globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mates86 (1) napsal 28.04.2008 v 15:14

Nerad bych nekomu ublizil,ale rict to musim. Studuju take na VUT v Brně. Tento projekt(myslim,ze se jednalo o dilplomovou praci) byl u nas na fakulte hodne dlouho vystaven a ja protoze se zajimam o prestavby jsem na internetu jednou narazil na fotky Hondy VTR-SP1,ktera byla kupodivu uplne stejna jako tato prace!!! Hned me zacalo vrtat hlavou kdo je autor a kdo to bral pres kopirak.. posudte samy.. //xmprase06.rajce.idnes.cz/VTR_SP1/#VTR_SP1.jpg

milanrr (-2) napsal 11.02.2007 v 09:44

ljuk skajvolkr- to je aspon nickname neco takoveho by mel met kazdy. a taky 4 dioptrie, ztratit panictvu ve 40ti a vsadim se ze motorky maj vetsi objem nez tvoje auto. Tak to je teda terno, Tak zatim ljuku nebo kuljuku nebo ku........

smazany17159 (0) napsal 02.02.2007 v 18:47

krasa , tohle bych chtel taky delat , nebyl by na toho ogara kontakt ? mail nebo tak ? chtel bych si snim popovidat , diky

Petr-RSV (38) napsal 01.02.2007 v 19:59

*stránce...

Petr-RSV (38) napsal 01.02.2007 v 19:58

Tak něco podobného mě teď čeká, ovšem na téma cestovní enduro ...Model se mi líbí po ztránce zpracování, ale té invence tam mohlo být o kapku víc...

Dřík (6) napsal 01.02.2007 v 16:08

Zkuste toto:<br />
//www.motoczysz.com/main.php?area=home<br />

Dřík (6) napsal 01.02.2007 v 15:47

To 999man:<br />
Ver mi ze kdybych mel prostredky tak uz je doma. Vim, ze tu jedna je :o)<br />
To bledemon:<br />
Presunujes hmotu a to dost velkou dozadu. Teziste hodne nahoru. Navic ty tlumice by museli byt dost odolny aby se Ti to nekroutilo. Dalsi vec je ze ztracis vyhodu pouziti motoru jako nosnyho celku, coz je nesporna vyhoda ohledne hmotnosti a jejiho rozlozeni.<br />
Je to neco podobnyho co meli masiny pred 50 lety. Kluzakove zaveseni.<br />
Hlavne jde ale o hmotnost...<br />
Na pouziti dvou jednotek neni nic zase tak spatnyho. Vzdyt USA prototyp moto GP mel dve pruzici jednotky a jednu tlumici... Takze proc ne?<br />
Je fakt ze tam to bylo spis tim ze nemeli moc mista na stredu protoze tam meli podelne ulozenej motor. Kterej byl mimochodem taky libustka :o)<br />
Dva protibezny klikovy hridele, kvuli odstraneni klopnyho momentu motoru. Hodne uzka zastavba atd. <br />
Nemam bohuzel zandej link na web, ale byl jednou nebo dvakrat i v CMN... Zkusim to najit.<br />
Nebo 999man, nemas to nekde?

bledemes (0) napsal 01.02.2007 v 13:52

Chci slyšet, co by na tom bylo nemožné (a jestli jde o měnící se napnutí řetězu při propružení, tak k tomu dochází i u klasických kyvných vidlic - obzvlášť u endur)

Dřík (6) napsal 01.02.2007 v 10:16

To Simp:<br />
Zakladni koncepce je samozrejme stejna. Vychazi ze slova bicykl...pote byl motocykl. A bicykl ma, jak uz je z nazvu jasne, dve kola. Ty musi byt v necem zaveseny. To je ta koncepce. Pokud by to bylo jinak, tak uz by to nebyl motorcykl.<br />
Nechci tady nikoho poucovat jen si nemyslim, ze se nic nezmenilo. Ja jsem motorar a muzu rict ze dost veci se prevzalo ale dost veci prilo novych. Jinak bychom porad jezdili v kouricich 6litrech se soupatkovym rozvodem a vykonem 25 konskych sil. To same je podle me s ostatnim hardwarem motocyklu.<br />
Kdybych Ti mohl rict s kym jsem delal a kde tak by to dost veci zmenilo. Ale nemuzu.<br />
To 999:<br />
rikam ze mas prehled <br />
NR 750 je opravdova libustka. Motor je neco nadhernyho. Ovalny pisty jsou kvuli proudeni a naplneni spalovaciho prostoru mnohokrat lepsi nez kruhovy prurez. Problem je ale s utesnenim, podobne jako Wankel. A navic vse ojnice se pri male presnosti vyroby muzou krizit na pistu.<br />
Je to ale nadherny kousek. A navic tomu rikam cisty design!

MedaSV (56) napsal 01.02.2007 v 09:54

To bledemon:No to se nedivim zes to jeste nikde nevidel,pac je to nesmysl

bledemes (0) napsal 31.01.2007 v 14:56

pro autora: ocenuji spoustu hodin práce (na výkresech a výrobě modelu).Ta podobnost s hondou je ale opravdu zarážející.<br />
Mě u designerů vadí, že jejich prezentované výkresy jsou vlastně malby (jakoby karikatury) a málokdy nakreslí skutečnou podobu modelu (ty nafouknuté modely aut jsou pak nevypovídající). Jinak je jasné, že v oblasti mechanické konstrukce se nedá vymyslet skoro nic nového (a u designu asi už nic).<br />
A teď něco pro zdejší odborníky: myslíte, že by byla funkční tato konstrukce rámu (obzvláště zadního odpružení) u maloobjemových motorek?<br />
odkaz: //data2.edisk.cz/stahni/07464/modely.jpg_60.64kB.html<br />
<br />
(něco podobného jsem ještě neviděl; design berte s rezervou - jsou to kresby 17letého hocha z roku 1999) <br />

Dřík (6) napsal 31.01.2007 v 12:18

To Simp:<br />
Na zacatku stoleti? Hm tak potom co se kolem delo tech 100 let? To se jan asi menil design, co? Ach boze vy umelci...<br />
Jako konstrukter na to mam jinej nazor. Byl jsem v situaci kdy jsem delal s designerem motorky a snazil se splnit jeho obcas naprosto utopicke pozadavky. Rikam: papir a model snese vsechno...<br />
<br />
Je to videt i na tom jak se lisi studie od pote uvedene reality.<br />
<br />
Porad je c vymyslet a vylepsovat. Ale jen tvary to urcite nejsou

Mate (0) napsal 31.01.2007 v 12:11

Pěkně se to tu rozjelo, pokud se to dostane na trh, co se stane???<br />
Cena bude taková, že se to stejně neujme, použitelnost v našich podmínkách nulová, né že není mimo okruhů téměř kde jezdit a Dubá - Mělník - Dubá nebaví každého, ale ani to nebudeš moci nikde zaparkovat. Jak jsem tu někde četl, takovejch návrhů je ročně mraky, ale vždy to skončí na jediným problému............cena. Toť jen můj názor, sem divnej, vím to.

FilipT (16) napsal 31.01.2007 v 10:49

K tomu kopirovani - No pokud neco dostane 6. misto v profi kategorii od poroty Intermotu - jakej protiargument, byste jeste chteli?

Dřík (6) napsal 31.01.2007 v 10:31

Jedinej kdo vi jak to bylo s kopirovanim je tvurce sam. Tak do toho nevrtejte. <br />
Ale co se tyka dozoru na stazi u Blaty, ten vi o kopirovani dost a dost :o) verte mi.<br />
Je videt ze 999man ma prehled... <br />

smazany37596 (0) napsal 31.01.2007 v 10:15

Studie je velmi pěkná, s prosazením do výroby to asi nebude snadné a v prodeji se obávám vysoké ceny. Ikdyž určitě se najdou zakazníci Fandím každé poctivé práci českých lidí

karf (54) napsal 31.01.2007 v 09:22

hehe. připomíná mi to diskuzi SV650 vs Hyosung Comet 650 <br />
designová studie pěkná! Jen jestli to budou vyrábět, tak raději USD vidlici, klasický kotouče a V2 místo V4. Možná by mohli koupit V2 od Aprílie - tu 750 nebo co to je.

Interceptor (108) napsal 30.01.2007 v 22:26

šikovnej borec , ale pro nás je to tak max. pěkný pokoukání, troufám si tvrdit, že z Blaty tohle ani nic podobného a už vůbec ne s V4v následujících min.10-15let nevyjede.. ...ikdyž by to bylo hezký

smazany15154 (0) napsal 30.01.2007 v 22:17

nechci rejpat ale mě ty modely přijdou fakt stejny buď je to obrovská náhoda nebo kopie no podívejte se na detaily co neni stejny to je zjednodušený nebo to tam chybí a koncepty by se fakt kopirovat něměly zajimal by mě názor tvurce k ty čině čina kopiruje za ucelem zisku zatim jim to prochází ale už se třeba ozvala blata

OKMAS (0) napsal 30.01.2007 v 20:03

mě se to fakt líbí myslim,že nebude trvat dlouho a budem na takovejch jezdit běžně... Takže Blato jestli chceš bejt o krok napřed, tak to dej do výroby!!!! Proboha!!!! rovnou si jeden kousek zamlouvám

Biker98 (21) napsal 30.01.2007 v 19:44

je to pekny.Ale stejne se to do seriove vyroby nedostane.Je to az moc futuristicky a navic podle me to nebude ani levny.Zadek ala Agusta a predek &quot;jednovidle&quot;.Aby se to vyplatilo vyrabet by se jich muselo prodat moc.Coz u tohodle FutureBiku asi nebude.Ale je to hezky to jo.

s4r (52) napsal 30.01.2007 v 18:26

Po pravdě - moc se mi to nelíbí... Je na tom pár věcí, které jsou fajn, ale jako celek je to na mě až moc futuristické... <br />
A já mám radši klasiku, než sci-fi...

Dřík (6) napsal 30.01.2007 v 18:03

Sakra s tou cinou uz me to sere. Kolik ej podniku ktarey maji problemy s cinou? Placou? Ne.<br />
A navic jak zacinal Blata? Uplne stejne... Podivejte se na italsky minibiky.<br />
Ale v jednom pravdu mas. Mam rad cesky vyrobky a vyrobce a vazim si jich. Jen me stve fnukakni...

Dřík (6) napsal 30.01.2007 v 17:14

No jako designova studie to neni spatny. Ale nechtel bych na teto masine jezdit. Dat 1000 V4 do neceho takovyho je svatokradez. Vzdyt ten motor ma sily za dva. Videl bych to spis s 650-750 a i tak by tam dost foukalo.<br />
Ohledne kopiroveni: kdo to nedela. Kazdej ma svoje zvedy nekde a neco obcas pouzije. Neco to ma z Buella, neco z Hondy, V4 vice nez podobna V6 motoGP.... Ale co uz. Je to jako celek pekny.<br />
Vyrobnit to naucit jezdit tak aby se na tom fakt dalo jezdit je uplne druha vec a to mnohem tezsi!!!<br />
<br />
P.S. Honzo at Ti vydrzi nazor na ''mistra'' Hanuse.

Jarda (281) napsal 30.01.2007 v 14:59

999man: By me zajimalo, jak si muzes byt tak jisty, ze hoch videl tu studii Hondy.<br />
<br />
Chapu ale, ze se chce clovek v tech komentarich pod clankem vzdycky trosku predvest a provokovat. Pokud si myslis, ze to nemas zapotrebi, tak nechapu, proc zde potom pises...

Cipísek-Zdenda (-1) napsal 30.01.2007 v 12:34

Jen tak dál!!! Aspoň se konečně chytnou designéři v Jawě za držku

lynx (98) napsal 30.01.2007 v 10:57

Pěkná studie. Správnej stroj na ostřejší blbnutí - kategorie supersport v naháči tady docela chybí . Že tam pár věcí není je normální, je to jen studie z které by se teprve vycházelo pro reálný stroj. Můžeme doufat, že se Blata k něčemu takovému rozhoupe. V běžných mašinách je trh docela plný, cestu vidím v takových speciálech.

Hyene (3) napsal 30.01.2007 v 09:59

Šikovné české ručičky, krásná práce.

FilipT (16) napsal 30.01.2007 v 09:37

Na společnpost Blata pravidelně naléháme (naposledy včera), ale datum zahájení výroby zatím také neznáme. Doufám že do výstavy to bude známo.

KawaSV (94) napsal 30.01.2007 v 09:29

Rasťo se tady ptal,jak je to s výrobou endura 125.Taky jsem se o to zajímal.Narazil jsem na něj v Motohouse katalogu 2007.Dost ho tam vychválili,tak jsem začal pátrat co a jak.Na webu Blata nemá o endurku ani zmínku.Tak jsem zaslal dotaz mailem.Odpověď přišla,ale zrovna mě nenadchla.Enduro se dostane ne trh prý v polovině roku,v období prázdnin.A paní mně napsala,že se to zavčas dozvím na jejich webu.No,vzhledem k tomu,že tam o enduru není nikde ani čárka(ikdyž jsem se možná špatně díval),tak nevim.Nějak nerozumim,proč je tedy enduro v katalogu(to asi nebude chyba Blaty,ale redakce MH,ikdyž kdo ví).Kapánek mně to připomíná akci Blata do moto GP.Ale snad se mýlím a o prázdninách se pojedu do Blanska mrknout na českou 125

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist