Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
to VRS: Přesně tak
pokud je plocha momentu vodorovná, znamená konstantní tah motoru, tedy konstatní růst otáček motoru v čase (jenom krouťák toto bohužel definuje).
pokud bude jak hora říp, bude to znamenat vystřelení otáček od spodu a pak pokles, tedy neochotu stoupat k maximu.
Za jízdy to pochopitelně neodpovídá poměru 1:1, neb aerodynamicky odpor nám s rychlostí onu schopnost vytáčet krade nemluvě o zpřevodování.
chcel by som iba poznamenat, ze rychlost zvuku-tlakovej vlny vo vode je ~5500km/h, a zmes vo valci je rychlostou niekde mezdi plynmi a kvapalinami ( takze rychlost tlakovej vlny pri horeni paliva vo valci bude najskuor mensia ako 5500km/h co je 1500m/s..
Myslím,že do hloubky je to tak akorát. Když chci něco víc,pátrám,ptám se.. Tady to je pro "masy" Vzorce sou potreba-to je asi jasný kazdýmu-quli závislostem. Díky..těším se na další..<br />
Ad m: nevyjádří..
Karlos: v diskuzi u nektereho z predeslych clanku (tusim brzdy) jsme se shodli ze rychlost zvuku v kapaline je cca 1000 m/s. U toho clanku jsem taky namital ze rychlost zvuku je cca 330 m/s ale neuvedomil jsem si ze se tam jedna o rychlost v kapaline a tak jsem byl zase za blba Ale tady me to taky zarazilo tak uvidime, treba nam to Roll objasni. <br />
PS: nedavno se me ptal kamos jaka je rychlost zvuku ve vakuu
to VRS: Přesně tak
pokud je plocha momentu vodorovná, znamená konstantní tah motoru, tedy konstatní růst otáček motoru v čase (jenom krouťák toto bohužel definuje).
pokud bude jak hora říp, bude to znamenat vystřelení otáček od spodu a pak pokles, tedy neochotu stoupat k maximu.
Za jízdy to pochopitelně neodpovídá poměru 1:1, neb aerodynamicky odpor nám s rychlostí onu schopnost vytáčet krade nemluvě o zpřevodování.
takže pro laika...točivý moment udává to, jak rychle se motor dostane na maximální výkon?
Dotaz. tlak ve válci se mění podle toho kolik tam mam šťávy, nebo je stále konstantní. Já bych se přikláněl kprvní možnosti, ale chyci se jen ujistit
chcel by som iba poznamenat, ze rychlost zvuku-tlakovej vlny vo vode je ~5500km/h, a zmes vo valci je rychlostou niekde mezdi plynmi a kvapalinami ( takze rychlost tlakovej vlny pri horeni paliva vo valci bude najskuor mensia ako 5500km/h co je 1500m/s..
belfour: to mi delala 350, kdyz sem nemel vuli v bowdenu plynoveho lanka,zkoukni nejdriv todle
Roll: uz se tesim :o)
Myslím,že do hloubky je to tak akorát. Když chci něco víc,pátrám,ptám se.. Tady to je pro "masy" Vzorce sou potreba-to je asi jasný kazdýmu-quli závislostem. Díky..těším se na další..<br />
Ad m: nevyjádří..
Supr článek.. jen tak dál. <br />
to m: Jak je to s tim momentem?
Super clanek!!
Karlos: v diskuzi u nektereho z predeslych clanku (tusim brzdy) jsme se shodli ze rychlost zvuku v kapaline je cca 1000 m/s. U toho clanku jsem taky namital ze rychlost zvuku je cca 330 m/s ale neuvedomil jsem si ze se tam jedna o rychlost v kapaline a tak jsem byl zase za blba Ale tady me to taky zarazilo tak uvidime, treba nam to Roll objasni. <br />
PS: nedavno se me ptal kamos jaka je rychlost zvuku ve vakuu
Předchozí članek mi toho řekl víc, tohle bylo už moc teorie a moc vzorců
hodne dobre udelany clanek , uz se tesim na turbomotory