Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mě se boxer v motorce nelíbí. Jak vzhledově, tak vlastnostmi. Jediná výhoda je, že když ti spadne na levý bok, přidáš plyn a motorka se ti zvedne
A co si budeme říkat. Kvalita je nízká, spotřeba oleje vysoká. I akusticky to není ono. Převodovky obrovské, ale výdrž špatná, řazení tvrdé a pomalé.. Navíc ji koupíte pouze jako celek, kolečka nebo hřídele BMW nedodává.. A čekačky na díly už předčily Italy v létě.
No, asi jste poznali, že fanda těchto drahých strojů nejsem. Nehaním je, jen mluvím ze zkušenosti..
Ale věřím, že své příznivce najde a nebude jich málo.
Všetci vieme, že BMW už vyrobilo veľa boxerov aj nižších objemov s vyššími výkonmi.
Podstatný bude podvozok, do ktorého sa ten motor bude montovať.
K takému ingotu nejaký superšportový podvozok nepasuje a medzi cruisermi to v ničom nebude zaostávať za ostatnými svojej kategórie.
Som presvedčený, že na zelenú to vypáli, jak raketa a v zákrutách to bude potrebovať hodne zásahov elektroniky, aby podvozok spolu aj s pánom strojvedúcim všetko zvládli...
Aj tak to budú sedlať väčšinou starí solventní pohoďáci, pre ktorých ten objem poslúži, ako placebo a ktorým bude stačiť nafurt aj režim "RAIN"
Myslím, že tenhle motor nemá ambice na přední příčky v tabulce kilogramového výkonu. Tohle je "prostě BMW" a kdo má v garáži boxera, jedno které generace, vidí na fotkách krasavce. Kluci z BMW-
Nekteri znaji soucasnost znacky mozna az moc dobre. A to, ze si cifrspioni ve vedeni vymysli dva obri valce s obri nesymetricnosti a nezanedbatelnymi vibracemi tam, kde ma normalni uzivatel techto stroju nohy, neznamena hned, ze to bude skvele fungovat.
Zoufale pohledy ergonoma mluvily za vse.
Nechápu komentáře lidí, kteří asi ani neznají historii a současnost značky a sami doma štelují kladívka. Pochopte, že BMW takovou přesně takový motor nebo motorku udělají proto, že to takto chtějí a ví proč Tohle není žádná z nouze ctnost.
Ergonomie bude holt pruser.
A pritom, kdyz se zacinalo, mohl se podle me udelat mnohem lepsi koncept Treba podelny dvouvalcovy radak, jako odkaz na R25, nebo proste osvedcene vecko napric.
Kazdy koncept ma sve hranice. Porsche take necpe u svych kombiku motory stylove dozadu - a vi proc.
Nádhera Ovšecm musim říct, že mě to poněkud "chladí" v názoru na to jak to dělaj Amíci zastaralý a slabý.. Aby to totiž mělo atributy klasiky, něco to vydrželo, prošlo to homo(logo)šikanou a ještě to bylo slušný pokoukání, neni to asi tak jednoduchý dostat na čísla o level výš.. Jinak by to brabmoráci stopro předvedli..
Pro porovnání (z videí Cycle Worldu - na zadnim kole, na motorový brzdě):
- 2020 Harley-Davidson Road Glide (1868ccm - Milwaukee Eight): 76HP, 147Nm
- 2020 Indian Challenger (1769ccm - novej vodou chlazenej PowerPlus): 103HP, 153Nm
Je to pěkný kus techniky, nechápu remcaly...nemusí přece každý motor vypadat jako řadový čtyřválec. Tenhle motor je o krouticim momentu v nízkých otáčkách, ne o kw. Do kapoty to dávat nebudou...
Parádní motor jo obsah ničím nenahradíš. A ten přiznaný ohv rozvod jako u HD se mi moc libi a Zedsdead, ono kroutak je kolikrát ve skutečnosti mnohem zajímavější hodnota než kw.
https://www.facebook.com/harry.soedjarwo/videos/10216723480292358/?t=4
Je to pecka. Ja mam na boxeru najeto 90 000 km (ja najel přes 20) a spotřeba oleje naprosto minimální. Kolik vam žere? Kvalita vubec není špatná;)
Mě se boxer v motorce nelíbí. Jak vzhledově, tak vlastnostmi. Jediná výhoda je, že když ti spadne na levý bok, přidáš plyn a motorka se ti zvedne
A co si budeme říkat. Kvalita je nízká, spotřeba oleje vysoká. I akusticky to není ono. Převodovky obrovské, ale výdrž špatná, řazení tvrdé a pomalé.. Navíc ji koupíte pouze jako celek, kolečka nebo hřídele BMW nedodává.. A čekačky na díly už předčily Italy v létě.
No, asi jste poznali, že fanda těchto drahých strojů nejsem. Nehaním je, jen mluvím ze zkušenosti..
Ale věřím, že své příznivce najde a nebude jich málo.
z fleku klidne i do obyvaku misto nejaky debilni vazy moc pekna prace. takovej navrat ke korenum.
Už se na to těším, doufám že z toho bude nakonec motorka . Koncept vypadá velmi slibně.
Všetci vieme, že BMW už vyrobilo veľa boxerov aj nižších objemov s vyššími výkonmi.
Podstatný bude podvozok, do ktorého sa ten motor bude montovať.
K takému ingotu nejaký superšportový podvozok nepasuje a medzi cruisermi to v ničom nebude zaostávať za ostatnými svojej kategórie.
Som presvedčený, že na zelenú to vypáli, jak raketa a v zákrutách to bude potrebovať hodne zásahov elektroniky, aby podvozok spolu aj s pánom strojvedúcim všetko zvládli...
Aj tak to budú sedlať väčšinou starí solventní pohoďáci, pre ktorých ten objem poslúži, ako placebo a ktorým bude stačiť nafurt aj režim "RAIN"
Nadhera
Krásné ucelené dílo z boxerského ranku,nic víc není třeba dodávat.Parametry odpovídají technické koncepci a tudíž jsou úctyhodné........)))))))
Myslím, že tenhle motor nemá ambice na přední příčky v tabulce kilogramového výkonu. Tohle je "prostě BMW" a kdo má v garáži boxera, jedno které generace, vidí na fotkách krasavce. Kluci z BMW-
Nekteri znaji soucasnost znacky mozna az moc dobre. A to, ze si cifrspioni ve vedeni vymysli dva obri valce s obri nesymetricnosti a nezanedbatelnymi vibracemi tam, kde ma normalni uzivatel techto stroju nohy, neznamena hned, ze to bude skvele fungovat.
Zoufale pohledy ergonoma mluvily za vse.
Nechápu komentáře lidí, kteří asi ani neznají historii a současnost značky a sami doma štelují kladívka. Pochopte, že BMW takovou přesně takový motor nebo motorku udělají proto, že to takto chtějí a ví proč Tohle není žádná z nouze ctnost.
hmm, to je méně než 100 Nm na 1L a to není žádná hitparáda. Každopádně koncept vypadal lépe. Ale motor je skvost .
Ergonomie bude holt pruser.
A pritom, kdyz se zacinalo, mohl se podle me udelat mnohem lepsi koncept Treba podelny dvouvalcovy radak, jako odkaz na R25, nebo proste osvedcene vecko napric.
Kazdy koncept ma sve hranice. Porsche take necpe u svych kombiku motory stylove dozadu - a vi proc.
Pekný motor. Pripomína mi to nejakú raketu zo sci-fi filmu.
Hezkej kavovar ??
A kruh se uzavírá,Nové motory vypadají jak před padesáti lety.Ono,jam taky posunout tuhle prastarou koncepci ?
No motor je hotový, ale kam s nim? Presne podľa hesla:" To, že nám ušiel vlak, ešte neznamená, že sa nemôžeme postaviť na perón."
To je pecka
Zajímavé, trochu mi to připomíná Široka z Rychlých šípů
Vám se to opravdu libí?
2 reakce
Jsem zvědavej na finální podobu,pokud to bude z mého pohledu mít lidské rozměry a trochu akceptovatelnou cenu tak možná bude další BMW.
Nádhera Ovšecm musim říct, že mě to poněkud "chladí" v názoru na to jak to dělaj Amíci zastaralý a slabý.. Aby to totiž mělo atributy klasiky, něco to vydrželo, prošlo to homo(logo)šikanou a ještě to bylo slušný pokoukání, neni to asi tak jednoduchý dostat na čísla o level výš.. Jinak by to brabmoráci stopro předvedli..
Pro porovnání (z videí Cycle Worldu - na zadnim kole, na motorový brzdě):
- 2020 Harley-Davidson Road Glide (1868ccm - Milwaukee Eight): 76HP, 147Nm
- 2020 Indian Challenger (1769ccm - novej vodou chlazenej PowerPlus): 103HP, 153Nm
Opravdu nádhera
Je to pěkný kus techniky, nechápu remcaly...nemusí přece každý motor vypadat jako řadový čtyřválec. Tenhle motor je o krouticim momentu v nízkých otáčkách, ne o kw. Do kapoty to dávat nebudou...
Nadpis 91 koní zní líp než 68 kW. Jinak krouťák jooo...
1 reakce
Hlavně, aby to pak nedali do auta 8)
Není to škoda, dávat to do biku? Na tom stole to taky nadělá parádu někde v obýváku..
3 reakce
krása a nádhera.....
Parádní motor jo obsah ničím nenahradíš. A ten přiznaný ohv rozvod jako u HD se mi moc libi a Zedsdead, ono kroutak je kolikrát ve skutečnosti mnohem zajímavější hodnota než kw.