globalmoto_duben_nolan




Vrátí se motorky ČZ?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AlešT (0) napsal 30.04.2020 v 16:15

Zrovna nedávno jsem si všiml, že si na ČéZety vzpomněli v https://blog.motozivot.cz/motocykly-cz-slava-po-celem-svete-a-tvrdy-pad/ :) Kéž by se jednou vrátily do výroby

Rebel.no.1 (0) napsal 11.02.2015 v 10:12

Podle vašich ,stále se opakujících keců by si ji koupil každý třetí, ale pokud bude na trhu tak si ji nekoupí ani jeden, jste vlastenci jen u klávesnice a na monitoru. Kecy jako: ,, chtělo by to kvalitu za dobrou cenu,, co to kurva je pánové za debilní hlášku??? Jste už zmagoření ze slev na textil nebo co? Nebo slovo kvalita pro vás už nemá ten význam co měl před lety??? ... ale asi by se hodilo u některých říct že chtějí ,,levnou kvalitu,, (jinak řečeno nekvalitu) kde jen nebude --made in CHINA-- protože se při vyslovení ,,mám čínu,, styděj... no raději to nebudu dál komentovat... v podstatě mi to je u pr... teda zadnice...

Jinak:
Je zcela jasný že ,,ČZ,, nemůže přijít s ničím novým, jen někdo převezme a znakem ČZ přelepí již existující model jiné značky. Je to levnější, jednodušší když se to nepovede tak prodělek nebude brutální. Na druhou stranu je pěkné že někdo má zájem oprášit logo ČZ a dát ji alespoň nepatrný odlesk původní slávy...

GSpower (75) napsal 02.02.2015 v 21:15+1

3nslow: za téemko enduro 300 chtěj 190 000 a za čz enduro 300 chtěj 153 000kč, tak proč hodně vysoko?

fatman (32) napsal 21.01.2015 v 16:53-1

To,že Italové-Cagiva potopili ČZ je nesporné!
Ovšem házet všechny Italy do jednoho pytle ?
A hlavně:ne, kdo to udělal, ale KDO TO UMOŽNIL???!!!
Kolik tady jezdí BMW?A je to ikona!Kolik z nás má Německý auto?
Už jste zapoměli na obě světové války a na to,kdo je zapříčinil?Na to všechno,co se nám dělo ze strany Německa?
Žijeme v jiné době! Taky si ale myslím,že jde jednoznačně o čistě marketingový tah...

pouta (0) napsal 18.01.2015 v 23:06

Jasně, je to busines... A co neni? Pokud bude zajímavá cena a dostupné díly, jdu do ní!
Neměl jsem jinou motorku jež Yamahu, je čas na změnu. TM jsem občas zvažoval, ale v trikoloře si ji prostě koupim! Varianta 3.

3nslow (0) napsal 18.01.2015 v 09:45

Pro začátek si myslim že cenovka je hodně vysoko //www.mcf.tipmoto.com/motorky/cz/275329-xc-300.html

Ratlanka (0) napsal 17.01.2015 v 21:54

Takto je super,že má někdo zájem na obnovení značky ČZ,přeji ,aby to vyšlo.

Michal1048 (1) napsal 28.12.2014 v 18:51

asi nejhorší varianta jak vrátit ČZ mezi současné mota. propujčit značku italskýmu kšeftaři aby si na Tm nechal udělat za 15stovek polepy a jako inovaci na to dal Mitasky a k tomu prodával po 5stovkách trička z logem ČZ, hlavně abi se pak nevozil po každým kdo bude mít nášivku čz a nechtěl z toho provize.

racernik1 (0) napsal 28.12.2014 v 00:47

Držím palce, třeba by časem rozjeli i svůj projekt a oslovili Strakonice ... Tady v číze jsou stále schopni par komponentů vyrobit.

mojito (15) napsal 28.12.2014 v 00:18

FandaXL : no,kdyby Škodovku už jednou VW přivedl -záměrně- ke krachu,tak kdo by se s tou firmou znovu paktoval? Kdepak-ČZ a Italové...nebrat

FandaXL (2) napsal 26.12.2014 v 23:44+2

Proč ne? Spousta lidí taky kupuje Škodovky, přitom to jsou akorát jinak kapotované Volkswageny.

TeamGrass_CZ (0) napsal 26.12.2014 v 15:57

Jsem zvědavý, jaká bude cena,...

muchus (6) napsal 25.12.2014 v 10:27

Jo, něco malinko více zde:

//gtmotocross.cz/aktuality.php?id=6247&cz=0&world=0

mojito (15) napsal 24.12.2014 v 21:59

tak italům bych k dispozici ČZ nedával,vždyť před asi 18 ti lety ji právě Cagiva záměrně vytunelovala aby ČZ nemohla konkurovat jejích předraženým strojům tady. Když obnovit znovu značku ČZ,tak by to muselo holt jít od nejmenších kubatur,skůtrů apod.-získají si důvěru u nejmladší populace a pak přejít na dospělejší stroje.Zcela určitě kluk nebo holka co se budou učit na padesátce budou chtít nastopro něco silnějšího a jestli bude spokojenej se značkou,tak u ní i s největší pravděpodobností i zůstane-pokud bude k mání za slušný peníze a ve slušný kvalitě.Tady jsou buďto k mání tchaiwanský nebo čínský šunty za hubičku nebo (většinou) japonský stroje sice v ok kvalitě,ale s vyšší cenou. Ideál by byl zlatý střed.Hlavně by tu byla konečně znovu česká značka která tu prostě už není,protože to co předvádí "jakobyčeská" Jawa s 650 kama-to je ubohost a průser už od počátku

ZdeněkHarley (0) napsal 24.12.2014 v 20:27

týpek: oni by to Strakonaci i zvladli, CZ na tom technologicky spatne neni. Mozna kdyby zkusili rozjet nejake male serie motocrossu bez homologaci na silnici. Poskladat to u nich, na tom nic spatnyho nevidim, sice by to nebylo pro kazdeho. Udelat jen ram na to technologie maji zbytek se da koupit od dodavatelu. Tim zacit. To sem zase chytrej po 7pivech

muchus (6) napsal 24.12.2014 v 19:57

2T stopětadvacítka s nápisem XC300. ČZ bych bral. A opravdu, myslím i zaplatil. Tohle ale nemá s realitou nic společného.

Anička71 (4) napsal 22.12.2014 v 22:59

Ne,ne, to už se určitě nevrátí, svět by musel být jiný.
Mám doma jednu Čezetku, bude jí už padesát let a to už dneska ani nikdo nechce, aby to tak dlouho vydrželo

Dady (3) napsal 22.12.2014 v 21:31

Třeba vrátí Jako ta jawa new pionýr odněkad z číňanska

týpek (119) napsal 22.12.2014 v 21:22+1

ČZ jako taková se nikdy nevrátí.To prostě nelze.To už jen někdo zkouší založit kšeft na slávě a pojmu slavné značky.A i třeba s nostalgickým dobrým úmyslem.Stejně by mašina byla poskládaná z uni dílů i když třeba špičkových.A pak jen nálepku na nádrž.Ale dnešní svět takový je i když by zajisté všichni rádi viděli Čízu na světových kolbištích.Ale hlavně je s tím spojena vzpomínka na Faltu,Churavého,Baborovského,Velkého a ostatní.Ale ti kluci už jsou také v důchodu i když ve veteránech řádí...

Balys (1) napsal 22.12.2014 v 17:42+2

Radši TM než KTM !!!
Oranžová kam se podíváš - skupujou konkurenci a už to není o motorkách ale jen o číslech v Excelu kdo je největší a nejbohatší a má největšího pt...
Stejný jako VW jenom je zajímá kolikátý jsou na světě v počtu vyrobenejch ani ne prodanejch aut. Tak snad aby si VW koupilo ČZ ...
Mám rád malý fabriky který jdou svým směrem

bikerjarys (2) napsal 22.12.2014 v 17:24+1

z Itálie jedině sluníčko :D jsou to obyčejný vandráci a neschopnost vydávají za temperament :D slušná česká motka za slušnou cenu? Něco jako AJP? Proč ne.. Převlečená a předražená TM? Ne děkuji.. A tak to asi i dopadne jako se škodovkou..ze zbytků od VW poskládaný auta a mastný jak svině..češi si za ,,český,, rádi připlatí ;)

Alfonc (148) napsal 22.12.2014 v 16:41

Soudě dle příspěvků, které jsem celé nepročetl, je to téma více než vzrušující a nejedno blátivé srdíčko nenechá klidným. Z toho usuzuji, že značka ČZ nám není lhostejná, ale jak již zaznělo, pokud se něco s logem ČZ vyrobí, už jen s těží bude řeč o české motorce. Max o české značce, která ale v dnešním světě nemá až takové jméno, jako tomu bylo před padesáti lety. Nicméně...marketigový průzkum na motorkari.cz asi zafungoval Jen nevím, co se s výsledkem bude dít dál

Newton (16) napsal 22.12.2014 v 16:25

Také se obávám, aby zase nešlo marketingovou záležitost jako je teď KTM-Husaberg-Husqarna to bych tedy ani nechtěl. Bohužel z generace, která tu vyráběla motorky už moc lidí nezbylo stejně tak jako z fabriky. Pár schopných se tu najde, ale jedou si své projekty někdy až nepochopitelným stylem (VM Moto, FGR, Blata).
Možná kdyby se pár mozků dalo dohromady, nevynechali průzkum trhu, nechtěli hned vyrábět velké množství modelů, tak by to šanci mělo. Osobně bych si představoval něco jako BETA Xtrainer 300 - ale to už zase přijdou nejdřív jako druzí. Další věc je třeba slibovaná třída MX 300 ccm 2T. Jinak motorky TM - problémy s díly (cena i dostupnost) a na řízení normálními lidmi jsou dost ostré až jedovaté.
Přál bych si, aby to vyšlo, ale zní to až příliš krásně, než aby se to stalo

kakabus (2) napsal 22.12.2014 v 13:23-1+1

Tyhle naše starý značky, jak ČZ tak Jawa, sou holt mrtvý, deal with it. Není to Benelli, není to Triumph, není to Indian atd, aby přišel nějakej miliardář, koupil značku, investoval a vyráběl dál, protože po tom prostě není ve světě poptávka. Podle mýho skromnýho názoru, tyhle mrtvoly už nikdo nevzkřísí. Ne kvůli ubohýmu českýmu trhu. Jestli chce někdo pod těma značkama prodávat výrobky někoho jinýho..no co už..aspoň na to můžete ukazovat, až to pojede kolem a svým ratolestem přitom vyprávět, jakej je tohle podvod, ale že v minulým století to bylo NĚCO. Taky by mě těšilo, kdybysme měli domácí motocyklovou značku, co by nedělala jenom přibližovadla pro země třetího světa, ale to je prostě utopie. Můj názor.

Katana (8) napsal 22.12.2014 v 09:30+2

Beru to pokud bude podstatná část motocyklu (třeba rám, motor) vyrobená v ČR, pokud to bude něco jako jawa betka nebo jawa new pioneer tak fuck (schválně píšu s malými písmeny, v tomhle případě by mi ruka musela upadnout)
.

Steve-CZ (259) napsal 22.12.2014 v 02:02-3+2

Na kdysi proslulých motocyklech ČZ byly použity veškeré díly z domácí /československé/ produkce a také tady žili řemeslně zdatní lidé. Po sametové katastrofě byla pohřbena naprostá většina podniků, které tyto díly byly schopny vyrobit. Takže pokud se nalepí na nějakou /v podstatě mezinárodní/ slátaninu logo ČZ, může se jen blázen domnívat, že to v dnešním pakosvětě třeba jen závanem připomene ty slavné časy.

Sefi21 (7) napsal 21.12.2014 v 22:18

Byla by opravdu ironie, pokud by italská firma pomohla ČZ znovu na nohy. Vždyť právě Italové Čezetu před 20 lety pohřbili. Ať už je to jak chce, nevidím na spolupráci kteréhokoli zahraničního výrobce na znovuvzkříšení nic neobvyklého. Naopak si nedovedu představit, že by se to odehrálo čistě v režii nějakých nadšenců. Zázemí a vývoj stojí spoustu peněz a začít vše budovat znova je téměř nereálné. A i kdyby se zprvu prodávali stroje TM pod značkou ČZ, jde o to, že se dostanou zpět do povědomí veřejnosti. Čas pak ukáže, zda si zaslouží vlastní vývoj. A jak tady někdo psal, je dost možné, že se jedná skutečně o marketingový tah a TM se snaží pod kdysi známou značkou prolomit na dosud neprobádané trhy. Co na tom, ať to klidně zkusí, ale apeloval bych na ně, aby kvalita byla přinejmenším totožná s mateřskou TM. I já držím place, zvláště v dnešní těžké době .

XTeZeto (80) napsal 21.12.2014 v 21:42

Známej měl TM v MX 2t tříkilo. Utíkal od ní po dvou sezónách,tu první čekal na náhradní díly.

ohlins (7) napsal 21.12.2014 v 21:28

kdo tu píše o výprodeji skladu?vyrobí jen takový počet kusů,který se objedná...akorát to nebudou asi 15ctkové modely,které jsou fakt u 2T nové...hlavně asi kvůli ceně,ale i tak..ta cena...bude zajímavá?a když jsi byl tak spokojený..za kolik jsi tu motorku prodal vzhledem k pořizovací ceně?Nemluv mi o TM,já vím o ní velmi mnoho a nic proti ní nemám,beru tu značku takovou,jaká je...ptám se jen na smysl nalepení loga ČZ na TMky a co si od toho slibujete a kolik lidí ve skutečnosti takovou TMku koupí?protože prostě ČZ to nebude...

Balys (1) napsal 21.12.2014 v 21:12

A pokud to bude základ TM jdu do toho.
Měl jsem 530 z 06 a byl jsem moc spokojenej
Frézovaný náby, brejle na vidlích a Reikon řidítka
Vepředu 270 plovoucí oversize kotouč
Gianneli výfuk a to všechno v sérii

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist