ktm_unor




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
shadow_7pade (25) napsal 03.12.2012 v 09:41+1

odstavit ? jak ostavit,ja este jazdim.na ten mesiac a pol to neriesim,odstavim v garazi a hotovo

go.play (5) napsal 02.12.2012 v 15:09+1

Já natankoval Vervu 100 (prý méně kondenzuje), vyčistil a namazal řetěz. Hotovo, nazdar

Maxim (21) napsal 01.12.2012 v 23:21-1

petrolej??beze me!

Domino69 (2) napsal 03.11.2012 v 23:06

Prý a jak to mám udělat, když mám čerpadlo a chci doplnit karburátory, to mě pobavilo :D

z-x-r (-9) napsal 02.11.2012 v 23:13

Jurawood: Nevim jak si to myslel s tou pulzni...Ale me starou baterku vyjebanou na motorce optimate 4 tema pulzama zase obnovila. na info panelu tam litala malo a hodne proudu do plna..asi pul dne.

Motospacir (5) napsal 01.11.2012 v 19:15+3

Jasné, svíčky jedině do tepla a ještě k nim přidej brzdové destičky, ale pozor jenom přední.

SG01 (0) napsal 01.11.2012 v 18:21

Chlapi mám dotaz motku nechávám ve stodole kde není zrovna teplo tak mě napadlo jestli by nebylo od věci vyndat svíčky a dát je taky do tepla.Díkes za odpoveď.

Shagrad (9) napsal 16.10.2012 v 21:24

Pepek, jsem nevěděl, že děláš modela!!

Georgeczk2 (1) napsal 01.11.2011 v 19:07+1

Nechci do toho moc šťourat,ale když nalejete olej do válců,katalyzátor vám poděkuje.Jsem automechanik,mašinu umeju,namažu řetěz,projedu,strčim pod plachtu a na jaře vytáhnu,brnk a jedu.Olej vyměnim po 5tis.Km nebo po roce a hotovo.Když chcípne baterka,vemu litr,koupim novou a nazdar.Čim víc se to rozebírá a vrtá se do toho,tim hůř.A úplnej horror je zásah kutila

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 01.11.2011 v 12:46

welcome back

Jurawood (12) napsal 24.12.2010 v 09:14

aaamoto: ty máš v garáži -10?
No ledová dřeň v expanzce nevadí a na jaře až vyjedeš tak už snad -10 nebude

Stanford (10) napsal 10.12.2010 v 17:02

Hmm, zajímavý. To mě asi moje Kawa z jara nebude mít moc ráda

aaamoto (3) napsal 08.12.2010 v 22:55

Hele takovej malej dotaz k zazimování mám horneta a před pár měsicama sem měnil všechny provozní kapaliny tzn, i chladící, měřil do kolika je a v chladiču nemrznoucí směs byla do asi -20 což je v poho, ale ve vyrovnávací(přepadovy) nádžce jenom do -10 možná ani to ne. Poradí někdo jak nejlip nejjednodušejc a nejrychlejc to cely promichat???

reverend (1) napsal 02.12.2010 v 16:08+1

To je cavyků s ukládáním. Naši tatové hodili Jawku nebo Čízu do stodoly, na jaře ji očistili od slepičinců parkrát našlápli a vyrazili.

Plha (0) napsal 20.11.2010 v 15:41

Dobití baterce nikdy neuškodí. Leč já loni neměl jak nabíjet, tak sem se na to vykašlal. Baterku mám ještě originální pospanou celou japonsky (asi 11 let stará), už je na ní znát že má něco za sebou a tak sem na ní na jaře samozřejmně nenastartoval (nedala tomu potřebný otáčky), po několikátým pokusu o rozhejbání motorky se vybila ůplně nadoraz. Tak sem nastartoval přes kabely z autobaterky, nechal baterku trochu dobít na nastartovaný motorce. A od tý doby zase celou sezonu bez jedinýho zaváhání.

afro-r1 (514) napsal 19.11.2010 v 18:54

No a nebo poridit nanofosfatovou (LiFePO4). Jak ji na podzim nechate, tak ji na jare najdete. Pripadne nabijeni 20-60 ampery zabere i pri prazdne baterii maximalne ctvrthodinku a da se spojit s vybalancovanim jednotlivych clanku.

grandpa (0) napsal 19.11.2010 v 15:56

Jak je to s akumulátorem? No, teplota skladování není rozhodující až tak! Ale čím nižší tím lepší a stálá! V teple je vyšší samovybíjení! Ponechání ve vybitém stavu( i částečně vybitou) způsobuje sulfataci - překrystalizaci síranu olovnatého. Ještě to zhoršuje kolísání teplot! Když tam není síran, tak není sulfatace! Baterie proto musí být nabita! Pokud je nabita zamrzne až při teplotě pod-60°C. Baterie by se neměla nabíjet při napětí větším jak 2,4 v/článek. Vhodné jsou pulzní nabíječky, nebo stabilizované zdroje kde lze zaručit dodržení napětí. Překročení tzv.plynovacího napětí gelovku zničí, rounová to vydrží, ale nesmí se to přehnat - rozklad vody,koroze kladné elektrody...Pokud zabalíte do igelitu baterii plně nabitou a uschováte v mrazáku, po půl roce ji vytáhnete prakticky bez ztráty náboje. Po ohřátí na teplotu okolí bude mít odpovídající kapacitu. Využitelná kapacita totiž taky závisí na teplotě!

Anders (1) napsal 17.11.2010 v 19:59

dobrej clanek az na to, ze nikdo nema v motorce gelovou baterii
Spousta lidi si to ale mysli
poslednich cca 10 let se vzdy se jedna o AGM Mainenance Free baterie, nikoliv o gelovku.

Pawka (79) napsal 17.11.2010 v 13:19

vena> -baterie se samovolne vybiji,votom zadna.
-kazdej s moto jezdi jinak a toto je univerzalni návod
-urcite nemas baterii na 100% nabito a kazdej ji ma
prumerem na 80%,tak proc nenabijet
-moto jsou i ruzdneho veku,dokonalosti a proto zas
musime postupovat individualne navod je obecný

VenaPlena (0) napsal 17.11.2010 v 12:35

Ja bych neřek že se dělá tzv. "připravování na zimu" proto že by to bylo nezbytně nutné ale pač to větčina lidí dělá z lásky k mašině Osobně si myslím že stačí vyndat baterku pokud v garáži mrzne a je to...ale nějáký dobýjení atd.?? To je blbost. Mam v motorce baterku už 4tou sezonu a nikdy sem jí přes zimu nanabíjel a pořád je v pohodě.

Pawka (79) napsal 16.11.2010 v 20:37

za 500 a umi moto 12/6 0,8A a auto 12 3,6a
plus minus hlava zapomina,akce byla pred 14,jeste mozna nekde maj,sama ukonci nabijeni a prepne se do udrzovaku

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 16.11.2010 v 19:30

Plha: jak sem psal, zajdi si do Lidlu (kdyz maj akci) nebo Louisu, na ty nabijecce staci kdyz je napsano ze umi MF, AGM, ta tvoje nabijecka to zrejme neumi, nevim jakou mas levnou nabijecku, ale levna nabijecka z Lidlu bude asi lepsi

samozrejme autobaterii s velkou kapacitou ale nabije za delsi cas, protoze ma maly proud (letosni model z Lidlu ma 600mA, tj autobaterii to nabije za tejden), na to byla ale v Lidlu vetsi nabijecka za 500,- (s 3.6A)

Plha (0) napsal 16.11.2010 v 19:01

Takže se zjevně musí nabíjet malým proudem. Tudíž co si mám přát a ohlídat když si půjdu koupit nabíječku na tyhle baterky aby to fungovalo?

Jurawood (12) napsal 16.11.2010 v 17:33

u AGM se nesmí překročit hranice kdy začne intezivní rozklad H2O.
Ten nastane buď moc velkým proudem... nebo překročením cca 13,8-14,5V (podle toho jak dlouho je aku připojená na 13,8 může být nonstop) Když vemu pulzní nabíječku nastavím 17V a pustím to do AGM tak se nafoukne zbortí se desky a vybleje se přetlakovým ventilem.

Plha (0) napsal 16.11.2010 v 13:10

Bubrak ZX10R: tak to mi řekni proč, když dám baterku z auta nebo motorky na svou levnou nabíječku, nebo bratrancovu o chlup lepší, tak se nenabije a když jí dám do servisu, tak mi jí vrátěj nabitou? Přitom, když dám na svou nabíječku obyčejnou autobaterku s elektrolitem a špuntama, tak se nabije.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 16.11.2010 v 12:55

Jurawood:

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 16.11.2010 v 12:54

Plha: na ty MF, AGM staci nabijecka z Lidlu za 180,- Kc (nebo ji maj i v Louisu za 250,- asi), maj to napsany v navodu a jsou dostatecne inteligentni ty nabijecky, idealni

Plha (0) napsal 16.11.2010 v 12:41

Jurawood: Díky sem o dost chytřejší, takže bezůdržbovejm baterkám říkaj gelovky, já věděl že to není ůplně správnej název. Ale proč tyhle baterky nejdou nabít obyčejnou nabíječkou, ale musí se nabíjet něčím jiným čemu zase obchodníci říkaj pulzní?

popinjay (14) napsal 16.11.2010 v 12:24

...je v podstatě jedno, jestli olej vyměníte před odstavením motocyklu, nebo na začátku nové sezóny.

to je velky omyl pan "redaktor". ved ani decko nenecham posrane v plienkach celu noc. vymenim to hned, nie az rano !

maman (4) napsal 16.11.2010 v 10:20

...to je zase emocí.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist