globalmoto_duben_nolan




První fotka BMW R NineT Racer je venku

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Mig_35 (345) napsal 04.10.2016 v 06:15

Nicméně, za mně základní R-nine-T nejlepší, ani jedna z těch variant mně neoslovila:)

Mig_35 (345) napsal 04.10.2016 v 06:15

Do roku 2021 to nemusíš řešit Vojto:)

BMW boss says the much-loved Boxer engine will live on until at least 2021 despite tough new emissions laws

‘The air-cooled boxer is here to stay’ ‘The air-cooled boxer is here to stay’ ‘The air-cooled boxer is here to stay’
BMW’s head of motorcycle development has promised the air-cooled boxer engine will still be used to at least 2021 despite ever-tightening emissions regulations that have already been the death knell for many other air-cooled engines.

New Euro4 emissions regulations in 2017 and later Euro5 laws in 2020 are much stricter than the outgoing Euro3, and manufacturers are having to do a lot of work to ensure new and existing bikes will be able to pass both in exhaust emissions and noise. The great benefit of this is that we’re set to witness a tide of new bikes over the next two years as firms revise their ranges to suit. The bad news is that some characterful older models could face the axe, and air-cooled bikes with large diameter pistons, especially those in large capacity V-twin and boxer twins are under particular pressure.

But Karl Viktor Schaller, the head new motorcycle development at BMW’s headquarters in Munich, has promised the air-cooled BMW boxer engine will remain on the company’s plan through to at least 2021.

VojtechPolicky (1) napsal 02.10.2016 v 23:45

Spíš mi kluci řeknite... jak se to bude prodávat... ten vzducháč skončí co nevidět - EU normy.
To bude docela raritní kousek časem... a jo nebojte benzínu je dost ještě tak na 200 let! Do té doby už vymyslí jiný způsob výroby...

BorisVTR (5) napsal 02.10.2016 v 22:41

Nadhera

Anti (391) napsal 02.10.2016 v 21:59

Ještě kdyby místo té krabice v rámu byl motocyklový motor tak by to bylo pěkný retro

Zedsdead (293) napsal 02.10.2016 v 21:40

Kam se poděla ta hezká USD vidlice a radiální Bremba?

lopata75 (111) napsal 02.10.2016 v 20:53

petrumr: kdo nejel na v11 nebo na nějaké MG ,nikdy nepochopí. Jo a ten můj obrázek je rok cca 2003...myslím,že je to stále nadčasový kousek!!!

petrumr (-185) napsal 02.10.2016 v 20:47-1

jo a něco jako ekologie ti nic neříká a ten výfuk mohli ještě dát delší, to zase v MG zase šetřili světlem ve skladu, ale jako odstrašující případ jak motorka nemá vypadat je to dobrý. MG

lopata75 (111) napsal 02.10.2016 v 20:39-1

Tohle je už pár let na světě, dobré ráno BMW...



martin1 (658) napsal 02.10.2016 v 20:36

Pěkný já snad prodám kravku

LuckyGhost (9) napsal 02.10.2016 v 20:12

Spíš se těším až v Moto Guzzi udělají z V9 Racera, no a Scramblera také.

Americkej (7) napsal 02.10.2016 v 19:40+1

Ta vidlice je fuj, oproti Up-side na předchozím modelu. Fakt ušetřit za každou cenu

Simitom (119) napsal 02.10.2016 v 19:37

snad jen drátový kola a zrcátka v chromu tomu chybí. Jinak pěkný.

FrogySkoky (132) napsal 02.10.2016 v 19:35

Mám rád tuhle rodinku boxerů, ale ty zrcátka jsou děsný

JA-NE (768) napsal 02.10.2016 v 19:32

no, Truxton 1200R to veru neni..ale neurazi.

OndraCB (101) napsal 02.10.2016 v 19:07

Dráťáky budou. Jako skoro u každé motorky BMW, za patřičný tučný příplatek

Stewe (13) napsal 02.10.2016 v 18:53

Nádhera. Co mě však vytáčí je, že klucí německý šetřej tam kde nemusí. Nic by jim to neudělalo, kdyby na takhle krásnou motorku upletly drátová kola. Pak by tahle motorka byla dokonalá.




TOPlist