Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
to je velká paráda v dnešních časech, kdy v každém motoroomu stojí desítky oplastovaných vysokootáčkových jogurtů.
Takový stroj je můj sen, který bych hnedle proměnila ve skutečnost, mít na to zbytečných 200 tisíc.
Takhle mi ale nezbývá než trochu počkat, až v Japonsku klesne radioaktivita a hlavně až na Kawě vychytají mušky.
A v mezičase budu šetřiti, aby byly tititi.
K článku - díky za informace i za fotky a taky za krásné firemní video.
V článku uvádíte maximum krouticího momentu už ve 2000 ot/min, ale v technických údajích píší 2500 ot/min - to bude asi realističtější.
moc krásnej kus mašiny. Mohlo by se to domakat, ale to už je na každym. Pak je to o custom biku. Tohle musí bejt pro masy a pokud se to tak bere, je to krásná klasická mašina, co jede, startuje, brzdí, svítí a vypadá.
Kdybych neměl W650, tak neváhám ani vteřinu. I kdybych se měl zadlužit do morku kostí. Je to láska na první pohled. Kdo to s ní nezkusil, nemá ani tušení, jak moc je úžasná...
Jeto kopie??? tak at ,neska už není nic original a nakopavacka nejsem z doby kamene a hrabat se v necem a byt od oleje taky neni ono.
ZAme Paradní Bike v retro stylu na kafe jak delany. její plakat mam vyvesen v praci
hm me motorka bez cukani tahne na 6ku od 40km/h az do 320km/h a taky nemam asistence, elektronicke kontroly, posilovace, to je teda ZX10R taky retro? a uz vubec nechapu caste omilani klise, ze se nemusi radit. samozrejme ze se musi radit vsude, na nizsi stupen ma vzdy vozidlo lepsi akceleraci nez na vyssi stupen. jinak motorka pekna, ty modernejsi soucastky nepusobi nejak moc rusive
Jako celek je nádherná! Vadí mi jen detaily. Absence nakopávačky, pár plastových dílů do oka trochu bije (u zadního světla, přední blinkry, atd.), umístění spínačky. Jsou to prkotiny, které nemůžou ovlivnit celkový dojem s téhle krásky. Jen mě mrzí, že nemám tolik peněz už aby tu byla nějaká přijatelnější ojetinka
Krásná mašina, která se kawě už ve verzi 650 náramně povedla.Jen bych taky uvítal nakopávačku a trochu bych pozměnil tvar zadního světla. No a kdyby byl alespoň kousek královského hřídele v té rovné části odhalen, a šel by vidět, jak rotuje, nemělo by to chybu...
+ body bych dal za kr. hřídel, buben vzadu a gufera v základu
- digit. displej (proč?!), klíč nahoře u budíků místo hezky z boku, ovl. prvky na řídítkách na mě teda působí dost levně
Škoda startovací páky a že tam narvali stříkačku (asi kvůli emisím)...
Cena teda dost vysoká, ale to je daň za novinku, třeba to časem shodí. Ale furt to haním, vždyť je to zatraceně krásný motocykl, ne nějaká zavšivená motorka
219 tisíc nová, to by ještě jawa s retardem měla šanci, ale řada prodejců startuje ceny na 190/195 tisících a to pak nejspíš převáží krása nové Kawy jen o 30 dražší než ten bastard.
Tahle motorka je předurčena k tomu přidělat jí sajdkáru a hurá na silnici prostě klasika dnešní doby.
Co máte pořád s tou nakopávačkou??? Nebo je to jediný, co se jí snažíte vytknout? Můžu si vybrat, čím startovat, ale stejně vždy volím el. startér.
Otázka na mr.Mice:
Prosím Tě, ta starší W650 má jakým způsobem štelovatelné ventilové vůle? Podložky pod hrníčkama nebo beznákladově jenom matičkama na šroubu?
A tato nová W800 - nevíte někdo, jak je to s vymezováním ventilových vůlí u ní?
to je velká paráda v dnešních časech, kdy v každém motoroomu stojí desítky oplastovaných vysokootáčkových jogurtů.
Takový stroj je můj sen, který bych hnedle proměnila ve skutečnost, mít na to zbytečných 200 tisíc.
Takhle mi ale nezbývá než trochu počkat, až v Japonsku klesne radioaktivita a hlavně až na Kawě vychytají mušky.
A v mezičase budu šetřiti, aby byly tititi.
K článku - díky za informace i za fotky a taky za krásné firemní video.
V článku uvádíte maximum krouticího momentu už ve 2000 ot/min, ale v technických údajích píší 2500 ot/min - to bude asi realističtější.
Nadherna motorka Velke minus, ze nema nakopavacku, skoda
Krásná motorka!
Tak na tomhle bych chtěl skončit.Vzhled perfektní,a podle toho testu bude motor přesně to co hledám už tak dlouho...
hmmmm, tuším že mi nezbyde jinak, než si ji někdy pořídit. fakt paráda
moc krásnej kus mašiny. Mohlo by se to domakat, ale to už je na každym. Pak je to o custom biku. Tohle musí bejt pro masy a pokud se to tak bere, je to krásná klasická mašina, co jede, startuje, brzdí, svítí a vypadá.
Za mě 10+b .
Kdybych neměl W650, tak neváhám ani vteřinu. I kdybych se měl zadlužit do morku kostí. Je to láska na první pohled. Kdo to s ní nezkusil, nemá ani tušení, jak moc je úžasná...
Jeto kopie??? tak at ,neska už není nic original a nakopavacka nejsem z doby kamene a hrabat se v necem a byt od oleje taky neni ono.
ZAme Paradní Bike v retro stylu na kafe jak delany. její plakat mam vyvesen v praci
hm me motorka bez cukani tahne na 6ku od 40km/h az do 320km/h a taky nemam asistence, elektronicke kontroly, posilovace, to je teda ZX10R taky retro? a uz vubec nechapu caste omilani klise, ze se nemusi radit. samozrejme ze se musi radit vsude, na nizsi stupen ma vzdy vozidlo lepsi akceleraci nez na vyssi stupen. jinak motorka pekna, ty modernejsi soucastky nepusobi nejak moc rusive
dareckov> Voe, co to je za štýl, zmáčknout čudlík?
Jako celek je nádherná! Vadí mi jen detaily. Absence nakopávačky, pár plastových dílů do oka trochu bije (u zadního světla, přední blinkry, atd.), umístění spínačky. Jsou to prkotiny, které nemůžou ovlivnit celkový dojem s téhle krásky. Jen mě mrzí, že nemám tolik peněz už aby tu byla nějaká přijatelnější ojetinka
Krasavice.
Naco nakopávačku, to už se nenosí ehm nevozí
tak tohle je NÁDHERNÝ motocykl!
Neskousnu chybějící nakopávačku .
Krásná mašina, která se kawě už ve verzi 650 náramně povedla.Jen bych taky uvítal nakopávačku a trochu bych pozměnil tvar zadního světla. No a kdyby byl alespoň kousek královského hřídele v té rovné části odhalen, a šel by vidět, jak rotuje, nemělo by to chybu...
Nádhera,ale kdybych ji dotáhl domů tak by enfield asi začal žárlit.Ale ano to je přesně styl co mám rád.
Clanek pekny, masina taky, jen mi tu trochu chybi nejake technicke udaje, konkretne treba vykon a kroutici moment.
Napsali jste to tak, že bych si ji šel hned koupit .
Pěkný stroj , jen škoda toho startéru, ale je to asi reakce na poptávku.
Nejhezčí motorka, kterou Japonci za poslední dobu vypotili napříč všemi kategoriemi.
Krásnej motocykl, solidní článek, jenom škoda té nakopávačky .Není nad to si do motorky trochu kopnout, když tě někdo nasere .
Moc pěkná Ano je to jen kopie, ale to je dnes Triumph Bonneville v podstatě taky...
Pěkná, ale furt to je a vždycky bude jenom KOPIE.
+ body bych dal za kr. hřídel, buben vzadu a gufera v základu
- digit. displej (proč?!), klíč nahoře u budíků místo hezky z boku, ovl. prvky na řídítkách na mě teda působí dost levně
Škoda startovací páky a že tam narvali stříkačku (asi kvůli emisím)...
Cena teda dost vysoká, ale to je daň za novinku, třeba to časem shodí. Ale furt to haním, vždyť je to zatraceně krásný motocykl, ne nějaká zavšivená motorka
219 tisíc nová, to by ještě jawa s retardem měla šanci, ale řada prodejců startuje ceny na 190/195 tisících a to pak nejspíš převáží krása nové Kawy jen o 30 dražší než ten bastard.