yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Plameňák01 (24) napsal 18.11.2017 v 07:36

V terénu bude nejspíš špičková, ale ty cestovatelský ambice se mi zdají trochu přehnaný, nedovedu si představit, jak na tej žiletce nejedu během pár dní několik tisíc kilometrů a ještě na ní nevěsím vybavení na cestování, stan, spacák, karimatku, vařič a další vybavení. Je mi jasný, že i když na ní tohle všechno navěsím, tak bube váha pořád na přijatelnej úrovni, pod váhou mojí prázdný motorky, ale ta jede při přesunech stejně prázdná jako naložená. Je pěkný, že se k reklamacím staví pozitivně, ale pokud v záruce mění spojku a přepákování a spojku, tak buď jí dáváš pěkně zabrat, nebo je kvalita nic moc.

Sylver (91) napsal 17.11.2017 v 07:56

Přední odpružení: plně nastavitelná převrácená vidlice průměr 48 mm, zdvih 300 mm
Zadní odpružení: plně stavitelný centrální tlumič Sachs.

hrochi (155) napsal 16.11.2017 v 22:18

jopr: moje kritika byla na SWM ověšené čínskými tlumiči. HQ701 a AJP PR7 budou asi to nejlepší co je. Jen si říkám, že 2 endura, kde jedno nemá ani motor vlastní produkce, jsou na trhu trochu málo. Ve si třeba 80tý a 90tý léta: 4x japonci, KTM, Cagiva, Aprilie, ... a skoro každej vlastní motory.

BTW: Co má AJP za tlumiče - nikde jsem nenašel, kde je kdo vyrábí? Jo to přepákování jsem viděl jak se rozletí to očko na vahadle, k tomu se postavili čelem, to respekt.

matuS (26) napsal 15.11.2017 v 10:51

Destroyer> ano, ked kupujem motorku za 9.000, tak nepozeram ci stoji 8.900 € alebo 9.100.
Ale ci stoji 9.000 alebo 30.000, tak ako mozem nepozerat len na cenu?!

Asi sa zhodneme, ze 99% ludi potencial rally replicy nikdy nevyuzije. Potom je zbytocne ju kupovat. Servis bude predsa len narocnejsi - mam teraz na mysli hlavne podvozkove komponenty.
Kvalitny clovek zrepasuje pruzenie za ~200 euro a je rozdiel robit to raz za sezonu (690/701) a kazdych 500km u RR...

BTW rally kit by som nekupoval. Zvazoval som to a nevidim ziadne pozitiva okrem ochrany pred vetrom ked stojis v stupackach nad 90km/h.
Dojazd sa da vyriesit radeho nadrzou miesto airboxu alebo dalsou nadrzou dozadu.
Proste "keep it simple" - cim jednoduchsie sa dostanes k agregatu, tym lepsie.

jopr (2) napsal 15.11.2017 v 07:26

hrochi
Koukám, že si další expert, co asi viděl AJP z letadla, ale víš o ní všechno. PR7 a 701 jsou nádherný stroje. Ajp podle kamarádů má lepší podvozek (jeli na obouch pořádnej terén, já na 701 jen málo, takže nemůžu hodnotit). To co přežila moje Pr7, by 701 asi těžko rozdýchala (plasty atd.), v záruce mám vyměněný přepakování a spojku, o tom by se ti u Husqwarny jen mohlo zdát. Servis kluků ze Streetmoto v Plzni pecka, díly mají, nebo do 2-3 dnů z Portugalska. Všem, co jsem to půjčil byli nadšený a hned by jí brali (kdyby na ní měli) a to je asi ten nej problém téhle motorky pro průměrného Čecha.

Destroyer (237) napsal 14.11.2017 v 22:12

hrochi - to je vlastne pravda. Uplne som zabudol na Husquarnu, od kedy ich kupili KTM. Cize to je vlastne jediny skutocny-sucasny konkurent. Ale fakt by ma zaujimalo to porovnanie s rallye specialom... Lebo bez tak kopa ludi jazdi hobby na upravenych masinach/lacnejsich verziach, ako ta hrstka profikov kazdy rok na novinke.

hrochi (155) napsal 14.11.2017 v 21:47

srsen600: A na kolik přijde předělat čínskej podvozek SWM 650 aspoň na úroveň původní TE630? ... a zvětšit trochu nádrž? Bonus by byly druhý stupačky.

Destroyer: Přímý konkurent je podle mne HQ 701 enduro (ta se ještě dělá). 245tis peněz. Motor a podvozek co nedělal číňan nebo Ital, díly které ti pošlou ještě letos, ale taky malá nádrž, takže +kit.

Destroyer (237) napsal 14.11.2017 v 16:44

matuS - netreba sa pozerat len na cenu. Ale v neposlednom rade otazka je ci mas za cenu cca 10t nastupcu/pokrok/devalvaciu KTM 690 s rally kitom a ci sa ti viac neoplati kupit KTM 2016 + Rally kit. Najvacsia vyzva je konkurencia oproti dakarskemu specialu 450, porovnanie performance street legal stroja oproti specialu... Lebo v mojich ociach je neuveritelne ze vyrobili nieco ako Dakarsky special s moznostou prihlasenia. A podobne otazky...

matuS (26) napsal 14.11.2017 v 15:38

Destroyer, musim sa priznat, ze mi unika zmysel tvojej ziadosti o porovnanie
Dobre - zameranim su rovnake. Ale jedna stoji ~10.000 eur, druha 30.000 eur a tretia sa uz nevyraba.

alebo?

srsen600 (20) napsal 14.11.2017 v 07:12

komu nevoní AJP PR7 at si koupí o 100tis levnejší SWM 650!

Destroyer (237) napsal 13.11.2017 v 20:05

mna by teda zaujimalo porovnanie AJP PR7 vs. KTM 450 Replica vs. 690 Dakar. A tiez by ma zaujimalo zrovnanie z hladiska zivotnosti, cestovatelskych/off road schopnosti, jednoduchosti servisu, dostupnosti dielov a kazovosti. Trosku mam tusenie ze PR7 bude mat v moznosti skrtenia vykonu velku vyhodu spolahlivosti. Ten design fakt nema obdoby, ako aj cely koncept, je jasne specifikovany ako OFFROAD najma a cestne presuny ktore sa daju zvladnut. AJP deklaruje ze sa na motorke da cestovat. Take ostre cenduro hadam este ani nebolo na trhu, alebo ze by bolo vsetko inak a konkurentov musime hladat v specialoch??

filousb (8) napsal 13.11.2017 v 12:04

V sobotu to jedu prohnat na testovani, tak jsem zvedavej

jopr (2) napsal 13.11.2017 v 11:32

Ve čtvrtek v autosalonu test PR7

zmulin (371) napsal 13.11.2017 v 11:23+1

PR7 -super video Mašina je to dobře vybavená,tak je holt malinko dražší.Možná by to chtělo levnější trochu tupější verzi pro standartního zákazníka,kterýmu stačí z toho rally jen trochu pocitu.

2lizard (8) napsal 13.11.2017 v 10:58

AJP PR7 je mooc pekna masina, ale cenove tak trochu mimo realitu




TOPlist