Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
reaguju na postřeh street G vs road G, mám přesně opačnou zkušenost, u modelu 23 v pomalých rychlostech jsem streetu víc cítil na říditkách, u roudy to bylo naopak.. pocit lehkosti a volnosti.. skoro jako sport glajda se vedla ..
…Fat Bob (Dyna Chassi) tam tenkrát byl ale prubnul jsem Boy (Softail Chassi)… vzpomínám si, že díky kombinaci přední tlustá guma + tvar řidítek resp. vzpřímená poloha těla, jsem vůbec neměl potřebu jet rychle… s Wide Glide resp. Dyna Chassi jsem se svezl v Plzni a byl jsem rád, že na krajnicích byli namalovaný lajny, jak se to kroutilo… Softail s rovnýma řidítkama jsou proti tomu koleje…
…v roce 2015 jsem si na závěr porovnávání s řadou již vyzkoušených typů H-D naplánoval seznámení s Electra Glide 103, na cca. 20 kilometrech… zajímala mě mj. Audio-sestava a její ovládání za jízdy, motor slušně táhl ale na Glide mě plně zaměstnalo reagování na boční vítr a to se nejela žádná kláda a nefoukalo nic moc… nikdy bych jinak nevěřil, že co svezezení/seznámení se s novým typem H-D, to absolutně rozdílný zážitek…na Glide mě ale zaujaly plotny pro nohy… super věc, které jsem se předtím jen posmíval… po svezení jsem si dokonce chtěl v místě svých předkoplých stupaček vyrobit zaklesnutí pro patky bot tak, abych si nohy do nich zavěsil a ulevil tak bedrům, k čemuž již od mých 55 let nedošlo… čas šíleně letí a tak v 64 letech si už na krátkých vyjížďkách typu Dragstrip cokoli jiného od H-D, než tuhý Softail typu Low Rider s jedno jakým motorem, nedokážu představit…
reaguju na postřeh street G vs road G, mám přesně opačnou zkušenost, u modelu 23 v pomalých rychlostech jsem streetu víc cítil na říditkách, u roudy to bylo naopak.. pocit lehkosti a volnosti.. skoro jako sport glajda se vedla ..
... ten dizajnér čo to kreslil má fakt talent, hlavne tá čelná kapotáž je umelecké dielo
…Fat Bob (Dyna Chassi) tam tenkrát byl ale prubnul jsem Boy (Softail Chassi)… vzpomínám si, že díky kombinaci přední tlustá guma + tvar řidítek resp. vzpřímená poloha těla, jsem vůbec neměl potřebu jet rychle… s Wide Glide resp. Dyna Chassi jsem se svezl v Plzni a byl jsem rád, že na krajnicích byli namalovaný lajny, jak se to kroutilo… Softail s rovnýma řidítkama jsou proti tomu koleje…
…v roce 2015 jsem si na závěr porovnávání s řadou již vyzkoušených typů H-D naplánoval seznámení s Electra Glide 103, na cca. 20 kilometrech… zajímala mě mj. Audio-sestava a její ovládání za jízdy, motor slušně táhl ale na Glide mě plně zaměstnalo reagování na boční vítr a to se nejela žádná kláda a nefoukalo nic moc… nikdy bych jinak nevěřil, že co svezezení/seznámení se s novým typem H-D, to absolutně rozdílný zážitek…na Glide mě ale zaujaly plotny pro nohy… super věc, které jsem se předtím jen posmíval… po svezení jsem si dokonce chtěl v místě svých předkoplých stupaček vyrobit zaklesnutí pro patky bot tak, abych si nohy do nich zavěsil a ulevil tak bedrům, k čemuž již od mých 55 let nedošlo… čas šíleně letí a tak v 64 letech si už na krátkých vyjížďkách typu Dragstrip cokoli jiného od H-D, než tuhý Softail typu Low Rider s jedno jakým motorem, nedokážu představit…
1 reakce