Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jen tak z nudy jsem rozkliknul test a pak deset minut nevím o světě. Upřímně, články zdejšího druhého Tomáše M. mi moc nesedí a v porovnání s nimi je pro mě osobně tohle ta forma, kterou hledám. Když si kamarád koupí novou motorku, taky u piva nebudeme rozebírat jaký má zdvih a vrtání, ale jaký to je na tom jet. Střídám motorky už 10. rok a každý víme, že nejhorší je ten pocit, kdy ti jízda na sebelepší moto přestane dávat tu radost a ztratíš smysl. Píšu to vlastně jen proto, abych vyvážil ty negativní reakce a hodnocení článku. Mám rád češtinu a literaturu a tohle je pro mě hodně kvalitní a svěží vítr pro naše malé motožurnalistické prostředí. Nikdy by mě nenapadlo, že bych po Panigale toužil, ale teď by mě fakt zajímalo, jaká je. Díky za to a těším se na další takové testy.
Ještě maličkost: jouda má na té M3 čtyři kola a pokud s tím umí jezdit,tak mu neujede žádná s těchhle hraček a když tak jen chvilkama po rovinkách při akceleraci
GRASSEL: sorry, ale sám si ve svých příspěvcích protiřečíš. Dle mého, technokratických recenzí je plný net. Mě se tohle docela líbilo. Motorka není jen o číslech, je hlavně o pocitech a bylo fajn si přečíst článek od někoho, kdo nemá v hlavě jen nuly a jedničky a má IQ přes 90
GRASSEL> Máš pravdu, souhlasím. Tomáš neměl úplně svůj den. Jindy je tam více informací, tak snad příště. Berte to jako malou ochutnávku na větší test na okruhu, kde jsme měli 1299, RSV4 a R1.
Very: psát tady o tom co kdo využije nebo ne je už pár let "za zenitem" ... to je podle mně každýho věc a každej si o tom může myslet co chce. Ono vlastně mluvit o sportu s nějakým využitím je úplná blbost což už se tu xxxx krát na fóru řešilo tak to nebudu opakovat ... nicméně na mně to působí jednak uměle (ty metafory) a jednak z věty typu ... """"""Ta nálož emocí je také důvodem, proč nebudu popisováním techniky ztrácet čas. Jednak tady vlastně všechno je už od dob pramáti 1199 a druhak všechno funguje přesně tak jak má""""""
se člověk co nečet o první panigale nic nedozví. Pro mne je sice hezký se dozvědět že to funguje, že to jede a že to brzdí ale od sporta takovejch kvalit je to myslím jasný i pětiletýmu dítěti
na čísla sere pes, ti nikoho nezajímaj (teda někoho jo) ale pokud někdo testuje motorku tak má testovat, to je jednoduchý. Pokud by totiž takhle byl napsanej test ke každýmu bajku tak tam vlastně ani nic jinýho napsaný nebude -)
pokud to není braný jako test tak to beru zpět ale v tom případě jsem to nepochopil.
Grassel: to není test,to je óda na radost. Jediné srovnání s konkurencí je řeč čísel,nikoliv pocitů.Takže hromadný test,měření a jeden pilot.O to v tomhle případě fakt nešlo,z toho článku jsou cítit emoce a o ty jde především,všechny poslední sporty mají víc schopností,než 98% jezdců.A ty zbylé dvě procenta to stejně nečtou.
Mě se to líbilo.Konečně tu nečtu jen opsanej tovární popis...
Co chcete jako eště na těchhle motkách srovnávat?Za 1. tahle se stejně srovnávat nedá,páč má neodpovídající kubaturu a za 2. jede to jak kráva a přitom je to ještě relativně pohodlný.
Do provozu nesmysl,do závodů nepřipustitelná,takže prostě nádherná střela,co je drahá jak prase a vlastně k ničemu.
JÁ JÍ CHCI
Za mě pocity na jedničku ale nejvíc mě dostává výraz...motorka funguje tak jak má, není co vytknout Očekával bych srovnání s konkurenty co se týče zrychlení, brzd, nájezdu do zatáčky atd...a nemyslím tím suchá čísla. Vždyť testovací jezdci taky musí dávat nějakou zpětnou odezvu technikům jak co nastavit, jak co funguje atd
Jinak prostě nádherný okruhový nářadí
Mašina parádní o tom není sporu,ale stačí jen pohled ze židle a pálí mně vnitřní strany stehen.Ten zadní válec sevřený mezi nohama při teplotách nad 30°C-to je masochismus...
Všude se najdou suchaři, co na dotaz: Jak to jede? odpoví: 205 koní a tuna krouťáku... Odpověď prostě nuda... Ale jak to OPRAVDU jede a jaký má pocit, nedokáže popsat. Řekne: Ale jo, dobrý...
Pak se objeví chlapík a na dotaz: Jak to jede? spustí tuhle esej na téma pocitu... Boží to poslouchat, boží si to přečíst...
Ne suchá a nudná řeč čísel. Pro "číselníky" je na konci článku sekce: Technické specifikace...
Za mě skvělý čtení...
Článek opravdu o ničem! Nicméně jsem s Panigale 1299 už jel a absolutně zklamala mé očekávání ... Ve srovnání s GSX-R 1000 K9 nemá 205PS ani zdaleka (alespoň pocitově ani náhodou). Jediný opravdový rozdíl oproti GSX-R jsou brzdy. To musím uznat...
čísla si najdeš, pravda je, že do provozu tu módu 200+ koní moc nechápu. Ale na amaterský závodění to musí bejt k nezaplacení
Jinak za mě , recenzí a srovnání je všude dost - a jestli se nepletu, tady by měla bejt taky později, že jo?
Taková trapná parodie na motohouse (metafory a vtipná přirovnání) ... akorát s tím rozdílem že bych se o motorce nedozvěděl vůbec nic. V zájmu jakože vtipu uteklo to hlavní a to je test a recenze Krom fotek a pár metafor naprosto nicneříkající "test".
Pěkně napsaný článek o emociiiiiiiiich Takhle nějak se cítím když blbnu s dětmi, ale o tom nejde napsat test
Jen tak z nudy jsem rozkliknul test a pak deset minut nevím o světě. Upřímně, články zdejšího druhého Tomáše M. mi moc nesedí a v porovnání s nimi je pro mě osobně tohle ta forma, kterou hledám. Když si kamarád koupí novou motorku, taky u piva nebudeme rozebírat jaký má zdvih a vrtání, ale jaký to je na tom jet. Střídám motorky už 10. rok a každý víme, že nejhorší je ten pocit, kdy ti jízda na sebelepší moto přestane dávat tu radost a ztratíš smysl. Píšu to vlastně jen proto, abych vyvážil ty negativní reakce a hodnocení článku. Mám rád češtinu a literaturu a tohle je pro mě hodně kvalitní a svěží vítr pro naše malé motožurnalistické prostředí. Nikdy by mě nenapadlo, že bych po Panigale toužil, ale teď by mě fakt zajímalo, jaká je. Díky za to a těším se na další takové testy.
Ještě maličkost: jouda má na té M3 čtyři kola a pokud s tím umí jezdit,tak mu neujede žádná s těchhle hraček a když tak jen chvilkama po rovinkách při akceleraci
designově horší než 1099 i1199 ,drahý jak pyramida pro tutanchamona a italka!-tohle za ty prachy určitě NE!
Články čtu jako jo a ne. Kouknu na parametry a je to . Dokavaď se nesvesež, stejně prd poznáš. Za mě nádherná italka
Někoho predjeduuuuu, všem ujeduuuuu, pořádně to zařveeeeee, mám emoceeeee uuuuaaaaa!! A napíšu toooo!!
GRASSEL: sorry, ale sám si ve svých příspěvcích protiřečíš. Dle mého, technokratických recenzí je plný net. Mě se tohle docela líbilo. Motorka není jen o číslech, je hlavně o pocitech a bylo fajn si přečíst článek od někoho, kdo nemá v hlavě jen nuly a jedničky a má IQ přes 90
GRASSEL> Máš pravdu, souhlasím. Tomáš neměl úplně svůj den. Jindy je tam více informací, tak snad příště. Berte to jako malou ochutnávku na větší test na okruhu, kde jsme měli 1299, RSV4 a R1.
Very: psát tady o tom co kdo využije nebo ne je už pár let "za zenitem" ... to je podle mně každýho věc a každej si o tom může myslet co chce. Ono vlastně mluvit o sportu s nějakým využitím je úplná blbost což už se tu xxxx krát na fóru řešilo tak to nebudu opakovat ... nicméně na mně to působí jednak uměle (ty metafory) a jednak z věty typu ... """"""Ta nálož emocí je také důvodem, proč nebudu popisováním techniky ztrácet čas. Jednak tady vlastně všechno je už od dob pramáti 1199 a druhak všechno funguje přesně tak jak má""""""
se člověk co nečet o první panigale nic nedozví. Pro mne je sice hezký se dozvědět že to funguje, že to jede a že to brzdí ale od sporta takovejch kvalit je to myslím jasný i pětiletýmu dítěti
na čísla sere pes, ti nikoho nezajímaj (teda někoho jo) ale pokud někdo testuje motorku tak má testovat, to je jednoduchý. Pokud by totiž takhle byl napsanej test ke každýmu bajku tak tam vlastně ani nic jinýho napsaný nebude -)
pokud to není braný jako test tak to beru zpět ale v tom případě jsem to nepochopil.
Pěkné pane závodníku, článek jsem si užil, ale mělo to jednu chybu, bylo to krátké... takže příště malinko delší prosím......
Grassel: to není test,to je óda na radost. Jediné srovnání s konkurencí je řeč čísel,nikoliv pocitů.Takže hromadný test,měření a jeden pilot.O to v tomhle případě fakt nešlo,z toho článku jsou cítit emoce a o ty jde především,všechny poslední sporty mají víc schopností,než 98% jezdců.A ty zbylé dvě procenta to stejně nečtou.
Moc pěkně napsané,je vidět,že se v tomhle vyvíjíte.Zhmotnit pocity na papír není legrace a v tomhle testíku se to povedlo.Gratuluju.
Mě se to líbilo.Konečně tu nečtu jen opsanej tovární popis...
Co chcete jako eště na těchhle motkách srovnávat?Za 1. tahle se stejně srovnávat nedá,páč má neodpovídající kubaturu a za 2. jede to jak kráva a přitom je to ještě relativně pohodlný.
Do provozu nesmysl,do závodů nepřipustitelná,takže prostě nádherná střela,co je drahá jak prase a vlastně k ničemu.
JÁ JÍ CHCI
Za mě pocity na jedničku ale nejvíc mě dostává výraz...motorka funguje tak jak má, není co vytknout Očekával bych srovnání s konkurenty co se týče zrychlení, brzd, nájezdu do zatáčky atd...a nemyslím tím suchá čísla. Vždyť testovací jezdci taky musí dávat nějakou zpětnou odezvu technikům jak co nastavit, jak co funguje atd
Jinak prostě nádherný okruhový nářadí
Dolph-Cz - ano máš pravdu, na to jsem trpěl asi nejvíc...
Mašina parádní o tom není sporu,ale stačí jen pohled ze židle a pálí mně vnitřní strany stehen.Ten zadní válec sevřený mezi nohama při teplotách nad 30°C-to je masochismus...
...ale sjel bych si...
Všude se najdou suchaři, co na dotaz: Jak to jede? odpoví: 205 koní a tuna krouťáku... Odpověď prostě nuda... Ale jak to OPRAVDU jede a jaký má pocit, nedokáže popsat. Řekne: Ale jo, dobrý...
Pak se objeví chlapík a na dotaz: Jak to jede? spustí tuhle esej na téma pocitu... Boží to poslouchat, boží si to přečíst...
Ne suchá a nudná řeč čísel. Pro "číselníky" je na konci článku sekce: Technické specifikace...
Za mě skvělý čtení...
Pěkný, Tome, ta motorka Tě fakt musela dostat :) tolik emocí jsem už dlouho nečetl.
Článek opravdu o ničem! Nicméně jsem s Panigale 1299 už jel a absolutně zklamala mé očekávání ... Ve srovnání s GSX-R 1000 K9 nemá 205PS ani zdaleka (alespoň pocitově ani náhodou). Jediný opravdový rozdíl oproti GSX-R jsou brzdy. To musím uznat...
Vzhledově je ale opravdu moc pěkná ...
Článek jako taková preview skutečně pobavil
Tohle není test, tudíž netřeba se vzrušovat hoši.
čísla si najdeš, pravda je, že do provozu tu módu 200+ koní moc nechápu. Ale na amaterský závodění to musí bejt k nezaplacení
Jinak za mě , recenzí a srovnání je všude dost - a jestli se nepletu, tady by měla bejt taky později, že jo?
Mě se článek líbil,pobavil jsem se .
Srovnávací test vyjde,tak není co řešit.
Přesný výčet mých pocitů, na recenze sere pes . Tohle je recenze sama za sebe. Někdy nepotřebuješ číslíčka a hvězdičky na brzdy, abys popsal motorku.
Takže v testech už se o technice mluvit nebude a bude se jen opakovat jak je motorka "hustá"? Chápu že je to o dost jednodušší ale za mě
Článek mne pobavil , o kvalitách motorky není pochyb.
Taková trapná parodie na motohouse (metafory a vtipná přirovnání) ... akorát s tím rozdílem že bych se o motorce nedozvěděl vůbec nic. V zájmu jakože vtipu uteklo to hlavní a to je test a recenze Krom fotek a pár metafor naprosto nicneříkající "test".
V roce 2035 az bude stat 100-150tis si ji koupim...
Motorku možná oslavuje básník,ale skutečný koment nic moc