Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
DMC.motobiker
No ty musíš bejt taky docela ujetej. Na jedný straně tady haníš v profilu lidem přestavby podle nejenom mě docela povedený. A na straně druhý se tady rozplíváš nad takovejma sračkama.
12012
tenkrát před těmi asi 7 lety na motorky poldové naprosto kašlali,ani by nenapadlo nějakou stavět, i když mě viděli jet přes fraiplatz- náměstí kam se nesmělo .
Dneska už je to horší. Papíry nějaký bejt musejí .
Stavba se proto hodí na doklady z nějakého nejlépe staršího japan stroje, musí reálně sedět jenom rozměry kol a před technickou se musí stroj trochu "vystrojit" aby prošel -třeba nandat tiché výfuky apod.
Pokud to nejde, je lepší prostě mít celou nějakou starší motorku v originálu, a stavbu mít udělanou jako její dvojče.
Reálně v provozu ani dokonce na stk žádnej typovej rozdíl nikdo nepozná,těma variantama motorek si nikdo nemůže bejt nikdy jistej možná snad v zahraničí nějací starší poldové, ale tady v čechách je to naprostý cajk
stavby jsou umění ulice asfaltová galerie underground na dosah
--
nuclear - jezdil jsem s šílenou stavbou 2 sezony.bylo to super, ale ta byla moc okatá a slaboučký motor (můj první stroj), problém jsou pouze dnešní fízlové,
asi před 7 lety to ještě šlo, jezdil jsem s tim běžně do práce každej den do centra Liberce. mafiózní
..jak se řeší stk na přestavbě asi ,,domácí výroby"?
garatulace našim češtinářům z upomínku ohledně článku , vy tu nebejt tak nevim . dopustit se tak hroznejch chyb je prostě děsný na oplátku by jsem poradil se soustředit víc na ty motorky a ne na nějaký malý nebo velký písmena
stavby jsou umění ulice asfaltová galerie underground na dosah
--
12012 - jezdil jsem s šílenou stavbou 2 sezony.bylo to super, ale ta byla moc okatá a slaboučký motor (můj první stroj), problém jsou pouze dnešní fízlové,
asi před 7 lety to ještě šlo, jezdil jsem s tim běžně do práce každej den do centra Liberce. mafiózní
to budu mít doma toho s těmi dlouhými trubkami a řídítkami.už jsem konečně zfalšoval technickou prohlídku na "jezdící" motorce, takže mam pokoj od fízlů a můžu se konečně pustit v klidu do stavění.
i když to bude trochu robustnější v tomto případě
Poznamka pro pana Kvase: Jednak se ve 3. pade pise v koncovce -ovi mekke i, ale take nazvy narodnosti se pisi velkymi pismeny... Spanelovi, Cechovi atd..
klobouk dolů, je to hezké, ale nejsem si jist, že jsou jezditelné pro člověka, co vezme bágl a jede si někam hnípnout do kempu na dovolenou. Tak mi napadá, chtěli by jste nějakou mít doma??
Zajímavá přehlídka lidového umění , z těch nečoproidních staveb se mi asi nejvíc líbí ten Flying! A z těch chopperů jsou podle mě nejhezčí Gold Nugget, Brawler GTR a Vitus! Krásně se kouká i na Indians přestavby... Ovšem moc parádní stroje to jsou téměř všechny a snad každej z nich má něco do sebe , navíc je vidět že jejich autoři si dali opravdu záležet a jde jim to... Jen ten Veon mně stále nijak neoslovil , technicky je super , ale ten jeho Hondovatej retro design to docela kazí... Jinak ale samé krásné kousky, prostě radost pohledět , jen by to bylo asi lepší na živo...
Nemají ty stroje, sebemenší chybu.
Ten potok nápadů a různých řešení detailů je úžasný!
Jenom mě zaráží, kde se bere tolik těch starých Indians z roku 1915, když soutěžil va kategorii 50/rok.
Nejlepší je asi ten druhý Indian, ty frézované kulaté hlavy motoru, to už je opravdový masakr.
Ten rakouský chopper "splašené trubky" také není špatný, není vůbec od věci pohybovat se nad asfaltem na něčem,
co je tvořeno jen 2-mi téměř holými trubkami, zato 3 metry dlouhými.
To je ta věc, kterou (zaplaťbůh) sérioví výrobci nikdy nevyrobí a trh neakceptuje. Zaplaťbůh!
acALIEN-a to řiká někdo,kdo má M1800
Nemyslim to zle,ale každýmu se líbí něco jinýho(někdo má rád ruční kovařinu,někdo plastový výlisky).
Jinak některý moc pěkný kousky
Á koukám že cenzoři už úřadujou. Sračka
DMC.motobiker
No ty musíš bejt taky docela ujetej. Na jedný straně tady haníš v profilu lidem přestavby podle nejenom mě docela povedený. A na straně druhý se tady rozplíváš nad takovejma sračkama.
Vypatlaný Amíci totálně zprzněj starou motorku který je škoda a ještě maj tu drzost tomu řikat stavba a pořádat v tom soutěže nebo co
12012
tenkrát před těmi asi 7 lety na motorky poldové naprosto kašlali,ani by nenapadlo nějakou stavět, i když mě viděli jet přes fraiplatz- náměstí kam se nesmělo .
Dneska už je to horší. Papíry nějaký bejt musejí .
Stavba se proto hodí na doklady z nějakého nejlépe staršího japan stroje, musí reálně sedět jenom rozměry kol a před technickou se musí stroj trochu "vystrojit" aby prošel -třeba nandat tiché výfuky apod.
Pokud to nejde, je lepší prostě mít celou nějakou starší motorku v originálu, a stavbu mít udělanou jako její dvojče.
Reálně v provozu ani dokonce na stk žádnej typovej rozdíl nikdo nepozná,těma variantama motorek si nikdo nemůže bejt nikdy jistej možná snad v zahraničí nějací starší poldové, ale tady v čechách je to naprostý cajk
stavby jsou umění ulice asfaltová galerie underground na dosah
--
nuclear - jezdil jsem s šílenou stavbou 2 sezony.bylo to super, ale ta byla moc okatá a slaboučký motor (můj první stroj), problém jsou pouze dnešní fízlové,
asi před 7 lety to ještě šlo, jezdil jsem s tim běžně do práce každej den do centra Liberce. mafiózní
..jak se řeší stk na přestavbě asi ,,domácí výroby"?
garatulace našim češtinářům z upomínku ohledně článku , vy tu nebejt tak nevim . dopustit se tak hroznejch chyb je prostě děsný na oplátku by jsem poradil se soustředit víc na ty motorky a ne na nějaký malý nebo velký písmena
acALIEN (90.179.102.xxx) napsal 04.09.10 v 14:31:
Cim hnusnejsi a nepouzitelnejsi, tim lepsi?
taky mě nic neoslovilo...
Doporučení autorovY - piš to ve wordu, ten ti to aspoň podtrhá
Foty super , ale ten pravopis je opravdu krize
stavby jsou umění ulice asfaltová galerie underground na dosah
--
12012 - jezdil jsem s šílenou stavbou 2 sezony.bylo to super, ale ta byla moc okatá a slaboučký motor (můj první stroj), problém jsou pouze dnešní fízlové,
asi před 7 lety to ještě šlo, jezdil jsem s tim běžně do práce každej den do centra Liberce. mafiózní
to budu mít doma toho s těmi dlouhými trubkami a řídítkami.už jsem konečně zfalšoval technickou prohlídku na "jezdící" motorce, takže mam pokoj od fízlů a můžu se konečně pustit v klidu do stavění.
i když to bude trochu robustnější v tomto případě
Poznamka pro pana Kvase: Jednak se ve 3. pade pise v koncovce -ovi mekke i, ale take nazvy narodnosti se pisi velkymi pismeny... Spanelovi, Cechovi atd..
12012> Tak mi napadá, chtěli by jste nějakou mít doma??
Já teda ano , na pár z nich by se jezdit dalo...
klobouk dolů, je to hezké, ale nejsem si jist, že jsou jezditelné pro člověka, co vezme bágl a jede si někam hnípnout do kempu na dovolenou. Tak mi napadá, chtěli by jste nějakou mít doma??
Zajímavá přehlídka lidového umění , z těch nečoproidních staveb se mi asi nejvíc líbí ten Flying! A z těch chopperů jsou podle mě nejhezčí Gold Nugget, Brawler GTR a Vitus! Krásně se kouká i na Indians přestavby... Ovšem moc parádní stroje to jsou téměř všechny a snad každej z nich má něco do sebe , navíc je vidět že jejich autoři si dali opravdu záležet a jde jim to... Jen ten Veon mně stále nijak neoslovil , technicky je super , ale ten jeho Hondovatej retro design to docela kazí... Jinak ale samé krásné kousky, prostě radost pohledět , jen by to bylo asi lepší na živo...
acALIEN> Sám máš jeden z nich , tak tu nekafrej!
Nemají ty stroje, sebemenší chybu.
Ten potok nápadů a různých řešení detailů je úžasný!
Jenom mě zaráží, kde se bere tolik těch starých Indians z roku 1915, když soutěžil va kategorii 50/rok.
Nejlepší je asi ten druhý Indian, ty frézované kulaté hlavy motoru, to už je opravdový masakr.
Ten rakouský chopper "splašené trubky" také není špatný, není vůbec od věci pohybovat se nad asfaltem na něčem,
co je tvořeno jen 2-mi téměř holými trubkami, zato 3 metry dlouhými.
To je ta věc, kterou (zaplaťbůh) sérioví výrobci nikdy nevyrobí a trh neakceptuje. Zaplaťbůh!
Nejsem grammar nazi, ale tohle je hodně velký znásilnění jazyka: "2.místo patří američanovy Joe Cooperovy"
Tak ja píše snake33:Hurá,konečně je tam i něco jiného než ty HD...
Pěknej hnus. A nejvíc to s tím boxerem.
acALIEN-a to řiká někdo,kdo má M1800
Nemyslim to zle,ale každýmu se líbí něco jinýho(někdo má rád ruční kovařinu,někdo plastový výlisky).
Jinak některý moc pěkný kousky
Cim hnusnejsi a nepouzitelnejsi, tim lepsi?
pro me je vortep absolutni jednicka videl jsem to na zivo a pred tim musi clovek proste zustat stat a jen cumet a hltat ty tvary
konecne vidim ve stavbach neco jineho nez dvouval do V
tak za mě Brawler GTR a D'MX vypadá roztomile...
The Jefferson