Nové BMW F 800 GS Adventure

Z Bavorska dnes přišla zpráva, která potěší všechny dobrodruhy. BMW rozšiřuje nabídku cestovních endur střední kubatury o model F800GS ve verzi Adventure. Podobně jako u dvanáctistovky je nový Adventure lépe připraven na delší expedice i výlety do terénu.

Nové BMW F 800 GS Adventure

Kapitoly článku

Od standardního modelu F800GS, který prošel modernizací před rokem, se Adventure liší hlavně větším plexištítem a 24litrovou nádrží (oproti 16litrové). Do terénu je Adventure vybaven širokými enduro stupačkami, nastavitelnou zesílenou pákou zadní brzdy a ochranným rámem pod motor. Samotný řadový dvouválec s kapalinovým chlazením o objemu 798 ccm s výkonem 85 koní zůstává beze změny, a na rámu z ocelových trubek bylo třeba provést pouze drobné úpravy související s větší nádrží.
F800GS Adventure má stejně jako všechny modely mnichovské značky ABS v základní výbavě, a přikoupit se dají ještě další elektronické asistenční systémy. Příplatková kontrola trakce s obchodním označením ASC (Automatic Stability Control) je navíc nově vybavena režimem Enduro a při jízdě po nezpevněném povrchu si díky tomu jezdec může dopřát větší intenzivnější prožitek - ASC i ABS dovolí v Enduro režimu pneumatikám větší prokluz při akceleraci i brzdění. V nabídce doplňkové výbavy je i elektronicky nastavitelné odpružení ESA.
Prvních tisíc kusů nového modelu F 800 GS Adventure půjde na trh pod označením “Launch Edition” ve speciálním barevném provedení a na výběr bude ze tří paketů výbavy. Sada Comfort zahrnuje palubní počítač, vyhřívané rukojeti a hlavní stojan. V paketu Enduro dostanete ASC včetně Enduro režimu a balíček Special accessories obsahuje sadu hliníkových kufrů, nosič pro topcase a navigaci  BMW Motorrad Navigator Adventure včetně montážní sady.

Hlavní rozdíly mezi BMW F 800 GS Adventure a F 800 GS:

Robustnější design kapotáže
Větší, 24litrová nádrž paliva (+ 8 litrů).
Delší dojezd (zhruba o 120 km).
Enduro režim jako nový prvek dostupný v kombinaci s ASC.
Zaesílený pomocný rám
O 10 mm vyšší sedlo
O 15 kg vyšší hmotnost
Větší plexištít
Široké enduro stupačky
Nastavitelná a zesílená páka zadní brzdy
Ochranný rám motoru
Držáky bočních kufrů slouží zároveň jako ochranné rámy

Oficiální video


Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen flashem.

Stáhněte si vybrané fotografie na pozadí vašeho PC

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.46
Známkováno: 13x

Motokatalog.cz

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist