globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
seikos (975) napsal 16.04.2012 v 13:20

zrx1984: bůh s tebou Jinak tohle není žádný cestovní enduro. To má v techničáku psaný přísný zákaz mimo asfalt. Malé kolo, výfuk nízko, nízká světlá výška, malé zdvihy, absence jakýchkoliv padáků a přemíra plastu. Jestli je podle tebe tohle cestovní enduro, tak TDM se 195kg a 18" předním kolem je potom hard off-road.

Bubrak: no, ona taky je ZX10R o skoro 40 kilo lehčí a menší, takže bude mít (i s pozicí) řidiče podstatně menší ejrodynamický odpor. Takže já bych viděl těch 6,5-7 litrů i skoro jako reálný

alexa7 (101) napsal 16.04.2012 v 13:13

ked japonca tak kawasaki. Vždy dali čosi navyše.Aj malý versys je genialny.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 16.04.2012 v 12:56

Raub: 7l je blbost, to je nejakej redakcni prumer, podle me pri cestovni rychlosti 120-160 to bude zrat min nez mi zere ZX10R, coz je 5.5 litru.

Raub (1) napsal 16.04.2012 v 12:03

No já vám nevím. V této kategorii se podle mého názoru také řeší praktická stránka věci. Není to jen na koukání,ale hlavně na cestování. A tady jsme hned u zásadního problému. Spotřeba 7L s 21L nádrží? Dojezd 300km? To je hodně špatný. Váha sice 239kg,ale raději nepíšou jestli suchá či pohotovostní. Hádal bych s tím motorem to první, takže hnedle tu máme 260kg vážícího macka. To je stejné, jako velká Tenerka. A v neposlední řadě tu máme cenu. Ta také nepatří mezi lidové. Porovnejte to s 8kovým 3válcem u Tigříka (nebo 8kové báwo) a nemůžete šáhnout po tomto stroji!

DMC.motobiker (-23) napsal 16.04.2012 v 11:52+1

Nó, ale na design to prej nejezdí...

zrx1984 (2) napsal 16.04.2012 v 11:46+1

Na tenhle bajk jsem čekal, čtyřvál v cestovním enduru, je to co mi vždy chybělo. Vzhled neřeším, líbí se mi výkon, posez a čtyřvál. Jednou ho budu mít doma

MachacekVaran (2) napsal 16.04.2012 v 11:45

Tak za me ano novodobe Tdm,takze pohodlne,vykone a vsestrane.

LiborK (37) napsal 16.04.2012 v 11:42

No, bejt to ženská, tak si vo ní neopřu ani kolo. Měla by tak 200 kg, neměla by vlasy a na třetí půlce prdele by měla velkou hnusnou bradavici

Blackforce (661) napsal 16.04.2012 v 11:35

Já bych řekl, takovej standardní japonec.

Italofil (41) napsal 16.04.2012 v 11:19

S tímhle motorem chtěli být v této třídě nejspíše za exoty a vystupovat z davu což se jim nejspíše i povedlo. Osobně bych si spíše pořídil slabší dvouválcovou variantu která je navíc líbivější a všestrannější

kostis1 (51) napsal 16.04.2012 v 11:07

na obrázku v katalogu je docela pěkně nafocená,tak se mi i líbila,ale po shlédnutí těchto fotek mám taky smíšené pocity. Na živo jsem neměl ještě tu čest. Je to taková trošku divočina,650 se mi líbí víc.

kostis1 (51) napsal 16.04.2012 v 11:07

na obrázku v katalogu je docela pěkně nafocená,tak se mi i líbila,ale po shlédnutí těchto fotek mám taky smíšené pocity. Na živo jsem neměl ještě tu čest. Je to taková trošku divočina,650 se mi líbí víc.

RBK (3) napsal 16.04.2012 v 11:00

nijak se mi produkce od kawy vyjma supersportů a zzr nelíbí lepeniko

Hygienik (0) napsal 16.04.2012 v 10:50

pominuli fakt přítomnosti 4 válce a toho obludnýho kyje vedle zadního kola, tak je to pěkná motorka, ale kvůli tomu motoru bych si ji asi nikdy nekoupil

dejf. (1341) napsal 16.04.2012 v 10:15

hroznej humus. design je sice vec nazoru, nicmene tohle se musi libit maximalne tak uchylnejm perverzakum

crxjet (258) napsal 16.04.2012 v 09:17-1

no me se vcelku líbí, rozhodne hezčí než V-strom nebo Stelvio, ale i tak to bude mít na trhu těžký

Nori (35) napsal 16.04.2012 v 09:07

Nemůžu si pomoct,ale dle mého subjektivního pohledu na dizajn,je to nejošklivější bike současnosti.Někomu se samozřejmě líbit může.S malým Versysem to kawě vyšlo,ale tomuto paskvilu moc šancí nedávám.Jsem zvědav,koik jich budu v Evropě potkávat.

foky (156) napsal 16.04.2012 v 08:34

Seikos: Já se obávám, že ani nebylo v plánu konkurovat GSu a proto mi přijde bezpředmětné to s GSem srovnávat. Ono když se koukneme třeba na "modernizaci" V-Stroma, tak to taky žádná hitparáda není. Vypadá to jako dětská hračka, příslušenství za bombu, přístrojovka taky katastrofa, zdvihy taky okolo 15cm. Ten trend takovýhleho zjednodušování je prostě bohužel běžný a nezbývá než se s tím smížit. Jsou to motorky na rozbitou silnici, nic víc a nic míň.

seikos (975) napsal 16.04.2012 v 08:19

Už z něj nezvracím. Už jsem si zvykl. Nicméně je to stále adept na nejošklivější motorku roku.
Spíš pořád nedokážu tu motorku někam zařadit. Jak píše autor, do terénu to není a i na silnici cítíte každou díru. A se zdvihy 150mm to není ani na D1. Pak má spíš smysl GTR1400.
Při pohledu na pracoviště řidiče na mě dýchá pocit fórovosti. Jak řídítek, prvků, zrcátek a i přístrojovky.
Díra namísto 12V zásuvky, matice vpředu na štítu a příplatek 30 tis za plastové Givi kufry a bástry tragédii dovršuje.
Ostatně podobné pocity jsem měl když jsem seděl na novém Crosstoureru, takže v rámci konkurence je to v průměru. Konkurovat GS to nemůže ani náhodou.
Jinak tedy článek moc pěknej.

Slam (12) napsal 16.04.2012 v 05:17

...až budu velkej kluk, vyměním malýho za velkýho..

MMirek7 (9) napsal 16.04.2012 v 05:07

Nejrřív jsem si řekl "co to je?" , ale po projetí více fotek se mi to zalíbilo. Nevšední, odlišné, mě se líbí

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist