husqvarna_svartpilen_801_2




Suzuki TL1000R pro WSBK: Problémové dítě, co nikdy nezávodilo

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SLEEPER (1002) napsal 15.12.2018 v 10:12-1+1

TLR je pekna motorka a kdysi jsem o ni vazne uvazoval, ale kdo se na ni svezl vi, jak je na tom jizdne spatne a to neresim konstrukcni bolesti, ktere vam pripravi nejednu generalku.

Na vystavu rozhodne ano, ale na jezdeni, natoz na okruhu, to opravdu ne.

Cormier (16) napsal 15.12.2018 v 09:50+7

Vidět a slyšet naživo tuhle motorku je obrovský zážitek, stejně jako všechny sportovní motorky té doby. Ta éra, kdy se všichni výrobci předháněli v dosažení maximálního výkonu a rychlosti mi chybí, dnes se vše točí kolem retra a cestovních endur ... bohužel.

kokonhead (28) napsal 15.12.2018 v 09:41

Super

Farage (277) napsal 15.12.2018 v 09:34+1

Jo, tenhle bajk je krasnej . Miluju tyhle oldschool superbajky...moc uz se jich nevidi...Nadhera

afro-r1 (513) napsal 15.12.2018 v 09:25-3+1

Na silnici v tempu 50/90/130 funguji vsechny mozne experimenty.
Jakmile se jde na limit, odpadaji vsechny alternativni reseni a zustane R4/V4 v hlinikovem deltaboxu a klasicky resena vidle s kyvkou..

YOSH_BOY (51) napsal 15.12.2018 v 09:07+2

Krásný článek, opět nějaké nové info od toho nejpovolanějšího

IvanDvoutakťák (5077) napsal 15.12.2018 v 08:36+1

Kdo ji v našem SOC jezdil , netajil se tím,
že je to bajk pro "velký (a silný !) kluky" ...
Díky panu Cathcartovi za další perfektní počtení - holt kdo "kdysi" závodil
i na dvoutaktech, tak ví a umí

wario (126) napsal 15.12.2018 v 08:33+1

Parádní článek 90ky no

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist