globalmoto_duben_nolan




Honda VFR800 VTEC po 100 000 km

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
CBR-rr (-4) napsal 12.09.2013 v 11:56-2

scalla- ja jenom trochu nechapu, jak se všem kazi dobijeni. Mam šestou Hondu na jedne z nich mam najeto 70000 km ja jsem na ni najel asi 50000km a regulator dobijeni jsem ještě neměnil ani jednou ani na jedne. Parkrat jsem se o tom bavil s mechanikama od Hondy a ti mi nezavisle na sobě řekly, ted se prosim neuražte, že je to rukama. Kamoš si koupil XX najel ne něm asi 5000km a odešlo mu taky, tak tomu nějak nerozumim

jean192 (153) napsal 12.09.2013 v 11:56+2

Pekný článok , pripomienku by som mal k tomu napináku - 73tis. km - to nie je porucha, to je normálne opotrebenie.

PS: Prečo dostal Lála za potvrdenie informácií z článku mínus???

Lemur.R1 (13) napsal 12.09.2013 v 11:49

Takovéhle články mě baví moc.

sumavak (6) napsal 12.09.2013 v 10:54+1

Nic jiného než za jedna si nezasloužíš.Moc pěkný,moc.

Bat_CB (2) napsal 12.09.2013 v 10:53

Super recenze

Lála (14) napsal 12.09.2013 v 10:51-1

Za 2 roky jsem s ni najel cca 45 tis km, prodaval se cca 65 tis km. Jedine zavady napinaky a praskly nosic topcase...jedina neorigo soucastka Givi...skvela motorka, akorat ten retez a posaz - delsi cesty...jinak spotrebu pod 6 litru znam az z BMW .

Váňa (33) napsal 12.09.2013 v 10:44-1+6

Takle nějak má vypadat recence majitele.
100 tis. km to už je interval kdy se dá hodnotit zda moto funduje i dlouhodobě. Hlášky typu - ujel jsem 12. tis bez problému tudíž musím mít spolehlivou mašinu jsou fascinující.
Bez předpojatosti typu - to co mám v garáži musí být nejlepčí, zde najednou máme objektivní zhodnocení kladů i nedostatků - bravo Bohužel tak trochu bílá vrána...

Ranža (2) napsal 12.09.2013 v 10:34+2

Perfektní a velmi informativní článek
Taky si myslím, že ukazatel zařazeného kvaltu je potěšující vychytávka i na motorce, kterou člověk zná jak svý boty. U Hondy to uměli už v 80-tých letech na velké Magně a snad i litrovém VF-R a velkém Sabre. Není to nezbytné, ale prostě příjemné.
A k těm regulátorům - odchází i regulátory umístěné vpředu mezi vidlema, s totálním chlazením. Prostě jsou špatné a to na všech motorkách. Alespoň to tvrdí "můj" mechanik, který jich má před dílnou plný kýbl

gresini (4467) napsal 12.09.2013 v 10:28+4

16000,-kč v kašpárkově a 180 dolarů v USA,co dodat-vrchol hnusu a okrádání!!!

Mike70 (70) napsal 12.09.2013 v 10:26

Perfektně napsaný, je vidět že autor má motorku řadu let a sžil se s ní

S.M-A-RT (0) napsal 12.09.2013 v 10:17

Pěkné ranní čtení

mari (36) napsal 12.09.2013 v 10:05

pěkně a čtivě napsaná recenze

JanaFMX (0) napsal 12.09.2013 v 09:52

Super článek:)

Boss.trx850 (3) napsal 12.09.2013 v 09:27

Suprově napsaný článek i hodnocení kladů i záporů.

PetrAT (74) napsal 12.09.2013 v 09:11-1

scalla, bohužel kvalita i těch originálních náhradních dílů Honda šla dolů (moje zkušenost)
Bohužel vysoká cena zůstala
Takže co jde, to koupit jinde než v Hondě

foky (156) napsal 12.09.2013 v 09:09+2

Pěkně napsáno. Škoda, že (skoro) všechny kousky "po stovce" už mají v ČR zase 23000km

Jenik789 (12) napsal 12.09.2013 v 08:53+1

Super clanek

scalla (51) napsal 12.09.2013 v 08:48+7

CBR-rr - Promiň, ale jaké ponižující průpovídky máš na mysli? Jediná "ponižující" zmínka je tam o kvalitě originálního příslušenství a kvalitě neoriginálního alternátoru. Obojí mohu fyzicky doložit, protože ty krámy si dodnes schovávám jako odstrašující příklad. To kdybys měl někdy náhodou cestu kolem. Jinak je to také nafocené na klubovém webu. A jestliže si za nekřesťanské peníze koupím originální příslušenství, pak očekávám nějakou kvalitu. A nikoliv výrobek, za který by učeň v socialistickém učňovském systému dostal nakopáno do zadku. Ale jsem rád, že jsi to napsal. Přesně takovou reakci jsem od někoho čekal.

SensationBlaack (-18) napsal 12.09.2013 v 08:48-12+5

Od začátku mi na VFR chyběl ukazatel zařazeného rychlostního stupně.
...
Za tuhle vetu bych mu dal facku na co ukazatel zarazene rychlosti??? ma na ni najeto 100tis a nepozna co ma aktualne za kvalt??? blbost nebo take pohodlnost lidi nema hranice.Mrknu na pristrojovku a podle rychlosti a otacek vim co tam je zarazenyho...

CharlieV (93) napsal 12.09.2013 v 08:42+2

Krásnej článek, krásná motorka (mě se tyhle "oldschooly dycky líbily)

Ale ten Crosrunner je hnusnej až hrůza kam se ten design u Hondy dopracoval?!?

CBR-rr (-4) napsal 12.09.2013 v 08:37-8+1

Pěkny članek, jenom jste mohly vynechat ty ponižujici prupovidky.

kuchy (0) napsal 12.09.2013 v 08:26

Krásný článek. O VFR jsem chvíli uvažoval. Koupil jsem Busu...

seikos (975) napsal 12.09.2013 v 08:20

Moc hezky napsáno

Chroustal_Jose (7) napsal 12.09.2013 v 08:20+1

Jen tak dal. At lidi vidi, kolik to najede.

Holič (1) napsal 12.09.2013 v 08:19

Tohle je ten správný uživatelský test! Smekám a děkuji

deltoro5784 (9) napsal 12.09.2013 v 08:09

Tak ako vždy tvoj článok je perfektne a zaujímavo napísaný. Tomuto ja hovorím test motorky z reálneho používania.

PetrAT (74) napsal 12.09.2013 v 08:07+1

přečetl jsem na jeden zátah

pilot84 (1) napsal 12.09.2013 v 08:07

Perfektně napsaný článek, paráda

martycaesar (0) napsal 12.09.2013 v 07:49

Respekt
Perfektně napsáno, představa o motu je naprosto jasná. Nakonec jsem z toho cítil tu správnou klasiku - když se chce, tak všechno jde(a člověk si to může i užít). Díky!

otajs-ZX9R (7) napsal 12.09.2013 v 07:28+3

Opravdu smekám před autorem! Tendle článek by měl být mustr pro ostatní




TOPlist