yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Brumbaal (7) napsal 01.11.2018 v 08:38

Za mě FMX, 701 a Nuda

Brumbaal (7) napsal 01.11.2018 v 08:03

Mě dokonale posloužila Honda FMX. Se mnou jela celkem slušně, nedám na ni dopustit. Dávat peníze do týhle motorky byla jenom radost.

Kolismen (0) napsal 04.03.2018 v 17:34

Dobrý den rozhoduju se o koupi supermotarda a rozhoduju se mezi yamaha xt 660 nebo ktm 690 sm může me někdo pomoct jak se rozhodnout

Alííí (0) napsal 26.06.2017 v 21:58

Taky chvalim, komentare jsou trefne. Mel jsem vsechny (krome jedne) Husqvarny ze seznamu, Nudu jako posledni, a zas tolik me neohromila - pomohl az mensi pastorek vpredu, pak byla sranda. Samozrejme verze R a otevreny vyfuk, zvednuty blatnik a designova bila uprava. Na modelech 510 a 511R jsem se take neco nazavodil v letech 2007-2012, potrapil jsem i hodne Husabergu na trati, a se spolehlivosti techto modelu to neni tak spatne, jak se kazdy ohani ruznejma "diskuzema", protoze kdyz je clovek prase, vysere se mu i Yamaha. Ja nemel sebemensi problem, a dily byly take dostupne. Karburator byl opravdu lepsi na jizdu, nebot toceni toho jednohrnku do mrtva je proti srsti kazdemu poradnemu motorkari. Ted uz si delam misto v garazi na 701 SM, a uvidime, zda na ni bude po praci cas.

Adam79 (0) napsal 25.06.2017 v 01:43

Skvělý článek. Trochu motárduju na SMC 690 a ve všem přikyvuju. Díky za rozšíření obzoru.

Colin2001 (4) napsal 22.02.2017 v 02:21+1

Bombasticky a čtivě napsaný článěk, který zachycuje reálný fakta a střízlivej pohled "obyčejnýho uživatele" na situaci nákupu funbiku...

Prostě SpeedyRex palec hore!

deluxa (347) napsal 16.02.2017 v 10:43

"Vostrá je přesná jako břitva a když na ni sedne nějakej ňamha, poveze ji domů v kusech na tůčku…"
svata pravda.. nie je to sice o motarde ale...to mi pripomina stare casy ked som 1x sadol na terennu ostru 2T CR250ku od hondy to bolo peklo, ta neodpustila skoro ziadne chyby :D chce to fakt skusenosti na asfalte to bude este asi viac vyrazne ale potom to uz stoji za to...

yamahu XT mam doteraz uz tam je cez 100tis. mnou najazdenych, spotreba oleja 0 , kolko nalejem tolko vypustim, do motora som ani nesiahol okrem vymeny rozv. retaze a list rozvodu (samo nastavovanie ventilov) slape ako hodinky, olej menim tak na 6tis. Skratil som to po 50tis najazdenych. Je pravda pre jednoval je nutne striktne dodrziavat intervaly...

Honza-K (830) napsal 15.02.2017 v 21:32+1

Moc hezky napsaný, pravdivě, s humorem, prostě paráda...
Některý z výše uvedených motorek jsem měl, nebo na nich jezdil a mohu jenom potvrdit. Teď mám KTM SMT 990 a je to úžasná záležitost. Trochu problém je, že už v podstatě nemá nástupce...
Jinak pořadí Nudy se vůbec nedivím, kamarád ji má a je to nádherná, skvěle ovladatelná a zpracovaná motorka. Sice ten řadový dvouvál není tak agresivní jako véčko KTM, ale jede nádherně. Itaský design, motor BMW, co chtít víc. Škoda, že se dělala jenom 2 roky...

orzo (3) napsal 15.02.2017 v 18:59+1

Diky, supr clanek branej s nadhledem a osobitym humorem , tech tu moc neni. Dost jsem se zasmal, a i neco dozvedel.

StropakMartin (12) napsal 15.02.2017 v 15:19

Proč jen jako 2. motorka ?

Když se potřebuju někam dostat, tak jedu autem a motorka je jen věc navíc na vyblbnutí..

mari (36) napsal 15.02.2017 v 12:45-1

mohlo být doplněno ještě o Husqvarnu TR 650 Stradu. Na jednovál slušné parametry...

Zedsdead (293) napsal 14.02.2017 v 20:34

Chválím článek.
SM je zajímavé ale jen jako 2. motorka - kdo na to však u nás má?

HonsberG (2) napsal 14.02.2017 v 16:01+1

Ja uz mam 9 let HusaberGa FS650 a krom stiraciho krouzku se na motor nesahlo Vcas menim kvalitni olej a letos asi teda dostane novou ojnici a loziska. Radil mi Kejmiho fotr ze by zaslouzil

klubko (18) napsal 14.02.2017 v 12:56

SpeedyRex> ahaa, tak to je dobry pokračování

joel6 (25) napsal 14.02.2017 v 11:31+1

Vynikající článek. Děkuju. Super souhrn a porovnání na jednom místě. Teď už jenom pošetřit a vybrat tu nejmíň vylítanou vránou v naší inzerci

dark-demon (13) napsal 14.02.2017 v 06:47

Tak ja sem s poskozenim pocital, neco bylo navic a neco naopak se delat nemuselo. Motor je u pana Kotrby zatim to vychazi na necelejch 20. Loziska na kliku, ojnicni sada, pistni sada, rozvody, olej.cerpadlo, vsechny gufera a tesneni a nejaka prace. Pak to snad bude par mth drzet

Propiska7 (-1) napsal 13.02.2017 v 18:24

Tak olej se třeba má dělat po 15mth, já dělam po 10mth a je to cca 600km. Jo to máš sice pravdu, ale v manuálu je to prostě hrozně našponovaný. Třeba na předchozí 570ce jsem měl 250mth jenom s kontrolou motoru ve 160mth a všechno jako nový. A jezdí do teď bez zásahu u dalšího majitele. Každopádně máš pravdu, je tam to ale...

SpeedyRex (1) napsal 13.02.2017 v 18:15

Škoda, že se Nuda dělala jen krátce, ta motorka funguje neskutečně. Ještě nedávno byly k sehnání nové kusy, co ležely skladem. Ojetin je málo a drží si cenu.

klubko: Ten článek co okazuješ je taky ode mě. Tenhle je v podstatě návaznost na něj.
Propiska7: Opravdu tak ten servis vychází. Třeba tvá 570ka má repas motoru při závodním použití 45MTH - při civilním 90MTH. Je pravda, že to nikdo moc nedodržuje a vydrží to víc, ale...

Mig_35 (345) napsal 13.02.2017 v 16:56+1

2017 701 hq supermoto - nejsilnější jednobuch na světě, navíc s rozumných servisním intervalem. 140 kg hmotnosti není zase tak moc, u silniční motorky to podle mého nehraje takovou roli. A motorku, na které budu třeba jezdi přes léto do práce - tam bych nechtěl řešit olej každý druhý čtvrtek...

klubko (18) napsal 13.02.2017 v 16:44

pro ty, kdo tápe, jaky je to jezdit na motárdovi, tak tady je to hezky rozepsany
//www.motorkari...rg-fs-570-32617.html

Propiska7 (-1) napsal 13.02.2017 v 15:46-1

Mě teda v článku docela zarazil ten servis ostrejch. Dělat olej co 200-500km a Go motoru mezi 5-10tkm je celkem zbytečnost.

klubko (18) napsal 13.02.2017 v 14:24+1

SpeedyRex> jo, je to tak. Představovat si to nemusím zrovna jsem v kontatu s jedním 17ti letym klukem s VORem, že najednou nemá kompresi. Tak mě tahá k sobě, abych mu na to mrknul, že tomu nerozumí. Mám to k němu něco přes hodinu jízdy, ale moc se mi nechce, mám dost práce ne své motorce/motorkách.
Překvapilo mě, kolik hlasů dostala Nuda. Z recenzí na YT to vypadá na docela zajímavou motorku. Ještě dost hbitosti, nadbytek výkonu zároveň použitelná na dojíždění do práce. A zvlášť ve videích od RoyalJordanian je zvuk přímo návykovej.

Heki (401) napsal 13.02.2017 v 13:41+2

Článek pobavil - u postřehů duwen bleeta jsem smíchy uchcával.

PS: nemohu si nevšimnout jak v anketě o nejlepší supermoto vede husqvarna nuda 900 - momentálně 65 hlasů To teda čumím - tu motoru jsem ještě na živo ani neviděl a podle toho, jak to tady všichni zakliknuli, tak se divím, jak je možné, že jich nejsou plné ulice??? Krom toho se do kategorie supermoto dá zařadit jen když přivřu obě oči

SpeedyRex (1) napsal 13.02.2017 v 12:48

Děkuji všem za reakce na článek.
dadic: Máš pravdu, TMka jsou opravdu skvělá supermota, třeba série Black dream s letmo uloženým kolem je něco extra. Ale dovolil bych si je zařadit spíše mezi tu exotiku. Moc ojetin (navíc s SPZ) se v české inzerci nevyskytuje. A o výběru ojetiny ten článek je.
CZrapel: Jasně, malé WRko tam trochu chybí, ale článek je spíše zaměřen na 400ccm+.
Prochal11: Nezapomněl jsem, XR650 jsou přestavby z endur viz úvod.
Zelinář: Gratuluji, žes to CRko přežil.
klubko: Máš super mašinu! Představ si ale, že si ji koupí kluk, co neví co a jak...
dark-demon: To je pech chlape... Na kolik Tě ta GO vyšla?
Yashin81, RomanKorpas: Autor samozřejmě rozdíly mezi SMC a 701 zná a ví, že 701 má nejnovější generaci LC4. Také ví, že se LC4 u SMC časem vyvíjela. Stejně tak by se dalo u každé motorky popsat několik stran textu, což není z hlediska prostoru možné. Článek je spíše nasměrováním pro případného zájemce o koupi ojetiny a ten si může rozkliknout odkaz u jednotlivých strojů a dozvědět se více.
Co se týče fotografií, jelikož je to článek o ojetinách, nevidím důvod použít fota aktuálních modelů.

Hadi (0) napsal 13.02.2017 v 12:03

XT660X nebrat. Je to těžký, neobratný, nekvalitní křáp.

motochemik (11) napsal 13.02.2017 v 11:33

Super článek, nejsem sice znalec v této kategorii, ale rád jsem si ho přečetl a s radostí v srdci lačnícím po teplejším asfaltu, se pousmál nad umně vytříbeným stylem motarďáka . Díky za lepší pondělní ráno

RomanKorpas (-1) napsal 13.02.2017 v 10:01-1

Autor si mohol dať trochu námahy a naštudovať si fakty o spomínaných motocykloch v článku. Ja osobne by som sa do písania článku nepúšťal, ak by som nemal 100% prehľad o danej problematike a pritom stačí si otvoriť oficiálne internetové stránky výrobcov, alebo prečítať si zahraničné testy. Ako príklad uvediem:,,Sesadit ji může pouze nová Husqvarna 701, což je v postatě téměř stejná motorka v barvách sesterské značky." Podľa autora v podstate takmer rovnaká motorka až na to, že má nový LC4 motor, ktorý má narozdiel od KTM 692.7 cm³ a o 6 kW viac, čo je podľa mňa dosť veľký rozdiel, najmä pri tomto druhu motocykla. A mohol by som pokračovať ďalej, ale verím, že autor si doštuduje správne informácie a možno doplní do článku aktuálne fotografie spomínaných modelov. V opačnom prípade nemá daný článok príliš veľkú výpovednú hodnotu. Dúfam, že to autor bude vnímať ako konštruktívnu kritiku, nechcel som ho týmto žiadnym spôsobom dehonestovať.

opic26 (457) napsal 13.02.2017 v 09:25

Výborný článek redakce, díky! Je smutné že tyhle továrny na zábavu zažívají úpadek

alexa7 (101) napsal 13.02.2017 v 09:14+1

Výborne napísané Na staré kolená by som kludne vymenil enduro za SM, ale okruhov je strašne málo.
Je to fakt škoda.

AftD (6) napsal 12.02.2017 v 20:33

exc 530 r překopáno na sm... super :)) ale už bych nechtěl karbec... jedině vstřik

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist