yamaha_demo_tour




BMW představilo produkční verzi elektro skútru CE 04

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
e-Kája (20) napsal 17.07.2021 v 17:22+1

Dle mého názoru je produkční verze elektroskůtru BMW CE04 po designové stránce poměrně zdařilá, ale měl bych pár výhrad, zejména k praktičnosti:
- i velký plexištít by mohl být větší
- rovné sedlo bez hrbu bude klouzat oběma směry a možná bude i tvrdé
- u verze sedla s hrbem bude třeba sledovat spolujezdce, jestli mi při zrychlení nepřesedl na zadní blatník
- hodně malý úložný prostor pod sedlem, sotva na jednu helmu, chtělo by to ještě top case, ale to by zase narušilo ten sci-fi design
- nevím jestli jsou kola plechová nebo hliníková, v každém případě to vzadu vypadá dost lacině
- hodně vysoká hmotnost na e-skůtr, měl by mít minimálně o 50kg méně
- velmi velký rozvor, pokud by dali motor do zadního kola, mohli rozvor zmenšit, ale zase by ten motor byl vzhledem k požadovanému výkonu hodně tepelně namáhaný
Jinak asi OK. Hodně mě zaujala ta bunda s koncovými světly

Opatrný (29) napsal 15.07.2021 v 22:28+1

Uživatelsky je ten skutr přijatelný ačkoliv by mohl mít účelnější desing. Nehrát si tolik na modernu.
O ekonomice provoz rozhodne životnost a cena baterií spolu s nárustem cen elektřiny vyvolaným právě elektrifikací dopravy. To jsou neznámé veličiny.

L6L (50) napsal 13.07.2021 v 22:50

Pro pana učitele 4 kola zde:
https://www.motorkar...vigliasso-44907.html

k mentální úrovni o kolečko míň zde:
https://www.motorkar...o-mp3-300-44523.html

IvanDvoutakťák (5131) napsal 13.07.2021 v 21:01

Jednoduchost a minimální uhlíková stopa výroby É-autíček nadevše

https://www.stream.cz/elektromobily-suv/rozlozeny-elektromotor-elektromobilu-64190452?dop_ab_variant=0&dop_id=64190452&dop_req_id=18ctpahZmzs-202107121539&dop_source_zone_id=1&utm_campaign=_var&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Stadakk11 (277) napsal 13.07.2021 v 08:51+1

L6L: nejsou tyto www náhodou o motorkách?

L6L (50) napsal 12.07.2021 v 23:49

Společnost GM nespí na vavřínech a koná pro městskou dopravu:



Cena do 100 tisíc Kč je až neuvěřitelná, dokonce má klimatizaci a provedení kabriolet

Taková milá čtyřkolka má Typ2 a zářnou budoucnost v Evropě?

CRF1000 (91) napsal 10.07.2021 v 13:45-2

muj maxi 500 ccm skutr vazi 204 kg a dojezd mam 250 km, elektricky mi nema co nabidnout...potrebuji tahat za plyn ne uzkostlive sledovat stav baterky po kazdem predjeti autobusu...ale vy co se vam to libi hrajte si dal na autistickou gretu

a pokud jde o to propagacni video, stejne reklamy se používají k propagaci nepouzitelnych nepraktickych cafe racerů a podobnych bastlů...

Mig_35 (351) napsal 09.07.2021 v 18:28-2+5

Není lepší revír pro elektricky skútr, než je město.
Ostatní jsou bláboly od lidí, co si pletou skútr s motorkou a čekají od něho emoce, sexy look nebo výkony. Skútr je služba…

Duranga (135) napsal 09.07.2021 v 12:02+2

Cílovka je západoevropské velkoměsto, kde musíte do světa křičet, jak moc jste eko bio. Proto ten design něco mezi ČZ Prase a Trabantem. Bankéř Helmut ze Frankfurtu si ho jistě pořídí. Za pár let, až bude e-skútr pro masovku, bude k nerozenání od klasického. Pomalu se to zlepšuje, cena je už jen vysoká, ale ne šílená.

PEPEE01 (351) napsal 09.07.2021 v 11:34+2

Nebudu řešit cenu, ta je u BMW vždy taková, jaká je. Ale konečně tu máme pořádné nabíjení (chlazení vodou, konektor pro wallbox) konečně pořádný výkon, konečně pořádná technika. Dojezd bez hraní si na ekojízdu bude pro denní ježdění ve městě taky dostačující. Dokonce začínám věřit tomu, ze to při slušném zacházení vydrží několik let a nebude to hned zdrojem zbytečného odpadu. Vypadá to krutopřísně a já dávám BMW za to, ze to dotáhli dokonce a měli odvahu to pustit do světa bez zásadních změn od konceptu. Jediné co mě na tom trochu děsí je ten dloooooouhataaaaaaanský rozvor, což pro skútr do města neni rozhodně žádná výhra. Pro masové užívání to taky zatím rozhodně není, benzínové stroje za stejnou cenu stále nabízí o mnoho víc muziky. Ale už to vypadá uživatelsky přívětivé pro každodenní užívání bez zásadních omezení v rámci provozu v megaaglomeracích.

sussudio (12) napsal 09.07.2021 v 09:40+2

za mě dojezd i nabíjení ok. servis jednou za 2roky, spíše kontrolní a za nula prdlačku.. už žádný blemcání oleje a benzínu..:) 99% nabíjení bude stejně doma ideálně z wallboxu.. asi s tím nikdo nepojede tour de evropa. i když i to si umím představit. po 100km káva a všude za exota:) líbí se mi i ten display ala bmw i3.. a cena je jaká je. bude to fungovat, není to čína a holt to není pro všechny. na to se ale u bmw stejně nikdy nehrálo..

L6L (50) napsal 08.07.2021 v 22:35+1

Předchůdce BMW C Evolution na 1. setkání elektroskútristů a elektromotorkářů v Praze majitel kaso69 půjčoval k vyzkoušení. Skútr má velmi velké zrychlení, i přes vyšší hmotnost, poskytoval skvělý zážitek (u mě i respekt).
Novinka CE 04 zvládne jako C Evolution hravě i meziměsto, hlavně je určená pro města západní civilizace.
Cena za špičkový, dyzajnově vyvedený, vzhledově zajímavý elektro skútr odpovídá. Bude na něj jistě spolehnutí a kam přijede, tam bude budit kladné emoce (mám takovou zkušenost s prvním e-motocyklem).
U této cenové kategorie je rychlonabíjení samozřejmostí, Typ2 Mennekes je dostatečné řešení.
Souhlasím s puffybodie, že rovné řešení sedla je pro skútr, i pomalou motorku, výhodné řešení.

Codo (359) napsal 08.07.2021 v 14:26-2+2

Strašný. Mít pod prdelí utrženej kus kosmický lodi, rozvor jak u Čechie, asi bych se i styděl na tom jezdit, protože by všichni blbě čuměli. Estetika a elegance byly nahrazený mírně infantilní hrou na příští století, to se mi líbilo, když mi bylo tak osm.
Ne, za sebe říkám prostě NE. Brr.

K167 (1517) napsal 08.07.2021 v 10:44+1

Hmotností, rozvorem a cenou mi to spíše než skútr připomíná "čopr, bejby" (střední třídy) , ale obecně elektroskútr do města, proč ne, tady by to smysl dávalo.
-------------
Pro pozorné: kdo najde 5 rozdílů na obrázcích s panem Edgarem Heinrichem?

OndraCB (101) napsal 08.07.2021 v 10:29-1+2

Hmotnost, cena, úložný prostor, reálný dojezd... Dokud nepřijdou s nějakými skladnými levnými ,,superkondenzátory,, , nemá to pořád význam. Přitom elektromotor do skútru je super věc. Jen to všechno okolo je na hovno

puffybodie (389) napsal 08.07.2021 v 10:10

Vidim tam jednu hlavni vyhodu ze ktere by se meli poucit naprosto vsichni vyrobci skutru i ti radoby maxi skutr tvurci. A to je to rovne sedlo, ktere umoznuje bezne rostlym lidem si najit vhodnou pozici aniz by meli kolena pod bradou nebo sekle o nejaky debilni design prvek na palubovce

Jinak design za mne rozhodne lepsi nez X-Max a podobne, takovy trochu styl jako kdyz Batmobil oprca Vespu, ale vysledek se povedl

Pohon je ovsem zda se stale kamen urazu......podle WTMC je pri 60km/hod takovy dojezd a to jeste u te vetsi baterky. Kdyz se to dostane na takovy dojezd pri maximalnim vykonu, tak pak to zacina davat smysl (parametrove, ekologicky je to samozrejme katastrofa).

A baterie zaruka jen 40.000km to na skutrech na jihu lidi najezdi i za rok, maximalne dva a cena nove bude darda. I kdyz je fakt, ze cilovka stejne bude nejaka Instagram radoby hvezda, co to ma na leasing nebo promo a vyjede s tim maximalne pri minimalne 25 stupnich, modre obloze a bezvetri 10km na espresso sdilet zazitky jak to bylo narocne se dopravit v tom provozu socek

keto (99) napsal 08.07.2021 v 09:59

Ten dlouhý rozvor do města asi nebude úplně výhrou a ono to je hlavně přibližovadlo do města
Jinak mi tam chybí v tom nevyužitém prostoru nad zadním kolem kufr designově sladěný se skútrem, který by pobral druhou přilbu, což je při jízdě ve dvou dost žádoucí .

JoskaH (448) napsal 08.07.2021 v 09:21

Jo, klidně, mít nazbyt ty prachy...
No nic, spokojím se zatím s benzínem
Jedna věc mě tedy zaujala - dlouhatansky rozvor.




TOPlist