ktm_unor




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
dydzej (-3) napsal 10.03.2014 v 09:41

bomby pecky šlágry stroj doporučuju

vory42 (0) napsal 08.06.2013 v 18:01

Zdar vybíram si teď tenhle stroj. Na co bych měl koukat při koupi? Jak je drahej servis u tohohle stroje? Dík za náměty

Dovi (90) napsal 15.10.2012 v 09:30

 
Pohled do zákulisí motosalonu aneb co se děje po složení zálohy s vaší objednanou novou motorkou Yamaha WR250X než si ji můžete převzít a odjet na ní do světa:

//www.youtube.com/watch?v=mtwOCY2G_WM
 

 
A celé povídání o tom, kterak Jaromil ke štěstí přišel, když svého nadlitrového čtvrttunového boxera vyměnil za lehkýho čtvrtlitrovýho motarda Yamaha WR250X... a jak si pak ještě navíc pod dojmem nadšení z WR250X pořídil k němu i jeho terénní dvojče - enduro Yamaha WR250R:
 
//www.motorkari...ft=132014&fid=65
 

Dovi (90) napsal 09.10.2012 v 11:39

Některá specificky zaměřená videa aneb Yamaha WR250X i pro strážníky místo koně

Live it, Love it, Ride it! Urban Supermoto stunt! #WR250X#
//www.youtube.com/watch?v=_RqoFY6Vquo&feature=related

Urban supermoto freestyle stunt, Live it Love it Ride it! #WR250X Yamaha XT660X#
//www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_269826&feature=iv&src_vid=_RqoFY6Vquo&v=lnXb7dJlimo

Urban Supermoto "Summer Downtime. I blame Boobies!." #XT660X#WR250X#
//www.youtube.com/watch?v=F535wNVkCis&list=UU6Xuc-xm82AeB8i8rlT5TXw&index=1&feature=plcp

Moronic Activity! ..Winter Supermoto.. #WR250X#
//www.youtube.com/watch?v=WH9SneJ0Jh4&list=UU6Xuc-xm82AeB8i8rlT5TXw&index=2&feature=plcp

City Core @ fall. Supermoto JazZ! #WR250X#
//www.youtube.com/watch?v=oElY0Ip8vXo&list=UU6Xuc-xm82AeB8i8rlT5TXw&index=4&feature=plcp

Some leftover clips. - Supermoto fall session #WR250X#
//www.youtube.com/watch?v=y9VfRSYbvM4&list=UU6Xuc-xm82AeB8i8rlT5TXw&index=3&feature=plcp
 

Dovi (90) napsal 19.09.2012 v 13:56

 
Yamaha WR250X - nejlepší motorka na vyblbnutí
aneb
Yamaha WR250X - The kids are alright by MOTOHOUSE_CZ

14. září 2012, //www.motohouse.cz/yamaha-wr250x-nejlepsi-motorka-na-vyblbnuti

Aktuální článek o WTR250X v Motohausu - autor Karel Táborský, fotografie Honza Karásek.

Píšou tam o WR250X až v superlativech, a snad to nadšení není předstíraný.

Jeden citát za všechny:
"WR prostě funguje – a funguje líp než jakákoliv jiná motorka v téhle kategorii."
 

r.ricci (5) napsal 17.01.2012 v 13:51

Pro ESKES
Je to enduro, ne krosový speciál, tak si myslím, že to zkoušet na motokrosové trati není třeba. Už mám za sebou několik skoků, ale zatím se mi nepodařilo dostat tlumiče nadoraz. A to mám 90kg. Podvozek je plně stavitelný.
Moje zkušenost je, že je to velmi povedená mašina. Mě splnila mnohen víc, než jsem od ní očekával.
Mám ji na zábavu, ne trhání rekordů a překračování limitů. Na to jsou jiné stroje. Ono je to hodně o osobních prioritách. A pochybuji, že by někdo mimo asfalt se supersportem projel, to co já s tímto WéeRkem.

eskes (0) napsal 24.07.2011 v 12:05

Clanek k WR250R je nedostatecny, protoze chybi kompletni provereni stroje na motokrosove trati s komentarem. (po lesni ceste se da jet i se supersportem). Obavam se, ze WR250R je prilis soft, tj.podvozek jde nadoraz uz u malych skoku, vykon motoru je s ohledem na pozadovanou zivotnost OK. Chtelo by to stroj, ktery by byl prece jen o kousek bliz k motokrosovym specialum. PS: Proc se uz DR-Z400 nevyrabi?

ltm_cz (0) napsal 13.03.2009 v 20:43

já takyy :))))

rasto (0) napsal 06.01.2009 v 19:57

Tak jsem si WR 250R po dlouhém uvažování ji koupil a basta Rasťo

Vavris (0) napsal 15.07.2008 v 19:43

Zdravím prosím vás když bych sem si chtel koupit tu to motorku a jemi teprve 16 je možné stáhnout Kw na 11Kw, má to potom cenu to kupavat jestli to bude mít sílu???...A nebo jestli nekdo z ná neco podobného ve 125ccm nebo s výkonem 11Kw Děkuji moc.Vavris

iVlada (80) napsal 19.06.2008 v 17:03

Jo jo, presne jak Tommy pise, dala podle tachometru opravdu 155km/h

tommy58 (5) napsal 17.06.2008 v 10:18

To Petr Huska:
tu rychlost opravdu tachometr ukázal a bude to převážně tím, že "eRko" má o zoubek na rozetě víc. Samozřejmě i velikost kol hraje značnou roli. Ale myslím, že Vláďa říkal něco kolem 155km/h na WR 250R.

XendeR (0) napsal 16.06.2008 v 13:02

Já nevím.. mě ty motardy příjdou jako takový divný mezikus.. : do terénu to moc není a na silnici tež ne.. takový mezipatfor..
a s těmi 18 lety.. vydíte není nad to být na silnice. Koupit si pěknou Kawu ZX7R s 25kW v TP a chrochtat si.. a jestli nějaká štuba řekne že to nemá ten poměr tak se asi zbláznil.. lol

Petr-Huska (3) napsal 10.06.2008 v 12:55

Také si musím "přisadit".Měl jsem možnost ji také vyzkoušet a musím říci,že mě velmi mile překvapila. Zkoušel jsem R-ko a posez a pérování na 1,o brzdách ani nemluvě-to k Yamaze patří! Je trochu kratší,takže je velice obratná a na dvěpade velmi živá-musíte ale mít návyky ještě z dob,kdy jste jezdili na dvoutaktu.Toho krouťáku ve spodních otáčkách moc nemá,ale zhruba od cca 7000 ot jde opravdu velmi svižně (otáčky odhaduji,protože mi velice chybí otáčkoměr a to bych hodnotil jako velký nedostatek).Kdo je zvyklý na "šestikilo",ten však bude zklamán! Ale jako celek si myslím,že se tento bike Yamaze velmi povedl-jsi na něm doma po pár metrech jízdy!A spotřeba byla něco kolem 4l/100 km.Prostě suprová "hračka" k velké motorce Jen nevím,kde vzal Tomáš ten údaj o rychlosti-já z ní nevyrazil víc než 135 km/hod.P-H.

vikik (1) napsal 10.06.2008 v 10:32

Mně osobně se to nelíbí-dal bych přednost wr-f,tohle je do terénu moc civilní(silniční) a na silnici zase takový nějaký-motard jo,bude lehkej,výkon tam taky bude,ale ta verze R je takovej zvláštní kompromis...

bledemes (0) napsal 09.06.2008 v 11:50

Beta M4 s motorem dr350 se do poměru 0,16 vejde

nello (0) napsal 04.06.2008 v 12:56

Tak především WR250R je hodně "civilní" enduro který se nedá výkonově srovnávat se speciály WR-F apod.. O životnost motoru strach nemám A ventily? Když přišla Suzuki DR-Z400S málokdo věděl a už vůbec málokdo věřil že je kontrola jednou za 24t.km Např. stará Yamaha TT350 má kontrolu ventilů cca po 20t.km No uvidíme jak to bude ve skutečnosti s WR-R, když se tím Yamaha chlubí a dává na to záruku, nevidím problém.. Každopádně je to hodně dobrý stroj, a jak už se tady někdo ptal na větší objemy, tak na to jsem taky zvědavej a věřím že něco bude - si přece Yamaha nenechá ujít třídu cca 400-450 v civilu

PS: taky nemám zrovna 60kg, bral bych klidně i to 250, ale ta by skoro trpěla s mojí váhou

motofree (0) napsal 04.06.2008 v 09:22

jako kroska ??to bych mel asi jako treninkovou motorku.Treba ji jednou koupim,docela me zaujala,abych se mohl prohanet po obcich kdyz neco potrebuji.

krf (2) napsal 03.06.2008 v 22:31

pardon, ale od kdy se takovejhle supermotard v uvozovkach taha do zatacky jako čtyřválcovej supersport? ten rici by mel podle me dostat facku a mozna i celej server

Anti (393) napsal 03.06.2008 v 18:33

No,nevím.Ostré verze 4T dvěstěpadesátek potřebují každou sezonu GO hlavy.Tahle sice až tak ostrá není,ale tech 40000 neuvěřím,dokud to někdo nenajede...

2MASS (0) napsal 03.06.2008 v 18:31

Na WR250X sem se osobně svez a musim říct že je to super věc, dal bych laděnej vejfuk a lítal bych. Co mě překvapilo je vejfuková přívěra v základu, na 250 docela neobvyklý...

Alen (0) napsal 03.06.2008 v 17:51

sherm14 (1) napsal 03.06.2008 v 17:23

Lamar : no jo aby sis ji taky nepochvalil ze

zban (12) napsal 03.06.2008 v 15:09

Nemáte někdo info jestli Yamaha připravuje na příští rok WR400X - WR500X? Přece jen s mou výškou a váhou by mě 250 brzo omrzela. Mít ale do 70 kg, tak jsou tyto motorky skvělá volba

Alen (0) napsal 03.06.2008 v 14:25

Zkoušel jsem wr250R ale Husqvarna te 250 je lepši

PetrAT (74) napsal 03.06.2008 v 12:07

No i kdyby to bylo co 10000km tak to je pohoda. Pro mě WR250R

Hawk (7) napsal 03.06.2008 v 11:08+1

40 000 je sice hezkých, ale kdo má rozum, nechá je zkontrolvoat dříve...

Jinak k vyjádření - Ryen-Te - od dubna je v platnosti novela zákona, která to upravuje pouze na spojku "A". Už se to tu hodněkrát probíralo. U těhlech motorek se o tom, ale radši moc nemluví, protože jinak by byly pohřbený.

kojot (24) napsal 03.06.2008 v 09:07

Meade> jen aby to neskoncilo fiaskem jako akce u renaultu s loglife oleji a vymene po 30 nebo dokonce 60 tis km. Sami reginalni zastupci potažmo prodejci doporučuji jezdit tam po 15tis na vyměnu, protože na jejich hrbu se už svezlo pěkných pár desitek reklamaci na zadřene motory při 25 - 28 tis km...

nello (0) napsal 03.06.2008 v 05:22

to PetrAT : Nebudeš mi asi věřit, ale servisní intervaly jsou neuvěřitelný... Výměna oleje je každých 5000km - což je supr, ale co je neuvěřitelný, je kontrola ventilů až po 40 000 km! Slovy čtyřicet tisíc km je servisní interval na ventily u WR250R !!! Kdo nevěří, ať si zajde do Yamahy a nechá si ukázat uživatelský manuál a doporučení od výrobce I tady u nás v Yamaze z toho byly dost překvapený

Martin-Holík (1) napsal 02.06.2008 v 22:16

Moc pěkná motorka, hlavně enduro verze, kdyby udělali verzi 450 ccm, tak by to byl můj sen .

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist