globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Pegos (0) napsal 26.04.2011 v 16:45

Tahle motorka je předurčena k tomu přidělat jí sajdkáru a hurá na silnici prostě klasika dnešní doby.

fourman (87) napsal 26.04.2011 v 16:37

Co máte pořád s tou nakopávačkou??? Nebo je to jediný, co se jí snažíte vytknout? Můžu si vybrat, čím startovat, ale stejně vždy volím el. startér.

Eliška (0) napsal 26.04.2011 v 16:28

Otázka na mr.Mice:

Prosím Tě, ta starší W650 má jakým způsobem štelovatelné ventilové vůle? Podložky pod hrníčkama nebo beznákladově jenom matičkama na šroubu?

A tato nová W800 - nevíte někdo, jak je to s vymezováním ventilových vůlí u ní?

Eliška (0) napsal 26.04.2011 v 16:26

to je velká paráda v dnešních časech, kdy v každém motoroomu stojí desítky oplastovaných vysokootáčkových jogurtů.

Takový stroj je můj sen, který bych hnedle proměnila ve skutečnost, mít na to zbytečných 200 tisíc.
Takhle mi ale nezbývá než trochu počkat, až v Japonsku klesne radioaktivita a hlavně až na Kawě vychytají mušky.
A v mezičase budu šetřiti, aby byly tititi.

K článku - díky za informace i za fotky a taky za krásné firemní video.
V článku uvádíte maximum krouticího momentu už ve 2000 ot/min, ale v technických údajích píší 2500 ot/min - to bude asi realističtější.

mr.michael (8) napsal 26.04.2011 v 16:25

Nadherna motorka Velke minus, ze nema nakopavacku, skoda

Huny (6) napsal 26.04.2011 v 16:06

Krásná motorka!

Anti (391) napsal 26.04.2011 v 15:54

Tak na tomhle bych chtěl skončit.Vzhled perfektní,a podle toho testu bude motor přesně to co hledám už tak dlouho...

mmme (5) napsal 26.04.2011 v 15:48

hmmmm, tuším že mi nezbyde jinak, než si ji někdy pořídit. fakt paráda

redmanXXL (11) napsal 26.04.2011 v 15:30

moc krásnej kus mašiny. Mohlo by se to domakat, ale to už je na každym. Pak je to o custom biku. Tohle musí bejt pro masy a pokud se to tak bere, je to krásná klasická mašina, co jede, startuje, brzdí, svítí a vypadá.

Za mě 10+b .

mr.Mic (14) napsal 26.04.2011 v 15:19

Kdybych neměl W650, tak neváhám ani vteřinu. I kdybych se měl zadlužit do morku kostí. Je to láska na první pohled. Kdo to s ní nezkusil, nemá ani tušení, jak moc je úžasná...

Pjercak (48) napsal 26.04.2011 v 15:08

Jeto kopie??? tak at ,neska už není nic original a nakopavacka nejsem z doby kamene a hrabat se v necem a byt od oleje taky neni ono.
ZAme Paradní Bike v retro stylu na kafe jak delany. její plakat mam vyvesen v praci

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 26.04.2011 v 14:42

hm me motorka bez cukani tahne na 6ku od 40km/h az do 320km/h a taky nemam asistence, elektronicke kontroly, posilovace, to je teda ZX10R taky retro? a uz vubec nechapu caste omilani klise, ze se nemusi radit. samozrejme ze se musi radit vsude, na nizsi stupen ma vzdy vozidlo lepsi akceleraci nez na vyssi stupen. jinak motorka pekna, ty modernejsi soucastky nepusobi nejak moc rusive

Myna (15) napsal 26.04.2011 v 14:02

dareckov> Voe, co to je za štýl, zmáčknout čudlík?

Ymps (4) napsal 26.04.2011 v 13:00

Jako celek je nádherná! Vadí mi jen detaily. Absence nakopávačky, pár plastových dílů do oka trochu bije (u zadního světla, přední blinkry, atd.), umístění spínačky. Jsou to prkotiny, které nemůžou ovlivnit celkový dojem s téhle krásky. Jen mě mrzí, že nemám tolik peněz už aby tu byla nějaká přijatelnější ojetinka

aniani (7) napsal 26.04.2011 v 12:45

Krasavice.

dareckov (14) napsal 26.04.2011 v 12:15

Naco nakopávačku, to už se nenosí ehm nevozí

Corpse (0) napsal 26.04.2011 v 11:30

tak tohle je NÁDHERNÝ motocykl!

Myna (15) napsal 26.04.2011 v 11:23

Neskousnu chybějící nakopávačku .

Šuty (19) napsal 26.04.2011 v 11:23

Krásná mašina, která se kawě už ve verzi 650 náramně povedla.Jen bych taky uvítal nakopávačku a trochu bych pozměnil tvar zadního světla. No a kdyby byl alespoň kousek královského hřídele v té rovné části odhalen, a šel by vidět, jak rotuje, nemělo by to chybu...

privateer (-8) napsal 26.04.2011 v 10:24

Nádhera,ale kdybych ji dotáhl domů tak by enfield asi začal žárlit.Ale ano to je přesně styl co mám rád.

SkidOV (6) napsal 26.04.2011 v 08:49

Clanek pekny, masina taky, jen mi tu trochu chybi nejake technicke udaje, konkretne treba vykon a kroutici moment.

Janek (27) napsal 26.04.2011 v 08:43

Napsali jste to tak, že bych si ji šel hned koupit .
Pěkný stroj , jen škoda toho startéru, ale je to asi reakce na poptávku.

Pastell (112) napsal 26.04.2011 v 08:25

Nejhezčí motorka, kterou Japonci za poslední dobu vypotili napříč všemi kategoriemi.

Starane (23) napsal 26.04.2011 v 08:21

Krásnej motocykl, solidní článek, jenom škoda té nakopávačky .Není nad to si do motorky trochu kopnout, když tě někdo nasere .

Paťa (64) napsal 26.04.2011 v 07:57

Moc pěkná Ano je to jen kopie, ale to je dnes Triumph Bonneville v podstatě taky...

pivovarsky (5) napsal 26.04.2011 v 07:40

Pěkná, ale furt to je a vždycky bude jenom KOPIE.

+ body bych dal za kr. hřídel, buben vzadu a gufera v základu

- digit. displej (proč?!), klíč nahoře u budíků místo hezky z boku, ovl. prvky na řídítkách na mě teda působí dost levně

Škoda startovací páky a že tam narvali stříkačku (asi kvůli emisím)...
Cena teda dost vysoká, ale to je daň za novinku, třeba to časem shodí. Ale furt to haním, vždyť je to zatraceně krásný motocykl, ne nějaká zavšivená motorka

rrss (0) napsal 26.04.2011 v 07:03

219 tisíc nová, to by ještě jawa s retardem měla šanci, ale řada prodejců startuje ceny na 190/195 tisících a to pak nejspíš převáží krása nové Kawy jen o 30 dražší než ten bastard.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist