ktm_unor




ČZ 150 C: Zachráněná historie

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Dovi (90) napsal 13.02.2012 v 11:37

 
 N Á D H E R A !!
 
 

Krajda (8) napsal 13.02.2012 v 11:13

Fantan: Jasně, že to zapaluje z magneta, akumulátor má zetka prakticky jen kvůli svícení a troubení bez motoru v chodu, jak píše L&B. Vyžadovaly to tehdejší předpisy pro tuhle kategorii motorek.

Pražík (2) napsal 13.02.2012 v 11:09

Nádhera, klobouk dolů ...

Paulo (2598) napsal 13.02.2012 v 11:06

tý jó, tak to je fakt hustokrutěultimatní bomba

Waldas28 (0) napsal 13.02.2012 v 10:51

stačilo koupit originál sedlo a zachovat originál ale když platí za go motoru 8000 což sám nezvládne a škoda že vývozní červená nezůstala originál

L&B (39) napsal 13.02.2012 v 10:49

Aku tam je na klakson a parkovaci svetla

Fantan (0) napsal 13.02.2012 v 10:43

Vzpomínám na nezaměnitelný zvuk "Céčka", ale myslím, že v článku je pár nepřesností. Zmínku o aku nechápu, "C" mělo magneto, stačilo šlápnout a většinou chytlo, motor se zhasínal "chcípákem". Jelo to ve dvou kopec nekopec, maximálně 80, ale motor pružný, takže tři kvalty stačily. Ideální motorka pro pracovní použití, začínalo na ní mnoho motokrosařů. Povedený motor byl pak montován do "mezitypu" - kývačkový rám, motor "150C". Moc rád na tyhle motorky vzpomínám, je to (společně s 250 "pérákem", na kterém jsem si dělal řidičák) stroj mého mládí.

L&B (39) napsal 13.02.2012 v 10:43

Pěkná práce, já jsem dělal černou verzi a nejhorší bylo právě to rozhodování, jak kterou součástku udělat, aby to bylo podle těch "renovátorských pravidel". Jestli se lak moc neleskne, jestli má být ten nebo onen díl nalinkován, jestli mají být ráfky chromované nebo černé s linkou, jestli šrouby mají být stříbrně nebo černé, na 13-ku klíč nebo na 14-ku. Ono nakonec je stejně nejlepší si to udělat podle sebe a vykašlat se na řeči jiných lidí.

Bači (23) napsal 13.02.2012 v 10:28

při pročítání těchto řádků, jsem si zavzpomínal jak jsem svoji ČZ renovoval já... super...

marcel666vtr (0) napsal 13.02.2012 v 10:19

Paráda

Bimbo-ze-Žižkova (12) napsal 13.02.2012 v 10:15

moc hezkej stroj a šikula kdo ho repasoval.Akorát nechápu proč tu neni fotka kde je týpek z redakce při výjezdu ze zatáčky s kolenem na zemi

valivali (7) napsal 13.02.2012 v 10:04

pěkná práce.

HeXedito (0) napsal 13.02.2012 v 09:46

nádhera! jen škoda, že už si lidé začínají uvědomovat unikátnost těchto motorek, čímž jsou čím dál hůře k sehnání.. zvláště za dobrou cenu :-/

tomzak (48) napsal 13.02.2012 v 09:19

Moc hezky! Ale proc jsou bile vytazene napisy na pneu? To se mi k tomu vubec nelibi. Jinak skvela prace!

sykyweb (6) napsal 13.02.2012 v 09:17

10x10bodů

d.bar (0) napsal 13.02.2012 v 09:05

opravdu frajer , krásná práce

Viper54 (0) napsal 13.02.2012 v 09:04

Krásná práce

Endy (3) napsal 13.02.2012 v 08:50

Zamiloval jsem se...

Patrik53 (0) napsal 13.02.2012 v 08:49

Víc takových článků !

Drak1 (11) napsal 13.02.2012 v 08:47

Krasavice vymazlená

ZZR1200 (127) napsal 13.02.2012 v 08:37

Dolin (19) napsal 13.02.2012 v 08:25

Hezká mašina!!

Longhorn (3) napsal 13.02.2012 v 08:02

Bravo,bravo a znova bravo!!!

polysejtak (-3) napsal 13.02.2012 v 07:55

Je to nádhera!!!

cim76 (5) napsal 13.02.2012 v 07:53

Nádhera, krása, k tomu nemám slov jen zasněně koukám

Venca80 (3) napsal 13.02.2012 v 07:49

Luxus

BadRX (84) napsal 13.02.2012 v 07:43

Sqost

Jarda-z-Úpice (44) napsal 13.02.2012 v 07:04

nádhera. Člověku se při pohledu ma tyhle stroje chce až plakat. Kam jsme to dotáhli s motorkama...

aifel202 (4) napsal 13.02.2012 v 06:49

Nádherná práce

charlie.vtx1800 (38) napsal 13.02.2012 v 05:44

Takhle krásnej stroj vždycky rád očíhnu někde na veteránským srazu a jsem moc rád, že jsou šikovní lidi, kteří zařídí jejich zmrtvýchvstání a dokážou do toho narvat spoustu prachů a ještě víc svý práce a elánu.




TOPlist