husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
TonySK (83) napsal 24.07.2015 v 09:43

Mam 1 (mozno aj prakticku) otazku :)
Môžem podľa vyhlášky jazdiť s motorkou, naloženou na pickupe s otvorenou zadnou bočnicou? Samozrejme, zabezpečil by som ju a označil. Neviem to nájsť vo vyhláške.
Je v tomto rozdiel medzi ČR a SR?
Dik!

mischelinka (2) napsal 21.06.2015 v 14:33+1

Skvělý, konečně nějaké rady jak začít s motokrosem.Dosud jsem jen koukala na kluky jak si to krosi po trati a záviděla jim.Už mi to nedalo, překonala strach a zkoušim to taky. Každá rada dobrá a děkuji za ni, proto se mi tato série rad a doporučeni bude velice hodit.Díky, už se těším na další díl!!!

chalka (1) napsal 19.06.2015 v 22:48

Foukat na 1,0?

technasia (1933) napsal 19.06.2015 v 20:41

Pecka článek a též se těšim na další díl ten kříž na převoz motorky musim pořešit taky

WoxmenRX (0) napsal 19.06.2015 v 16:55

Jooo zapomenutý krunýř či chrániče na kolena znám moc dobře A to se stane zrovna v ten moment kdy se pospíchá a neprovádí tzn. "virtuální oblékání" jak psali kluci O zapomenutém jídle nebo pití nemluvě... Hezký článek, těším se na další

SojkinXR6R (22) napsal 19.06.2015 v 14:05

Potvrzuji zapomenutí helmy :D
A to virtuální oblíkání potvrzuju taky :)
Taky dobrý mít něco na přezutí, když se chvíli nejezdí, kdo má pohodlno i v MX čižmách tak neřeší.

beldis75 (2) napsal 19.06.2015 v 13:35

Kluci, bacha při použití toho kříže, chce to opravdu pořádný euro pás. Když jsem používal takový ty běžný kurty z obchoďáků, tak jak se motorka trochu přetáhla a nemohla se po dírách v tlumičích trochu prohoupnout, tak rády praskaly. Tak jak píše v článku, pořádný pásy ať pak mašinu někde nesbíráte.

sirr (55) napsal 19.06.2015 v 13:30+1

https://www.youtube.com/watch?v=OTD_BDQFltY

sirr (55) napsal 19.06.2015 v 13:26+1

Asi nejdůležitější je fyzická příprava jezdce, bez ní by se jezdec ani na MX trať neměl pouštět.Trenink, přípravu a údržbu perfektně popsal pan Chravý ve své knize Motokros můj život.
Čim je lepší fyzická příprave jezdce, tím líp se zdokonaluje,eliminuje pády a úrazy .. pak si může dovolit zapomínat ledvinák, atd ..a jezdit bez výstroje podobně jako špička jezdců MEZ MČR... .
Oni je nezapomínají, ale jednoduše jezdí v minimální výbavě, pro lepší obratnost a nebyl ovlivněn jejich výkon.
Základ je helma,boty,brejle a vrchní oděv...
Uchycení mota se nejčastěji provádí za "parohy" řidítka - ale pozor na porušení lanek a kabelů.
Důležitost vybavení se odvýjí od vozidla se kterám se jezdec dopravuje na MX tratě...kompresory,počet motorek,množství dílů atd..

iVlada (80) napsal 19.06.2015 v 11:07

nikod> myslim, že ho koupiš v každém MX shopu, ať už internetovém nebo kamenném. Já ho koupil tady:

//praha.motonet.cz/nahradni-dily-a-doplnky-na-motocykly/mx-prislusenstvi-motion-stuff/

nikod (2) napsal 19.06.2015 v 10:08

Tyto články jsou užitečné .. Kde se dá sehnat ten plastový kříž?

DOMINATOR (1260) napsal 19.06.2015 v 09:52

Pěkný článek

_GAS_ (21) napsal 19.06.2015 v 08:49

Dělám to přesně jako markus. Virtuální oblékání se společnou kontrolou cajků se fakt vyplácí.

markus (17) napsal 19.06.2015 v 08:28-1+3

já si vždycky před odjezdem představuju v duchu jak se oblíkám a přitom očima jezdím po jednotlivých částech výstroje. Už se mi to mnohokrát vyplatilo, jenom jednou jsem zapomněl ortézy a musel jsem jezdit navostro, měl jsem pak dost rozedřený kolena. Ale stejně nic nenasere víc, než zapomenutá svačina




TOPlist