Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tohle už není motorka to už je radioaktivníatomová bomba tolik koní na zadní kolo to musí být brutální přidat plyn to přední kolo je tam úplně zbytečné :D
A co jako? Chleba stejně levnější nebude.
Jinak by mě zajímalo, kolik z toho nabržděného výkonu lze na normální silnici využít? Na tom se snad bez protiprokluzu jezdit nedá. Brnkneš o plyn a okamžitě jdeš na záda.
Jinak jako hodnota výkonu je skutečně masakrální.
zajímavé otázkou je jestli zmenšení životnosti agregátu na pár motohodin u někoho motominut má cenu těch pár okamžiků nekončící akcelerace
a smrad spálený gumy ale asi jo
Vypadá to,že i kdyby se v sérii dělali mašiny s tisícovkou koní,najde se magor co vybere tu nejsilnější a nacpe do ní turbo.
Fakt by mě zajímalo,kolik z toho stáda dokáže přenést pneumatika na asfalt...
tym konikom neverim.narast o 90%?ak je to aj pravda,nikto by si na tom nemohol dovolit ist nad stvrt plynu.a na co je taka sila ked sa neda pouzit???na pi.. .
Tohle už není motorka to už je radioaktivníatomová bomba tolik koní na zadní kolo to musí být brutální přidat plyn to přední kolo je tam úplně zbytečné :D
něco jak ghostriderova busa 500hp turbo...top speed: Enough
kamikaze
Chtěl jsem se zeptat, jestli existuje na území ČR firma, která provádí podobné přestavby motorů.
//www.bigccracing.com/shop/product.asp?idproduct=295&source=thumb
Cena byla uvedena na 38000 liber, z toho samotne turbo stalo jen "8000 liber". Zbytek padl na praci, material a upravu serioveho modelu.
P.S. : Take Vam prichazi MCM magazine home ?
Cena byla uvedena na £38000, z toho samotne turbo stalo jen "£8000". Zbytek padl na praci, material a upravu serioveho modelu.
P.S. : Take Vam prichazi MCM magazine home ?
pokud bude levnější chleba tak to beru každopádně koní víc než dost,pěkný
A co jako? Chleba stejně levnější nebude.
Jinak by mě zajímalo, kolik z toho nabržděného výkonu lze na normální silnici využít? Na tom se snad bez protiprokluzu jezdit nedá. Brnkneš o plyn a okamžitě jdeš na záda.
Jinak jako hodnota výkonu je skutečně masakrální.
1-2 a jede porafku
nějak málo nee?
386 koní no ty Kravo !!
power to weight ratio kolem 1,86. Bože, F1 má 1,3 či kolik. =-D
No, na masturbaci ega dobrý.
Tady už snad ani skupina A(nad 25kW) nestčí... na tohle by měl mít člověk minimálně pilotní průkaz...
Kristovanoho, moc to nechvalte nebo to koupí WhiteS ...
Ferys
Už vidim tu diskuzi. Jak zapsat do TP BMW S1000 RR Turbo 25kW jóóó slavný časy erjednapyčovoepětadvacetkilowat skončilo
Zajimalo by me jak dlouho vydrzi ojnice a klikovka? Pokud je pravda o tom navyseni vykonu.
Do série s tím
zajímavý to je, ukáza čeho všeho jsme schopni, ale v podstatě je to k ničemu, že.
Jednoduše peklo.. Tak rád bych ji vyzkoušel.. Uvažuju o turbíně na šestku, vypínatelné..
zajímavé otázkou je jestli zmenšení životnosti agregátu na pár motohodin u někoho motominut má cenu těch pár okamžiků nekončící akcelerace
a smrad spálený gumy ale asi jo
BMW no krasna prace jen tak dale!!!
to člověka roztrhá na kousky,vzpomněl jsem si jak přikurtovali Golema a pak v něm pekli raději chleba.Co s taků neprivazanů potvorů !!!
Vypadá to,že i kdyby se v sérii dělali mašiny s tisícovkou koní,najde se magor co vybere tu nejsilnější a nacpe do ní turbo.
Fakt by mě zajímalo,kolik z toho stáda dokáže přenést pneumatika na asfalt...
pro amatera idealní
kam daj chlazeni..?! dyt ta hlava za jizdy musi svitit cervene. :D:D
nuda, Muzzy dela uz leta turbo kity do seriovek, do ZX10R s 500 HP. ale jinak je to samozrejme vyuzitelny, kdyby nekdo nemel jasno
tym konikom neverim.narast o 90%?ak je to aj pravda,nikto by si na tom nemohol dovolit ist nad stvrt plynu.a na co je taka sila ked sa neda pouzit???na pi.. .
Ideální stroj do autoškoly! Pak už jen přihlásit tchyni...
tak to je masakr