Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ještě by mě zajímalo jak to u Duc vyřešili přísunem oleje při delší jízdě po zadním/předním, pac to na suchou skříň nevypadá...(klika je na kluzných ložiskách??? )
Je to jedním slovem nádherný a je super, že to vzniklo
Ale... Na cenu nekoukám, protože na to v prasátku nemám, trochu mě štve, že nezvedli zvih na úkor vrtání, 77 koní je super, když si vezmu, co by stály úpravy mýho oblíbenýho rotaxu 650 na 80PS, tak to vlastně není drahý, nicméně 63Nm v 8000, do prdele to se mi už z papíru nelíbí, snad se pletu.
Zajímá mě cena. Vic bych vzal drátěný kola. Dost nizsi Kroutak nez ktm smc 690 a vysoko ot motor taky špatně...A výměna oleje po 15 tis km..? U takhle otackovyho motoru? To bude spojené s goo motoru. IDEAL pro ducati kupce
Tak tohle mi včera vykouzlilo takový úsměv na tváři, že jsem z toho nespal.
Jasně je to Ducati, takže si to jako "chudý student" nebudu moct dovolit (snad někdy jo :D), ale trh
s moderními 1v byl fakt poslední dobou pod taktovkou KTM a pro zákazníka je konkurence velkých značek
jenom +.
Já sám bych zatím zůstal u koncernu KTM, hlavně kvůli tomu že mají i enduro verzi (koupíš SM a máš prakticky enduro a naopak) , ale pánové
vysokootáčkový motor, výkon , krouťáček a hlavně ta váhá, no prostě skvost.
Snad to Ducatce vyjde takhle by na tuhle vlnu mohli naskákat i jiní výrobci .
PS: To promo video je fakt poděl xD. Snad bude platit že čím horší promo tím lepší moto :D.
Vypadá to parádně a určitě to bude i fungovat. Je dobře, že se do toho pustili, protože vyjma KTM to nikdo nedělá. Už z tohoto důvodu si to určitě najde svoje kupce.
A pokud bude cena okolo 12-13 tis.Euro, tak je to víceméně stejně jako KTM SMCR.
Co jenom trochu nechápu, je to to promo video. Moto dobrý, ale proč jsou tam ty děti na párty??? Oni určitě nejsou cílová skupina tohoto biku. Myslím, že abys ocenil tuhle hračku, musíš už mít něco naježděno...
za mě je tohle přesně to na co jsem u ducati vsázel ... a už teď vím, že to nutně potřebuju. konečně konkurent pro KTM koncern..boží a vypadá to skvěle
Moc pěkná práce. . Přední blatník ve mně evokuje SXV550 a dvojče pod sedlem zase FMX650. HM950 SP je vyloženě krasavec, ale s tímhle bude zase asi na zatáčkách ještě více srandy. Jsem zvědavý jestli Ducati udrží oba motocykly ve svém prodejním portfoliu. Kdo by před 25 lety řekl, že rudí budou dělat SM?! SMC690 levná není a v Německu je stále bestsellerem mezi prvními 20-ti. Nevím jestli jí to Ducati natře.
Ten motor nebyl malá investice, tak do nás brzy nasypte ostatní platformy. Civilní enduro je jasné, co dál? Nejrychlejší mono na silnici býval Duke 690R. Dnes jsou trendy řadové twiny, ale KTM jen tak pro nic za nic necpe jejich objem neurvale nahoru. Jak je to tedy s tou spolehlivostí 1 VS 2 válce v řadě?
By asi v Mattinghofenu čuměli kdyby Boloňští přišli s lehkým nahým sportovním jednouchem někde mezi Vitpilenem a Dukem 690. Tipnul bych si i název - Monster 659.
mj.neví někdo proč se tenhle motard jmenuje HM698 kdy je obsah 659? (není to ani 7-dmi kilo, ani s 8mi ventily)
ta váha je pořad dost. WR450f ma v enduro verzi 118kg. a širši rafky,gumy, větší kotouč to bude pořad na 125kg a 60koni. neni to na cestovaní, ale ta ducati 1-valec už taky moc ne
Kurrrvadrááááát!
Příští rok mi bude padesát, tak že by, mámo, no ...
... já vím, že mám v boudě na blbnutí Hondu FX 650 Vigor. Ale krásny to je. Ještě to promysli, víš, kdybych se naučil tohle
nebo tohle
jistě by to mělo pozitivní vliv na náš sexuální život.
Tohle a sedmikilo od GasGas jsou skvělé přírůstky mezi motardy. Drátěná kola jsou fajn, ale na kravení po městě a hlavně rychlý asfalt, mají více nevýhod než výhod.
Moc hezký kousek techniky, který ovšem nebude pro každého. Krom pořizovací ceny se u takto nabušeného jednohrnku obávám vysokých servisních nákladů a nízké životnosti. Ale třeba překvapí...
Ako majitel 950 SP-cka som rozmyslal,ze prikupime brata,ale dost ma vtom zabrzdila cena ,ktoru za tento jednoválec Ducati chce..v DE od 13 390 eur základna verzia (ratam,ze v CZ/SK 12 990 eur) a to uz mi pride dost...
Ještě by mě zajímalo jak to u Duc vyřešili přísunem oleje při delší jízdě po zadním/předním, pac to na suchou skříň nevypadá...(klika je na kluzných ložiskách??? )
Hmmm….
je to DUCATI.....tam pracuju od 8.00 hod pondelok-piatok inžinieri tak nepochybujte.
Dost agresivní promo,to bych zakázal, vždyť to bude někoho svádět s tím takhle dovádět..
Já takhle nejezdím a jezdit nebudu !!!
(Takhle neumím a umět nebudu )
1 reakce
Je to jedním slovem nádherný a je super, že to vzniklo
Ale... Na cenu nekoukám, protože na to v prasátku nemám, trochu mě štve, že nezvedli zvih na úkor vrtání, 77 koní je super, když si vezmu, co by stály úpravy mýho oblíbenýho rotaxu 650 na 80PS, tak to vlastně není drahý, nicméně 63Nm v 8000, do prdele to se mi už z papíru nelíbí, snad se pletu.
Zajímá mě cena. Vic bych vzal drátěný kola. Dost nizsi Kroutak nez ktm smc 690 a vysoko ot motor taky špatně...A výměna oleje po 15 tis km..? U takhle otackovyho motoru? To bude spojené s goo motoru. IDEAL pro ducati kupce
4 reakce
Tak tohle mi včera vykouzlilo takový úsměv na tváři, že jsem z toho nespal.
Jasně je to Ducati, takže si to jako "chudý student" nebudu moct dovolit (snad někdy jo :D), ale trh
s moderními 1v byl fakt poslední dobou pod taktovkou KTM a pro zákazníka je konkurence velkých značek
jenom +.
Já sám bych zatím zůstal u koncernu KTM, hlavně kvůli tomu že mají i enduro verzi (koupíš SM a máš prakticky enduro a naopak) , ale pánové
vysokootáčkový motor, výkon , krouťáček a hlavně ta váhá, no prostě skvost.
Snad to Ducatce vyjde takhle by na tuhle vlnu mohli naskákat i jiní výrobci .
PS: To promo video je fakt poděl xD. Snad bude platit že čím horší promo tím lepší moto :D.
Vypadá to parádně a určitě to bude i fungovat. Je dobře, že se do toho pustili, protože vyjma KTM to nikdo nedělá. Už z tohoto důvodu si to určitě najde svoje kupce.
A pokud bude cena okolo 12-13 tis.Euro, tak je to víceméně stejně jako KTM SMCR.
Co jenom trochu nechápu, je to to promo video. Moto dobrý, ale proč jsou tam ty děti na párty??? Oni určitě nejsou cílová skupina tohoto biku. Myslím, že abys ocenil tuhle hračku, musíš už mít něco naježděno...
1 reakce
Jako je to hezký, o tom žádná, ale doufal jsem v něco trochu víc ulítlýho, speciálnějšího. Třeba lehoučká polokapota...
1 reakce
Italové umí
Ten uchop riditka v naklonu me pobavil.
2 reakce
za mě je tohle přesně to na co jsem u ducati vsázel ... a už teď vím, že to nutně potřebuju. konečně konkurent pro KTM koncern..boží a vypadá to skvěle
Nebude Nuda.
Ooooooooooo, nadhernej bike vedel sem, ze to nakonec bude motaaard Jsem fakt rad, ze jednoval jeste uplne nevymrel
2 reakce
Hezký to je, o tom žádná
Pro mě by byla kombinace 1V + desmo + vysokootáčkovej motor automaticky stopka, ale já nejsem cílovka. DUCATI přeju úspěch
Moc pěkná práce. . Přední blatník ve mně evokuje SXV550 a dvojče pod sedlem zase FMX650. HM950 SP je vyloženě krasavec, ale s tímhle bude zase asi na zatáčkách ještě více srandy. Jsem zvědavý jestli Ducati udrží oba motocykly ve svém prodejním portfoliu. Kdo by před 25 lety řekl, že rudí budou dělat SM?! SMC690 levná není a v Německu je stále bestsellerem mezi prvními 20-ti. Nevím jestli jí to Ducati natře.
Ten motor nebyl malá investice, tak do nás brzy nasypte ostatní platformy. Civilní enduro je jasné, co dál? Nejrychlejší mono na silnici býval Duke 690R. Dnes jsou trendy řadové twiny, ale KTM jen tak pro nic za nic necpe jejich objem neurvale nahoru. Jak je to tedy s tou spolehlivostí 1 VS 2 válce v řadě?
By asi v Mattinghofenu čuměli kdyby Boloňští přišli s lehkým nahým sportovním jednouchem někde mezi Vitpilenem a Dukem 690. Tipnul bych si i název - Monster 659.
mj.neví někdo proč se tenhle motard jmenuje HM698 kdy je obsah 659? (není to ani 7-dmi kilo, ani s 8mi ventily)
ta váha je pořad dost. WR450f ma v enduro verzi 118kg. a širši rafky,gumy, větší kotouč to bude pořad na 125kg a 60koni. neni to na cestovaní, ale ta ducati 1-valec už taky moc ne
2 reakce
Kurrrvadrááááát!
Příští rok mi bude padesát, tak že by, mámo, no ...
... já vím, že mám v boudě na blbnutí Hondu FX 650 Vigor. Ale krásny to je. Ještě to promysli, víš, kdybych se naučil tohle
nebo tohle
jistě by to mělo pozitivní vliv na náš sexuální život.
5 reakcí
No, jsem zvedavy na porodni bolesti. Vsechny nove motory Ducati nejake mely.
Kazdopadne je to moc pekny
Tohle a sedmikilo od GasGas jsou skvělé přírůstky mezi motardy. Drátěná kola jsou fajn, ale na kravení po městě a hlavně rychlý asfalt, mají více nevýhod než výhod.
1 reakce
Krásná práce !
Konkurencia ma vážny problém.
3 reakce
Pjěkňe sladěné barvy.Trochu mi připomíná Aprilii SVX.
2 reakce
Pecka
Moc hezký kousek techniky, který ovšem nebude pro každého. Krom pořizovací ceny se u takto nabušeného jednohrnku obávám vysokých servisních nákladů a nízké životnosti. Ale třeba překvapí...
JOOOOOO
Kurňa je to fakt krásný, tohle ti Taliáni umí.
Ako majitel 950 SP-cka som rozmyslal,ze prikupime brata,ale dost ma vtom zabrzdila cena ,ktoru za tento jednoválec Ducati chce..v DE od 13 390 eur základna verzia (ratam,ze v CZ/SK 12 990 eur) a to uz mi pride dost...
3 reakce
Hezká motorka bude mít i "hezkou" cenu a spotřeba 4,8 l, tak to jen při jízdě na kochačku.
2 reakce
A jsem zvědav o kolik to bude dražší než KTM
2 reakce