Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Panove tohle neni zadnej cestak aby to melo kilometr jako nejaka Katana Pokud tam bude opravdu motor z 848, tak by to mohla bejt hodne zabavna hracka Duc aspon pochopila, ze u motardu je nejdulezitejsi vaha a nepokousi se o ctvrt tunovy nesmysly jako Guzzi
no, jestli je to 848 s výkonem někde mezi 796 a 1100, tak je to podle mě o ničem. nechápu, proč ducati v době, kdy kde jaká automobilka nabízí "konfigurátor vozu" ještě nepřišla s tím, že si zákazník nakonfiguruje svůj model? např 796 v základu s nejnižším výkonem, 796 upravená (laděné svody, výfuk, sání,...) 1100 základ, ... místo toho 3 různé motory, 3 růsné palivové mapy, 3 růszné pozvozky... apokud to chce někdo vytunit, tak a´t si koupí co chce. trošku to nechápu, ale třeba někdo ze zdejších znalců mi odpoví. ve finále stejně všechny motorizace vypadají na venek stejně...
Pomaly už budeme kupovať motorky vystavené v regaloch na Hračky. To už ani nie je možné kam do prdele ide ta miniaturizácia.. Už je problem kúpiť poriadnu motorku.. Zúfalstvo...
Nová generace HM není potřeba, ta mašina vypadá furt skvěle. Spíš bych to viděl na toho vodníka.
A ještě poznámk k článku, Ducati používá stejnej rám pro několik modelů mnohem dýl než posledních pár let. Pokud se nepletu tak s tím začali monstery někdy v roce 94.
Osobně tohle také tipuji na novou generaci HM. Ale to předchozí špionážní foto dle mne zachycovalo jiný model motorky. Jednoduše, podle mě Ducati připravuje více nových modelů. Nový HM, malou MTS.
Panove tohle neni zadnej cestak aby to melo kilometr jako nejaka Katana Pokud tam bude opravdu motor z 848, tak by to mohla bejt hodne zabavna hracka Duc aspon pochopila, ze u motardu je nejdulezitejsi vaha a nepokousi se o ctvrt tunovy nesmysly jako Guzzi
Paťane 796 a 1100 jsou klasický "vzducháči" a 848 má třeba v Duc. 848 cca 140Ps,takže určitě hraje jinou ligu
no, jestli je to 848 s výkonem někde mezi 796 a 1100, tak je to podle mě o ničem. nechápu, proč ducati v době, kdy kde jaká automobilka nabízí "konfigurátor vozu" ještě nepřišla s tím, že si zákazník nakonfiguruje svůj model? např 796 v základu s nejnižším výkonem, 796 upravená (laděné svody, výfuk, sání,...) 1100 základ, ... místo toho 3 různé motory, 3 růsné palivové mapy, 3 růszné pozvozky... apokud to chce někdo vytunit, tak a´t si koupí co chce. trošku to nechápu, ale třeba někdo ze zdejších znalců mi odpoví. ve finále stejně všechny motorizace vypadají na venek stejně...
Pomaly už budeme kupovať motorky vystavené v regaloch na Hračky. To už ani nie je možné kam do prdele ide ta miniaturizácia.. Už je problem kúpiť poriadnu motorku.. Zúfalstvo...
No a pro mě a spoustu dalších znamená menší velikost,že do ní nepůjdem,páč se na to prostě nevejdem...
Trinnlee: Menší velikost = menší váha. No a to znamená hezčí čísla v prospektu a víc prodaných kusů.
Vypadá to dobře... ostatně "starej" HM je taky pěknej.
Ducati Retard 848
Já bych na tom ten balící papír nechal, zajímavý motiv...by nebylo špatné.
A za chvilku k tomu budou montovat ty detský přídavný kolečka...To delaj jako prodecka nebo proc jsou ty motorky čím dal tim mensi???
Nová generace HM není potřeba, ta mašina vypadá furt skvěle. Spíš bych to viděl na toho vodníka.
A ještě poznámk k článku, Ducati používá stejnej rám pro několik modelů mnohem dýl než posledních pár let. Pokud se nepletu tak s tím začali monstery někdy v roce 94.
vodnik jak cyp
Osobně tohle také tipuji na novou generaci HM. Ale to předchozí špionážní foto dle mne zachycovalo jiný model motorky. Jednoduše, podle mě Ducati připravuje více nových modelů. Nový HM, malou MTS.