globalmoto_duben_nolan




Honda VFR800 VTEC po 100 000 km

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
scalla (51) napsal 12.09.2013 v 20:15+1

SPIJKER> No to víš Jardo, holt některé roky více prší a to se tolik nenajede.

crazy_doctor (8) napsal 12.09.2013 v 20:13

Pěkný článek. Mám na své VFR nalítaných přes 40 tisíc a za tu dobu ani jedna závada.
Navíc ten motor je opravdu skvělej. Můj kousek má již 13. let, ale není to na něm poznat.

scalla (51) napsal 12.09.2013 v 19:55-1

CBR-rr> Čím to tady kazíš? Že máš jiný názor? Na tom přece není nic špatného. Holt jsi fanda značky. Já se na to ale dívám jinak. VFR má v produktové řadě Hondy specifické postavení a Honda jej ráda prezentuje, jako "výkladní skříň svých technologií". Spolu s tím, jak se vyvíjí technologie, vyvíjí se také tento model. Pod pojmem vývoj, ve smyslu evoluce, bych očekával postupné zdokonalování. Tedy to, co funguje ponechat, případně nahradit něčím lepším. Opravdu nedovedu pochopit, proč tedy byly nahrazeny kola, která fungovala naprosto bez problému něčím, co se kazí? Bohužel s poznámkou o výměně napínáku v 50 tis. km máš pravdu. Zvláště u prvních modelů ty napínáky odcházely ještě v záruce. A to je, co mi na Hondě vadí. Honda se odkazuje na (poctivou) tradici, ale nabídne ti ošizenou současnost. Bohužel jí to vychází. Protože spousta lidí ti řekně "no jóó, jsou tam řetězy. Ale Honda to má určitě zmáklé, když to tam dala." Nemá. Není to žádná tragédie, na cestě tě to nenechá. Ale musíš s tím počítat. Jeden drobný detail. Je to Véčko, takže na rozdíl od řaďáku tam máš ty napínáky dva.
Ducati, tu bych sem opravdu netahal. To jsou jiné stroje, který má také své klady a zápory. Lidi, kteří si je koupí, k tomu mají své důvody a danou skutečnost akceptují.
Ale jinak máš pravdu. Motorka je v dobrém stavu. Vyjma dvou oděrek, které mi vyrobil soused se svým parníkem VTX1800 Však taky používám originální díly. I když někdo napsal, že jejich kvalita klesá, já to nepozoruji a jsem s nimi spokojen.

scalla (51) napsal 12.09.2013 v 19:26

Sensationblack> Přeci víme, jak jsi to myslel, ne? Já taky jen doufám, že ostatní pochopili tu nadsázku. A nemějte obavy. Na negativní kritice nevidím nic špatného. To mne nemůže odradit. Za dalších pět šest let zase něco napíšu, jestli VTEC dožije 200 000 km. Spíše bych vyzdvihl motorkare.cz, protože jsem si sám kladl otázku, zda tam narážku na křídlo nechaji.

ThomasVFR (8) napsal 12.09.2013 v 18:49

Za 5 let 100000 km ..to se člověk pěkně projede . Já měl RC 36 a koupím si ji určitě zase . Za 4 roky jsem neměl žádný problém ale to jsem najel jen asi 40000 km . VTEC je pěkná mašina ,ale kvůli rozvodům řetězem bych ji nechtěl .

Veverčák (72) napsal 12.09.2013 v 18:23

hmmm, Tome, koukam ze pomalu zacnes brat za clanky honorare . Asi az budu na stovce, tak ti predam podklady a napises to za mne

..Roko.. (7) napsal 12.09.2013 v 17:56

Pěkné, více takových testů. Jsou mezi námi lidé co nemění motorky každý rok a hrubá představa o spolehlivosti je Co se ukazatele týče, no než ty SB si přebereš co máš za kvalt, já už mám jasno a dvě 2sec držím plyn. Každá věc co mi sníží námahu se na motorce "zamýšlet" a víc se věnovat okolí je jen a kuprospěchu

Interceptor (108) napsal 12.09.2013 v 17:48

dareckov- já bych podobný napsat mohl, ale takhle to rozhodně neumím
Tome napsal jsi to jak bych od tebe čekal a je to opravdu dobré čtení , leč já zůstanu dál věrný Fi. Ať to jezdí Maxx

dareckov (14) napsal 12.09.2013 v 17:04-1+1

Velice pěkné.
Kdo tady může napsat o své motorce podobný článek?
Pěkně objektivně

Jinak motorka je to pro mě neslaná nemastná.. ani cesták ani sport

Jarda350 (0) napsal 12.09.2013 v 16:54

VFR 800 je můj sen a možná i kandidát na moji další motorku Krásnej článek!

zmulin (371) napsal 12.09.2013 v 16:38+1

Moc pěkně napsaný a přestože suše,tak sem to přečet bez přibrždění
Nějaký "standartní" závady má každá motorka a kdo říká,že ne,tak nejezdí,nebo má štěstí,nebo prostě jen kecá.

CBRrr-co prosimtě víš o servisování Ducati a rozdílu cen v porovnání s Hondou???

deltoro5784 (9) napsal 12.09.2013 v 15:15+1

Keby tam bolo cítiť zamilovanie tak by zase každý písal že je to neobjektívne, takto napísal aj jej kladné aj záporné vlastnosti čo dodáva tomuto testu punc profesionality. Keď túžite po recenziach kde sa motorky zamilovane ospevujú tak si prečítajte PR články predstavenia nového modelu.

Alamo (207) napsal 12.09.2013 v 15:07

Pěkné čtení. Velké díky autorovi

Pája19 (2) napsal 12.09.2013 v 14:57

Jako recenze nezávaznýho novináře je to pěkný. Ale nechce se mi věřit, že ta motorka je tvoje. Fakt ani náznak zamilovanosti. Jak si s ní moch vydržet 100tkm?

JP (206) napsal 12.09.2013 v 14:46+5

Pěkný článek , kéž by jich v podobném duchu tady bylo víc. Chlapi, s tím vzájemným fackováním jste jak malí kluci . Borec se podělí o dojmy v super článku a pak ještě aby to někomu obhajoval , proč by to měl dělat? Příště už nic takového nenapíše a bude se tady naříkat, proč podobné články nejsou.

SADLATY (6) napsal 12.09.2013 v 14:45+2

VFR som rok jazdil - komu sadne, super motorka. Mne nesadla. Tak ako autor píše - na cestovanie moc športová, na šport moc cestovná - ani ryba ani rak. Ak niekto vo VFR nájde zaľúbenie, tak sa mu ale vôbec nečudujem, lebo je to jedna z vôbec najosobiteších mašín posledného desaťročia. Ja by som už do nej nešiel, som moc pohodlný
... a ešte dodávam poklonu autorovi za výpovednú hodnotu, ktorú nedostaneme ani z pätnástich profesionálnych testov...

Martic (13) napsal 12.09.2013 v 14:44+1

Úžasnej článek . Škoda, že neexistuje ke každé motorce taková recenze

DOMINATOR (1260) napsal 12.09.2013 v 14:41

Pěkny testik motorku bych nechtěl ale pěkně napsano

SPIJKER (93) napsal 12.09.2013 v 14:36+1

Thomas.. moc hezky napsany... ale sakra, sušeji by to uz asi neslo.. ..naprosto zadny emoce.. proste cerna a bila.. nu coz... ale puvodne jsem myslel ze das kilo uz pred koncem ctvrty sezony.. a co ted.. predpokladam ze kilo jeste asi najede ne.. ale neporidis k tomu jeste nejaky jiny veselkejsi stroj? ..ale zase.. jednim zadkem se tezko sedi na dvou motorkach co..

martjan_1098 (287) napsal 12.09.2013 v 14:34+1

Paráda Sice jsem na VFR nikdy nejel, ale po přečtení tohodle ji znám jako svoje boty

SensationBlaack (-18) napsal 12.09.2013 v 13:31

uuuf to mi ale dalo praci udelat takovej vyplod

SensationBlaack (-18) napsal 12.09.2013 v 13:26-7+1

scalla: a proto jsem taky psal ze ukazatel zarazeny rychlosti je pro pohodlny nebo blby lidi co se tyce fackovani libi se mi jak se tu hodne lidi rado chyta kazde dadnesene myslene hlasky resp. se toho chytaji borci kteri o sobe vi ze maji nejakou prevahu, bojove umeni napr apod. obyc kluk se nepujde porvat jen tak z blbosti tim chci naznacit ze borec si klidne rad dovoli na nekoho kde je pravdepodobnost dostani na prdel daleko mensi nez kdybych na fotkach mel 2m a 100kg ve hmote asi tak pravy muz dnesni doby s vedomim snadne vyhry nad protejskem, fascinujici muzne chovani

CR500 (142) napsal 12.09.2013 v 13:00

Na pristi seznu me laka poridit VFR. Dekuji za uzitecny clanek ale stejne mne spis nepresvedcil koupit nejaky nejstarsi VTEC nez zachovele FI. FI mi pride vice jednoduche a odolne.
Zajmave by pro mne bylo mit i clanek kde jsou porovnany rozdily vyjmenovane vsechny prednosti novejsiho modelu VTEC o proti FI.(i kdyz to uz asi v dnesni dobe nikoho nezajima - holt nejmodernejsi techniku resim jen na MX ohledne silnice mi pak nezbejva nez se spokojit s jednoduchym prehistorickym strojem )

CBR-rr (-4) napsal 12.09.2013 v 12:42-4+1

scalla- nebudu ti to tady kazit, dobijeni neodchazi všem a napinak je spotřebni zaležitost. Řekni v Hondě, že ti vydržel 72tis. a sleduj reakci mechanika, řeknou ti, že jsi ho měl v 50tis. vyměnit. Mi to přijde směšne na tohle poukazovat.
Nevim, ale z toho co tady odpovidaš mi přijde, že nejsi s tou motorkou moc spokojeny. Mam pro tebe navrh. Zajdi si do DUCATI a zeptej se co se kdy měni a co kolik stoji a at ti ukažou jestli tam maji nějakou motorku co ma najeto 100tis.km.
Ja si myslim, že po 100tis. maš tu motorku v peknem stevu.

deltoro5784 (9) napsal 12.09.2013 v 12:41

Inak k tomu napínaku, to ti vážne odišiel až po 73 tisíc km? To na mojej menili predný pred 15 tisícami a už sa začína ozývať. Zadný už tiež odišiel tak uvidím aká je tam životnosť.

Big.One (2) napsal 12.09.2013 v 12:28+1

Pěkně a střízlivě napsáno .

scalla (51) napsal 12.09.2013 v 12:22-2+11

SensationBlaack - tož Blacku, když máš potřebu mně fackovat, můžeme se domluvit. To máš úplně jednoduché. Ty mrkneš na přístrojovku, porovnáš otáčky s aktuální rychlostí a víš, co tam máš zařazené. My pomalejší holt potřebujeme krabičku, kde si přečteme číslo. Vzhledem k tomu, že Honda se kasá firemní filosofií ve smyslu "First man, then machine", mohla by na nás pomalejší brát zřetel a tenhle ukazatel tam dávat z výroby.

Gahan37 (11) napsal 12.09.2013 v 12:22

výborně napsané, takové články jsou inspirací před případnou koupí.dlouhodobý test...

scalla (51) napsal 12.09.2013 v 12:13+1

Jean192 - Ne ne, napínák je závada. A hloupá k tomu. Kdyby tam zůstaly kola jako na FI , nic takového by se nestalo.

scalla (51) napsal 12.09.2013 v 12:08-1+1

CBR-rr - však já taky píšu, že regulátor neodešel. Ale jestli je to rukama, pak se zkus toho mechanika zeptat, jak rukama zničíš statickou součástku (stator alternátoru). To by mne fakt zajímalo a rád se poučím. I když se obávám, že s těma rukama už asi nic neudělám. Taky asi bude záležet, jako Hondu máš. Tady bych nerad paušalizoval. Ale na VTECu se nejedná o ojedinělou závadu. P.S. 70 tis. km - tak to máš ještě před sebou.




TOPlist