Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
zrx1984: bůh s tebou Jinak tohle není žádný cestovní enduro. To má v techničáku psaný přísný zákaz mimo asfalt. Malé kolo, výfuk nízko, nízká světlá výška, malé zdvihy, absence jakýchkoliv padáků a přemíra plastu. Jestli je podle tebe tohle cestovní enduro, tak TDM se 195kg a 18" předním kolem je potom hard off-road.
Bubrak: no, ona taky je ZX10R o skoro 40 kilo lehčí a menší, takže bude mít (i s pozicí) řidiče podstatně menší ejrodynamický odpor. Takže já bych viděl těch 6,5-7 litrů i skoro jako reálný
No já vám nevím. V této kategorii se podle mého názoru také řeší praktická stránka věci. Není to jen na koukání,ale hlavně na cestování. A tady jsme hned u zásadního problému. Spotřeba 7L s 21L nádrží? Dojezd 300km? To je hodně špatný. Váha sice 239kg,ale raději nepíšou jestli suchá či pohotovostní. Hádal bych s tím motorem to první, takže hnedle tu máme 260kg vážícího macka. To je stejné, jako velká Tenerka. A v neposlední řadě tu máme cenu. Ta také nepatří mezi lidové. Porovnejte to s 8kovým 3válcem u Tigříka (nebo 8kové báwo) a nemůžete šáhnout po tomto stroji!
Na tenhle bajk jsem čekal, čtyřvál v cestovním enduru, je to co mi vždy chybělo. Vzhled neřeším, líbí se mi výkon, posez a čtyřvál. Jednou ho budu mít doma
S tímhle motorem chtěli být v této třídě nejspíše za exoty a vystupovat z davu což se jim nejspíše i povedlo. Osobně bych si spíše pořídil slabší dvouválcovou variantu která je navíc líbivější a všestrannější
na obrázku v katalogu je docela pěkně nafocená,tak se mi i líbila,ale po shlédnutí těchto fotek mám taky smíšené pocity. Na živo jsem neměl ještě tu čest. Je to taková trošku divočina,650 se mi líbí víc.
na obrázku v katalogu je docela pěkně nafocená,tak se mi i líbila,ale po shlédnutí těchto fotek mám taky smíšené pocity. Na živo jsem neměl ještě tu čest. Je to taková trošku divočina,650 se mi líbí víc.
pominuli fakt přítomnosti 4 válce a toho obludnýho kyje vedle zadního kola, tak je to pěkná motorka, ale kvůli tomu motoru bych si ji asi nikdy nekoupil
Nemůžu si pomoct,ale dle mého subjektivního pohledu na dizajn,je to nejošklivější bike současnosti.Někomu se samozřejmě líbit může.S malým Versysem to kawě vyšlo,ale tomuto paskvilu moc šancí nedávám.Jsem zvědav,koik jich budu v Evropě potkávat.
Seikos: Já se obávám, že ani nebylo v plánu konkurovat GSu a proto mi přijde bezpředmětné to s GSem srovnávat. Ono když se koukneme třeba na "modernizaci" V-Stroma, tak to taky žádná hitparáda není. Vypadá to jako dětská hračka, příslušenství za bombu, přístrojovka taky katastrofa, zdvihy taky okolo 15cm. Ten trend takovýhleho zjednodušování je prostě bohužel běžný a nezbývá než se s tím smížit. Jsou to motorky na rozbitou silnici, nic víc a nic míň.
Už z něj nezvracím. Už jsem si zvykl. Nicméně je to stále adept na nejošklivější motorku roku.
Spíš pořád nedokážu tu motorku někam zařadit. Jak píše autor, do terénu to není a i na silnici cítíte každou díru. A se zdvihy 150mm to není ani na D1. Pak má spíš smysl GTR1400.
Při pohledu na pracoviště řidiče na mě dýchá pocit fórovosti. Jak řídítek, prvků, zrcátek a i přístrojovky.
Díra namísto 12V zásuvky, matice vpředu na štítu a příplatek 30 tis za plastové Givi kufry a bástry tragédii dovršuje.
Ostatně podobné pocity jsem měl když jsem seděl na novém Crosstoureru, takže v rámci konkurence je to v průměru. Konkurovat GS to nemůže ani náhodou.
Jinak tedy článek moc pěknej.
zrx1984: bůh s tebou Jinak tohle není žádný cestovní enduro. To má v techničáku psaný přísný zákaz mimo asfalt. Malé kolo, výfuk nízko, nízká světlá výška, malé zdvihy, absence jakýchkoliv padáků a přemíra plastu. Jestli je podle tebe tohle cestovní enduro, tak TDM se 195kg a 18" předním kolem je potom hard off-road.
Bubrak: no, ona taky je ZX10R o skoro 40 kilo lehčí a menší, takže bude mít (i s pozicí) řidiče podstatně menší ejrodynamický odpor. Takže já bych viděl těch 6,5-7 litrů i skoro jako reálný
ked japonca tak kawasaki. Vždy dali čosi navyše.Aj malý versys je genialny.
Raub: 7l je blbost, to je nejakej redakcni prumer, podle me pri cestovni rychlosti 120-160 to bude zrat min nez mi zere ZX10R, coz je 5.5 litru.
No já vám nevím. V této kategorii se podle mého názoru také řeší praktická stránka věci. Není to jen na koukání,ale hlavně na cestování. A tady jsme hned u zásadního problému. Spotřeba 7L s 21L nádrží? Dojezd 300km? To je hodně špatný. Váha sice 239kg,ale raději nepíšou jestli suchá či pohotovostní. Hádal bych s tím motorem to první, takže hnedle tu máme 260kg vážícího macka. To je stejné, jako velká Tenerka. A v neposlední řadě tu máme cenu. Ta také nepatří mezi lidové. Porovnejte to s 8kovým 3válcem u Tigříka (nebo 8kové báwo) a nemůžete šáhnout po tomto stroji!
Nó, ale na design to prej nejezdí...
Na tenhle bajk jsem čekal, čtyřvál v cestovním enduru, je to co mi vždy chybělo. Vzhled neřeším, líbí se mi výkon, posez a čtyřvál. Jednou ho budu mít doma
Tak za me ano novodobe Tdm,takze pohodlne,vykone a vsestrane.
No, bejt to ženská, tak si vo ní neopřu ani kolo. Měla by tak 200 kg, neměla by vlasy a na třetí půlce prdele by měla velkou hnusnou bradavici
Já bych řekl, takovej standardní japonec.
S tímhle motorem chtěli být v této třídě nejspíše za exoty a vystupovat z davu což se jim nejspíše i povedlo. Osobně bych si spíše pořídil slabší dvouválcovou variantu která je navíc líbivější a všestrannější
na obrázku v katalogu je docela pěkně nafocená,tak se mi i líbila,ale po shlédnutí těchto fotek mám taky smíšené pocity. Na živo jsem neměl ještě tu čest. Je to taková trošku divočina,650 se mi líbí víc.
na obrázku v katalogu je docela pěkně nafocená,tak se mi i líbila,ale po shlédnutí těchto fotek mám taky smíšené pocity. Na živo jsem neměl ještě tu čest. Je to taková trošku divočina,650 se mi líbí víc.
nijak se mi produkce od kawy vyjma supersportů a zzr nelíbí lepeniko
pominuli fakt přítomnosti 4 válce a toho obludnýho kyje vedle zadního kola, tak je to pěkná motorka, ale kvůli tomu motoru bych si ji asi nikdy nekoupil
hroznej humus. design je sice vec nazoru, nicmene tohle se musi libit maximalne tak uchylnejm perverzakum
no me se vcelku líbí, rozhodne hezčí než V-strom nebo Stelvio, ale i tak to bude mít na trhu těžký
Nemůžu si pomoct,ale dle mého subjektivního pohledu na dizajn,je to nejošklivější bike současnosti.Někomu se samozřejmě líbit může.S malým Versysem to kawě vyšlo,ale tomuto paskvilu moc šancí nedávám.Jsem zvědav,koik jich budu v Evropě potkávat.
Seikos: Já se obávám, že ani nebylo v plánu konkurovat GSu a proto mi přijde bezpředmětné to s GSem srovnávat. Ono když se koukneme třeba na "modernizaci" V-Stroma, tak to taky žádná hitparáda není. Vypadá to jako dětská hračka, příslušenství za bombu, přístrojovka taky katastrofa, zdvihy taky okolo 15cm. Ten trend takovýhleho zjednodušování je prostě bohužel běžný a nezbývá než se s tím smížit. Jsou to motorky na rozbitou silnici, nic víc a nic míň.
Už z něj nezvracím. Už jsem si zvykl. Nicméně je to stále adept na nejošklivější motorku roku.
Spíš pořád nedokážu tu motorku někam zařadit. Jak píše autor, do terénu to není a i na silnici cítíte každou díru. A se zdvihy 150mm to není ani na D1. Pak má spíš smysl GTR1400.
Při pohledu na pracoviště řidiče na mě dýchá pocit fórovosti. Jak řídítek, prvků, zrcátek a i přístrojovky.
Díra namísto 12V zásuvky, matice vpředu na štítu a příplatek 30 tis za plastové Givi kufry a bástry tragédii dovršuje.
Ostatně podobné pocity jsem měl když jsem seděl na novém Crosstoureru, takže v rámci konkurence je to v průměru. Konkurovat GS to nemůže ani náhodou.
Jinak tedy článek moc pěknej.
...až budu velkej kluk, vyměním malýho za velkýho..
Nejrřív jsem si řekl "co to je?" , ale po projetí více fotek se mi to zalíbilo. Nevšední, odlišné, mě se líbí