Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
scalla- ja jenom trochu nechapu, jak se všem kazi dobijeni. Mam šestou Hondu na jedne z nich mam najeto 70000 km ja jsem na ni najel asi 50000km a regulator dobijeni jsem ještě neměnil ani jednou ani na jedne. Parkrat jsem se o tom bavil s mechanikama od Hondy a ti mi nezavisle na sobě řekly, ted se prosim neuražte, že je to rukama. Kamoš si koupil XX najel ne něm asi 5000km a odešlo mu taky, tak tomu nějak nerozumim
Za 2 roky jsem s ni najel cca 45 tis km, prodaval se cca 65 tis km. Jedine zavady napinaky a praskly nosic topcase...jedina neorigo soucastka Givi...skvela motorka, akorat ten retez a posaz - delsi cesty...jinak spotrebu pod 6 litru znam az z BMW .
Takle nějak má vypadat recence majitele.
100 tis. km to už je interval kdy se dá hodnotit zda moto funduje i dlouhodobě. Hlášky typu - ujel jsem 12. tis bez problému tudíž musím mít spolehlivou mašinu jsou fascinující.
Bez předpojatosti typu - to co mám v garáži musí být nejlepčí, zde najednou máme objektivní zhodnocení kladů i nedostatků - bravo Bohužel tak trochu bílá vrána...
Perfektní a velmi informativní článek
Taky si myslím, že ukazatel zařazeného kvaltu je potěšující vychytávka i na motorce, kterou člověk zná jak svý boty. U Hondy to uměli už v 80-tých letech na velké Magně a snad i litrovém VF-R a velkém Sabre. Není to nezbytné, ale prostě příjemné.
A k těm regulátorům - odchází i regulátory umístěné vpředu mezi vidlema, s totálním chlazením. Prostě jsou špatné a to na všech motorkách. Alespoň to tvrdí "můj" mechanik, který jich má před dílnou plný kýbl
scalla, bohužel kvalita i těch originálních náhradních dílů Honda šla dolů (moje zkušenost)
Bohužel vysoká cena zůstala
Takže co jde, to koupit jinde než v Hondě
CBR-rr - Promiň, ale jaké ponižující průpovídky máš na mysli? Jediná "ponižující" zmínka je tam o kvalitě originálního příslušenství a kvalitě neoriginálního alternátoru. Obojí mohu fyzicky doložit, protože ty krámy si dodnes schovávám jako odstrašující příklad. To kdybys měl někdy náhodou cestu kolem. Jinak je to také nafocené na klubovém webu. A jestliže si za nekřesťanské peníze koupím originální příslušenství, pak očekávám nějakou kvalitu. A nikoliv výrobek, za který by učeň v socialistickém učňovském systému dostal nakopáno do zadku. Ale jsem rád, že jsi to napsal. Přesně takovou reakci jsem od někoho čekal.
Od začátku mi na VFR chyběl ukazatel zařazeného rychlostního stupně.
...
Za tuhle vetu bych mu dal facku na co ukazatel zarazene rychlosti??? ma na ni najeto 100tis a nepozna co ma aktualne za kvalt??? blbost nebo take pohodlnost lidi nema hranice.Mrknu na pristrojovku a podle rychlosti a otacek vim co tam je zarazenyho...
Respekt
Perfektně napsáno, představa o motu je naprosto jasná. Nakonec jsem z toho cítil tu správnou klasiku - když se chce, tak všechno jde(a člověk si to může i užít). Díky!
scalla- ja jenom trochu nechapu, jak se všem kazi dobijeni. Mam šestou Hondu na jedne z nich mam najeto 70000 km ja jsem na ni najel asi 50000km a regulator dobijeni jsem ještě neměnil ani jednou ani na jedne. Parkrat jsem se o tom bavil s mechanikama od Hondy a ti mi nezavisle na sobě řekly, ted se prosim neuražte, že je to rukama. Kamoš si koupil XX najel ne něm asi 5000km a odešlo mu taky, tak tomu nějak nerozumim
Pekný článok , pripomienku by som mal k tomu napináku - 73tis. km - to nie je porucha, to je normálne opotrebenie.
PS: Prečo dostal Lála za potvrdenie informácií z článku mínus???
Takovéhle články mě baví moc.
Nic jiného než za jedna si nezasloužíš.Moc pěkný,moc.
Super recenze
Za 2 roky jsem s ni najel cca 45 tis km, prodaval se cca 65 tis km. Jedine zavady napinaky a praskly nosic topcase...jedina neorigo soucastka Givi...skvela motorka, akorat ten retez a posaz - delsi cesty...jinak spotrebu pod 6 litru znam az z BMW .
Takle nějak má vypadat recence majitele.
100 tis. km to už je interval kdy se dá hodnotit zda moto funduje i dlouhodobě. Hlášky typu - ujel jsem 12. tis bez problému tudíž musím mít spolehlivou mašinu jsou fascinující.
Bez předpojatosti typu - to co mám v garáži musí být nejlepčí, zde najednou máme objektivní zhodnocení kladů i nedostatků - bravo Bohužel tak trochu bílá vrána...
Perfektní a velmi informativní článek
Taky si myslím, že ukazatel zařazeného kvaltu je potěšující vychytávka i na motorce, kterou člověk zná jak svý boty. U Hondy to uměli už v 80-tých letech na velké Magně a snad i litrovém VF-R a velkém Sabre. Není to nezbytné, ale prostě příjemné.
A k těm regulátorům - odchází i regulátory umístěné vpředu mezi vidlema, s totálním chlazením. Prostě jsou špatné a to na všech motorkách. Alespoň to tvrdí "můj" mechanik, který jich má před dílnou plný kýbl
16000,-kč v kašpárkově a 180 dolarů v USA,co dodat-vrchol hnusu a okrádání!!!
Perfektně napsaný, je vidět že autor má motorku řadu let a sžil se s ní
Pěkné ranní čtení
pěkně a čtivě napsaná recenze
Super článek:)
Suprově napsaný článek i hodnocení kladů i záporů.
scalla, bohužel kvalita i těch originálních náhradních dílů Honda šla dolů (moje zkušenost)
Bohužel vysoká cena zůstala
Takže co jde, to koupit jinde než v Hondě
Pěkně napsáno. Škoda, že (skoro) všechny kousky "po stovce" už mají v ČR zase 23000km
Super clanek
CBR-rr - Promiň, ale jaké ponižující průpovídky máš na mysli? Jediná "ponižující" zmínka je tam o kvalitě originálního příslušenství a kvalitě neoriginálního alternátoru. Obojí mohu fyzicky doložit, protože ty krámy si dodnes schovávám jako odstrašující příklad. To kdybys měl někdy náhodou cestu kolem. Jinak je to také nafocené na klubovém webu. A jestliže si za nekřesťanské peníze koupím originální příslušenství, pak očekávám nějakou kvalitu. A nikoliv výrobek, za který by učeň v socialistickém učňovském systému dostal nakopáno do zadku. Ale jsem rád, že jsi to napsal. Přesně takovou reakci jsem od někoho čekal.
Od začátku mi na VFR chyběl ukazatel zařazeného rychlostního stupně.
...
Za tuhle vetu bych mu dal facku na co ukazatel zarazene rychlosti??? ma na ni najeto 100tis a nepozna co ma aktualne za kvalt??? blbost nebo take pohodlnost lidi nema hranice.Mrknu na pristrojovku a podle rychlosti a otacek vim co tam je zarazenyho...
Krásnej článek, krásná motorka (mě se tyhle "oldschooly dycky líbily)
Ale ten Crosrunner je hnusnej až hrůza kam se ten design u Hondy dopracoval?!?
Pěkny članek, jenom jste mohly vynechat ty ponižujici prupovidky.
Krásný článek. O VFR jsem chvíli uvažoval. Koupil jsem Busu...
Moc hezky napsáno
Jen tak dal. At lidi vidi, kolik to najede.
Tohle je ten správný uživatelský test! Smekám a děkuji
Tak ako vždy tvoj článok je perfektne a zaujímavo napísaný. Tomuto ja hovorím test motorky z reálneho používania.
přečetl jsem na jeden zátah
Perfektně napsaný článek, paráda
Respekt
Perfektně napsáno, představa o motu je naprosto jasná. Nakonec jsem z toho cítil tu správnou klasiku - když se chce, tak všechno jde(a člověk si to může i užít). Díky!
Opravdu smekám před autorem! Tendle článek by měl být mustr pro ostatní