutnosti a jeho zakriveni je veru skvely. Proste pohled na vnitrnosti :) buhehe... za me je to krasicka :)))
DucS- Já nevím co mají za obchodní strategii. Prvně zmizel z nabídky základní model SF, pak udělali SF 848 a teď přestali vyrábět SF v eSku.
Podle mě udělají SF, který předčí KTM SuperDuke 1290. Jinak to nevidím.
A co je jako špatnýho na tom, že je vidět motor a hadice? Chtěli byste radši místo krásně vyvedený techniky nějakou hliníkovou krychličku, kde nebude nic vidět? A nebo ještě lépe plasty transformeřích tvarů alá japonci, aby bylo všechno skovaný? Mě se to líbí.
Duc S- Před měsícem jsem se díval a Ducati Streetfightera v eSku ještě prodávali a už ji v nabídce nemají. To jsem nevěděl. Určitě kují pikle na příští rok. Streetfighter se Superquadrem
tak monster určitě nee to vypadá spíš než diavel než klasický naháč...
zato picolo panigale nevypadá zle, když se odstraní ta plácačka nad zadním kolem bude to vypadat hodně racingově s tou oboustrannou kyvkou
edit: jsem nevěděl, že p. * .c. o. l .o je sprosté :DD místo * - i
Mě se nový Monster moc líbí.Na živo bude ještě hezčí. Jsou tam nějaké věci které bych změnil, ale jako celek je to povedený.
opic26- to že je všechno vidět, to byl záměr designérů už při prvním Monsteru- surová mašina kde je vidět veškerá technika. Takže odkaz designéři zachovali.
KTM 1290 s Monstrem bych nesrovnával, srovnávejte se Streetfighterem, který už je tu nějaký ten pátek.
Za mě .
Monster Evo 1100 je proti tomuhle krasavec. Rám to má kde? Výfuk jak ze "skůtru" Diavel s krytem jak na Simsonu Enduro. Težké zklamání a to jsem se na tohle dost těšil. Navíc výkon?! Zlatý Streetfighter S ...který už není Gratuluju Audi
IronDave: Monster byl kult .. bohužel jen po sem, a to právě díky prvkům, které na něm mnozí už nenacházejí. Výkon ani lokty zabořené v asfaltu(tohle nikdy nebyla nej motorka do zatáček)po něm nikdo nechtěl, ale o design šlo především! Netvrdím že mám v šuplíku lepší scatch, ale M1200 má(když to přeženu)blíže k Diavelu, který je za mne jednou z nej Ducati kreací posledních let. Je možná Hi-tech vše zavěsit na motor, ale naked definuje také rám.M1200 vypadá, že se u př.osy zadní vidlice zlomí v půli. Voda přinesla 35k, +13kg a spoustu těch konstrukčních prvků krytých plasty. Taktika Ducati je jasná - 2 ventily napříště už ne, a to mne štve(emise?).Monster to měl táhnout dál s retro biky a café, ke kterým se výrobci vracejí a nacházejí odbyt. Že se na něj top naháči dívají z vrchu nikoho nes... .Slušná 4v obluda je třeba M900 s motorem co měl Andy Meklau, tak na ni mrkni.
Srovnávat Mostera 1200 a KTM 1290 SuperDuke R je nesmysl...
Cena Monstra v Německu (u nás ještě nezveřejnili) 13490 Éček.
To je žrááádlo!
Pánové, kteří tu haní výkon, chlazení vodou, malej trubkovej rám, design a podobné věci, uvědomte si, že ne každá motorka je dělaná pro vás a přesně podle vašich představ. Jestli se vám nelíbí, kupte si něco jinýho. Ta taktika Ducati je přece jasná, Monster je přece motorka do zatáček a tam není potřeba mít 200 koní. Ty jsou dobré tak na rovince a tohle je přece naháč. Chtěl bych vidět někoho, kdo bude na naháčovi lítat přes 200km/h. Chlazení vodou udělali proto, že chtěli zaujmout další skupinu lidí, kterým se třeba vzduch nelíbil. Nikdo neříká, že si musíte koupit právě vodníka, je tu přece 1100 evo. Další věc, kterou nechápu je, že někomu vadí, že jsou tam vidět konstrukční prvky - vždyť to je přece podstata naháčů. Když se vám nelíbí naháče, kupte si kapotáž a neotravujte.
S výfukmi sa nechali inšpirovať odo mňa
t freedom: 100% souhlas , nedávno jsem se poprvé vozil na devítistovkovým monsteru(stará vrána) a byl jsem nadšenej! A to jsem již jezdil na mnohem silnějších bajkách, jen o koňáži to opravdu není...
A ono to není vzducháč?? a jak už jsem psal, ten krásnej trubkáč co býval je dávno pryč ... Ale asi si zvyknu, jinak nádhera
Ačkoliv mám rád vzducháče ,tak nový M1200 se mi móóc líbí
tak mozno uz Duc prestava s vecami ktore ju spravili tym cim je.. ale paci sa aj tak. a velmi.
Zajímavej Monstřík Ale co si budeme povídat, vzducháč je vzducháč Zlatý 1100 Evo
...co se všichni opíráte o ten výkon...u týhle mašiny je nanic...do háje ten motor má 120Nm/127Nm při 7250rpm...a tady všichni brečej že je to slabý... všichni jste přesně ten důvod, proč každá další motorka musí bejt silnější. Že díky tomu Panigale ztratila spodek a použitelný pásmo otáček max. výkonu u japonců je 750-1000rpm ...jinak máš pod 8.000rpm motor se 130 valachama...tak daleko už nikdo v myšlení nezajde
No hoši, tak novej Monster mě lehce zklamal. Kdo by čekal nišší výkon než u modelu Streetfighter který tu jezdí již pár sezon a má menší objem ... Takto to na KTM stačit nebude bolonští !!!
K tý superlehký štice nemam výhrad - je to prostě bomba na druhou. Ale jak to bude s tou váhou ve WSBK a STC 1000 ? Nebudou muset náhodou výrazně dovažovat. Jaký pak to ale dává smysl ?
Pěknej Monstřík, jen ten rám už tam nechávaj jen tak ze setrvačnosti. Škoda, klasičtí Monstři byly nejlepší
ten výkon zas nebude tak hluboko uškrcenej - vylezou vefucky od Akrapa, MiVVa, Zardu...někde se splaší mapa a 150na klice tam bude jako nic Na mě je design moderna, ale zákazníky si to určitě najde... Jen na "S"kách se nešetřilo tolik karbonem
Lidi co to srovnávaj s Dukem jsou úplně vedle - to je jako je to jako "kdybych si mohl vybrat z těch dvou bloncek, vezmu si támhle tu zrzku" to jsou zase soudy.
je paradni Sem rad ze je preslo to prepuleny predni svetlo, to bylo fakt divny a vosklivy.
Me se libi. Vypada moderne a pritom si furt zachovava linii klasickyho nakedbajku. Na muj vkus je ale videt malo trubek ramu, skoda.
e: jo a ta podsedlovka by mohla bejt vykopnuta malinko vejs - sportovnejs..
kdybych měl ty prachy,který budou podobný šel bych do Duka1290
ja si nemuzu pomoct.. cim vice hadicek, hejblatek, strevicek to ma na okukovani tak me to vice a vice bavi. Dle me tak ma vypadat naked. Vsechno ven a ukazat. V pohybu je to pak jeste vetsi parada. To koleno vyfuku ala Diavel, proc ne? dodava to stroji na mohutnosti a jeho zakriveni je veru skvely. Proste pohled na vnitrnosti :) buhehe... za me je to krasicka :)))
DucS- Já nevím co mají za obchodní strategii. Prvně zmizel z nabídky základní model SF, pak udělali SF 848 a teď přestali vyrábět SF v eSku.
Podle mě udělají SF, který předčí KTM SuperDuke 1290. Jinak to nevidím.
A co je jako špatnýho na tom, že je vidět motor a hadice? Chtěli byste radši místo krásně vyvedený techniky nějakou hliníkovou krychličku, kde nebude nic vidět? A nebo ještě lépe plasty transformeřích tvarů alá japonci, aby bylo všechno skovaný? Mě se to líbí.
Blackforce - klidně veklého SF mohli nechat...jenže by asi kazil prodej nového Monstera...kdoví,jestli SF 150PS+ vůbec ještě někdy bude.
ten monster je děsnej opravdu mě zajímá jak se bude prodávat
Na živo bude vypadat o 100% líp! Nebál bych se toho. ˇkoda že dvanáctku tak moc uškrtili, ale díky bohu opět za variantu "S"
Duc S- Před měsícem jsem se díval a Ducati Streetfightera v eSku ještě prodávali a už ji v nabídce nemají. To jsem nevěděl. Určitě kují pikle na příští rok. Streetfighter se Superquadrem
tak monster určitě nee to vypadá spíš než diavel než klasický naháč...
zato picolo panigale nevypadá zle, když se odstraní ta plácačka nad zadním kolem bude to vypadat hodně racingově s tou oboustrannou kyvkou
edit: jsem nevěděl, že p. * .c. o. l .o je sprosté :DD místo * - i
Mě se nový Monster moc líbí.Na živo bude ještě hezčí. Jsou tam nějaké věci které bych změnil, ale jako celek je to povedený.
opic26- to že je všechno vidět, to byl záměr designérů už při prvním Monsteru- surová mašina kde je vidět veškerá technika. Takže odkaz designéři zachovali.
KTM 1290 s Monstrem bych nesrovnával, srovnávejte se Streetfighterem, který už je tu nějaký ten pátek.
Za mě .
Nejošklivější z Monsterů
Monster Evo 1100 je proti tomuhle krasavec. Rám to má kde? Výfuk jak ze "skůtru" Diavel s krytem jak na Simsonu Enduro. Težké zklamání a to jsem se na tohle dost těšil. Navíc výkon?! Zlatý Streetfighter S ...který už není Gratuluju Audi
1199 vyzerá bez (čínskych) plastov a s horčíom skvelo. Akrapovič Evolution je napr. na Ostrovoch za príplatkových 3342 libier.
je rozhodnuto...ktm 1290