Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Fantan: Jasně, že to zapaluje z magneta, akumulátor má zetka prakticky jen kvůli svícení a troubení bez motoru v chodu, jak píše L&B. Vyžadovaly to tehdejší předpisy pro tuhle kategorii motorek.
Vzpomínám na nezaměnitelný zvuk "Céčka", ale myslím, že v článku je pár nepřesností. Zmínku o aku nechápu, "C" mělo magneto, stačilo šlápnout a většinou chytlo, motor se zhasínal "chcípákem". Jelo to ve dvou kopec nekopec, maximálně 80, ale motor pružný, takže tři kvalty stačily. Ideální motorka pro pracovní použití, začínalo na ní mnoho motokrosařů. Povedený motor byl pak montován do "mezitypu" - kývačkový rám, motor "150C". Moc rád na tyhle motorky vzpomínám, je to (společně s 250 "pérákem", na kterém jsem si dělal řidičák) stroj mého mládí.
Pěkná práce, já jsem dělal černou verzi a nejhorší bylo právě to rozhodování, jak kterou součástku udělat, aby to bylo podle těch "renovátorských pravidel". Jestli se lak moc neleskne, jestli má být ten nebo onen díl nalinkován, jestli mají být ráfky chromované nebo černé s linkou, jestli šrouby mají být stříbrně nebo černé, na 13-ku klíč nebo na 14-ku. Ono nakonec je stejně nejlepší si to udělat podle sebe a vykašlat se na řeči jiných lidí.
Takhle krásnej stroj vždycky rád očíhnu někde na veteránským srazu a jsem moc rád, že jsou šikovní lidi, kteří zařídí jejich zmrtvýchvstání a dokážou do toho narvat spoustu prachů a ještě víc svý práce a elánu.
N Á D H E R A !!
Fantan: Jasně, že to zapaluje z magneta, akumulátor má zetka prakticky jen kvůli svícení a troubení bez motoru v chodu, jak píše L&B. Vyžadovaly to tehdejší předpisy pro tuhle kategorii motorek.
Nádhera, klobouk dolů ...
tý jó, tak to je fakt hustokrutěultimatní bomba
stačilo koupit originál sedlo a zachovat originál ale když platí za go motoru 8000 což sám nezvládne a škoda že vývozní červená nezůstala originál
Aku tam je na klakson a parkovaci svetla
Vzpomínám na nezaměnitelný zvuk "Céčka", ale myslím, že v článku je pár nepřesností. Zmínku o aku nechápu, "C" mělo magneto, stačilo šlápnout a většinou chytlo, motor se zhasínal "chcípákem". Jelo to ve dvou kopec nekopec, maximálně 80, ale motor pružný, takže tři kvalty stačily. Ideální motorka pro pracovní použití, začínalo na ní mnoho motokrosařů. Povedený motor byl pak montován do "mezitypu" - kývačkový rám, motor "150C". Moc rád na tyhle motorky vzpomínám, je to (společně s 250 "pérákem", na kterém jsem si dělal řidičák) stroj mého mládí.
Pěkná práce, já jsem dělal černou verzi a nejhorší bylo právě to rozhodování, jak kterou součástku udělat, aby to bylo podle těch "renovátorských pravidel". Jestli se lak moc neleskne, jestli má být ten nebo onen díl nalinkován, jestli mají být ráfky chromované nebo černé s linkou, jestli šrouby mají být stříbrně nebo černé, na 13-ku klíč nebo na 14-ku. Ono nakonec je stejně nejlepší si to udělat podle sebe a vykašlat se na řeči jiných lidí.
při pročítání těchto řádků, jsem si zavzpomínal jak jsem svoji ČZ renovoval já... super...
Paráda
moc hezkej stroj a šikula kdo ho repasoval.Akorát nechápu proč tu neni fotka kde je týpek z redakce při výjezdu ze zatáčky s kolenem na zemi
pěkná práce.
nádhera! jen škoda, že už si lidé začínají uvědomovat unikátnost těchto motorek, čímž jsou čím dál hůře k sehnání.. zvláště za dobrou cenu :-/
Moc hezky! Ale proc jsou bile vytazene napisy na pneu? To se mi k tomu vubec nelibi. Jinak skvela prace!
10x10bodů
opravdu frajer , krásná práce
Krásná práce
Zamiloval jsem se...
Víc takových článků !
Krasavice vymazlená
Hezká mašina!!
Bravo,bravo a znova bravo!!!
Je to nádhera!!!
Nádhera, krása, k tomu nemám slov jen zasněně koukám
Luxus
Sqost
nádhera. Člověku se při pohledu ma tyhle stroje chce až plakat. Kam jsme to dotáhli s motorkama...
Nádherná práce
Takhle krásnej stroj vždycky rád očíhnu někde na veteránským srazu a jsem moc rád, že jsou šikovní lidi, kteří zařídí jejich zmrtvýchvstání a dokážou do toho narvat spoustu prachů a ještě víc svý práce a elánu.