Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Takže jediné, čo dostala z Rally, je tá klapka vo fukaroch na nohy, aby si ich človek mohol zavrieť, keď mu je zima? Ani vypínanie zadných valcov? Trochu škoda.
Germáni červená farba je hneď za branou továrne....nepušťajte to von v zakladnom nátere. Germáni na google map si preverte že ste v Itálii lebo Vás nejaka noha nakope do kolena.
Za mě tahle barva super... Měl jsem 1200 a byl jsem velmi spokojený. Mě se ale víc líbí právě ta minulá generace . No asi to chce se nejdřív povozit až pak hodnotit ... za pár dní tu máme nové GS takže pak teprve bude v rybníku živo
Pokud bych chtěl nadlitrové italské cestovní enduro, počkám si nové M-G Stelvio. Motor je pecka, nemusím se párat s řetězem a hlavně si esteticky nechci vozit na motorce zobák.
Motorky mají opravdu krásný design, ale po technické stránce a hlavně po stránce servisu to je peklo. Chtěl jsem koupit MTS1200 a jsem fakt rád, že jsem do toho nešel. Předražený servis (40tis.kč po 20-30tis.km), dlouhá dostupnost dílů, neoficiální servis v podstatě neexistuje. V4 má konečně rozvodové řetězy, ale má zase problémy jinde. Vůle předních destiček způsobují rázy, zadní uložení tlumiče dělá rachot. Zapřísáhlý Ducatista určitě se mnou nebude souhlasit, ale toť můj názor. Já jsem nakonec koupil BMW S1000XR a jsem max spokojen.
Takže jediné, čo dostala z Rally, je tá klapka vo fukaroch na nohy, aby si ich človek mohol zavrieť, keď mu je zima? Ani vypínanie zadných valcov? Trochu škoda.
Germáni červená farba je hneď za branou továrne....nepušťajte to von v zakladnom nátere. Germáni na google map si preverte že ste v Itálii lebo Vás nejaka noha nakope do kolena.
Za mě tahle barva super... Měl jsem 1200 a byl jsem velmi spokojený. Mě se ale víc líbí právě ta minulá generace . No asi to chce se nejdřív povozit až pak hodnotit ... za pár dní tu máme nové GS takže pak teprve bude v rybníku živo
Pokud bych chtěl nadlitrové italské cestovní enduro, počkám si nové M-G Stelvio. Motor je pecka, nemusím se párat s řetězem a hlavně si esteticky nechci vozit na motorce zobák.
nemit adviky zobak, tak jsou opuchle jako koleno po vyronu
Motorky mají opravdu krásný design, ale po technické stránce a hlavně po stránce servisu to je peklo. Chtěl jsem koupit MTS1200 a jsem fakt rád, že jsem do toho nešel. Předražený servis (40tis.kč po 20-30tis.km), dlouhá dostupnost dílů, neoficiální servis v podstatě neexistuje. V4 má konečně rozvodové řetězy, ale má zase problémy jinde. Vůle předních destiček způsobují rázy, zadní uložení tlumiče dělá rachot. Zapřísáhlý Ducatista určitě se mnou nebude souhlasit, ale toť můj názor. Já jsem nakonec koupil BMW S1000XR a jsem max spokojen.
6 reakcí
Potřebuješ inovovat motorku a nemá to moc stát? Natři ji na černo!
jen ta cena
3 reakce
Ta odvaha s cervenym podsedlakem! Ts, Ts. Kazdy preci vi, ze jedina soudobaa barva motorek je cerna, maximalne tmave seda.
hmm... tohle je jediná italská motorka, kterou bych fakt chtěl..
1 reakce
... a když jí už potřetí za sebou nekoupil benzín u Shellu, tak se naštvala a sezobla ho ...
2 reakce