husqvarna_svartpilen_801_2




Harrachovská odyssea s Aprilkami a Guzzinami

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kecup74 (0) napsal 08.03.2011 v 18:01

Jak krasne a idilycky (nebo idioticky) se autor projizdi krajinou povznesen tim ze mu Aspirit v ramci vlastni reklamy pujcil motorku. A tak je z toho unesen ze ten preromanticky zazitek musi sdelit ostatnim...predstava toho jak se autor sedice na Stelviu "touzebnym pohledem" louci s rozbahnenou cestou Malem jsem se rozbrecel.

Z tohoto reklamniho vyplodu si odnasim zejmena nasledujici zavazne informace:
1. ze 125koni Grisa s motorkou cvici (zajimalo by me na ktere ceste to autor roztocil na 125koni, tj. aspon na 7.5tisice otacek? Fakt ze v Aspiritu vyladili Griso na 125koni je take pozoruhodny, to je svetovy rekord)
2. "Uřvané pásmo středních otáček mezi 5-6tis ot/min je zkrátka něco, o čem se dá jen těžko psát, to musíte zažít" Velmi pozoruhodne, porad cekam kdy to konecne na Guzzi zaziju:) Cekam dlouho, v ramci cekani uz jsem ojezdil 4 guzziny a porad cekam...vzdy jsme myslel ze v "urvanem pasmu strednich otacek" se guzzi konecne zacne chovat jako moderni motorka, cimz se na chvili zamaskuje fakt ze sedite na pretezke 11stovce s dlouhozdvihem a tezkou klikospojkou. V pripade vyse uvedeneho modelu s hrdym nazvem "sport", jez vznikl pouhym preplastovanim urban cruiseru jmenem Breva.

I pres vyse popsane dulezite informace bohuzel musim hodnotit 5tkou - hlavne pro to ze do toho autor nesel a nepopsal nam zazitek z jizdy na "enduroidnim" Stelviu na rozbahnene ceste a ve snehu a v "urvanem pasmu strednich otacek"...:)

Kecup

-LOTR- (2) napsal 25.05.2010 v 23:28

jéééé

VlastíkPlamínek (0) napsal 24.05.2010 v 12:26

možná bych podotknul že chlebem novináře není jen kydat špínu ale je li co, tak i pochválit. Jn mám takový pocit že si na Filipa budu muset dávat větší pozor, aby mi v nestřeženém okamžiku nesbalil Guzzu a nenechal mi oči pro pláč. Tedy pro pláč s redakční ER-6

drippera (32) napsal 23.05.2010 v 19:46

Nerozumim tomu ale seikos je vůl !

Rodji (-1) napsal 22.05.2010 v 21:53

Dnes jsem tam byl a docela chápu Filipovo nadšení. Bude to trochu delší povídání a dost subjektivní, tak mě nakamenujte. Většina z vás jezdila na více mašinách než já, takže to berte z té mojí stránky... A teď k věci. Počasí bylo naštěstí mnohem příznivější než měli novináři ve čtvrtek, až na pár kapek bylo sucho a polojasno. Nikdy předtím jsem na žádné guzzině neseděl. Byl jsem hrozně zvědavý na Stelvio. Proč? Protože asi stárnu, nějak si najednou umím představit cestovat dál na něčem jiném, než na supersportu. Kdysi jsem měl půjčenou na půl dne hondí CBF 1000. Pohodová, dobře se mi na ní sedělo, spodek leccos pobral, do vinglů šla přeochotně, zátah měla celkem dobrej, ale... nuda. Prostě dle mainstreamových keců - bez emocí. Jednou jsem zkusil lehce vytuněný SV 650. Bomba, kolobrnda co zatáčí sama. Testnul jsem ji na karlštejnským okruhu. Jo, jo, jo, ale... Prostě mám rád ječící řadové vysavače ze země vycházejícího slunce, aby bylo jasno. Dvouvál mi nic neříkal. No, asi do dneška. Takže moje první volba na test rides bylo Stelvio. Už dlouho jsem se negebil v helmě jako debil. Většinou se mi to stává při první vyjížďce po zimě. Nevím jestli to bylo tou výbornou trasou po okolí Kořenova, ale já měl po prvních pár stech metrech hubu od ucha k uchu. A to až do cíle. Nechtělo se mi věřit, že sedím na motce, co má víc jak čtvrt tuny! Jsem na svůj autobus s nabroušeným motorem zvyklej, umí si do zatáčky pěkně lehnout, jen jí musím trošku pomoct. Ale ta moje "Markéta" je o 70kg lehčí! Prostě jsem Stelvio posílal do jedný zákruty za druhou a pocitově na váhu jsem seděl maximálně na šestikile. Byl jsem z toho tak odvázanej, že jsem zapomněl hlídat značenou trasu a najednou jsem byl kdesi v pr... Tak rychle zpátky, ať další nečeká. Losnul jsem tentokrát aprilku Manu, protože automat na motce mě zajímá. Nehrál jsem si s čudlíkama, nechal jsem tam automat - touring. Jen jsem jí zkoušel sekvenčně podřazovat do ostřejších zatáček. Nádhera. Bavila mě. Někdo ohrne nos nad automatem, ale řeknu to takhle: nejdřív zkus, pak mluv. Neznám osobně nikoho, kdo měl automat v autě a řekl: už ne. A tady by to bylo myslím stejný. Jasně, nervala mi koule, když jsem za ní zabral, ale na klikatice jaký jsou v okolí Příchovic, paráda. (Když nad tím tak přemejšlím, mám to z domova na Dubou jen o málo míň a tam to je už delší dobu o ničem... no nic... ). Jako třetí jsem vzal Griso 8V. Nechci se opakovat. Levá, pravá, pravá, levá, bomba. Není to jako se Stelviem, ale líbí se mi to. Nakonec je mi nabídnuta Sportka. Neodmítám. Hmmm. Hmmmmm. Hmmmmmmm! V duchu si říkám: vole, najednou ti uši dolů (jako řídítka) a kapotáže nevoní? Nakonec skončíš u čopra. Ne, to fakt ne . Tím se nechci dotknout milovníků tibetskej busů a tuny chromu. Zkrátka, mně osobně guzziny oslovily. Možná je to díky konstelaci pěknýho okolí a libovejch zatáček a toho, že jsem potřeboval vysadit z práce. Fakt nevím. Teď jsem plnej dojmů a prostě nadšen... Když nerad odjíždím domů, nedá mi to a sjedu si to na svojí milovaný. Dokud to mám v sobě a můžu to pocitově porovnat. Asi jsem objevil Ameriku, jasně. Je to jiný. Nehodlám zavrhnout kawu ani čtyřválec, ale jesli si někdy budu moct dovolit mít motorky dvě... Mám o čem přemýšlet. No a proč si tady cintám pentli? Protože když jsem četl tenhle článek poprvý, nějak jsem nevěděl... No, Filip se povozil, líbilo se mu to... a co jako? Už ho chápu. Nikdo přeci netvrdí, že novinář není jen člověk a měl by mít pořád odstup .

seikos (975) napsal 22.05.2010 v 21:01

drippera: Házíš perly sviním

drippera (32) napsal 22.05.2010 v 18:27

Hm. Fajn počtení a krásné fotky. Italky miluju, aprilii obzvlášť, takže super! Chválim!

Váňa (33) napsal 21.05.2010 v 22:09

seikos: Bohužel je to tak a zdaleka to neplatí jen pro motorkari.cz, trend je takový - stále méně faktů a o to více frází a mainstreamových keců. Na druhou stranu chápu, že v tomto případě není vůbec jednoduché tyhle reportáže psát, protože je nad slunce jasné, jak by se zástupce té či oné značky zachoval kdyby jeho mašina ztratila nějakou tu kytičku...

Petr-Guzzi (0) napsal 21.05.2010 v 21:25

Filipe v poho, co jiného o guzzách napsat, než oslavnou odu?!

FilipT (16) napsal 21.05.2010 v 20:48

Čestně prohlašuji, že jsem tím ani nic jiného říct nechtěl, a po dojmech ze společného poježdění na apriliích a guzzinách bylo mým cílem napsat menší oslavnou ódu... takže díky za poklonu

seikos (975) napsal 21.05.2010 v 19:43

článek je úplně o ničem. Oslavná óda na to jak se pan Tichý svezl na několika motorkách a nechtěl tím nic jiného říci. Už si občas připadám jak na Novinky.cz

Venda (33) napsal 21.05.2010 v 13:07

Tak si říkám , kdo začal dávtat dřív tu pružinu zadní kyvky k jednomu boku, Kawa nebo Aprilka ? GuzziV7




TOPlist